Maanantaikeli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bliss »

MGandhi kirjoitti:
bliss kirjoitti:Parhaimmillaan (pahimmillaan) duunimatka Matinkylästä Lauttasaareen kesti autolla yli tunnin :roll:
Kulje mopollas... urpå! ;)
Tammikuussa?? Öh?

Kyllä mä sopivaan aikaan vuodesta kuljenkin Kuva
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Alkaa vituttaa kaikki taas pikkuhiljaa. Mitä järkeä on ikinä yrittää mitään, ku kuiteskaan mikään ei onnistu? Haluun talviunille.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
MGandhi

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
bliss kirjoitti:Parhaimmillaan (pahimmillaan) duunimatka Matinkylästä Lauttasaareen kesti autolla yli tunnin :roll:
Kulje mopollas... urpå! ;)
Tammikuussa?? Öh?
Äh... Mä luulin, että tänään kesti matka tuon verran. No olkoon saatana!
masa

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Eihän se systeemi muuta tarvitse.
No ei juu. Aikani jonossa seisottuani vetelin korson rampista tuusulan väylälle ja sieltä kehäkolmoselle. Sielläkin välissä oli tiejyrä ajanut ojaan ja liikenne poikki :roll:
MGandhi

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:Sielläkin välissä oli tiejyrä ajanut ojaan ja liikenne poikki :roll:
Joo tuon näin minäkin aamulla, mutta siinä vaiheessa ruuhkaa aiheutti vasta ihmisten lähes ryömintävauhtiin hidastaminen onnettomuuskohdassa kun kiinnosti niin saatanasti.
daddykillkill

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Parhaimmillaan (pahimmillaan) duunimatka Matinkylästä Lauttasaareen kesti autolla yli tunnin :roll:
Tänä aamuna työmatka kesti vartin, kun piti käydä matkalla makuuhuoneesta työhuoneeseen vääntämällä iso cacá!
ninnithequeen

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MGandhi kirjoitti:
masa kirjoitti:Sielläkin välissä oli tiejyrä ajanut ojaan ja liikenne poikki :roll:
Joo tuon näin minäkin aamulla, mutta siinä vaiheessa ruuhkaa aiheutti vasta ihmisten lähes ryömintävauhtiin hidastaminen onnettomuuskohdassa kun kiinnosti niin saatanasti.
Juu onnettomuuspaikat kiinnostaa, mutta annas olla jos joku on hätävilkut päällä tiensivussa huitomassa niin kaasutetaan vauhilla ohi vaan...
masa

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:[
Joo tuon näin minäkin aamulla,
Ajelit punasella pökötillä mun perässä tuusulanväylällä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei valittamista metro-bussi yhteys vei 35 minsaa.. Hertsinleeriuksesta Onaniemeen.. viiden minuutin kävelymatkalla.. Ei tarvi päästä ovelta ovelle. Mulla on oma kaista koko ajan avoimena mennä eteenpäin.
Ajakaa ruuhkassa ajakaa! Se on teidän valintanne, minun ei tarvitse tulla valmiiksi vittuuntuneena töihin vain vasta-heränneenä. :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Haukotus. Kohta lähden lounaalle ja pakko sanoa, että olen aika väsynyt. Toisaalta, ylihuomenna tulen olemaan vielä väsyneempi. Noh kerrankos sitä nyt viikolla hyppii iltajuoksulla kun on hauskaa tekemistä. Vastailen kun jaksailen taas maileihin, pikaviesteihin yms. Nyt syömään->
Vihtahousu

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Juu, kyllä nyt kelpais niskahieronta. Tai ei nirsoilla, kaikennäköinen muukin hieronta menis.
MGandhi

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:[
Joo tuon näin minäkin aamulla,
Ajelit punasella pökötillä mun perässä tuusulanväylällä?
Ilmeisesti sitten näin. Millä sä sitten ajelet?
masa

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:
Ilmeisesti sitten näin. Millä sä sitten ajelet?
Semmonen vaaleansinen Hyundai Tucson.. Koukkasit mun ohi jossain vaiheessa ennen lentokentän ramppia, kun ajelin siinä hiekka-auton perässä. Tsiigailin peilistä et tutun näköinen lärvi pökötissä. En sit kehannut kuitenkaan alkaa heilutteleen fingeriä.
MGandhi

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
Ilmeisesti sitten näin. Millä sä sitten ajelet?
Semmonen vaaleansinen Hyundai Tucson.. Koukkasit mun ohi jossain vaiheessa ennen lentokentän ramppia, kun ajelin siinä hiekka-auton perässä. Tsiigailin peilistä et tutun näköinen lärvi pökötissä. En sit kehannut kuitenkaan alkaa heilutteleen fingeriä.
No minähän se sitten. Oliskin ollut masentava maanantain alotus kun olis heti aamusta keso heilunu.
daddykillkill

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mä luovutan.
RadioRockin nro on ollut valmiina luurissa ja painoin soittonappia kun oikeasta biisistä oli tullut nippa nappa eka tät-tät-täät -tahti tai mikä se nyt on.. Eikä toivoakaan päästä läpi. Vituttaa!

Täytyis varmaan ottaa viikko rokulia töistä ja istua korva kiinni radiossa ja nojata F5-näppäimeen aseman nettisivu selaimessa. Niiden "Nyt soi" -flash-käikäle näyttää välillä seuraavan biisin 10-15 sekuntia ennen kuin se soi radiossa.

Olisko kellään elämää myydä?
Viimeksi muokannut daddykillkill, 06.10.2008 13:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bliss

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mua kyllästyttää nyt aika täysillä taas.
NegaDuck

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ei oo vielä nakki viuhunut, joten kitistelen.
daddykillkill

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Konglomeraatin sähköpostipalvelin kaatui. Lakkas olemasta tylsää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Lolita »

daddykillkill kirjoitti:Olisko kellään elämää myydä?
Ei ole posti sit vielä tullut?

Edit: Eiku oho joo.
ninnithequeen

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:Juu, kyllä nyt kelpais niskahieronta.
Juu niin kelpais. Saamari että on jumissa taas.
Stinky

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Komps. Jo perjantaista asti jumittanut varsinkin toi oikea puoli selästä ja hartiasta. Ärtsyy. Tekisköhän sauna hyvää vai huonoa?
ninnithequeen

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^Komps. Jo perjantaista asti jumittanut varsinkin toi oikea puoli selästä ja hartiasta. Ärtsyy. Tekisköhän sauna hyvää vai huonoa?
Mä oon saunonu joka päivä eikä oo auttannu juurikaan, vaikka pitäshän sen pehmittää. Tosin mä joudun istumaan häntäluuni takia vieläkin vähän hassusti ni siitähän tuo toinen puoli on kipeytyny. Lämpötyyny helpotti yöllä hartioita kyl.
bedlam

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edelleen nukuttaa ja panettaa. Kahvia. Krääh.
Stinky

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Meinasin saunoa illalla mutta muistin etten voikkaan. Voihan perse.
Mua ei hotsittais tehä enää duunia tänään. Ajatukset on ihan muualla. Levotonta.
masa

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja masa »

daddykillkill kirjoitti:Olisko kellään elämää myydä?

Harrastamaan siitä mars mars!

Viikonloppuna tuli rampattua 3 pv pitkin peltoja ja saaliina 11 fasaania ja 7 rusakkoa. Nuppi ja pakastin kiittää 8)
Vastaa Viestiin