G: Mitä tuot kitinään?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

No mitä?

Viihdettä - Lähinnä hassuja letkautuksia one-linereiden muodossa.
4
11%
Viihdettä - Nerokasta huumoria, jota lähinnä itse ymmärrän.
3
8%
Sossupokea - Olen juoruakka ja elän toisten elämästä.
0
Ei ääniä
Sossupokea - I kiss and tell.
1
3%
Sivistystä - Sivistän itseäni tietämättömämpiä omien tietojeni rajoissa.
2
5%
Sivistystä - Sivistän itseäni tietämättömämpiä (kaikki muut) aiheesta kuin aiheesta.
2
5%
Tissit galleriaan.
0
Ei ääniä
Kanssakitisijälle munaa/piNppiä.
1
3%
En oikeastaan mitään. Lähinnä raportoin päivittäisiä tapahtumiani. Ketään ei oikeasti kiinnosta.
17
46%
En yhtään mitään. Olen galleriatirkistelijä.
1
3%
Määrittele kontribuutio!
6
16%
 
Ääniä yhteensä: 37

Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Mida »

Ei stalkkaamista onneksi lasketa, eli en mitaan. buahahaa.
ninnithequeen

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En oikeastaan mitään. Lähinnä raportoin päivittäisiä tapahtumiani. Ketään ei oikeasti kiinnosta, ainakaan mun pyykinpesu.
ninnithequeen

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

exPertti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:En oikeastaan mitään. Lähinnä raportoin päivittäisiä tapahtumiani. Ketään ei oikeasti kiinnosta, ainakaan mun pyykinpesu.
Kerro mitä pesuainetta käytät? :jouden:
Tällä hetkellä on Rainbow:n pyykinpesujauhetta, mut noi huuhteluaineet onki sit tärkeämpiä.
Alisuorittava G

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

ninnithequeen kirjoitti:-- mut noi huuhteluaineet onki sit tärkeämpiä.
Vaniljaa, orkideaa... Tää on näitä ninnijuttuja, joita olen oppinut kitinävuosinani!
ninnithequeen

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alisuorittava G kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:-- mut noi huuhteluaineet onki sit tärkeämpiä.
Vaniljaa, orkideaa... Tää on näitä ninnijuttuja, joita olen oppinut kitinävuosinani!
Aivan oikein! :D Muistan kyl että sä käytät samaa lakanapesuissa.
Stinky

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^^Sä peset pyykkiä niin hemmetisti niin mitäpä jos kokeilisit pesupähkinöitä? Säästäisit vähän luontoa siinä samalla.
ninnithequeen

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:^^Sä peset pyykkiä niin hemmetisti niin mitäpä jos kokeilisit pesupähkinöitä? Säästäisit vähän luontoa siinä samalla.
Tuota....miten ne oikeen toimii? Ja mistä niitä saa? En oo meinaan nähny missään ikinä.
Stinky

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tuossa linkki http://www.ekolo.net/show.php?page=pesupahkina
Kait ne on rantautunut ihan yleisesti luontaistuotekauppoihin. Itiksestäkin varmaan jo löytyy.
Omani oon ostanut Ekolosta Porthaninkadulta kalliosta..
Tykkään ja suosittelen!
Alisuorittava G

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä tartten ylellisyyttä, en täysin tuoksutonta pyykkiä. Joku raja ekoudessakin! Mielummin lopetan googlen käytön.

Softlanin Aroma Therapy Passion, uuh uus koukutus.
ninnithequeen

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alisuorittava G kirjoitti: Softlanin Aroma Therapy Passion, uuh uus koukutus.
Haa, tota pitää kokeilla! Comfortin Sunfresh on uus suosikki mulla sen vanilja-orkidean lisäks.
milli

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja milli »

Raportoin päivittäisiä juttuja.

Välillä tekisi kyllä mieli osallistua keskusteluihin, mutta tiedostaen sen, etten välttämättä osaa antaa provosoinnin mennä toisesta sisään ja toisesta ulos, jätän usein liian herkkiin aiheisiin vastaamisen. Tai sitten, en halua, että hömppä-leima katoaa, niin en välttämättä viitsi heittäytyä vakavaksi.

Seksistä voisin kyllä jutella enemmänkin.
Viimeksi muokannut milli, 09.10.2008 10:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Alisuorittava G kirjoitti:Mä tartten ylellisyyttä, en täysin tuoksutonta pyykkiä. Joku raja ekoudessakin! Mielummin lopetan googlen käytön.

Softlanin Aroma Therapy Passion, uuh uus koukutus.
Murmeli, kyllä sä voit huuhteluainetta pähkinöiden jälkeenkin käyttää. Se vaan ei ole välttämätöntä. Ja ehkä kyl vie vähän pohjaa tosta ekologisuudesta. Hmmm..
bedlam

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

milli kirjoitti:Seksistä voisin kyllä jutella enemmänkin.
Lisää seksiä! Määkin voisin puhua tästä aiheesta, mutta otsikkoaiheen miettiminen on liian vaivalloista. Muutenkin mulle on jostain syystä vaikeeta keksiä/alottaa uusia ketjuja. Aivot käy töissä puoliteholla.
Viimeksi muokannut bedlam, 09.10.2008 10:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alisuorittava G

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Stinky kirjoitti:Murmeli, kyllä sä voit huuhteluainetta pähkinöiden jälkeenkin käyttää. Se vaan ei ole välttämätöntä. Ja ehkä kyl vie vähän pohjaa tosta ekologisuudesta. Hmmm..
Aijoo ne olikin pesemiseen tieytty! Hmmh. Mut mä käytän aina ihan snadisti vaan pesuainetta, onhan sekin jo aika ekoa? :D

Taas on tossa jätkän päällä aikas tahranen paita mut ku jotenkin se vaan ei mua haittaa, kuuluu niin ku asiaan, näyttää et tyyppi eläis ku lapset... :p

edit: Hitto, voishan noita pähkylöitä kyllä kokeilla. Sinne voi sekottaa jotain tuoksuakin. Kiitti vinkistä.
Viimeksi muokannut Alisuorittava G, 09.10.2008 10:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
milli

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja milli »

bedlam kirjoitti:Lisää seksiä! Määkin voisin puhua tästä aiheesta, mutta otsikkoaiheen miettiminen on liian vaivalloista. Muutenkin mulle on jostain syystä vaikeeta keksiä/alottaa uusia ketjuja. Aivot käy töissä puoliteholla.
Vähän sama.. öh.. mikä se nyt on ... öh.. ongelma?
Alisuorittava G

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

bedlam kirjoitti:
milli kirjoitti:Seksistä voisin kyllä jutella enemmänkin.
Lisää seksiä! Määkin voisin puhua tästä aiheesta, mutta otsikkoaiheen miettiminen on liian vaivalloista. Muutenkin mulle on jostain syystä vaikeeta keksiä/alottaa uusia ketjuja. Aivot käy töissä puoliteholla.
No tuntuu vaivaavan muitakin. Mä oon jopa sillä asteella, että vinkkaan aiheita privana rohkeemmille. :D
bliss

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti: Softlanin Aroma Therapy Passion, uuh uus koukutus.
Haa, tota pitää kokeilla! Comfortin Sunfresh on uus suosikki mulla sen vanilja-orkidean lisäks.
Mä en tajuu kuinka te voitte käyttää tollasia löyhkääviä huuhteluaineita :shock:
*saa päänsärkyä jo pelkästä ajatuksesta*
Alisuorittava G

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

bliss kirjoitti:Mä en tajuu kuinka te voitte käyttää tollasia löyhkääviä huuhteluaineita :shock:
*saa päänsärkyä jo pelkästä ajatuksesta*
Oot herkkis. Mulla toi tuoksuu sopivasti, joka 40-pyykkiin heitän puolikkaan (ohjeistuksen täyden korkillisen sijaan) ja kankaissa kuivina hyvin mieto mut sitäkin ihkumpi tuoksu.

Faija ihmetteli eilen kun vein saippuaa firman tiloihin. En kestä "hajutonta versiotaan", ihan hirvee dunkkis jää käsiin!
Monsieur Manala

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

^ Peruskledjuja jos ei oo hirveen likasia, on muuten ihan turha pestä 40 asteessa. 30 asteessa säästät energiaa (ja taas sitä luontoa), ja vaatteetkin säilyy pidempään.

Ite laitan huuhteluainetta aina ihan pikku lirauksen. En siis edes puoltakaan korkillista, ja sekin jotain mietoa persikkaa tms. Inhottaa voimakkaasti tuoksuvat pyykit. Alkaa kutittaa nenää/vetää nenän tukkoon. Lakanapyykki menee pesuaineen puolesta nestemäisellä hajusteettomalla sensitivellä, aina.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jotenkin on vaikea uskoa, että vaatteet tulevat puhtaiksi kylmässä vedessä (lue alle tai noin kädenlämpöisessä). Luultavasti olen väärässä, mutta mainoksien "Pese 30-asteisessa vedessä" kuulostaa Scheisselta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olen ajatellut, että minua ei pyykin tuoksu nyt niin kiinnosta, kunhan puhtaalta tuoksuu. Mutta sitten menin ostamaan Lidlin halpapesuainetabletteja - pyykki alkoi haista niin pahalta, että parin käyttökerran jälkeen tabut roskikseen ja perusomoa hajusteineen tilalle. Ja taas elämä hymyilee. Huuhteluaineet olen jättänyt käyttämättä, koska (a) peruspyykinpesuaineen (ei siis sen Lidlin kammotuksen) hajustusteho on nenälleni riittävä, (b) kuvittelen pidättäytymiseni olevan jotenkin ekologista ja (c) eikös huuhteluaine ole pahaksi keinokuitupitoisille ulkoilu/urheiluvaatteille, joita puuvillapyykin sekaan lajittelulaiskalle aina kertyy.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
bliss

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Hiki itsessään ei haise. Mikään pakkohan niitä hikisiä vaatteita ei ole hautoa pesemättömänä paiväkausia, puhdasta tulee kun pesee samantien.
Alisuorittava G

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Meillä menee treenikamat jopa usein 50 asteessa. Käytän niissä pikaohjelmaa, yritän jotenkin hifistellä noita muka ekommiks. Ei vaan, säästääkseni aikaa yöstäni...
MGandhi

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tämä ketju kiteyttää täydellisesti foorumin mielenkiintoisuuden tällä hetkellä. Jatkakaa.
daddykillkill

Re: G: Mitä tuot kitinään?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Riemumieli kirjoitti:mutta mainoksien "Pese 30-asteisessa vedessä" kuulostaa Scheisselta.
Mainokset eivät valehtele! Kerettäiläisyyttä tuommoinen! Nyt pitää kuluttaa, eikä himmailla! :D
Vastaa Viestiin