Keskipäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Ahhahahahah, siitäs saitte!
Vihtahousu

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Apua!

Sain taas yhren tarjouksen kämpänvaihdosta ja nyt työmatka olis mukamas työmatkaa enää 4km, meneeköhän se jo liian lähelle töitä. Toisaalta sieltä olis taas sit pidempi matka muualle... Täytynee kuitenkin harkita.
Lucy

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Rairai, salilla käyty, aamumyslit syöty ja kohta pitäisikin hankkiutua töihin. Ei edes väsytä, vaikka tiedän, että töissä on järjetön määrä tehtäviä. En tiedä onko kyseessä syksyn sivuvaikutus vai mikä kun olen niin energinen koko ajan, mutta en valita.
Vihtahousu

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Päivää! Töisä, olin eilen juu Oulunkylässä paarissa kamujen kanssa, oli hubaa. Tänään sit voisin skoutata tuon uuden kämpänvaihtoehdokkaan pleissin ja ostella siinä samalla sit itiksestä jotain hajusteita.
bliss

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja bliss »

Edelleen käynnistysvaikeuksia.
bedlam

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jaa-a. Soneran laajakaistan asennusajaksi annettiin "maksimissaan 3 viikkoa, tavallisesti asennus tapahtuu kuitenkin 3 päivän aikana tilauksesta.". Asennusaika vahvistettiin sitten päivälleen tasan 3 viikon päähän. No ei siinä sinänsä mitään, mutta ilmeisesti lopettivat ton mun nykyisen sopimuksen sitten eilissäpäivänä kun ei netti pukahtanutkaan. Että 2 viikkoa sitten kämppä ilman verkkoyhteyksiä.

Toivottavasti se nyt oli vain tilapäisesti eilisen katkipoikki, mutta epäilen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kummallisia sattumia... sain viikonloppuna ala-asteaikaiselta luokkatoverilta kaveripyynnön Facebookissa ja tänään bongasin hänet bussipysäkillä, kun olin matkalla duuniin. En ollut nähnyt häntä lähes viiteentoista vuoteen. Eilen tullessani duuniin bongasin vanhan työtoverini - häntä en ollut nähnyt viiteen vuoteen... ja hän oli juuri edellisenä päivänä tullut kaverikseni Facebookissa.
daddykillkill

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bedlam kirjoitti:Asennusaika vahvistettiin sitten päivälleen tasan 3 viikon päähän.
Elisa tekee Tampereella ihan tasan samaa. Jotenkin vaikea uskoa, että tilauskirjassa on aina tasan tarkkaan kolmen viikon jono..
bedlam

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja bedlam »

daddykillkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Asennusaika vahvistettiin sitten päivälleen tasan 3 viikon päähän.
Elisa tekee Tampereella ihan tasan samaa. Jotenkin vaikea uskoa, että tilauskirjassa on aina tasan tarkkaan kolmen viikon jono..
Joo, ei ihan mene jakeluun. Ja miksi sitten lupailevat tuota 3 päivän asennusaikaa, vähemmän kai se vituttaisi jos olisi heti kättelyssä tiedossa että viikkoja menee.
milli

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamukävely tehty, toi 3 km työmatka on kyl kiva, siinä piristyy työpäivää varten.

Vatsa on täynnä puuroa, nyt on hyvä aloittaa työteko.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja aasi »

bedlam kirjoitti: Joo, ei ihan mene jakeluun. Ja miksi sitten lupailevat tuota 3 päivän asennusaikaa, vähemmän kai se vituttaisi jos olisi heti kättelyssä tiedossa että viikkoja menee.
Homma kai menee niin että jos samaan aikaan olisi alueella ollut joku toinen asennus, olisi sullekin asennettu samaan aikaan. Kun ei ollut, niin laitettiin mahdollisimman kauas, jotta jonkun mahdollisesti tulevan asiakkaan asennus saattaisi osua siihen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Asennusaika vahvistettiin sitten päivälleen tasan 3 viikon päähän.
Elisa tekee Tampereella ihan tasan samaa. Jotenkin vaikea uskoa, että tilauskirjassa on aina tasan tarkkaan kolmen viikon jono..
Täällä sama... Auttoi kyllä kummasti närkästynyt "Näinkö Te Kohtelette Yritysasiakkaitanne" -puhelu. :roll: Loppujen lopuksi olin melkein kaksi päivää ilman yhteyttä ulkomaailmaan, kun alkuperäisen ilmoituksen mukaan asennus olis ollut viiden viikon päästä :D
bedlam

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja bedlam »

aasi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Joo, ei ihan mene jakeluun. Ja miksi sitten lupailevat tuota 3 päivän asennusaikaa, vähemmän kai se vituttaisi jos olisi heti kättelyssä tiedossa että viikkoja menee.
Homma kai menee niin että jos samaan aikaan olisi alueella ollut joku toinen asennus, olisi sullekin asennettu samaan aikaan. Kun ei ollut, niin laitettiin mahdollisimman kauas, jotta jonkun mahdollisesti tulevan asiakkaan asennus saattaisi osua siihen.
No joo, enpä noin asiaa ajatellut. Vituttaahan tuo siltikin, olisi pitänyt itse irtisanoa tuo nykyinen liittymä mutta ajattelin pääseväni näin helpommalla.
Rouva Pupu

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt kun täällä on puhetta noista nettiliittymistä niin kertokaa te fiksut mistä johtuu tää jatkuva yhteyden hidastuminen ja pätkiminen. Kesällä oli ihan vallaton ja taas on alkanut temppuilemaan. Muutamalla tutulla on myös Sonera täällä ja samanlaisia ongelmia myös. Vituhtaa kun meni vaihtamaan Elisasta Soneraan vaikka kyllähän sekin ajottain pätkäsi. Soittaisin asiakaspalveluun, mutta pari kertaa on jonotusaika ollut niiiiiiin pitkä, että palaa hermot kiinni ihan justiinsa.
daddykillkill

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Täällä sama... Auttoi kyllä kummasti närkästynyt "Näinkö Te Kohtelette Yritysasiakkaitanne" -puhelu. :roll:
Tähän minäkin turvauduin. Jokusen päivän joutui - herrajjumala - olemaan ilman intternjettiä. Kyllä oli elämäni kauhein paripäiväinen. Tärisin ja valuin kylmää hikeä kuin "Trainspottingin" Renton konivieroituksen kourissa..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Alkuviikko ollu kyllä semmosta vittua, että oksat pois. Oon polttanu kaiken pohjaan ja pilannu kattiloita jne. Ja katkonu pikkurillejä lukuunottamatta kaikki uudet lauantaina laitetut geelikynteni.. :roll: Ei paljo turhempaan vois rahojaan laittaa sanonpa vaan, en suosittele! Tai sit ne ei vaan sovi tällaselle kiivaammalle yksilölle. Jos mul ei oo sormet suussa ni sit ne kiillottaa ja jynssää vessaa tai keittiöö tai läträä saunassa tai.... Sitäpaitsi luulin olevani vaan koekaniini ja harjotuskappale mut otti hitto maksun siitä kärsimyksestä :x

Noh, tänään on toivon muks parempi päivä jo vaihteeks, ainakin pakotan itteni ulos ja kaupungille shoppaileen, jos piristyis vähä. Ja mamisjoogakin alkaa tänään! (Enemmän mä ehkä kuitenkin ootan siinä sitä samassa lirissä olevien näkemistä, ku sitä ite joogaamista) :) Ollu kyllä viime aikoina selkä ja kädet ja niska niiiiiiiiin kipeet että oikeesta kunnon nukkumisesta on aika turha unelmoida enää öisin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, kotona ei oo nettiä nyt sitten puoleentoista viikkoon, asennusjonoa täälläkin. Uus kämppä täynnä sälää vieläkin, ahdistaa. Töissä on helpompi hengittää, kun kukaan tai mikään, ei edes oma mieli ole vaatimassa kummempia. Aamupäivä duunissa on mennyt yhdistykseemme perustettavan futsaljaoksen toimintasuunnitelmaa ja budjettia laatiessa. Miettimistä tuossakin ihan tarpeeksi. Illalla taas sisustusliikkeisiin, eilen ostettiin sohva ja yksittäistuoli + kaikkee muuta sälää, sälää, sälää...
Stinky

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Joka paikkaan sattuu eilinen salilla käynti. Ihana tunne.
Töiden jälkeen pitäs jaksaa raahautua kamppiin asti ostoksille. Hajotin repun laivamatkalla ja uusi mp3:nen pitäis saada. Neulepaitoja kanssa kun rupee tuo keli oleen jo viileen puoleinen.
daddykillkill

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kyllä taas kannatti lukea Sue-ilmaisjakelulehden levyarvostelut ja haastikset. Volbeat oli aikaisemmin ihan uppo-outo tuttavuus, mutta niiden uusi levyhän toimii itseasias aika hyvin.
Lucy

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tylsää, liian vähän töitä. Täytyy kehittää jotain. Tänään piti olla paljon hommia, mutta eipä siltä vaikuta. Ellen sitten tee uutta aluevaltausta naapuriosastolle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

oldis..
Ann kirjoitti:
Niba kirjoitti:behave!
Wanha ruuna kiinnostaa aina, tietty.
Tuut läiskii wanhaa ruunaa lautasille, niin katsotaan kuinka lähtee laukkaan!
Manala kirjoitti:tühja-tähja
kesknädal
tai
kolmapäev

Manala kesküksus aga väike ebakorras!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Missä kaikki on? Miksi täällä on niin hiljasta?
Vihtahousu

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Stinky kirjoitti:Missä kaikki on? Miksi täällä on niin hiljasta?
Oon pettänyt toisaalla!
Tänään taidan parantaa fiiwistä ja mennä soppaileen CD:eitä ja leffoja pitkästä aikaa. Vaatteiden ostaminen on taas turhan työlästä niin jätän sen vielä tuonnemmaksi.
Stinky

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Vihtahousu kirjoitti: Oon pettänyt toisaalla!
Sika! Homo!

Mä shoppailin netin kautta vähän levyjä. Oon Black Label Societyn Shot to Hell levyyn totaalisen rakastunut. Toivottavasti nuo pari levyä ei petä mun luottamusta!
daddykillkill

Re: Keskipäev

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Lucy kirjoitti:Ellen sitten tee uutta aluevaltausta naapuriosastolle.
Jo toisen kerran olin lukevivani että "valtausta alusvaateosastolle" :roll:
Vastaa Viestiin