Torsdag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:^KELA-korvauksien jälkeen jää maksettavaksi suunnilleen 550€ kahdesta etuhampaasta.
Halapaa on.
Huutava vääryys muuten, että Andylle ostettiin leekot kansalaiskeräyksellä. Kukaan käskenyt vetää royaltirahoja opiaattimuodossa suoniinsa :twisted:
Vihtahousu

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NegaDuck kirjoitti:
Tix kirjoitti: Nauttii syysmarjoista joupokzzäp.
Noni, toi oli jo paljon parempi ja toimivampi neuvo kuin jotkut sisäinen onnellisuus -kompailut.
Sä anaalisoit liikaa, se mitä Tix sanoi oli sama kuin mitä mä, vain eri sanoin. Onnellinen pitäs olla ilman parisuhettakin, toki sen pitäs yleisesti ottaen parantaa elämänlaatua.
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla ei ole eväitä ja olin kait röökillä kun lounaslähetti kävi. Onneks tuolla on taas palaveria sapuskan kera, täytyy vaan toivoa että sieltä jää jotain yli että mäkin saan murua rinnan alle.
daddykillkill

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Muuten tosi helppo tehdä etätöitä himassa, kun kaks vauvaa huutaa ja kaks naista kahvipöytäkeskustelee siihen päälle..
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

X
Viimeksi muokannut -Superior-, 18.05.2023 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geep

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Luovuta osa susta mulle? Saanko valita osan?

^^ Miks et oo työpaikalla työpaikalla?

Ärsy tihkusade. Oon hukannu vedenkestävän ripsarini. Se on varmaan samassa hukassa kuin vihkisormus. Toivottavasti ei, en jaksais mennä meikkikauppaan.
daddykillkill

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Geep kirjoitti:^^ Miks et oo työpaikalla työpaikalla?
Siks kun on etäpäivä, etäpäivä. Daah, niinQ!
Geep

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Geep »

No mut onks pakko pakko jos ei pysty kykene daaaa?? NiinQ ainakaa tajuu!

Supan www:stä tuli mieleen, että pakkasessa on yhä Dallaksia. MMMMH!
daddykillkill

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ No on on, kun grammamies kävi hakemassa justiin repullisen "kahvia" myytäväksi. Kato perheellisen on pakko yrittää!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Olen täydellinen ihminen.
Mä en. :-(
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Geep kirjoitti:Paitsi et kaikki pihalla olevat marjat maistuu nyt paskalle.
Pitää kai sit vaan mennä vähän pihaa edemmäs marjaan?
NegaDuck

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

aasi kirjoitti:Mä en. :-(
Mutta Isä Aurinkoinen! Miten Sinä et saattaisi olla täydellinen? :shock:

*maailmankuva alkaa luhistua*
Geep

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Geep »

NegaDuck kirjoitti:
Geep kirjoitti:Paitsi et kaikki pihalla olevat marjat maistuu nyt paskalle.
Pitää kai sit vaan mennä vähän pihaa edemmäs marjaan?
Kyllä osu. Ei vaan siis pitää pitää!
Vihtahousu

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Olen täydellinen ihminen.
Mä en. :-(
Mäkään en ole, multa puuttu viat :D

-Päivän Puujalka Sponsored by Vihtis-
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vihtahousu kirjoitti:
aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Olen täydellinen ihminen.
Mä en. :-(
Mäkään en ole, multa puuttu viat :D
Olet siis viaton? :mrgreen:
Vihtahousu

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
aasi kirjoitti: Mä en. :-(
Mäkään en ole, multa puuttu viat :D
Olet siis viaton? :mrgreen:
:oops:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vihtahousu kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Mäkään en ole, multa puuttu viat :D
Olet siis viaton? :mrgreen:
:oops:
Onko viaton puhalillakeittokin? Ainakin Metromainosten mukaan! Ei se on vian keitto!

Tämä oli loan heitto erään "kokin" keittojen päälle! Kuka yleensäkään syö valmisruokia? :evil: :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vihtahousu kirjoitti:Sä anaalisoit liikaa, se mitä Tix sanoi oli sama kuin mitä mä, vain eri sanoin. Onnellinen pitäs olla ilman parisuhettakin, toki sen pitäs yleisesti ottaen parantaa elämänlaatua.
Mun näkemys on se, että parisuhde tuo useimmille ennen kaikkea sisältöä ja merkitystä elämään. Eritoten merkitystä, varsinkin kun siihen liittyy lapset tai suunnitelma niistä. Ei parisuhde sinällään tuo onnellisuutta. Eihän parisuhde saa olla itseisarvo.
Stinky

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä joudun nauraan itelleni tänään ihan ääneen.. Mun kirotusvirheiden takia on sattunut ihania mokia asiakkaiden kanssa. Onneks kaikilla (tähän asti) on ollut huumorintajua ja ovat vittuilleet mulle rakkaudella takas. Yksikin huoltoliikkeen kundi laitto härskihkön meilin takas. Melkein punastuin. Vähänkö mä tykkään (välillä vaan) tästä duunista.
Storia

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Storia »

-Superior- kirjoitti:Olen täydellinen ihminen.
Idolsissa vko, pari sitten pääsi jatkoon Helsingistä journalistiikan opiskelija, 21 v. skottiruudullisessa mekossa ja mustissa, reisipituisissa saappaissa. Uskomaton kaunotar ja osasi vielä laulaa! Ida jotain. Olin ihan varma, että se olet sinä?! Kiistä tai kuole!
Monsieur Manala

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:Höh. Voi olla onnellinen vaikka siitä, että käy kivan ihmisen kanssa kahvilla, tai että jaksoi nostaa 15 kiloa enemmän rautaa kuin viime viikolla, tai...
No eikä voi! Vain paneminen helpottaa tuskaa, perkele.

Mut oon kyllä negan kanssa sinäänsä ihan samoilla linjoilla, että toiset meistä vain elää paremmin parisuhteen kautta. Toiset ovat onnellisempia ikisinkkuina. Toisille parisuhdestatuksella ei ole mitään merkitystä. On mahdotonta antaa mitään yleispätevää neuvoa mitä kautta onni ja mielenrauha tulisi saavuttaa. Kyllä mustakin tuntuu sinkkuna aina siltä että jotain tärkeää puuttuu, eikä se ole mikään läheisriippuvuusjuttu. Olen kuitenkin varsin erakoituva luonne ja tulen parhaiten toimeen itseni kanssa, enkä itsenikään kanssa perfektionismiin taipuvaisena aina niin hirveän hyvin.

Kuitenkin, kun evoluutiivis-biologinen motiivi olemassaolollemme on pariutua, lisääntyä ja perheellistyä (varmistaa jälkeläisten hengissäpysyminen lisääntymisikäisiksi), niin minusta on varsin kummallista, että ihmisiltä tunnutaan monesti oikein vaativan onnellisuutta ilman tuota olemassaolomme takaavan perusvietin täyttymistä. Onnellisuus on täyttymyksellinen tunne, ei mikään kassakonekuitti suoritetusta muotittumisesta tuntea elämänsä tärkeäksi ihan vain yksinään.
Lucy

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Lucy »

sipsi kirjoitti: No mulla ei oikeastaan ole ku yks varsinainen, mut sitäkin rasittavampi eksä. Mutku siihen äijään ei tehoa mikään narttumaisuus ja siltojen polttelu.. Kokeiltu on. Täytynee vaan pysytellä hiljaa, rasittaa koko tapaus.

EDIT. Sori, en osaa lainaa.
Juuh, jotkut miehet ovat masokisteja, jolloin narttumaisuudesta ei ole suuremmin hyötyä. Se saattaa joidenkin kohdalla jopa pahentaa asiaa. Parempi olla tosiaaan ottamatta minkäänlaista kontaktia.

Ps. http://fi.wikipedia.org/wiki/BBCode
daddykillkill

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stinky kirjoitti:ihania mokia asiakkaiden kanssa
Luin juuri kollegan kirjoittamasta vikakeikasta:
"Asiakas on tutkituttanut oman päänsä..."

Kunpa useammat tekisivät samoin!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:
Stinky kirjoitti:ihania mokia asiakkaiden kanssa
Luin juuri kollegan kirjoittamasta vikakeikasta:
"Asiakas on tutkituttanut oman päänsä..."

Kunpa useammat tekisivät samoin!
Tilaankin ajan suk..
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Torsdag

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti:
bliss kirjoitti:Höh. Voi olla onnellinen vaikka siitä, että ...
No eikä voi! Vain paneminen helpottaa tuskaa, perkele.
Ei onnellisuutta voi määritellä pelkästään parisuhteen kautta. Ollaan aika hukassa, jos vain suhteessa voi olla onnellinen.
Mikä on onnellisen vastakohta? Onneton? Vittuuntunut? Välinpitämätön?

Tyhmässä päässäni mietin vaan, että jos ei kykene onnellisuuteen ihan itsekseen omien juttujensa kanssa, on aika olemattomat mahikset parisuhteeseen.

Ja tää ei ollu mitenkään Manalaan kohdistettua, vaikka tekstiään lainasinkin, kunhan mietin.
Vastaa Viestiin