Valssimaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Alisuorittava G

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ihan loistava. Pääs taas vireeseen kun mietti sukkisten repimistä auki haaroista ennen penetrointia.
Dumis

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Normisti menee, en haluis et menee normisti :D Tahtois et menis superisti.
Stinky

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Alisuorittava G kirjoitti:Ihan loistava. Pääs taas vireeseen kun mietti sukkisten repimistä auki haaroista ennen penetrointia.
Älä muuta virka. Mä oon ihan levottomana tääl töissä ja pää täynnä seksiä. Mietin vaan että missä, millon ja kenen kanssa olo helpottuis :oops:
Alisuorittava G

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Oon näköjään aika helpolla tuulella, tarttu hetkessä.
Anoppi tarjoo niskahierontaa, pakko varmuuden vuoks kieltäytyä. 8)
bedlam

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täällä samaa vaivaa. En vaan yhtään ymmärrä tätä logiikkaa. Siis nyt kun sitä saa oikein viimesen päälle, niin sitten sitä ei voi lakata ajattelemasta edes ruokkiksen aikana. Eiks sen nyt pitäis mennä täysin toistepäin? Ahistaa.
Stinky

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tasan ei käy onnen lahjat... Ärtsyä. Pian mä teen kuten haaveilen ja meen kadulla jonkun hyvännäkösen kundin luo ja kysyn pokkana että naidaanko. Äh, en uskaltais kuitenkaan.
Alisuorittava G

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

bedlam kirjoitti:Täällä samaa vaivaa. En vaan yhtään ymmärrä tätä logiikkaa. Siis nyt kun sitä saa oikein viimesen päälle, niin sitten sitä ei voi lakata ajattelemasta edes ruokkiksen aikana. Eiks sen nyt pitäis mennä täysin toistepäin? Ahistaa.
Noin se just menee... Se ahistus pitää muuttaa ihan muuks!
daddykillkill

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^^ "Rakas Jallun lukijapalsta,
En ikinä uskonut, että näin kävisi minulle, mutta viime maanantaina..."
Alisuorittava G

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Stinky kirjoitti:^Tasan ei käy onnen lahjat... Ärtsyä. Pian mä teen kuten haaveilen ja meen kadulla jonkun hyvännäkösen kundin luo ja kysyn pokkana että naidaanko. Äh, en uskaltais kuitenkaan.
Moneskohan uskaltais lähteä... :] Tukka aukiko se oli, joka eilen tuli uusintana tösöstä? Meet paijaa jonkun kundin hauvaa ja pian se hauva katteleekin isännän suorituksia.
Tix

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Stinky kirjoitti:^Tasan ei käy onnen lahjat... Ärtsyä. Pian mä teen kuten haaveilen ja meen kadulla jonkun hyvännäkösen kundin luo ja kysyn pokkana että naidaanko. Äh, en uskaltais kuitenkaan.
Miksi et? Naisen ehdottaman toi on ihan mainio juttu. Vaikka vastaantulija kieltäytyisikin niin luultavasti pelastat hänen päivänsä. Siinä sitten levität joko reisiä tai iloa, kukaan ei kärsi.
Stinky

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä en tot sarjaa ole kattonut. Mut tarttee varmaan kattella tarkemmin niitä koiransa kusettajia :wink:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stinky kirjoitti:Älä muuta virka. Mä oon ihan levottomana tääl töissä ja pää täynnä seksiä. Mietin vaan että missä, millon ja kenen kanssa olo helpottuis :oops:
MGandi huudettu!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Älä muuta virka. Mä oon ihan levottomana tääl töissä ja pää täynnä seksiä. Mietin vaan että missä, millon ja kenen kanssa olo helpottuis :oops:
MGandi huudettu!
Eikö sixpäkistä irtoa? Hyvän asian puolesta? Vain onko liha liian liukasta sovinnaiselle mielelle?? :lol: 8)
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tix kirjoitti:Siinä sitten levität joko reisiä tai iloa, kukaan ei kärsi.
Huomasitko muuten vetäväsi, että vedit tuossa sujuvasti "gattacaa" :D
Tix

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:vedit tuossa sujuvasti "gattacaa" :D
Ehkä täällä jotain tarttuu vuosien saatossa.. mutta erotus on tietysti se, että G-mies olisi vaatinut itselleen levittelyä ja huutanut elimenluovutusmantraa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
daddykillkill

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tix kirjoitti:elimenluovutusmantraa.
Tyrsk tälle.
Siinä mahtaisi kolaripaikalle saapuvan ambulanssimiehistyön naama venähtää, kun päättömän uhrin käsiveskasta löytyisi elimenluovutuskortti piNpulle ...
1108

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jahas, lääkärille aika varattuna ja mennä näyttään selkää että mikä helevetti siihen oikein tuli. Bonuksena vasemman käden pikkurilli on tunnoton ja sellanen puutuneen oloinen, oisko joku hermo jossakin jumissa...

Mutta nyt tää lähtee liikkeelle.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lomalomaloma! \o/
Nukuin kahteentoista <3 ja viäkin vähä vknlopun dokailut tutisuttaa, mutta yritän nyt kuiteski keräillä pari vaimopistettä vaihteeks kodinhoitopuolella.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Jahas, lääkärille aika varattuna ja mennä näyttään selkää että mikä helevetti siihen oikein tuli. Bonuksena vasemman käden pikkurilli on tunnoton ja sellanen puutuneen oloinen, oisko joku hermo jossakin jumissa...

Mutta nyt tää lähtee liikkeelle.
Älä ota sitä niin vakavasti, ota olvi!
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lilo kirjoitti:Aamulla mainostettiin Metrossa paikkaa nimeltä Huimala lupaamalla "reipas mieli ja punaiset posket".

Niin läpinäkyvää!
Tuon täytyy kuulua samaan ketjuun toissa kesänä Slovakiassa bongaamamme "Homola":n kanssa. En tiedä, minkä tyyppinen liike oli kyseessä, Huima varmasti tietää!
1108

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Miksen mä saa ikinä mitään uusia pillereitä? Menu: Voltaren Rapid, Sirdalud, Panacod ja selkään pistos Sirdaludia nesteenä. Jälkiruokana kaksi päivää sairaslomaa.

On se perkele kun paikat ei kestä.
Dumis

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

1108 kirjoitti: On se perkele kun paikat ei kestä.
Niinpä, sunkin pitäs ottaa iisimmin. Oon aika vähän kateellinen ihmisille jotka joilla on vielä paikat ehjät :D
masa

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti: On se perkele kun paikat ei kestä.
Hei Koistinen. Elä hättäile niin kovin, niin ei satu Juhaa leukaan.
1108

Re: Valssimaanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

masa kirjoitti:Elä hättäile niin kovin, niin ei satu Juhaa leukaan.
Jätkä on meedio!

Sunnuntaina juurikin häsläsin kuraa lisää ja velipoika siinä urputti että ei uskalla tulla viittä metriä lähemmäksi kun tiedä saako vispilän, kauhan, laastisangon vai nyrkin leukaan kun värkkään.

Veli on muuten Juha nimeltään.
Vastaa Viestiin