Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Siitä on kieltämättä apua :wink:
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lucy kirjoitti:Ei kuulosta tosiaan kovinkaan terveelliseltä. Suosittelen sinulle hiukan hulttiomaisuutta, jotta säästyt ilman vatsahaavaa eläkeikään. Voit aloittaa jollakin helpolla esimerkiksi jätät kerran työpaikalla kahvikupin pesemättä,
No toi on aika helppo. Ensin pitäisi tosin aloittaa toisten työntekijöiden kahvikuppien peseminen, sillä en juo kahvia. :)
käytät työaikaa opettelemalla kuljettamaan kynää sormien väleistä ilman että se putoaa lattialle ja sitten kun olet hieman edistynyt niin voit alkaa käyttää muutaman minuutin tunnissa työaikaa kitinöintiin ja lähteä siitä huolimatta työajan loputtua kotiin. Harjoittelu tekee mestarin :)
Ja oonhan mä kitinöinyt kesken kovempienkin duunien, sillä välillä sitä vaan aivot huutaa päästä hetkeksi narikkaan lepäilemään.

Juttu taisikin olla siinä että porukka lähettää semmoisia "lähden tänään poikkeuksellisen aikaisin töistä, nimittäin jo 16:30" -ilmoituksia sähköpostissa, ja siitä tulee semmoinen olo että siellä töissä pitäisi istua valmiina työntekijänä ainakin viiteen asti vaikka nakit olisi jo taottu valmiiksi. Kai sitä vois vaan olla röyhkee ja häippästä paikalta jo ruuhka-aikaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tix kirjoitti: Juuri kukaan ei tee koko ajan vain töitä.
Sitten on töitä ja töitä. Tehtaalla hihnalla ja päätteellä työskennelleenä voin julistaa, että kyllä itse vaadin ihan eri lailla ja enemmän tauotusta monitorin tuijottamisesta.
Lucy

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NegaDuck kirjoitti: Kai sitä vois vaan olla röyhkee ja häippästä paikalta jo ruuhka-aikaan.
Suosittelen kokeilemaan joskus :)
Monsieur Manala

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:
Lucy kirjoitti:Harjoittelu tekee mestarin :)
Ja kun tulee oikein hyväksi lusmuilussa, voi jopa kesken työpäivän lähteä kuntosalille tai kampaajalle tai kesäaikaan Caruselin terdelle Yhdelle :P
:yo:
Mä lähdin kolmisen viikkoa sitten kesken työpäivän ryyppäämään kahdeksi päiväksi. Sekin oli aika rentouttavaa!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:arska, sä olet säälittävän huono vittuilija.

http://www.carusel.fi/
Jaahas. Sitä oli SnadiArska sitten vallankin väärässä. Mutta siinä on Blisstyttö väärässä, että olisin säälittävä vittuilija, koska Stadinarska ei ole vittuilija ollenkaan. Hän on ns. Zero-fucker.

Carusel on kiva paikka. Itse tykkään kuitenkin Ursulasta. Siellä Caruselissa on liian feikkimäinen tunnelma. Liian iso yhteistila, hieman teollinen yleisvaikutelma. Kahvilanomainen lämmin tunnelma on Ursulassa parempi. Meri lähempänä vaikkei olisikaan.
Hyviä paikkoja molemmat. Se, mikä miehelle on tärkeää on se, että Caruselissa oli mukavimpia likkoja myymässä tänä kesänä. Rakastuin yhteen, mutta se jäi kauko-sellaiseksi!

Kiitos sivistämisestä siis

Stadin A :)
Vastaa Viestiin