Valssimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lucy

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Häähää. Ei auta kuin päättää itse.
Dumis

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Voi vittu, ostin sit jotain mansikkarahkaa :? Äitikin soitti, on niin kivaa kun sieltäpäin ei ikinä tule positiivisa uutisia. Nyt iltapala, venyttelyt ja illan kruunaa tiskaus...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lucy kirjoitti:^ Häähää. Ei auta kuin päättää itse.
Taidan miettiä tätä yön yli.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Saatat kuule yllättyä kuinka paljon sitä "roskaa" tulee kun laittaa ilmon, tai no mistäs mä tiedän... kuulopuheilla pelaan, mun deitti-ilmoon on tullut yksi vastaus ja se sentäs julkaistiin city-lehdessä (kuvakin oli deittiliitteen kannessa).
Oisko se skaban aika taas?
Kyl mä taidan jättää noi hommat väliin, muutenkin ketuttaa koko treffailu-idea taas.
NegaDuck

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mitvit... mulle rupes yhtäkkiä satamaan spostilaatikkoon aivan kempeleesti "failure notice" spämmejä. :shock: Kellään muulla samaa?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perkele!

Unohdin lompakon maalle. Samalla siis pankki- yms kortit ja tietysti ajokortin. V******a!

Onneksi on niin hölmö, että maksaa kahteen pankkiin mitälie maksuja. Himasta löyty käytökelpoinen pankkikortti ja eiku rahaa siirtämään.

Huomenna töihin, loma loppu tältä erää. Tänään tosin tuli jo 4 aika pitkää asiakaspuhelua, joista yksi ei ollut kovin kiva. Haukut tuli syyttä, onneksi oli tekstari tallessa, tuli sen lähettämisen jälken ko asiakkaan työkaverilta anteeksipyyntökin, eli oikeastaan viides puhelu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

NegaDuck kirjoitti:Mitvit... mulle rupes yhtäkkiä satamaan spostilaatikkoon aivan kempeleesti "failure notice" spämmejä. :shock: Kellään muulla samaa?
Mulle on tapahtunut tuota usein, ihan vasta tippui noin viikon ajan pariakymmentä päivässä. Joskus on tullut sellaisia parin tuhannen pompseja kerralla.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

koskaan ei ole liian aikasta nukkua. Aina kannattaa nukkua kun siihen on aikaa ja mahdollisuus, kukaan ei tiedä milloin seuraavan kerran ehtii nukkua ja kuinka paljon. Ainakin tässä osoitteessa.

Yrittäjäsuunnitelmat meni puihin ja väsäilen tässä jälleen kerran työhakemuksia, nyt onneksi uudella tietokoneella. Jos ei sitä uutta työtä ala pian ilmaantua niin... öh, fysiikka loppuu.

Hevonen on vieläkin hieno ja mies ihana!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin