Sunnunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tymä. Ei kukaan mistään yhteenmuuttamisesta puhunut.

Mäkin tilasin sit pitsan ja limpparin. Tulis jo.
Oli muuten hyvä laivareissu ja jaksoin jopa parin tunnin yöunien jälkeen lähtee Tallinnaankin. Käytiin kylläkin vaan sapuskalla ja olusilla mutta tekipäs hyvää se raitis ulkoilma. Siellä oli mahtava keli ja terassillahan me sit istuttiin. Kotosuomessa eksyin sit työkaverin kanssa sporttiin. Siellä oli kuulemma joku peli käynnissä.. Iski vaan väsy joten nakitin kaverin heittään mut sit kotiin.. Rankkaa toi matkustelu.
Stinky

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on tylsää.
Geep

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mulla on kuumetta, oho. Mietinkin tuolla tuulessa äsken, että kylläpä pyörryttää jännällä tavalla.
Taas tuskailen työjuttuja. Jännää touhua. Täytyy olla vaatimaton ja samalla muistaa, että muut ovat huonompia.
bliss

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:
bliss kirjoitti:edit. Eka kertaa törmäsin youtubessa ilmoitukseen "This video is not available in your country."
Nyt kiinnostaa että mikä video.
A7X:n yks biisi, jota en nyt juuri löydä uudelleen. Saman sai sitten katsottua ja kuunneltua bändin oman kanavan kautta ilman ongelmaa.
Tiedä sitten missä oli vika.
Lucy

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tämä päivä vain toimii :h:

Edit: Mitä tulee tuohon yksinäisyyskeskusteluun, niin tunnen yksinäisyyttä n. kerran vuodessa. Jostakin syystä viihdyn yksin. Olen piiloerakko.
1108

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sain todistettua että:

A) Espoossa on oivat lääkärit.
B) Kättä ei kannata survoa sirkkeliin, se sattuu ja tulee vitusti verta.

En mä olisi sitä saunaa loppuun asti paneloinutkaan.

Alkaa hiipiin orastava vitutus päälle, mutta toisaalta lasken sormin kymmeneen vieläkin. Että tuuria oli mukana aika saatanasti, ainakin lääkärin mukaan.

Mutta nyt vedän tumut ja painun saunaan vaikka en kai saisi.
Quinevere

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Ostin käytetyn pikkuauton, nimittäin Ford Fiestan. On muuten erittäin hyvä ajaa tuollaiseksi tonnikalapurkiksi. Nyt pitäisi myydä vanha valtamerilaiva pois. Katsoin parhaaksi vaihtaa pieneen, koska maantieajoa tulee nykyään niin kovin vähän.
NegaDuck

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Palasin just Turusta. Perhesosiaaliset velvollisuudet täytetty, ja sillai.
Summerdude

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

risteilyltä selvitty hengissä väsyneenä mutta onnellisena,vaikka oonhan tässä koneella jo useamman tunnin hengaillut :)
NegaDuck

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:toisaalta lasken sormin kymmeneen vieläkin. Että tuuria oli mukana aika saatanasti, ainakin lääkärin mukaan.
Haluat varmasti kuulla sirkkelivitsin.

Ruotsalaisella sahalla:
- Pomo! Pomo! Äkkiä tänne, hätätilanne!
- No mitä nyt?
- Multa meni sormi sirkkelissä!
- Härreguud! Kuinka se oikein pääsi tapahtumaan?
- No multa vaan meni käsi tähän terään niiku tällä tavalla ja.. voi saatana, siinä meni toinenkin!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vihtahousu kirjoitti:I said goddam, nyt menee heavy metal metal perserttä. Tänään tuli käytyä Dante's Highlightissa, 3e oli vieläkin 0,6l muki, mua ei haitannut.

Mitäs Melnais:n joukkoe nykyään tekee, oman levyn alla vai spinen?
edit: tarkoitin toki dethronea...
Että tällainen aamunkoiton huilumies. :wink: Jos meinaat Deathlike Silencen seuraavaa niin Spinelle ilmestyy ensi vuoden puolella, masteroidaan tässä kohdakkoin.

Omassa päässä soi nyt tanssituntien vuoksi ihan toisenlaiset musiikit. Aika hauskaa koittaa myös liikkua musan tahtiin, tästä voisi ottaa ihan harrastuksen! Niin ja jos kukaan mies koskaan kokee vaikeuksia saada kontaktia naisiin, tanssitunnille siitä. Kyllä löytyy neitiä laidasta laitaan ja miehistä kilpaillaan. Tapailun jatkokin on taattu, täytyyhän sitä nyt harjoitella ja testata taitoja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vihtahousu

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Melnais kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:*öri öri*
Että tällainen aamunkoiton huilumies. :wink: Jos meinaat Deathlike Silencen seuraavaa niin Spinelle ilmestyy ensi vuoden puolella, masteroidaan tässä kohdakkoin.
Ei oikeastaan mitään muistikuvaa että olen jotain palstallekin yöllä örissyt, vissiin ollut vauhti päällä =D Lähinnä varmaan mua askarrutti että mites se levytoiminta sit jatkuu kun isoin pändi alkaa tekemään toiselle levylafkalle plattaa? Vai onko siinä joku YYA-toiminta perustana vaiko kokonaan vaihdettu merkkiä?
Melnais kirjoitti: Omassa päässä soi nyt tanssituntien vuoksi ihan toisenlaiset musiikit. Aika hauskaa koittaa myös liikkua musan tahtiin, tästä voisi ottaa ihan harrastuksen! Niin ja jos kukaan mies koskaan kokee vaikeuksia saada kontaktia naisiin, tanssitunnille siitä. Kyllä löytyy neitiä laidasta laitaan ja miehistä kilpaillaan. Tapailun jatkokin on taattu, täytyyhän sitä nyt harjoitella ja testata taitoja.
Aamunkoiton huilumies on salaa haaveillut jo pidemmän aikaa että voisi joskus käydä tanssitunneilla, mutta sieltä treffiseuran hakeminen :roll:
Voi tulla lyhyet treffit kun kertois kuuntelevansa suomipopin sijaan deathmetallia :D
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NegaDuck kirjoitti:^ Ja mikä tämä kuvailemasi elämänasenne siis on?
En muista enää. Olin kännissä.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
1108

Re: Sunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Mutta nyt vedän tumut ja painun saunaan vaikka en kai saisi.
C) Isä tekee aivan saatanan tömäkkää viiniä.

Jesus mikä krapula.
Vastaa Viestiin