Maanantaikeli

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Sataa ja tuulee tuolla. Vaan eipä haittaa kauheasti sillä meenkin tänään autolla uintikeikan takia. Että hyvää huomenta ja alkavaa duuni(?)viikkoa teille kaikille vaan.
Vihtahousu

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, töisä ollaan. Ei mitään ihmeellistä näkynyt töihin ajellessa, vaikka oli kuulemma myrsky yöllä. Töissä se toki näkyy.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nettiasennus himaan tulee vasta loppuviikosta, joten tässä refe viikonlopusta. Lauantai meni kassulla, tipuin puolessa välissä. Taisin pelata kaikki viisi kättä. Tuplasin melko alussa, mutta koska en sen jälkeen saanut pelattavia käsiä, eikä osunut flopilla, niin nopean rakenteen johdosta olin parin tunnin päästä 3-way alleissa ATo:llä. Turnasin suoran mutta vihun väri täydentyi riverillä. Oheispeleissä tais mennä 50 rullaan ja yks 200e bini teksuun. Eilinen kului nikkaroidessa ja Canal futista väijyessä. Hauska ja rentouttava paripäiväinen kyyl...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näin untä, että olin treffeillä. Täynee nyt sitten varmaan kysyä kyseistä naisihmistä tärskyille ihan livemaailmassakin.

Miksi ei aina voisi olla näin hyvä keli? Just sopiva meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
milli

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Mä näin unta, että avokin äiti innostui ostelemaan meille mm pinnasängyn ja muita lastenjuttuja, vaikken ollut edes raskaana.
Stinky

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kiva viikonloppu takana. Shoppailin ja söin ihan liikaa. Seuraavalla kerralla vietän sit hemmotteluviikonlopun ja käyn ainakin mani- ja pedikyyrissä. Kenties jopa kasvohoidossa. Ja syön ainakin yhtä hyvin kun nytkin.
Tänään sitten rääkkäämään silmäluomia kestopigmentoinnin merkeissä. Sattuu jo ajatuskin mutta minkäs teen. En vaan jaksa aamusin tuhertaa rajauskynän kanssa. Kauneuden takia on kärsittävä.
Vihtahousu

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Viikonlopun saldoa; niskat, nivuset, kädet ja masu kipeä. Kuulostais siltä kun olisin ollut Rymy-Eetuilemassa koko viikonlopun. Niinhän mä kait olin.
bliss

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bliss »

milli kirjoitti:Töissä!

Mä näin unta, että avokin äiti innostui ostelemaan meille mm pinnasängyn ja muita lastenjuttuja, vaikken ollut edes raskaana.
Nyt varmaan varmuuden vuoksi käyt ostamassa testin kuitenkin :mrgreen:
milli

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja milli »

bliss kirjoitti:Nyt varmaan varmuuden vuoksi käyt ostamassa testin kuitenkin :mrgreen:
En mä (valitettavasti?) ole raskaana vielä.
milli

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja milli »

Vihtahousu kirjoitti:Viikonlopun saldoa; niskat, nivuset, kädet ja masu kipeä. Kuulostais siltä kun olisin ollut Rymy-Eetuilemassa koko viikonlopun. Niinhän mä kait olin.
:D
daddykillkill

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

:swirl:
Joku ihme maanantaivitutus, vaikkei darraa olekaan. Jr aloitti huudon taas hieman ennen kuutta. No, sehän on ihan sopiva aika herätä. Radiosta kuuluneet talousuutiset hieman huolettavat ja hiirikäsi taas vaihteeksi paskana, niinkuin jalatkin. Eilen työnsin rattaita "vain" 3.5 tuntia. Alkaa jo tämän kylän varikset ja oravatkin moikkailla etunimeltä.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 06.10.2008 9:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tungin just pinnasängyn kappaleet sohvan alle piiloon, rumensivat näkymää niin :] Meil on kuin UUSI työhuone ny! ♥ Saatiin lauantaina uudet kalusteet: tietsikkapöytä ja telkkaritaso. Kaikki on järjestyksessä ja on TILAAA. Oon niin onnellinen.

Kahvia ja nettiä ja sanomalehteä ja tunteita ja tuoksuja, iiiih ihana aamu, mitä muuta vois pyytää. Paitsi tietty sade pois ja selkäkipu pois! :x
bliss

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:Eilen työnsin rattaita "vain" 3.5 tuntia. Alkaa jo tämän kylän varikset ja oravatkin moikkailla etunimeltä.
Voit kohta ilmoittautua Tukholman maratonille eikä tarvitse edes ihmeemmin erikseen treenailla jos tuo tahti jatkuu :D
daddykillkill

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Ai onks siä vahinkovankkuri-sarjakin?
Maratonista puheenollen - vähintään yksi rollerbleidi-maratoni täytyisi kyllä tempaista. Oma ennätys viimeksi 1.37", mutta tuon saisi varmaan puristettua puoleentoista tuntiin..
ninnithequeen

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun piti päästä vihdoin töihin tänään, mutta eikös mulle noussu illalla kuume? Keuhkot rohisee, kurkku kipee ja nokka tukossa. Miks tää tauti ei voinu olla sillon ku makasin sängyssä häntäluuni kanssa sairaslomalla muutenkin, häh???

:tiistai:
Rouva Pupu

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Josko kasais jauhelihakeiton jo näin aamusta ja sitten lähtis ulkoiluttamaan tätä kasvanutta mahaa kirjaston puolelle. Loppuviikosta vois lähtee ravintolaan syömään kaverin kanssa ja ehkä meibi hieman shoppailla istuvampia vaatteita. Meibi, meibi.
masa

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja masa »

Saatana että on taas kiva päästä ruuhkasuomeen takasin. Työmatka kesti 1,5 tuntia tullessa. Saatana.
bedlam

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bedlam »

EI JJJJJJJJJAKSA!! Haluis vaan nukkua ja "nukkua". Ei toimi! ÄÄH! Miksei töissä ole syyslomaa!
ninnithequeen

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:Saatana että on taas kiva päästä ruuhkasuomeen takasin. Työmatka kesti 1,5 tuntia tullessa. Saatana.
Mistä mihin? Me päästään parhaimmillaan puolessa tunnissa itä-Helsingistä etelä-Espooseen. Tosin kello on yleensä sillon vasta 6 eikä ruuhkaa....
masa

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti:Mistä mihin?
Järvenpää - Espoo. Lahden motari oli ihan tukossa ja kehä 3:lla oli joku peräänajo.

Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä ruuhka-suomen elo taas vaihteeksi :evil:
NegaDuck

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä ruuhka-suomen elo taas vaihteeksi :evil:
Pitää vaan asettua teloilleen odottamaan Zeitgeist-yhteiskuntaa jossa maglev-putkijunat vievät joka paikkaan sekunnissa.
bliss

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bliss »

Parhaimmillaan (pahimmillaan) duunimatka Matinkylästä Lauttasaareen kesti autolla yli tunnin :roll:
ninnithequeen

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Parhaimmillaan (pahimmillaan) duunimatka Matinkylästä Lauttasaareen kesti autolla yli tunnin :roll:
Juu, pahimmillaan meilläkin Olarista tänne kotio meni puoltoista tuntia...siellähän seistiin, perkele.
bliss

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja bliss »

^No mutta teillä on matkaakin yli tuplasti. 9 km Länsiväylän aamuruuhkassa menee nopeammin fillarilla tai rullaluistimilla kuin autolla :)
MGandhi

Re: Maanantaikeli

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:Parhaimmillaan (pahimmillaan) duunimatka Matinkylästä Lauttasaareen kesti autolla yli tunnin :roll:
Kulje mopollas... urpå! ;)
Vastaa Viestiin