Yritetään

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Eeih! Jaarittele nyt kännissä jotain muuta kuin talousjuttuja! Vaikkavaikka...

-Pertin parhaat reseptit naisen lepyttämiseen
-Syyt miksi vihaan sosialidemokraatteja
-Kenen kitinäläisen kanssa harkitsisit lähempää tuttavuutta ja miksi
-Suhteeni villaliiveihin

Kiinnostavampia juttuja.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Storia

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja Storia »

Olen syönyt juuri puolikkaan sanomalehteä ja juonut puoli purkkia liimaa, sano PPP juuri YLE Teemalla. Tästä on hyvä lähteä.

Sohvahiprakka ja samalla vaalipostitalkoot. Wehee!
Rouva Pupu

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei rommia, ei kolaa.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kiitos Pertti! Kumma, ajattelin sua aina villaliivimieheksi. Ja toki naisen lepyttämiseen kannattaa kokeilla myös lahjuksia, ruokaa ja viettelyä (oman naisen). En voi osallistua ketjun aiheeseen, mutta yrityksen kunniaksi juon nyt kahvia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bliss

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pertillä on palstakaraoke
bliss

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja bliss »

Salmiakkihallusinaatiot ajavat ainakin mut nyt sänkyyn, tosin hetkeksi Jo Nesbøn kanssa :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvä Pertti vaikka et olekaan pasanen niin alkaa olla jo aika myöhä ja sekoitussuhteeltaan oikea hartsport-juoma alkaa vaikuttaa jäseniini, meinasin jo nukahtaa mutta avasin kannettavan kannen ja kirjoitin tämän katsellen eurosportin pokeriturnausta ja urheilukanavan jaloa päähänhakkausfiihdettä nineltään nyrkkeily, 46sta toimivasta. Vaikka uimahallin vesi vieläkin virtaa kaikista aukoista ulos. Facessa olen Korhosen puolella
Viimeksi muokannut Niba, 04.10.2008 0:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Storia kirjoitti:Olen syönyt juuri puolikkaan sanomalehteä ja juonut puoli purkkia liimaa, sano PPP juuri YLE Teemalla. Tästä on hyvä lähteä.
Jeesus mä repeilin eilen sille :D
prosessi

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:-Kenen kitinäläisen kanssa harkitsisit lähempää tuttavuutta ja miksi

Ah, isot pyssyt. Kiinnostavimmat ovat Geetsu, koska epäilen arvomaailman olevan pohjimmiltaan sama. Prosessi, koska palstakeskustelujen perusteella mietin mikä ihme hiihtäjä tämä nainen on. Sipsi on myös minusta yllätyskortti ja palstan salainen ase. Ninni olisi jo ihan palstahistorian takia nähtävä livenä joskus.
Noh, katsotaas. Lapsena olen hiihtänyt paljonkin murtsikkaa, yläasteella kävin viikon mittaisen slalomkurssin, ja kerran yläasteikäisenä olen meinannut eksyä lopullisesti hiihtomatkalla, Polvijärvellä. Minut pelasti metsästä hypoglykemian kourista joku tyyppi, joka onnekseni oli keskellä viikkoa päättänyt lähteä mökille tarkistamaan, tuliko ovi lukkoon edellisenä viikonloppuna. Taju meni autossa. Umpihankisuksien perään olen aina välillä haikaillut.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Yritetään

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mieli tekisi vetää kalsarittomat kännit ja suoltaa tämä ketju täyteen rektaalimietteitä, mutta kun kaapissa ei ole kuin arvojuomia.

Toisaalta tämä yksikin sidukka näyttää tehneen tehtävänsä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Yritetään

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Jää yritykseksi. Tänäänkin.
Ei vaan pysty vetään kalsarikännejä.
Menny 1 konu ja pari wiskiä ja nyt tuntuu jo riittävän. Ei kännin takia (sitä ei ole, taaskaan - siis känniäkään).
Oonkohan tullu vanhaksi? Vaikka vielä nuori kloppi!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin