Tiistapäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Onneva.
1108

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Ei täällä saa onnitella!!! HULLU!!!!11
ninnithequeen

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:^Ei täällä saa onnitella!!! HULLU!!!!11
:doh:
Vihtahousu

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

1108 kirjoitti:Kävin puolipiruuttani työhaastattelussa erääseen firmaan ja latasin sellaiset ehdot pöytään että oksat pois. Ehdin jo luulla että ei varmasti heru duunia mutta nyt ne kyselee koska aloittaisin.
Onnea uuteen työhön, tosi makee juttu :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

swirl kirjoitti:Kaikkeen sitä ihminen vapaaehtoisesti ryhtyykin. Toinen varsinainen paastopäivä menossa ja haaveilen paahtoleivästä ja kuumasta kaakaosta... kumpaakaan en harrasta edes normaalitilassa.
Kehosi huomaa hiilihydraattipuutostilasi ja siksi yrittää houkutella sinut nauttimaan vaaleaa viljaa ja makeaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Onnea uuteen työhön, tosi makee juttu :D
Sinäkin saatana! Ei täällä saa noin sanoa! Pitää sanoa että "Ihan paska paikka ja perseelleen menee, vittu että olet tyhmä ja typerä kuin saapas. Menisit saatana lukemaan iltakouluun assanvessankassaksi ja opettelisit pitämään Jeesuksesta. Muuten et tule pärjäämään!"
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja swirl »

Frederik Krueger kirjoitti:Kehosi huomaa hiilihydraattipuutostilasi ja siksi yrittää houkutella sinut nauttimaan vaaleaa viljaa ja makeaa.
Himot menivät onneksi ohi, kun vedin tomaattimehua ja suolatonta kasvislientä lounaaksi. Tuli kylläinen olo.
bliss

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja bliss »

swirl kirjoitti:tomaattimehua ja suolatonta kasvislientä lounaaksi
Uhhuh. Mä en onnistuisi mehupaaston pitämisessä puolta päivääkään :?
milli

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Himot menivät onneksi ohi, kun vedin tomaattimehua ja suolatonta kasvislientä lounaaksi. Tuli kylläinen olo.
Ootkohan jossain jo maininnut, mutta mistä lähti innostus paastoamiseen? Mä olen kans tässä harkinnut sitä, mutta se varmaan pitäisi tehdä sellaiseen väliin, ettei olisi esim mitään hirveitä pitkiä työpäiviä tai muuten mitään fyysisiä ponnistuksia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lilo kirjoitti:Mua hämää jatkuvasti päivän otsikko kun mun olemattomalla vironkielentaidolla miellän tiistain nimeksi teisipäev.
Sähän oot melkein viksu!
1108 kirjoitti:Kävin puolipiruuttani työhaastattelussa erääseen firmaan ja latasin sellaiset ehdot pöytään että oksat pois. Ehdin jo luulla että ei varmasti heru duunia mutta nyt ne kyselee koska aloittaisin.

Vitun hyvä että en kerennyt ostaan itse pakettiautoa koska sellainen paukahtaa nyt firman puolesta. Tosin 2004 transporter mutta onhan sekin jotakin, oli ainakin siistissä kunnossa.
sinua enemmän tarvitaan kyllä työmiehiä raksoilla, vaikka sitten virolaisia, kun ei muita ole tulossa. Onnea uudet raksan johdosta!
PÖH.
Viimeksi muokannut Niba, 30.09.2008 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

milli kirjoitti:Ootkohan jossain jo maininnut, mutta mistä lähti innostus paastoamiseen?
Onko paastolle mitään järkiperusteita? Olen käsittänyt ettei ole ainakaan mitään tieteellisesti todennettuja, mutta onko teillä kahdella parempaa tietoa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18749
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
milli kirjoitti:Ootkohan jossain jo maininnut, mutta mistä lähti innostus paastoamiseen?
Onko paastolle mitään järkiperusteita? Olen käsittänyt ettei ole ainakaan mitään tieteellisesti todennettuja, mutta onko teillä kahdella parempaa tietoa?


Se on keksitty ihmisen kiusaamiseen, kun ei oo tullu uskonnollisia kokemuksia luotaisesti niin pitää nähdä nälkää niin kauan että alkaa pikku-ukot hyppiä silmissä, paasto ei ole ainakaan terveellista, se kuluttaa energiavaroja lihaksista ja muualta tärkeistä paikoista, komitea ei voi suosittaa! Paastolla saa varmaan peräsuolen puhtaaksi, mutta se vaatisi vielä peräsuolenhuuhtelua joka on ihan yhtä terveellistä.

Paasto ei pelasta.
Viimeksi muokannut Niba, 30.09.2008 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Frederik Krueger kirjoitti:Onko paastolle mitään järkiperusteita? Olen käsittänyt ettei ole ainakaan mitään tieteellisesti todennettuja, mutta onko teillä kahdella parempaa tietoa?
Muutamalta henkilöltä olen kuullut paaston piristävän. Ja muutenkin ihan mielenkiinnosta haluaisin kokeilla.
Geep

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rankemman sekakäytön jälkeen suolihuuhtelut ja mehut on olleet ihan ok juttu. Viimesin kokeilu tosin oli hirvittävä, enkä ole vuosiin edes harkinnut.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Ootkohan jossain jo maininnut, mutta mistä lähti innostus paastoamiseen? Mä olen kans tässä harkinnut sitä, mutta se varmaan pitäisi tehdä sellaiseen väliin, ettei olisi esim mitään hirveitä pitkiä työpäiviä tai muuten mitään fyysisiä ponnistuksia.
Oon paastonnut muutaman kerran aiemminkin ja siitä tulee hyvä olo ja vatsavaivat katoavat moneksi kuukaudeksi. Vogelin paastopaketilla tätä teen ja täältä löytyy lisätietoa.
ninnithequeen

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:
milli kirjoitti:Ootkohan jossain jo maininnut, mutta mistä lähti innostus paastoamiseen? Mä olen kans tässä harkinnut sitä, mutta se varmaan pitäisi tehdä sellaiseen väliin, ettei olisi esim mitään hirveitä pitkiä työpäiviä tai muuten mitään fyysisiä ponnistuksia.
Oon paastonnut muutaman kerran aiemminkin ja siitä tulee hyvä olo ja vatsavaivat katoavat moneksi kuukaudeksi. Vogelin paastopaketilla tätä teen ja täältä löytyy lisätietoa.
Nyt muakin rupes kiinnostamaan. En kyl varmaan pysty. Oon aika saletti siitä, oon niin kova syömään :D
milli

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Voisin käydä tänään keskustassa käydessäni ostaa tuollaisen paastosetin odottamaan oikeanlaista mielentilaa :D Tässä on muutenkin tullut viimeaikoina muutettua elämäntapoja terveellisemmiksi, yksi paasto tähän sopisi hyvin sekaan.
Tsaari

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Neljäkymmentä, voi prkl.
Geep

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Onneks olkoon. :]
elco

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja elco »

Tsaari kirjoitti:Neljäkymmentä, voi prkl.
Elääx noin wanhax?
Tsaari

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

^Hädin tuskin. Just olin tukehtua yskänkohtaukseen.
Geep

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

daddykillkill

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Vitun hyvä että en kerennyt ostaan itse pakettiautoa koska sellainen paukahtaa nyt firman puolesta.
Nyt hieman kade. Mulla olisi pakettiautosta huutava pula harrastuskäytössä...
Onneva Tsaarille, itsellä tuo päivä edessä n. 10 kk kuluttua..
Viimeksi muokannut daddykillkill, 30.09.2008 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monsieur Manala

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Geep kirjoitti:Kliffaa
No onhan tuo nyt aika vitun moraalitonta tehdä ohjelmaa josta omat pettämiset saattaisivat tulla ilmi. Jumalauta maksetaan siitä sentään ihan kunnon rahaakin, että päästään pettämään jonnekin missä ei ole vaaraa jäädä kiinni poikaystävälleen.
Geep

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Naurattaa miten paljon hävettäis jäädä kiinni nimenomaan hurripaatilla.
Oikeesti itkukiukuttaa taas kaikki, rrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!

Helpotti. Pystyy taas nauraa pettämisille.
Vastaa Viestiin