Tiistapäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Puuh.

Tule uni tule.

Päätin eilen stripata elämästäni nikotiini- ja alkoholituotteet (ruokapunkkulasillista ei lasketa kunhan ei mene yhteensä yli pullollista viikossa). Nyt on vähän sellainen fiilis että tekisi mieli sytyttää Ritmeesteri, sekä ottaa muki Lagavulin 12yo special release cask strengthiä käteen, ja hyppiä vasta sitten nukkumaan.

Ei auta, pakko kai painaa päävirtanappulaa manuaalisesti.

*tsip*
ninnithequeen

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomeneita.

Kannoin kaverin eilen lekuriin hakemaan antabusta. Mikähän ihme minussa saa pitämään huolta isoista, kaljupäisistä pilottirotsisista kontulalaisista sekopäistä?
Omakin sairasloma jatkuu.

Toi pikkukissa on mainio. Kun äiti ei jaksa leikkiä, niin kannetaan se leikkihiiri suoraan näppikselle :D "minun hiireni on tärkeämpi kuin sinun nettisi"
NegaDuck

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mentahuo. Mikähän eilisessä oikein veti mut niin kiukkuiseksi. Toivottavasti tänään on rennompaa.
Vihtahousu

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Vähän parempi aamu, kaks viime päivää ovat olleet perseestä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Teisipäev, mons veneris manala darling darling!
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Monsieur Manala kirjoitti:Päätin eilen stripata elämästäni nikotiini- ja alkoholituotteet
Minulla on joku semmoinen hämärä muistikuva että joskus totesit miten ikävä ravintolassa on työskennellä koska siellä on tupakansavua. Muistanko nyt ihan väärin?

Jaa että sikaareja. Joku kaveri mulle totesi että sikarinpoltto voisi sopia minulle. Mitähän ihmettä hän oikein tarkoitti, miten sikarointi voi "sopia" jollekulle? Onkse joku imagojuttu? Tuskin pitäisin sitä kuitenkaan nautintona, joten turha mun on sitä aloittaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Päätin eilen stripata elämästäni nikotiini- ja alkoholituotteet
Minulla on joku semmoinen hämärä muistikuva että joskus totesit miten ikävä ravintolassa on työskennellä koska siellä on tupakansavua. Muistanko nyt ihan väärin?

Jaa että sikaareja. Joku kaveri mulle totesi että sikarinpoltto voisi sopia minulle. Mitähän ihmettä hän oikein tarkoitti, miten sikarointi voi "sopia" jollekulle? Onkse joku imagojuttu? Tuskin pitäisin sitä kuitenkaan nautintona, joten turha mun on sitä aloittaa.
Sikari oli sopiva Billlylle? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
NegaDuck

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niba kirjoitti:Sikari oli sopiva Billlylle? :wink:
Joskus saksofoni on vain saksofoni.
Geep

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

Viddu mitä räkäunia taas, keljutti herätä tähän päivään. Onneks muksut terveinä toistaseks. Tänään vois opetella neulomaan.
daddykillkill

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vaihteeksi töissä-töissä, eikä aina kotona. Pitää ruveta kaivamaan varmaan lohkolämmittimen piuhaa esille, aamulla lämmintä enää +1 C.
Syksyn lehdet on toki kauniita, mutta voisiko joku muu käydä haravoimassa ne meidän mailta pois? Kiinnostaa kuin kilo turvetta...
milli

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä. Palkkapäivä ja olisi himo karata Stockalle hankkimaan jotain kivaa itselleen.
bedlam

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NegaDuck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Päätin eilen stripata elämästäni nikotiini- ja alkoholituotteet
Minulla on joku semmoinen hämärä muistikuva että joskus totesit miten ikävä ravintolassa on työskennellä koska siellä on tupakansavua. Muistanko nyt ihan väärin?
Mun mielestä tupakansavu on ihan hirveän pahanhajuista ja ahdistavaa. Olinkin onnellinen, että savu poistui baareista. Kyllä, vaikka olenkin itse polttanut melkein 20 vuotta.
NegaDuck

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Paradoksaalista. :shock: Olen aina luullut että tupakansavu ei häiritse tupakoitsijoita.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja saira »

daddykillkill kirjoitti: Syksyn lehdet on toki kauniita, mutta voisiko joku muu käydä haravoimassa ne meidän mailta pois? Kiinnostaa kuin kilo turvetta...
Jossain oli juuri juttua siitä, että lehdet pitäisi haravoida vasta keväällä pois, jotta ne antaisivat talven ajan ravinteita maahan. Näin siis voit rauhassa nauttia syksyn väreistä ja siirtää työtä eteenpäin!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Geep

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Meidän eläkeläisnaapurusto tuskin on tuota mieltä... Sovun vuoksi haravoin taas ens viikonloppuna. Tykkään kyl.
milli

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja milli »

^ Mun tekis mieli haravoida, voisin melkein ilmottautua vapaaehtoiseksi meidän taloyhtiössä :P Tai sitten menen touhuilemaan vanhempien pihalla huomenna. Haravoiminen on kivaa. Olispa vaan vielä niin pieni, että kehtais sit haravoinnin jälkeen hyppiä niihin lehtikasoihin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja saira »

^No joo, muksuna ei mikään kyl ollu mukavampaa kun syksyllä lehtikasoihin majojen tekeminen ja niissä möyriminen. Voipi siis olla, et likan kasvaessa mä alan haravoida syksyllä. (Siis sitten, kun muutan mahdollisesti omaan taloon, nyt rivari"piha" vaan vaivoina). Onhan se oikeasti kivaakin, viettää päivä siinä ulkona ja tulla välillä vaikka kaakaolle sisälle. Ja paahtoleipää itsetehdyn omenahillon kanssa välipalaksi! Oma fiiliksensä täysin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
daddykillkill

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

saira kirjoitti:Jossain oli juuri juttua siitä, että lehdet pitäisi haravoida vasta keväällä pois, jotta ne antaisivat talven ajan ravinteita maahan. Näin siis voit rauhassa nauttia syksyn väreistä ja siirtää työtä eteenpäin!
Sepä se onkin hienoa, yrittää keväällä puolimätiä lehtiä kaapia nurmikosta... Vähän tuntuu, että vedätystä tuo artikkeli.
Stinky

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Töissä - up and running. Kahteen asti pitäs kökkiä koneella ja sen jälkeen loppupäivä tuotekoulutusta. Töiden jälkeen tää hehtaariperse menee taas salille. Mikä kumma siinä on että käsivarsissa näkyy heti että on reenannut, mutta loppukroppa vaan hyllyy :roll:
bliss

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hyvä tulospäivä punttiksella = paljon kipeitä lihaksia :mrgreen:
Ei ees vituta, ihme kyllä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja saira »

daddykillkill kirjoitti:
saira kirjoitti:Jossain oli juuri juttua siitä, että lehdet pitäisi haravoida vasta keväällä pois, jotta ne antaisivat talven ajan ravinteita maahan. Näin siis voit rauhassa nauttia syksyn väreistä ja siirtää työtä eteenpäin!
Sepä se onkin hienoa, yrittää keväällä puolimätiä lehtiä kaapia nurmikosta... Vähän tuntuu, että vedätystä tuo artikkeli.

Tässä ensimmäinen jonka aiheesta nyt löysin. Tosin itse lukemani juttu oli kyllä hieman uskottavampi lehti... Tässä vielä toinen juttu.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kaikkeen sitä ihminen vapaaehtoisesti ryhtyykin. Toinen varsinainen paastopäivä menossa ja haaveilen paahtoleivästä ja kuumasta kaakaosta... kumpaakaan en harrasta edes normaalitilassa. Onneksi ei kuitenkaan heikota ollenkaan.
Monsieur Manala

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:Minulla on joku semmoinen hämärä muistikuva että joskus totesit miten ikävä ravintolassa on työskennellä koska siellä on tupakansavua. Muistanko nyt ihan väärin?
Et? Passiivinen tupakointi on ihan yhtä helvettiä riippumatta siitä onko omassa huulessa norttia vai ei. Sikarista puhumattakaan.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mua hämää jatkuvasti päivän otsikko kun mun olemattomalla vironkielentaidolla miellän tiistain nimeksi teisipäev.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Tiistapäev

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kävin puolipiruuttani työhaastattelussa erääseen firmaan ja latasin sellaiset ehdot pöytään että oksat pois. Ehdin jo luulla että ei varmasti heru duunia mutta nyt ne kyselee koska aloittaisin.

Vitun hyvä että en kerennyt ostaan itse pakettiautoa koska sellainen paukahtaa nyt firman puolesta. Tosin 2004 transporter mutta onhan sekin jotakin, oli ainakin siistissä kunnossa.
Vastaa Viestiin