Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Meni maltti!

Mulla pitäs olla vittu ainakin 5 valkosta kypärää ja nyt kun tarvitsisin yhden niin niitä ei kanahäkin sekamelskasta löytynyt sitten yhtään.

Vielä ehtii Starkille!
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tix kirjoitti:Palaverissa
Eikös tuon kieliopillisesti oikea muoto ole "palaveressä"?
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lucy kirjoitti:No huih. Minä sentään kulutan törkeästi työaikaa surffailuihini ja lähden joka tapauksessa kotiin kun toimistoaika loppuu. Oletettavasti jos työpäiväni venyisivät nettisurffailujen takia en tekisi niitä enää työajalla.
Jos jauhan paljon kakkosta täällä, se on merkki siitä ettei sinä päivänä ole töissä nakki viuhunut. Yleensä vaan tuppaa käymään niin että sen jälkeen tunnen sitten syyllisyyttä siitä että käytin kallisarvoista työaikaa peenjauhamiseen ja jään pidemmäksi aikaa duuniin pähkäilemään jotain oma-aloitteista pakkonakkia ja lähden sitten lopen uupuneena kotiin. Höh.
Tix

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Tix »

NegaDuck kirjoitti:
Tix kirjoitti:Palaverissa
Eikös tuon kieliopillisesti oikea muoto ole "palaveressä"?
En mä tiedä. Olen palaveriamatööri. Vielä.

Josko lopettais työpäivän tältä päivältä kokonaan. Menin äsken muka katsomaan telkkaria ja naputtelin läppärillä kaksi aanelosta ja ohjelma jäi katsomatta.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei yhtään paikattavaa suussa. Vuoden päästä uudelleen. Ihan ok päivä muutoin ollut. Ei valittamista.
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

slam kirjoitti:Ei yhtään paikattavaa suussa.
Mulle toi tilanne selviää ensi tiistaina.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Torstai on torttua täynnä. Paskakäärme pöntössä.
Lucy

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NegaDuck kirjoitti: Yleensä vaan tuppaa käymään niin että sen jälkeen tunnen sitten syyllisyyttä siitä että käytin kallisarvoista työaikaa peenjauhamiseen ja jään pidemmäksi aikaa duuniin pähkäilemään jotain oma-aloitteista pakkonakkia ja lähden sitten lopen uupuneena kotiin. Höh.
Oletko oikeasti noin tunnollinen? Pelottavaa. Ymmärrän jos kyseessä on pieni yritys, mutta itse ainakin ajattelen, että jos hoidan hommani hyvin, niin ansaitsen pieniä välitaukoja, vaikka niitä nyt ei suoranaisesti työsopimuksessa mainittaisikaan.
Tix

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Tix »

Toiset käy tupakilla, toiset juo 10 kuppia kahvia ja kolmannet kälättää työkaverin huoneessa kaks tuntia aamusta ja kaks iltapäivästä. Juuri kukaan ei tee koko ajan vain töitä.

Toisaalta jos omassa duunissa työajaksi laskettais se minkä ajan jotain ongelmaa pohtii, niin eipä olis toimistoaika riittävä.
Viimeksi muokannut Tix, 02.10.2008 20:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

ÄÄÄÄh, vituhtaa niin pali et pierasen teiätkin kumoon. Ihan vittumaisuuttain.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rouva Pupu kirjoitti:ÄÄÄÄh, vituhtaa niin pali et pierasen teiätkin kumoon. Ihan vittumaisuuttain.
Nuuh!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja huima »

Meitsi oli tänään ihan sikamaisen hyvä.

Arkkitehtuurin tekeminen tiimissä whiteboardilla roxor.

Message driven architecture baby.
1108

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

huima kirjoitti:Arkkitehtuurin tekeminen tiimissä whiteboardilla roxor
Nyt puhutaan ilmeisestikin eri arkitehtuurista.
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Moon ollut liian ahkera töiden jälestä. Harmittaa vaan kun en salille kerennyt kuitenkaan. Nyt on vielä kulmien kestovärjäys käynnissä ja sit vihdoin annan itelleni luvan löhötä sohvalla loppuillan. Viikonlopuksi kivaa tiedossa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky kirjoitti:Moon ollut liian ahkera töiden jälestä. Harmittaa vaan kun en salille kerennyt kuitenkaan. Nyt on vielä kulmien kestovärjäys käynnissä ja sit vihdoin annan itelleni luvan löhötä sohvalla loppuillan. Viikonlopuksi kivaa tiedossa!
Kerro lisää mulla ei oo edes mitään olutfestareita..
Vaikka ei se mitään..
Meriuinti hiukan auttoi lihaskipuihin mutta ei poistanut niitä, mutta mitäs kuintoilet! :evil:
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Huomenna on tuskallisen aikaisin palaveri, joten voisin yrittää mennä tänään ajoissa nukkumaan.
aimohaiku

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Frederik Krueger kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kyl mun nyt täytyy vaan löytää jokin harrastus itelle jossa olis kivaa ja sais tavata ichmisiä.
Tätä olen itsekin mietiskellyt, mutta en ole toistaiseksi vielä löytänyt sopivaa vaihtoehtoa.
Ja mites mulla on kuva että sinä AH käyt aika usein keikoillakin, eikö niissä näe ihmisiä?
Kyllähän mä keikoilla tosiaan käyn. Mä vain ajattelen sen jotenkin niin, että jos menen siellä juttelemaan randomina tuntemattomalle neitokaiselle tai herralle, vastapuolen ensimmäinen ajatus on "mitä toi musta haluaa". Vai joko Suomessa on siirrytty "vieruskaverin kanssa voi harjoittaa small talkia" -aikakauteen? Jos näin on, se on sitten jäänyt huomaamatta.
aimohaiku

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Tix kirjoitti:Toisaalta jos omassa duunissa työajaksi laskettais se minkä ajan jotain ongelmaa pohtii, niin eipä olis toimistoaika riittävä.
Etenkin kun työasioita huomaa usein pohtivansa vapaa-ajalla. Tällä perustelen satunnaisen tyhjäkäyntini työmaalla. Ja sallin sen muillekin.
aimohaiku

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hävettää olla Alma Median asiakas, jos kaikki on kuten kerrotaan.
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lucy kirjoitti:Oletko oikeasti noin tunnollinen? Pelottavaa.
Joo. Taidan vaan ajaa ihteni puhki tämmösellä meiningillä.
Lucy

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NegaDuck kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Oletko oikeasti noin tunnollinen? Pelottavaa.
Joo. Taidan vaan ajaa ihteni puhki tämmösellä meiningillä.
Ei kuulosta tosiaan kovinkaan terveelliseltä. Suosittelen sinulle hiukan hulttiomaisuutta, jotta säästyt ilman vatsahaavaa eläkeikään. Voit aloittaa jollakin helpolla esimerkiksi jätät kerran työpaikalla kahvikupin pesemättä, käytät työaikaa opettelemalla kuljettamaan kynää sormien väleistä ilman että se putoaa lattialle ja sitten kun olet hieman edistynyt niin voit alkaa käyttää muutaman minuutin tunnissa työaikaa kitinöintiin ja lähteä siitä huolimatta työajan loputtua kotiin. Harjoittelu tekee mestarin :)
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Lucy kirjoitti:Harjoittelu tekee mestarin :)
Ja kun tulee oikein hyväksi lusmuilussa, voi jopa kesken työpäivän lähteä kuntosalille tai kampaajalle tai kesäaikaan Caruselin terdelle Yhdelle :P
:yo:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Harjoittelu tekee mestarin :)
Ja kun tulee oikein hyväksi lusmuilussa, voi jopa kesken työpäivän lähteä kuntosalille tai kampaajalle tai kesäaikaan Caruselin terdelle Yhdelle :P
:yo:
Kyllä varmaan, mutta olisin kuitenkin itse laittanut toisen ällän kahvilapaikan nimeen. Mutten ole varma! Onko se Cafe Carusell vai Cafe Carusel??
Perustavaa laatua oleva asia tietenkin, mutta minkäs teet kun ei yleisiivistys riitä Arskalla nyt. Blisstyttö! Tarkistatko asian pikimmiten. Arska lähtee työhön ja lusmuilee ensin kahvin kanssa!

Stadinarska
sekatyöläinen
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

arska, sä olet säälittävän huono vittuilija.

http://www.carusel.fi/
Lucy

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Lucy »

bliss kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Harjoittelu tekee mestarin :)
Ja kun tulee oikein hyväksi lusmuilussa, voi jopa kesken työpäivän lähteä kuntosalille tai kampaajalle tai kesäaikaan Caruselin terdelle Yhdelle :P
:yo:
Tämä vaatii jo äärimmäistä ammattitaitoa (tai sitten etätyöpäivän/ yksityisyrittäjän) :D
Vastaa Viestiin