Tilitetään elämästä!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mie avaan ja kunnolla.

Rakaspaskaexmuija soitteli eräiden sattumusten johdosta ja pyyteli sumpille. herttainen minä joka on kiva ja ihana kaikkia kohtaan, meni poikkeemaan sumpilla. Mutta paskat mitään sumppia saanut.

Tämä löysä_perse_skitso_lutka_persesilmä halusi ilmoittaa että seurustelee. SIIS EI HELEVETTI!
Mikä vittu Suomalaisten naisten järkeä riivaa?
Vittuako minä sillä tiedolla teen?
Kuvitteliko lehmä_jonka_perse_on_niin_löysä_että_olisi_sama_vaikka_nyrkillä_höyläisi että välitän? Vai mikä oli motiivina???

Sanoin ruojalle nätisti että "Hyvä että sinulla on asiat hyvin ja toivon että onnistuu paremmin kuin kanssani" Ja mitä teki huora? MENI SANATTOMAKSI!

Siis ei vittu, avohoito on hieno asia.

Noh, jäi pyöriin mieleen että kenenkä kanssa horoperse seurustelee. Soitin yhdelle yhteiselle kaverille ja sain kuulla. Vittu nyt minua vasta naurattaakin, ei helevetti. Aivonsa napittaneen bodarin kanssa joka on mosahtanut läskiksi ja tyhmäksi bodauksen lopetettuaan. Vittu onnea heille!!!

Mutta naurukatkesi kun posahti puhelimeen tekstiviesti, "Antti, toivon että et kuvitellut mitään muuta kun soitin sinulle" SIIS MITÄ HELEVETTIÄ?

Olen onnellinen että pääsin siitä saatanan ämmästä eroon aikoinaan. Muija on yksi saatanan aikapommi, ja kadun sitä päivää jolloin sen lehmän tapasin.

Kuvitelkaa tilanne:
Lehmä: Haluaisitko harrastaa anaaliseksiä kanssani?
Minä: Ei kai sillä väliä (ootin että Tappara-Ilves matsi päättyi)

(harrastetaan)

Nainen: Miltä tuntuu?
Minä: Jooh...

Nyt voin sanoa totuuden. PASKA HAISI JA MILTÄÄN EI TUNTUNUT. LÖYSÄPERÄ.

PS. Jos tuli typoja niin en ala korjaan.
tonttu8

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

:boohoo:
Nowaysis

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Hyvin exäni(my very ex) lopetti yhteydenpidon kun itse olin alkanut seurustella tulevan ja menevän aviomieheni kanssa, enkä enää hänen kans millekään alkanut. Puolen vuoden päästä kutsui minut kahville ja kertoi menneensä kihloihin parin kuukauden seurustelun jälkeen. Olin lähinnä iloisen huvittunut ja otettu, olin kuulemma eka jolle kihlauksesta kertoivat. Uskoakseni kyseessä oli pieleen mennyt kostoyritys, tai sitten tyyppi halusi vilpittömästi jakaa onnensa kanssani.
1108

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nowaysis kirjoitti:...pieleen mennyt kostoyritys...
Juuri näin! (katselin kummelin kultakuumeen eilen...)
Exsat

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hmmm.. Yhtään ei kiinnosta, että exä on löytänyt uuden, mutta piti varuulta soitella yhteisille kavereille selvittääkseen, että kenet. Hassu kuvio.

Mun eksä soittelee vaan silloin, kun sillä on joku avoliittokriisi tyttöystävänsä kanssa. Puheluiden runko on aina suunnilleen samanlainen:
- "Jos nyt hitto olet löytänyt jonkun joka suostuu kanssasi olemaan, niin pidä siitä kiinni".
-"Niin kai pitäis".
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja martza »

Minä erosin neljä vuotta sitten. Mulle ero otti todella koville ja kävin pohjamutia myöten koko eroprosessin ja elämäni tavallan sortui silloin. Melkein 20:n vuoden avioliitto tosta vaan taivaan tuuliin. Lapseni jäi mulle silloin, kun EX ei halunnut pitää enää äitinroolia itsellään. Mulle se sopi todella hyvin.
Nyt, kun olen taas kokonainen ihminen, ollut jo parisen vuotta, olen todella onnellinen, että hän jätti minut silloin. Nyt tiedän, mitä on todellinen rakkaus ja sielujen sympatia, jota tunne uutta ystävätärtäni kohtaan. Olin todellakin väärän ihmisen kanssa naimisissa niin pitkään ja itse sitä en tajunnut silloin. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Mulla on mielestäni hyvät suhteet EX:ääni. Kummatkaan me ei morkata toisiamme ja etenkään lapsillemme. Näemme joka viikonloppu toisemme, kun vien jompaa kumpaa lastani hänelle hoidettavaksi. Vaihdetaan samalla vähän kuulumisia ja sovitaan, mitä ehkä hankitaan yhdessä lapsille jne. Hän on tyytyväinen, että olen löytänyt sen oikean ja minä
taas sisäisesti tyytyväinen, että hän jätti minut. :-) ja totta kai, että hän saa elää nyt sellaista elämää kuin hän haluaa. Hän ei ole parisuhdetyyppiä lainkaan. Sinkkuus sopii hänelle todella hyvin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Otan osaa. Munkin rakas eksäni halusi ehdottomasti käydä pitkiä puhelinkeskusteluja, kun hän on nyt löytänyt uuden tytsyn jne. ja kehtasi vielä kysyä multa neuvoja. Olin vielä aiemmin ilmoittanut, ettei mua kiinnosta kuulla hänen uusista hoidoistaan. Ei helkutti, mikä teitä miehiä oikein vaivaa?
bedlam

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Minun ex-seurustelukumppaneillani ja säädöilläni on joku kummallinen vaisto havaita, milloin olen aloittanut uuden suhteen. Pitkä aika kului, etten kuullut kenestäkään yhtikäs mitään, mutta välittömästi nykyisen suhteen alkumainingeissa vuosi sitten alkoi tekstiviestiä tulvia suunnasta jos toisestakin: "oleksä vielä sinkku?", "tykkään susta vieläkin" ym. blaablaa. Ja siis nämäkään ihmiset eivät varmasti mitään kautta voineet edes vielä tietää suhteestani. Kaipa he olivat sitten ihan _kirjaimellisesti_ noitia.
Feiz

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Hah! Kaikesta tästä paskata ei tarvi kärsiä kun ei ole missään yhteyksissä exiin.
Ainoa hyöty existä on kun salilla ei tunnu oikeen reeni kulkevan ja hetkeksi palautan jonkun exluuserin kasvot mieleen niin johan alkaa rauta antautua.
Dumari

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Camilla kirjoitti: Ei helkutti, mikä teitä miehiä oikein vaivaa?
Vasemman jalan sukka on usein huonosti jalassa, se vaivaa. Fix it änd
eevriting will be better!
Dumari

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Feiz kirjoitti:Hah! Kaikesta tästä paskata ei tarvi kärsiä kun ei ole missään yhteyksissä exiin.
Ainoa hyöty existä on kun salilla ei tunnu oikeen reeni kulkevan ja hetkeksi palautan jonkun exluuserin kasvot mieleen niin johan alkaa rauta antautua.
Toimii myös toistepäin, jos ajattelee nussua, niin reenaaminen ei ole välttämättä enää turvallista.

Itse en pidä yhteyksiä jos ovat ex-statuksen saaneet.
Lyhempiaikaisiin voi pitää yhteyttä.
Feiz

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Dumari kirjoitti:Toimii myös toistepäin, jos ajattelee nussua, niin reenaaminen ei ole välttämättä enää turvallista.

Itse en pidä yhteyksiä jos ovat ex-statuksen saaneet.
Lyhempiaikaisiin voi pitää yhteyttä.
Totta turiset. Omaa nussua käytän myös välillä reenimotivaattorina. Kiva reenata kovaa ja olla hyvässä kunnossa niin mussu tykkää 8)
Exsat

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Feiz kirjoitti:Hah! Kaikesta tästä paskata ei tarvi kärsiä kun ei ole missään yhteyksissä exiin.
Mä olen viimeisimmän exäni kanssa ihan hyvissä väleissä. Mä en käsitä sitä, miksi seurustelusuhteesta vähitellen kaveruudeksi hiipuneen ystävyyden pitäisi loppua siihen, kun virallisesti ilmoitetaan seurustelun loppuneen ja muutetaan erilleen.
hermine

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Haluaisin nähdä exää, jotta tietäisin kohteleeko sen uusi tyttöystävä sitä hyvin. Oon yrittänyt vakoilla tytsyn nettipäiväkirjaa, mutta se kirjoittelee sinne nykyään valitettavan harvoin, ainakaan niiden yhteisistä asioista. Jos ei, niin sitten ei kunnian kukko laula, mun rakkaita ei perkele kukaan satuta. Oon hidas kiintymään ihmisiin, mutta sitten kun harvoin alan jostain tosissaan pitää, tykkään kanssa kunnolla ja toivon tälle vain kaikkea mahdollista hyvää. Yleensä tunteitani ei juurikaan viilennä vaikkei koko ihminen haluaisi olla kanssani missään tekemisissä. Onneksi tällä ei omistushalun kanssa ole mitään tekemistä.
pajazzo

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Ei mulla ole koskaan tullut suurempia skitsoiluja exien kanssa. Seurustelin 10 vuotta aikanani, mutta rakkaus vaan katosi johonkin. Erottiin ja hyvissä väleissä ollaan. Törmäilläänkin monta kertaa viikossa, mutta ihan ystävinä siis. Tiedä sitten, mutta olisi hölmöä hukata hyvä ystävä vain siksi, että erottiin... :roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kolme viikkoa sitten exä soitti ja pyysi apua asunnonhankinnassa "kun sä olet niin hyvä siinä ja tunnet noi nettisivut...". Löysi asunnon ja soitti kiittääkseen.

Viime viikolla soitti ja kysyi miten tehdä englanninkielinen CV, ja sillä olis kova kova kiirus. Palkka olis hyvä ja duuni koulutusta vastaavaa. "Tuutko tänne auttamaan... tule nyt Elmu...". En mennyt. Miksi vitussa mun pitäis ns. kantaa vastuuta miehen koko elämästä: töistä, asunnosta jne. Kohtelias mä sille aina olen, mukavahan mies tuo on; mutta auttamaton snobi ja itserakas paskiainen. Luulisi niin "superfiksun" (näin hän antaa itsestään ymmärtää, ja jätinkin koska kutsui suoraan tyhmäksi verrattuna itseensä) ihmisen osaavan väsätä CV.

Grow up!
The great club outshines the individual, always and forever.
gullible

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja gullible »

Elppis kirjoitti:Kolme viikkoa sitten exä soitti ja pyysi apua asunnonhankinnassa "kun sä olet niin hyvä siinä ja tunnet noi nettisivut...". Löysi asunnon ja soitti kiittääkseen.

Viime viikolla soitti ja kysyi miten tehdä englanninkielinen CV, ja sillä olis kova kova kiirus. Palkka olis hyvä ja duuni koulutusta vastaavaa. "Tuutko tänne auttamaan... tule nyt Elmu...". En mennyt. Miksi vitussa mun pitäis ns. kantaa vastuuta miehen koko elämästä: töistä, asunnosta jne. Kohtelias mä sille aina olen, mukavahan mies tuo on; mutta auttamaton snobi ja itserakas paskiainen. Luulisi niin "superfiksun" (näin hän antaa itsestään ymmärtää, ja jätinkin koska kutsui suoraan tyhmäksi verrattuna itseensä) ihmisen osaavan väsätä CV.

Grow up!
Onko kyseessä SikaMika vai vain joku muu Sika?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

gullible kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kolme viikkoa sitten exä soitti ja pyysi apua asunnonhankinnassa "kun sä olet niin hyvä siinä ja tunnet noi nettisivut...". Löysi asunnon ja soitti kiittääkseen.

Viime viikolla soitti ja kysyi miten tehdä englanninkielinen CV, ja sillä olis kova kova kiirus. Palkka olis hyvä ja duuni koulutusta vastaavaa. "Tuutko tänne auttamaan... tule nyt Elmu...". En mennyt. Miksi vitussa mun pitäis ns. kantaa vastuuta miehen koko elämästä: töistä, asunnosta jne. Kohtelias mä sille aina olen, mukavahan mies tuo on; mutta auttamaton snobi ja itserakas paskiainen. Luulisi niin "superfiksun" (näin hän antaa itsestään ymmärtää, ja jätinkin koska kutsui suoraan tyhmäksi verrattuna itseensä) ihmisen osaavan väsätä CV.

Grow up!
Onko kyseessä SikaMika vai vain joku muu Sika?
Sika mika on oikeasti fiksu! Eli kyseessä ihan toinen Sika.
The great club outshines the individual, always and forever.
gullible

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja gullible »

Elppis kirjoitti:
Sika mika on oikeasti fiksu! Eli kyseessä ihan toinen Sika.
Kirottua! Olisin vaikka voinut lyödä vetoa.

ObTopic: En pidä yhteyttä exiini. Jos sattumalta törmäisin heihin kadulla tai ravintelissa niin tervehtisin toki kohteliaasti. Olen siis itse asiassa erinomaisissa väleissä heidän kanssaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Camilla kirjoitti:Otan osaa. Munkin rakas eksäni halusi ehdottomasti käydä pitkiä puhelinkeskusteluja, kun hän on nyt löytänyt uuden tytsyn jne. ja kehtasi vielä kysyä multa neuvoja. Olin vielä aiemmin ilmoittanut, ettei mua kiinnosta kuulla hänen uusista hoidoistaan. Ei helkutti, mikä teitä miehiä oikein vaivaa?
:shock:

Outoo! Itse olen ollut vain ja ainoastaan otettu siitä, että vielä suhteen päättymisen jälkeenkin nämä hienot miehet, joiden kanssa minulla on ollut onni seurustella, ovat pitäneet minua kyllin läheisenä kertoakseen minulle uusista seurustelukuvioistaan ja kyselläkseen neuvoja (ylenmääräisten palvelusten pyytäminen taas on asia erikseen). Kusipäiden kanssa en ala seurustelusuhteita, joten minulla ei ole kusipäitä exinäkään.

Voin vain kuvitella miltä itsestäni olisi tuntunut, jos yhtenä parhaista ystävistäni pitämäni ex olisi yhtäkkiä muuttunutkin täysin epäkiinnostuneeksi elämästäni, onnellisuudestani ja asioistani.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja alja »

juuri taas viime yönä näin painajaista nykyisestä kullastani ja peloistani. mutta unissa kultamuru onkin muuttunut luonteeltaa täysin exäkseni, ja siitä ne painajaiset sitten tulevatkin. siitä on yli 4 vuotta kun oltiin exän kanssa, ja yhä vaan se sotkee mun elämää, unissa tai peloissa tai missä vaan. on niin vaikeeta välillä uskoa, että tämä mies on hyvä Mies, eikä mikään narsistinen kusipää - raukka on muuten varmaan monesti saanut turhia epäilyksiä kärsiä, kun en ole voinut exän jäljiltä kuvitellakaan että parisuhteita on olemassa myös hyviä.

muiden exien kanssa olen väleissä ja hyviä ystäviä. mutta he eivät tehneetkään mitään sellaista että ystävyys olisi loppunut.
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Geetzu

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

1108, oon pahoillani kun annat yhä kusipäähuoravittunaamaääliölöysäperse-exäs vaikuttaa tunteisiisi noin paljon. Voi voi. Eihän sinua tekstistä päätellen tosiaan kiinnosta vittuakaan miten hänellä kulkee. Ei niin vitun vertaa niinq junou.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

EveryWoman kirjoitti:

Outoo! Itse olen ollut vain ja ainoastaan otettu siitä, että vielä suhteen päättymisen jälkeenkin nämä hienot miehet, joiden kanssa minulla on ollut onni seurustella, ovat pitäneet minua kyllin läheisenä kertoakseen minulle uusista seurustelukuvioistaan ja kyselläkseen neuvoja (ylenmääräisten palvelusten pyytäminen taas on asia erikseen). Kusipäiden kanssa en ala seurustelusuhteita, joten minulla ei ole kusipäitä exinäkään.

Voin vain kuvitella miltä itsestäni olisi tuntunut, jos yhtenä parhaista ystävistäni pitämäni ex olisi yhtäkkiä muuttunutkin täysin epäkiinnostuneeksi elämästäni, onnellisuudestani ja asioistani.
Juurikin näin.

Mutta keskustelunavaukseen sen verran, että kyseessä exäsi taholta oli mitä suuremmalla todennäköisyydellä halu näpäyttää: "mulla menee hyvin, ettäs tiedät!! Etkö nyt kadukin eroamme? jne..." Ja kuten arvata saattaa, pettymys hänelle on ollut valtaisa kun et alkanutkaan itkemään, ja roikkumaan hänen hihassaan ja kerjännyt häntä takaisin.
Perseestä tuollainen, mutta ah niin yleistä. Välillä sitä miettii, että miten lapselliselle ja alhaiselle tasolle ihminen voi vajota.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
WanhaPervo

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elppis kirjoitti:
gullible kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kolme viikkoa sitten exä soitti ja pyysi apua asunnonhankinnassa "kun sä olet niin hyvä siinä ja tunnet noi nettisivut...". Löysi asunnon ja soitti kiittääkseen.

Viime viikolla soitti ja kysyi miten tehdä englanninkielinen CV, ja sillä olis kova kova kiirus. Palkka olis hyvä ja duuni koulutusta vastaavaa. "Tuutko tänne auttamaan... tule nyt Elmu...". En mennyt. Miksi vitussa mun pitäis ns. kantaa vastuuta miehen koko elämästä: töistä, asunnosta jne. Kohtelias mä sille aina olen, mukavahan mies tuo on; mutta auttamaton snobi ja itserakas paskiainen. Luulisi niin "superfiksun" (näin hän antaa itsestään ymmärtää, ja jätinkin koska kutsui suoraan tyhmäksi verrattuna itseensä) ihmisen osaavan väsätä CV.

Grow up!
Onko kyseessä SikaMika vai vain joku muu Sika?
Sika mika on oikeasti fiksu! Eli kyseessä ihan toinen Sika.
Sinulla on oma sika joka sormelle!
HellBell

Re: Tilitetään elämästä!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No news, good news. No ex-relations, good relations.
(Tervehditään kyllä exien kanssa jos satutaan aivan toisiimme törmäämään; tätä ei ole juurikaan käynyt. Hyvät törmäyskurssit.)
Vastaa Viestiin