TangoTiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hei kaikki! Vituttaa lukea kun joku 25-vuotias "tyttö" oli raiskattu Kaisaniemen puistossa by 3-4 jotain äijää, värillä ei väliä. Voitteko nyt kaikki tytöt olla kulkematta siellä yöllä ja kertoa lapsillenne ja kavereillenne että se on vähän niinq kerjäis verta nenästä jos sinne lähtee hiippaileen. Viistoistavuotiaat on monesti omasta mielestään haavoittumattomia ja sillä asenteella, ettei just mulle kuitenkaan satu mitään. Mutta kaksvitonen?

Toki kauheen surullista joo, mutta mietin oikeesti että onko se vähän tyhmä kuitenkin?
Tsorba.

Toinen esimerkki. Humalainen "tyttö" lähtee "jatkoille" viiden vieraan miehen kanssa ja tulee raiskatuksi. No shit. Siis onko nämä nykynuoret jotenkin ihan urpoja, vai eikö ne oikeesti vaan tajua, että kaikki ihmiset ei oo hyviä. Meillä keskustellaan tämmösistä viisvuotiaan kanssa, joten toivottavasti se tuossa iässä on sisäistänyt asian paremmin kuin em. tapaukset. Ei siis raiskauksista, mutta siitä, että kaikki ihmiset eivät ole hyviä.

Tuohduttaa!1

Lukioaikana koulukaveri joutui raiskatuksi, oli lähtenyt jonkun kaksvitosen hahtuvaviiksisen heebon kans jonnekin puskaan "hengaileen". Jos tämä henkkamaukkatyttöjen sukupolvi on tuollainen, minä en halua olla osa sitä enkä ota vastuuta niitten toilailuista.


Vielä yksi esimerkki, jos tätä lukee joku nuori tyttönen, saatan pelastaa hänet tukalasta tilanteessa!1 Jos lähdet "jatkoille" jonkun satakilosen körmyn kanssa, ja niin sanotusti _annat ymmärtää_, mutta jossain vaihessa lyötkin kioskin kiinni, älä luota siihen, että mies tyytyy toteamaan "Voihan pihkura, ehkä toisella kertaa sitten."


PUUH!

Tsorba myös tekstin sujumattomuus mutta tuohtuneena ei jaksa kiinnittää moiseen huomiota!1 Nyt koitan lauhtua kouluhommien parissa. *grin*
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ihme väsy. Vituttaa ja väsyttää, väsyttää ja vituttaa.
Paras päivä ikinä.
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bedlam kirjoitti:Kenttäliput ainakin meni muistaakseni jo samana päivänä kun liput tuli myyntiin.
Persze. Omaa tyhmyyttähän tämä on. Sitä jotennii ajatteli, että "eihän tässä kiire ole, saihan Motorheadiinkin lippuja vielä paria viikkoa ennen vetoa.."

Olis nyt edes sen verran tsägää, että voittaisi sen RadioRockin "AC/DC New Yorkissa" -skaban. Onnistuin nääs pääsemään läpi useiden päivien yrittämisen jälkeen.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 14.10.2008 12:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Voi ****! Missä välissä tuo Slipknotin jäähallikeikka on myyty loppuun?!?!?
:loser:

Arvaa kellä on liput?
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Jätä vaimo kotiin ja anna mulle toinen :D

Täytyy varmaan tyytyä pomppimaan hallin ulkopuolella vanhat hitsaajahaalarit päällä ja vappunaamari päässä.
bliss

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:^ Jätä vaimo kotiin ja anna mulle toinen :D
Huuto.net pursuilee lippuja kun keikka lähestyy. Hyvällä tuurilla jopa halvemmalla kuin alkup. hinta.
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Toistaiseksi ainakin pyydetään ihan poskettomia hintoja. No, tarttee kytätä..
bliss

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:No, tarttee kytätä..
Tossa alakerrassa asuva tyyppi oli saanut sieltä Maidenin Helsingin keikalle liput 24e/kpl. Prkl, alle puoleen hintaan.
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Nuo "alakerran tyypit" on aina vähän semmosia..

<itseanalyysi>

Onkohan mulle tullut tuon natiaisen myötä joku uusi murrosikä? Huomaan palanneeni joiltain osin hulttiovuosien elämäntapoihin: rokki pauhaa, nukkuhuone aina kuin pommin jäljiltä, ahmin rappiosta kertovaa kirjallisuutta...
Viinanjuonnin ja vieraat naiset olen kuitenkin tajunnut jättää vähemmälle.

</itseanalyysi>
Viimeksi muokannut daddykillkill, 14.10.2008 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:^ Nuo "alakerran tyypit" on aina vähän semmosia..
Ja tulevat vielä leuhkimaankin, ja kerjäävät kahviakin leuhkintareissullaan. Prkl. Teki mieli lähettää se parvekkeelta alas :D
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

UPS soitti, paketti Englannista saapuu tänään. Illan ohjelma onkin sit selvä eli tuosta vasemmanpuoleisesta pitää tulla oikeanpuoleinen.

Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joku varmaan huusikin jo Ghostbusters! :D
Prepare for the worstest.
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kuka kutsui?

Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Scarlett Johansson?
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

daddykillkill kirjoitti:UPS soitti
Mitä vittua, UPS voi soittaakin? Mulla juuri eka kokemus UPSista. Upsista. Kitaran toimitusajaksi luvattiin 14.10. Laitoin viestiä, että en ole paikalla arkisin ennen klo 17, joten passaako toimitus iltasella. Vastausta ei kuulunut, mutta toimitusajankohta oli siirtynyt nettisivujen seurannan mukaan viikon päähän. Laitoin uutta viestiä, etten mielelläni odottaisi viikkoa, että jos vain voisivat soittaa paria tuntia ennen toimitusta niin ehtisin paikalle. No samantien kun olin viestin laittanut, niin tyttökaveri soitti kotoota että kitara saapui.

No hyvä että sattui olemaan kämpillä toimituksen saapuessa, mutta entä jos ei olisi ollut. Luin jostain, että UPSin tyypeiltä on otettu puhelimet autoista kokonaan pois(!). Eli mielummin ajelevat pakettien kanssa pimputtelemassa turhaan ovikelloja kuin soittavat ja sopivat aikatauluista. Jepulis, säästöä.
daddykillkill

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kyllä mun käsittääkseni tuo ring-ring on ihan stanu proseduuri. Tosin soittaja lienee paikallinen hubi, eikä se ruskeissa shortseissa autonrattia kääntävä heppu..
bedlam

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

daddykillkill kirjoitti:Kyllä mun käsittääkseni tuo ring-ring on ihan stanu proseduuri. Tosin soittaja lienee paikallinen hubi, eikä se ruskeissa shortseissa autonrattia kääntävä heppu..
Okei. Kun olen vain toiselta palstalta lukenut UPSin toiminnasta ja tuntuu ettei kellekään ole ilmoitettu etukäteen tulosta.
Alisuorittava G

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tänään kannattaa sit tsekkailla tarkemmin ympäristöä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... -14102008/
1108

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt saa sanoa "Onneksi olkoon!"

Tämä jätkä hyväksyttiin sellaiseen seuraan jossa ollaan metsässä 308Win kourassa ja ajetaan takaa sellaisia ruskeita pitkäjalkaisia eläimiä jotka on kovia juokseen autojen eteen.

Lihan tuloa ei siis voi estää, tehdään tässä sukupolvenvaihdos ja jätän isän eläkkeelle ja siirryn itse jahtaamaan. Kuinkahan rouva tulee suhtautumaan trofeeseen olohuoneen seinällä? Eka kaato seinälle, se on varma.
Alisuorittava G

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Eka kaato seinälle.
Reps.
Au sattuu mahaan.

Onneks olkoon! Rouvalle kans tosi paljon!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Alisuorittava G kirjoitti:Eka kaato seinälle.
Reps.
Au sattuu mahaan.
Oliko se Badding se filmi, jossa Franzeeni ruksaili ladon seinään täppejä kaadoistaan?
Alisuorittava G

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oliko se Badding se filmi, jossa Franzeeni ruksaili ladon seinään täppejä kaadoistaan?
En oo nähny. Mietin itteeni tapettuna nörttipoikien seinillä, kaunista.
1108

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alisuorittava G kirjoitti:Tänään kannattaa sit tsekkailla tarkemmin ympäristöä:
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/ ... -14102008/
En usko ja olen tästä jauhanut toisaalla niin että näppäimistö on meinannut ottaa lopputilin. Itsetuhoinen maailma joka ajaa itseään suoraan tuhoon ja käyttää aikaansa omankaltaistensa tuhoamiseen ei voi olla kehittyneemmän rodun minkäänlainen mielenkiinnokohde.
1108

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alisuorittava G kirjoitti:Mietin itteeni tapettuna nörttipoikien seinillä, kaunista.
Mietin itseäni panemassa elähtänyttä pissistä ja huokaisin syvään inhosta.
Alisuorittava G

Re: TangoTiistai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

1108 kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Mietin itteeni tapettuna nörttipoikien seinillä, kaunista.
Mietin itseäni panemassa elähtänyttä pissistä ja huokaisin syvään inhosta.
Mulla tulee tosi harvoin panemisista sellasia inhonväreitä, mut jos tulis ni en kyl miettis panemista! Oot masompi ku minä.
(*ei näe itseensä kohdistuvaa vittuilua enää lainkaan!*)
Vastaa Viestiin