TangoTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo eikä edes vaakamamboa tänä yönä tiedossa! :cry:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Ovatko vastenmieliset ja typerät ihmiset enemmistö vai vähemmistö?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Alisuorittava G

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Vähemmistö.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

^ Toivottavasti olet oikeassa, ja ehkä oletkin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Mulli75

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tämän aamun kahvini töissä maistui varmaan paremmalle kuin Blissin kahvi. Sitten kuppi teetä työkaverin seurassa. Toivottavasti tänään kaikki menee paremmin kuin eilen, mitä nyt vähän väsyttää. Palaveri perkele mun totuttuun lounasaikaan, no jos ne tajuaa tarjota jotain purtavaa niin ei se mitään.
aimohaiku

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

RolloTomasi kirjoitti:Ovatko vastenmieliset ja typerät ihmiset enemmistö vai vähemmistö?
Havaintoaineistoni perusteella luultavimmin huomiota herättävä vähemmistö.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

No huomenta. Eilen illalla oli jotenkin into olo, mutta nyt on taas aika mäh. Mut ei ihmiset kai aamuisin yleensäkään oo mitään Naantalin aurinkoja.
Dumis

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, töisä! Eilen räjäytin ojentajat salilla, it hurts!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Normi päivä toimistolla eli väsyttää ja riideltiin muijan kanssa koko eilisilta. Ei jaksais mainita asiasta, koska se jotenkin alleviivaa paskuutta, mut menkööt. Iltapäivällä poiketaan poikien kanssa Turuus, Veritaksella. Pikkuhuuhkajilla on ratkaiseva karsintapeli Itävaltaa vastaan. Ex-työkaveri toimii reissun isäntänä.

Kyllä tää tästä taas lutviutuu...ehkä...
nastamuumio

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NegaDuck kirjoitti:Mut ei ihmiset kai aamuisin yleensäkään oo mitään Naantalin aurinkoja.
Edellisessä työssä olin... ah, niitä aikoja!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jotenkin kovin angstinen olo. Tää viikko sais jo pian olla ohi. Yhden ihmisen minäminäminä-asenne kyrpii hetkittäin, vaikka se onkin enimmäkseen huvittavaa.
milli

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Pappa joutui taas sairaalaan, kun eivät meinaa jalat kantaa. Kaipa se on hyvä, kun kotona ei pärjää yksin. Onhan sitä ikää jo kiitettävästi 89v.
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vituttaa ja kyrpii.

Tuo ei kuitenkaan tarkoita, että yin ja yang olisivat tasapainossa.
Dumis

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olen jo kahdesti nyt ryssinyt aikataulut lähiaikoina, taidanpa alkaa käyttämään sitä kalenteria oikeasti (enkä enää kännykän kalenteria).
bliss

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Näyttää pahasti siltä, että joudun helmikuussa Tampereelle viikoksi :?
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Mikäs tuossa. Tampesteri on mukava kaupunki. Laukontorilla mustaa Tapolaa aamupalaksi ja illalla kattoo hokia Hakamettään! Ni!
bliss

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Näh. Aamusta iltaan messukeskuksessa ja sitten välissä nukkumaan muutamaksi tunniksi.
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Messukeikat ovat aika rankkoja. Jos ei pitkien päivien niin sitten after-skin osalta. Nimimerkillä "sivusta seurannut"
1108

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Selkää särkee että meinaa järki lähteä. Ja vituttaa kun menin eilen luulemaan että ei tämä niin kovin kipeäksi tule, sanoin siinä pomolle että en jää saikulle. Kiva selitellä että jään sittenkin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Tästä päivästä tulee sittenkin paskista paskin. Ei olisi pitäny tällä viikolla nousta sängystä ylös ollenkaan, perkele! :maanantai:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onkohan mulla liian antelias kaula-aukko, kun onnistuin jotenkin pudottamaan kastiketta paidan kauluksesta sisään niin, että sisäpuolelle tissien väliin tuli kastiketahra, mutta ulospäin ei näy muuta pieni kostea läikkä?
Lucy

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

En pidä siitä, että minua yritetään hypyttää ja olin kohtuullisen ilkeä eräälle kollegalle viime viikolla, joka tallasi toistuvasti minun ja kaikkien muidenkin varpaille saatuaan enemmän vastuuta. Aikaisemmin en kiinnittänyt huomiota hänen tekemiinsä virheisiin, vaan pyrin vain korjaamaan niitä tai osoittamaan vaivihkaa ne hänelle, jotta hän saattoi itse korjata ne. Vaihdoin viime viikolla taktiikkaa ja aloin osoitella niitä ja puhua niistä kaikkien kuullen. Tänään hän oli niin nöyrää poikaa ettei ole tosikaan, joten luulen että viestini on mennyt kirkkaasti perille hänen kivikovaan päähänsä. Hyvä poika. Ilmeisen kehityskelpoinen yksilö :D
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Voi ****! Missä välissä tuo Slipknotin jäähallikeikka on myyty loppuun?!?!?
bedlam

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

daddykillkill kirjoitti:Voi ****! Missä välissä tuo Slipknotin jäähallikeikka on myyty loppuun?!?!?
Kenttäliput ainakin meni muistaakseni jo samana päivänä kun liput tuli myyntiin.
Vastaa Viestiin