Tuskainen Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ainakin täällä, kämpän raivausta ja pyykkiä yyberflunssassa.

Kuis nussukat? Mitä miälessä tänään? Jotain kivaa toivottavasti.
Alisuorittava G

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Kehtasin pyytää apua ja sain haukut kun en meinannut kehdata. Mur, jospa sitä saisi untakin.
NegaDuck

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Otsikko toteutuu kohdallani ainakin sillai että päätä särkee. Vaikka mitään en ottanu! No, se kyl menee ohi.
bliss

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Siistii. Muksulla taas flunssa. Tasaisesti kolmen viikon välein näköjään sama tauti :?
Turha varmaan mainita, että täällä ei ole juurikaan nukuttu...
Vihtahousu

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta! Eka tpk. Tänään on matsipäivä, narrit ottaa kuokkaansa.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ajattelin katsoa pari leffaa tai ehkä kolme jos vain ehdin. Sellaisia, joita en ole ennen nähnyt. Edelliset kaksi, joita niitäkään en ollut ennen nähnyt, olivat turhauttavan paskoja, enkä ole varma upottivatko ne minut epätoivoon vai antoiko niiden paskuus minulle toivoa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
milli

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Eipä muuta.

:swirl:
Stinky

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Huomenta. Mitään muuta tuskaista tässä päivässä ei ole kuin silmäluomet. Kauniina pysyminen sattuu, turvottaa ja aiheuttaa mustelmia. Mutta tuloksen takia kannatti maksaa.
bliss

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:Kauniina pysyminen sattuu, turvottaa ja aiheuttaa mustelmia. Mutta tuloksen takia kannatti maksaa.
Heiii, paljonko tommonen maksaa, kestääkö tekeminen kauan, kauanko pysyy hyvänä, sattuuko se oikeesti ihan kauheesti?
Mulla on kyselyikä :mrgreen:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jahas, se on sit varmaan poskiontelotulehdus :( Oikea puoli naamasta turta, otsaan ja oikeaan silmään vihloo ja sattuu, 2xburana/4h jeesaa hetkellisesti, kai sitä pitäis iltasella hilpasta päivystykseen.. Pirullinen hedari vaan.

Poju jatkaa linjallaan, 19.45 - 5.15, ruokailu, 6.30 nostin viereen kun ähisi nenä tukossa ja 7.30 noustiin.

Tosin yläkerran naapurit vois ampua :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti: Heiii, paljonko tommonen maksaa, kestääkö tekeminen kauan, kauanko pysyy hyvänä, sattuuko se oikeesti ihan kauheesti?
Mulla on kyselyikä :mrgreen:
Mulla on kaverin ystävä joka tekee.. Joten hinta ei päätä huimannut eli 90€. Mulle tehtiin jo reilu vuosi sitten mutta halusin paksummat rajat. Jos ois vaan tilkinnyt välejä (joita ei kyllä ollut) niin ois ottanut ehkä 40€. Kesti n.40-45min/luomi. Käytti puuduttavaa ainetta mutta satttui kyllä. Kaverin käsi oli hellänä puristamisesta :oops:
En tosiaan kadu pätkääkään!
Edit. Ai niin. Kestää n.2-3v.
daddykillkill

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Pikkuporvarillisen arjen, yltiöterveellisten elämäntapojen, liiallisen liikunnan ja aikaisten nukkumaanmenojen vastapainoksi olen taas ruvennut ahmimaan rappioromanttista rock-kirjallisuutta, nyt menossa "Heroiinipäiväkirjat" uusintakierroksella.
MGandhi

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

daddykillkill kirjoitti:nyt menossa "Heroiinipäiväkirjat" uusintakierroksella.
Just finstasin samaisen teoksen. Kaunokirjallisuuttahan se ei ole (eikä tod ole tarkoitus/tarvekaan olla) ja päiväkirjamerkinnät alkavat nopeasti toistamaan itseään, mutta silti kirjan luki ahmien läpi nopeasti. Kirjan kuvitus ja kolmivärisyys lisäävät lukunautintoa.

Tota kun lukee, niin tulee myös usein sellainen fiilis, että mullahan menee oikeastaan ihan kivasti. :) Raha ja (huono) maine != onnellisuus.
daddykillkill

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Paljon tuossa oli samoja legendoja kuin "The Dirtissäkin".
Kyllä itsekin ihmettelin Sixxin järjenjuoksua. Rahaa ja toosaa tulisi ovista ja ikkunoista, mutta äijä jumittaa mieluummin vaatekomerossaan rännittämässä. Rock-kliseet menevät hukkaan kun ne annetaan rock-tähdille!
NegaDuck

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ai hitsi kun hetken polki tyhjää saapuessani Isoon Omenaan. Jostain vähän matkan päästä kuului karmeaa ääntä, "Aaarrgrlglglglglrlgrlglgll..." ihan kuin jotain hammaslääkäripotilasta olisi kuristettu ja yritetty hukuttaa vesisuihkulla yhtaikaa.

Sitten tajusin että se olikin vain Waynes Coffeen espressokone.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hei hieno ilma tänään. Harmittaa kun olen ottanut wanhasta autosta aina puolan johdon pois varkaiden varalta, niin nyt virranjakajan puoleinen pää (eli sellainen metallinen nuppi) lähti irti. Sain sen kyllä väännettyä ja puristettua takaisin letkuun kiinni ja tulin töihinkin autolla, mutta uusi on ostettava, ettei tule yllätyksiä maanteillä. (Ilmeisesti auto sammuisi, jos yhteys virranjakajan ja puolan välillä katkeaisi, auto ei ainakaan käynnisty, kun johto on irti, vaikka starttimoottori siis toimiikin?) Ikävä tosin maksaa turhasta, kun samalla saa tulppiin menevät johdot, joita en sinänsä tarvitsisi.
Paras päivä ikinä.
MGandhi

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

daddykillkill kirjoitti:^ Paljon tuossa oli samoja legendoja kuin "The Dirtissäkin".
Kyllä itsekin ihmettelin Sixxin järjenjuoksua. Rahaa ja toosaa tulisi ovista ja ikkunoista, mutta äijä jumittaa mieluummin vaatekomerossaan rännittämässä. Rock-kliseet menevät hukkaan kun ne annetaan rock-tähdille!
Dirttiä en ole lukenut. Kannattaisko vai onko samaa kamaa Päiväkirjoissa?

Tota kun luki, niin heti alussa jo huomasi, että kaverihan on ihan vitun masentunut. Huumekset tietenkin vain ruokkivat masennusta ja kierre on kaamea. Kaverin käytös oli kyllä just niin rock-kliseistä kuin vain olla ja osaa.

Ite en ole bändiä edes koskaan kuunnellut (ne hitit toki oon kersana kuullu), mutta nyt tekis mieli hieman bändin tuotantoon tutustuakin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pala-veri nautittu odotamme Lenovon paskapalvelujen reinkarnaatiota viikon kuoleman jälkeen? Älkää koskaan missään tapauksessa hankkiko Lenovoja! Kiitos teille.

Onneksi suomalaiset ovat maailman masentunein kansa! Inuiittien jälkeen? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niba kirjoitti:Pala-veri nautittu odotamme Lenovon paskapalvelujen reinkarnaatiota viikon kuoleman jälkeen? Älkää koskaan missään tapauksessa hankkiko Lenovoja! Kiitos teille.
Eikös tuon pitäisi olla laatumerkki (oliko näyttö)?
Paras päivä ikinä.
daddykillkill

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

MGandhi kirjoitti:Dirttiä en ole lukenut. Kannattaisko vai onko samaa kamaa Päiväkirjoissa?
Kyllä kandee. Olen hehkuttanut ennenkin, että pound-per-pound paras rockbio mitä kuunaan kirjoitettu.
MGandhi kirjoitti:Ite en ole bändiä edes koskaan kuunnellut (ne hitit toki oon kersana kuullu), mutta nyt tekis mieli hieman bändin tuotantoon tutustuakin...
Minä yritin samaa luettuani kirjan ensimmäisen kerran. Silläkin uhalla, että Australiasta oppoidaan, imho bändin musa on 80% kuraa. Sitten taas joku "Kickstart My Heart" potkii paremmin kuin keskivertobändin kokonainen albumi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Riemumieli kirjoitti:
Niba kirjoitti:Pala-veri nautittu odotamme Lenovon paskapalvelujen reinkarnaatiota viikon kuoleman jälkeen? Älkää koskaan missään tapauksessa hankkiko Lenovoja! Kiitos teille.
Eikös tuon pitäisi olla laatumerkki (oliko näyttö)?
"Laatumerkki" latumerkki? Eivät pidä kalliit lisäpalvelut paikkaansa. turhasta maksat jos aiot töitä tehdä seuraavana liikepäivänä. Vitun kalliita ovat, se on laatua.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Missähän hinnoissa se "Heroiinipäiväkirjat" on nyt? Mun pitäs ostaa se miehekkeelle. Sillä kun on kaikki muut rock-kirjat jo hyllyssä, se puuttuu...
Stinky

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jumaleissön. Siis puolen vuoden jono kunnalliseen hammashoitoon. Mitä ne yksityisellä maksaa??? Jaksais millään odottaa pelkkää tarkastusta ja kenties hammaskivenpoistoa puolta vuotta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jee jee, sain työkavereilta pari nörtti t-paitaa synttärilahjaksi.

Mutta kahvi on edelleen laihaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Tuskainen Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

ninnithequeen kirjoitti:Missähän hinnoissa se "Heroiinipäiväkirjat" on nyt? Mun pitäs ostaa se miehekkeelle. Sillä kun on kaikki muut rock-kirjat jo hyllyssä, se puuttuu...
http://www.adlibris.com/fi/searchresult ... duct=False
Vastaa Viestiin