G: Mitä tuot kitinään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

No mitä?

Viihdettä - Lähinnä hassuja letkautuksia one-linereiden muodossa.
4
11%
Viihdettä - Nerokasta huumoria, jota lähinnä itse ymmärrän.
3
8%
Sossupokea - Olen juoruakka ja elän toisten elämästä.
0
Ei ääniä
Sossupokea - I kiss and tell.
1
3%
Sivistystä - Sivistän itseäni tietämättömämpiä omien tietojeni rajoissa.
2
5%
Sivistystä - Sivistän itseäni tietämättömämpiä (kaikki muut) aiheesta kuin aiheesta.
2
5%
Tissit galleriaan.
0
Ei ääniä
Kanssakitisijälle munaa/piNppiä.
1
3%
En oikeastaan mitään. Lähinnä raportoin päivittäisiä tapahtumiani. Ketään ei oikeasti kiinnosta.
17
46%
En yhtään mitään. Olen galleriatirkistelijä.
1
3%
Määrittele kontribuutio!
6
16%
 
Ääniä yhteensä: 37

Stinky

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti: Jatkakaa.
Älä oo ärrinpurrin.
Ps. sun galleriakuvat on ihquja.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Madonna kirjoitti:En oikeastaan mitään. Lähinnä raportoin päivittäisiä tapahtumiani. Ketään ei oikeasti kiinnosta.

:roll:
Sain vihdoin sen kirjan. Ihana pillu ja tissit sulla.
Monsieur Manala

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Riemumieli kirjoitti:Jotenkin on vaikea uskoa, että vaatteet tulevat puhtaiksi kylmässä vedessä (lue alle tai noin kädenlämpöisessä). Luultavasti olen väärässä, mutta mainoksien "Pese 30-asteisessa vedessä" kuulostaa Scheisselta.
En tiedä missä kuralätäköissä tykkäät uida kissaa, mutta kyllä normaalille aikuisen ihmisen pyykille, johon ei juuri näkyvää likaa pintaan ilmesty, riittää 30 asteessa peseminen varsin mainiosti.

Expertti nyt saattaa löyhkätä hielle niin ettei siihen auta kuin kiehuvassa vedessä liottaminen, mutta normaalin hygienian omaavalla ihmisellä ei takuulla ole ongelmia niin kauan kun vaatteissa ei ole "oikeaa" likaa.
bedlam

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä mäkin olen pessy vaatteeni 30 asteisessa vedessä jo vuosia.
MGandhi

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Jatkakaa.
Älä oo ärrinpurrin.
Ps. sun galleriakuvat on ihquja.
Ooh! Olen vallan missannut tällaisen egobuustin! *pus*

Näkisin, että pesuainekeskustelujen sijaan tulisi huomioida ja ennen kaikkea kehua minua!
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja slam »

Yleisen oleskelun tuottamaa sheibaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä vaan deletoin, liuotan, imuroin, kulutan...jonkun täytyy tämä tehdä. Kaikki ei voi vaan tuoda.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

-Superior- kirjoitti:
Madonna kirjoitti:En oikeastaan mitään. Lähinnä raportoin päivittäisiä tapahtumiani. Ketään ei oikeasti kiinnosta.

:roll:
Sain vihdoin sen kirjan. Ihana pillu ja tissit sulla.
Hetken, ihan pienen hetken tosin, mietin jo että minkä ihmeen kirjan :lol:
Että olenko tosiaan esitellyt jotain kehoni osia jossain kirjassa :roll:

Tänään ei ole siis kovin hyvä päivä tehdä mitään ajatusta vaativia päätöksiä tmv.
Monsieur Manala

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

exPertti kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Expertti nyt saattaa löyhkätä hielle niin ettei siihen auta kuin kiehuvassa vedessä liottaminen, mutta normaalin hygienian omaavalla ihmisellä ei takuulla ole ongelmia niin kauan kun vaatteissa ei ole "oikeaa" likaa.
Tai ehkä vaihtoehtoisesti sinä et harrasta oikeaa hikiliikuntaa vaan olet deitti-ilmoituksistakin tuttuja "urheilullisia".
Kyl mää vaan harrastan, ja töissäkin on varsinkin kesäisin paita joskus täysin hiestä märkä selkäpuolelta kun duuni ei ole sieltä kevyimmästä päästä. Silti ei kyllä mitkään hiet haise vaikka kolmessakympissä pesiskin. Vaikea kuvitella miten joku hienhaju EI lähtis kolmessakympissä. Pesukoneessa tai pesuaineessa oltava jotain vikaa ja pahasti. Todennäköisesti jo ensimmäisessä, sillä väittäisin melkeen että kahden tunnin liottaminen pelkässä vedessäkin vie hienhajut aika tehokkaasti mennessään.
Vastaa Viestiin