Torostai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Nälkä! Syön kohta Ilta-Sanomat. 8) (Yks parhaista viihdemuodoista duunissa on muuten ruokien analysointi.)

Muuten ei taas kuulu mitään erityisen hyvää. Sydän on vähän kipeä ja muutenki turhauttaa. Harkitsen just et voisin piristää itseäni kotihoodräppärin keikalla tai silakkamarkkinoilla, tai molemmilla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja huima »

kaakki kirjoitti:Torstain muka-krapula-aamun mietintöjä tässä vain..
Jos krapula-aamuna tarvitsee gynegologin palveluita on ilmeisesti ollut illalla kivaa.
Dumis

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti: Muuten ei taas kuulu mitään erityisen hyvää. Sydän on vähän kipeä ja muutenki turhauttaa. Harkitsen just et voisin piristää itseäni kotihoodräppärin keikalla tai silakkamarkkinoilla, tai molemmilla.
Voih, kurjaa kun on sydän kipiä. Meikällä ei kyl sitä ongelmaa ole... no woman no :D

Mut blogasin sitiin eilisestä reissustani silakkamarkkinoille 8)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti:
Mut blogasin sitiin eilisestä reissustani silakkamarkkinoille 8)
No voihan rähmäke, mä en nimittäin pääse enää ollenkaan Cityyn..oisin tahtonu lukea. Silakkamarkkinoilla on ihan oma mahtava tunnelmansa, oon käyny siellä monta kertaa, ihan muksusta asti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Mut blogasin sitiin eilisestä reissustani silakkamarkkinoille 8)
No voihan rähmäke, mä en nimittäin pääse enää ollenkaan Cityyn..oisin tahtonu lukea. Silakkamarkkinoilla on ihan oma mahtava tunnelmansa, oon käyny siellä monta kertaa, ihan muksusta asti.
Avasin ketjun viihteen&kuldyyrin puolelle 8)
Monsieur Manala

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Avaa Manala uudelleen. 8)

Itepähän alotin, kerro nyt lisää siitä makkarastas!
8) vois mulla olla semmosta big sausage pizzaa sulle joo neiti, kunnon rasvasta makkaraa 8) tai sitten hodaria uunilenkkiversiona junous 8) että pääsisit kerränkii huutamaan lisää majoneesia 8) semmöne törkee slerbahan se on nii 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Turhaa cruisailua! IhQ tavallista grillikyrsää maustepommilla päässä!
Jos herkku on nakki niin sen päässä on tatti!

huima kirjoitti:
kaakki kirjoitti:Torstain muka-krapula-aamun mietintöjä tässä vain..
Jos krapula-aamuna tarvitsee gynegologin palveluita on ilmeisesti ollut illalla kivaa.
Onse Kuakki vaan ihana sanot sinäkin mitä sattuu sitten!
Viimeksi muokannut Niba, 09.10.2008 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja masa »

niba on tainnut syödä pilaantuneita bratwurtsteja viimeaikoina? Sun juttus on niin sekavia, että ei niistä ota edes slämäri selvää. Skarppaisit?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:niba on tainnut syödä pilaantuneita bratwurtsteja viimeaikoina? Sun juttus on niin sekavia, että ei niistä ota edes slämäri selvää. Skarppaisit?
Ajatuksen vantaanjoki..
Olen pahoillani ettei teillä rakas sir masa ajatukset juokse levittämässäni mangrovejuurakossa!
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Reilun kaupan kahvia ja minidallasta, tyytymätön asiakas, paska toimittaja, viriilit lapset, idiootti aviomies, selkäsärky, huono tukka, voi vittu! Ummetus!
Monsieur Manala

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Reilun kaupan kahvia ja minidallasta, tyytymätön asiakas, paska toimittaja, viriilit lapset, idiootti aviomies, selkäsärky, huono tukka, voi vittu! Ummetus!
Kokeile samaa kuin minä. Pysähdyin just urputtaa jollekin lamppuharjan näköistä koiraa ulkoiluttaneelle elähtäneelle kuuskymppiselle kuivarusinalle, kun se alkoi näyttää mulle käsimerkkejä siitä etten hänen mielestään hidastanut/pysähtynyt tarpeeksi kun hyppäsi suojatielle eteeni puudelinsa kanssa, vaikka en ollut autoineni missään vaiheessa kolmea metriä lähempänä ko. harppua. Helpotti!
Alisuorittava G

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Monsieur Manala kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Reilun kaupan kahvia ja minidallasta, tyytymätön asiakas, paska toimittaja, viriilit lapset, idiootti aviomies, selkäsärky, huono tukka, voi vittu! Ummetus!
Kokeile samaa kuin minä. Pysähdyin just urputtaa jollekin lamppuharjan näköistä koiraa ulkoiluttaneelle elähtäneelle kuuskymppiselle kuivarusinalle, kun se alkoi näyttää mulle käsimerkkejä siitä etten hänen mielestään hidastanut/pysähtynyt tarpeeksi kun hyppäsi suojatielle eteeni puudelinsa kanssa, vaikka en ollut autoineni missään vaiheessa kolmea metriä lähempänä ko. harppua. Helpotti!
Äh, täällä valittaminen on paljon helpompaa. Joudun kuitenkin istumaan tässä typerässä tuolissa särkyineni, olette viattomat hollilla.

Muksua tarhasta hakiessa kävin kyllä puhisemassa lähikaupassa tummalle pojalle, joka ei saanut korttiani toimimaan. Oikein kihisin mut ei se saanu sitä toimii! Kirosin kun en ottanut koko lompsaa mukaan. Lähin sit tyhjin käsin pois (pakkasdallaspullat ois pelastanu päivän) ja kotona huomasin, että se visa electron tosiaan on tilille, jossa on rahaa 0,10e. Vtun electronit, leikkasin.
Monsieur Manala

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Muksua tarhasta hakiessa kävin kyllä puhisemassa lähikaupassa tummalle pojalle, joka ei saanut korttiani toimimaan. Oikein kihisin mut ei se saanu sitä toimii! Kirosin kun en ottanut koko lompsaa mukaan. Lähin sit tyhjin käsin pois (pakkasdallaspullat ois pelastanu päivän) ja kotona huomasin, että se visa electron tosiaan on tilille, jossa on rahaa 0,10e.
Asiakas on aina tyhmä!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja saira »

Äh, mä mietin tänään kuinka paljon helpommalla pääsisin jos vaihtaisin alaa takaisin baarimikoksi tai kaupan kassaksi. Ei olisi kolmea tenttiä ensi viikolla... Ja yhden harjoitustehtävän teko Tixelillä, datana masennuksesta tehty kysely. No, kun ensi viikosta selviää, niin asenne on taas ihan toinen! Ja mähän voisin asennoitua niin, että teen henkilökohtaisen enkan jos saan viikon aikana kolme hylättyä niin ei stressais enää yhtään!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Alisuorittava G

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Monsieur Manala kirjoitti:Asiakas on aina tyhmä!
No minä ainakin kun piti oikein tässäkin mainita, että tumma poika. Rraaaaaaaaaaaaahh. Se oli söpöin somali koskaan, ehkä siksi säästelin puhinoita edes hiukan. Pakko kehdata mennä tonne huomenna, loppuu lähikaupat muuten kesken kun eilen pierasin toisessa.

ttu.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis uskomatonta et ihminen voi hävittää (tai ehkä hajottaa, en rekisteröiny) puhelimensa just sillon, ku se ois kaikkein tärkeintä saada kiinni. Kiukuttaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Reilun kaupan kahvia ja minidallasta, tyytymätön asiakas, paska toimittaja, viriilit lapset, idiootti aviomies, selkäsärky, huono tukka, voi vittu! Ummetus!
Riziiniöljy se auttaa aina ummetukseen! :lol:
Ei se tukka mitään vaan se mitkä nesteet sulla kiertää siellä alhaalla?
Alisuorittava G kirjoitti:
Monsieur Manala on aina tyhmä! kirjoitti:
No minä ainakin kun piti oikein tässäkin mainita, että tumma poika. Rraaaaaaaaaaaaahh. Se oli söpöin somali koskaan, ehkä siksi säästelin puhinoita edes hiukan. Pakko kehdata mennä tonne huomenna, loppuu lähikaupat muuten kesken kun eilen pierasin toisessa.

ttu.
Petomaani! Mut varmaan ihan sulosäveliä päästit ilmoille! Mut ei susta oo nekulle ne tykkää kun läskit hyllyy joka puolelle!
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Niba kirjoitti:Riziiniöljy se auttaa aina ummetukseen! :lol:
Ei se tukka mitään vaan se mitkä nesteet sulla kiertää siellä alhaalla?
No nappasin pari metalaxia äsken ja lupasin itelleni, että huomenna palaan taas oikean ruoan pariin. Eiköhän se tästä. Tukkakaan ei oikeastaan enää kiukuta, muksu harjas sen niin nätiks.

Tää on tätä huviks valittamista!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
Niba kirjoitti:Riziiniöljy se auttaa aina ummetukseen! :lol:
Ei se tukka mitään vaan se mitkä nesteet sulla kiertää siellä alhaalla?
No nappasin pari metalaxia äsken ja lupasin itelleni, että huomenna palaan taas oikean ruoan pariin. Eiköhän se tästä. Tukkakaan ei oikeastaan enää kiukuta, muksu harjas sen niin nätiks.

Tää on tätä huviks valittamista!
Mä en valita pääsen pälkähästä anteeksi sulta pyytämättä!
Anna palaa valita lisää! Kuuntelin yhen työkaverin mermatusta vähän aikaa, kokemus 10 vuoden marmattajan kanssa sulki mun korvat viiden minuutin jälkeen en sit enää ymmärtäny mitään, puhku et nyt yksityisyyttään lanataan! Mua ei yhen mahon lehmän sähköpostit kiinnosta niin se vaan on, ehkä se vaan yritti vihjata et kyllä se saa posteja joita ei olis hyvä lukea, mut en kallista korvaa ei kiinnosta löysä lattaperse ei.. Sä ymmärrät Geetz? Naiset on kammottavia varsinkin rumat naiset eiks jee?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kasselin juuri uutta jaksoa uudesta Ritari Ässästa ja hokasin että vanha koulukaveri ja silloinen paras ystäväni näyttelee siinä. Malliksi se aikoinaan saksan kautta jenkkeihin eksyi mutta nyt näemmä ruvennut näyttelijäksi.

Se jätkä on mulle 120 markkaa pystyssä!!!
Lucy

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Tänään nousi myrsky työpaikalla. Eräs henkilö on joutunut riitoihin muiden kollegoiden kanssa, koska hänelle on noussut keltaista nestettä päähän ja käytös on ollut sen mukaista. Aikaisemmin hän on kuitenkin jättänyt minut asioiden ulkopuolelle, mutta tänään hän tallasi varpailleni niin tehokkaasti, että vedin asian siltä seisomalta esimiestasolle asti. Selkkauksen seurauksena mailini alkoi täytyä viesteistä eri ihmisiltä, joilla on jotain hampaan kolossa tätä kyseistä ihmistä vastaan. He pyysivät, että lähden juonimaan muiden työkavereiden kanssa lasilliselle ja sopimaan siitä, että kuka saa puukon selkäänsä huomisessa palaverissa. Tässä on vain sellainen asia, että periaatteessa pidän tästä pissipäästä ja vaikka olen valmis tekemään hänestä sahanpurua huomisessa kokouksessa, niin en silti halua osallistua mihinkään yleiseen lynkkaukseen. Noh katsotaan mitä tapahtuu. Sitten ne vielä sanovat, että miesvaltaisilla aloilla ei ole niin paljon juonittelua. Yeah right :roll:
1108

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oho, Bluntlyn kuva leviää verkossa:

Kuva
Stinky

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jep, ton kuvan alle mun teksti sopii kun nakki silmään.
Niin levoton ja panettava olo että meinasin kaupassa sanoo yhdelle komeelle sällille että oisko se lähteny pikasille vessaan.. Onneks osasin pitää turpani kiinni ja hymyilin sille vaan nätisti.
Nyt on kanervat ja sapuskat ostettu. Hiusvärikin on vaikuttamassa päässä, täytyy peitellä tot juurikasvua. Vittu mitkä onglemat taas :roll:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Koeviikot, tehtävien palautukset, esitykset ja muut häsmänkäkät ohi, puuh.
KALIAA! <3
Mä niiiiiin ansaitsen tän.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Torostai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Mä niiiiiin ansaitsen tän.
Mä puollan, neiti näytti aika fakkiintuneelta tässä yksi päivä.
Vastaa Viestiin