En tajuu...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:Ei, mutta se on vasta yksi loistava neuvo noin luokkaa sadasta jutusta, jotka sinun on tehtävä päivän aikana.
Mutta kun tossa shampoojutussa - kuten epäilen että monessa muistakin noista jutuista - ideana on se että joku toiminta korvataan toisella, jolloin aikaa ei mene enemmän. Esimerkiksi jos juoksen portaat ylös, se on jopa nopeampaa kuin hissin käyttö sillä hissi on vittusaatanaperkele aina ihan toisessa päässä hissikuilua kuin minä ja sitä joutuu odottamaan.

Ts, en usko että tarvitaan 50 tuntia vuorokaudessa terveyttä ja pitkää ikää edistävään elämään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja annepa »

Alisuorittava G kirjoitti:Niitä ei tartte edes laittaa enempää, ne vaahtoutuvat käsissä ja siitä edelleen päässä oikein hyvin pienessäkin määrässä. Ja mulla on pitkä tukka mut en todellakaan tuhlaa shampoota latvaosaan, sinne on sit ne muut tökötit.
Vaahdolla ei kuulema oo mitään tekemistä shampoon funktion kanssa. En tajuu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

annepa kirjoitti:Vaahdolla ei kuulema oo mitään tekemistä shampoon funktion kanssa. En tajuu.
No itseasiassa eihän noi edes vaahtoudu (niin ku esmes kylvyssä muksujen saippua) mutta leviäääääää. Kyllä tod riittää ihan mitätön määrä normaalin kokoseen päähän.

Mä tajuun, että vaahtoutua voi huvikseenkin.
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Koska (oon pihi paska ja) käytän melkosen kalliita aineita...
Itse tunnustan käyttäväni "mustapään" bonacurea hiuksiini, mutta en pysty käyttämään t-lusikallista vaan käytän sen verran, että hiuspohja ei tunnu rasvaiselta.
Se on varmaan ihan hyvä hei noin. :]

Pesin muuten aamulla just tukan oranssilla Tigillä (joku muu jaksais tsekata mikä se on, mä en) ja laitoin selvästi liikaa sitä, ei meinannu irrota päästä! Joko se on paskaa tai sit annostuksen oltava tosi snadi. Kokeilen uudelleen ennen ku siirrän miehen koriin. Ehkä se on paskaa ja kaverini kierrätti sen mulle.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja annepa »

Alisuorittava G kirjoitti:
annepa kirjoitti:Vaahdolla ei kuulema oo mitään tekemistä shampoon funktion kanssa.
Mä tajuun, että vaahtoutua voi huvikseenkin.
No sen mieki tajuun. Vaahto on mukavaa. Mutta mikä ainesosa shampoossa ja saippuassa aiheuttaa sen vaahdon? En tajuu sitäkään - vielä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:En tajuu sitäkään, miksi minulla on ensimmäistä kertaa elämäni aikana iskenyt himo ostaa osakerahastoja. Mikä avuksi?
Muhun iski himo ostaa asuntoja. Osta, osta, nyt on hyvä aika. Tai siis se meni jo vähän ohi se paras aika mutta hyvä aika on kai silti vielä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja annepa »

exPertti kirjoitti:
annepa kirjoitti:Muhun iski himo ostaa asuntoja.
Asuntoja ostaessa pitää tinkiä niinkuin olisi vuosi 1999. :)


Niin pitää mutta ei se mitään. Kaiken lisäksi nyt ei välttämättä ole paras aika ostaa asuntoja, koska ne, jotka ennen kurimusta saivat lainalupauksen, porskuttavat vielä 2.5kk. Tammikuun lopussa lähden ostoksille, jos ei löydy sopuhintaan niin en osta. Tai ostan vain yhden :D Ehkä sen toiminnan voi alottaa yhdellä, ei heti ahnehdita....

Asunnot ovat minun vanhuudenturvani. Mulla on 55 vuoden suunnitelma.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

annepa kirjoitti:Vaahto on mukavaa. Mutta mikä ainesosa shampoossa ja saippuassa aiheuttaa sen vaahdon? En tajuu sitäkään - vielä.
Jäi häiritsemään toi ja kysyin lähimmiltä kemiaa rakastavilta tyypeiltä, mieheltäni ja isiltä. Molemmat vastas samalla tyylillä "no siinäpä sulle helpohko aihe selvitettäväks" - siis voitko kuvitella!!!

Työnsin asian pois mielestä ku en tykkää tommosesta torjumisesta mut yöllä teki mieli tehdä 30 sekunnin työ itte, tässä tulos:

Shampoon tehtävä on pestä. Shampoon pesevät aineet ovat tensidejä. Kaikilla tensideillä on sama perusrakenne: ne ovat orgaanisisa yhdisteitä, joiden molekyylissä on pitkähkö rasvaliukoinen osa ja toisessa päässä vesiliukoinen ryhmä. Tensidejä voidaan sanoa myös pinta-aktiivisiksi aineiksi.

Tensideillä on useita ominaisuuksia, joista osa on yhteydessä niiden pesuvaikutukseen. Pinta-aktiiviset aineet asettuvat aineiden rajapintoihin, esimerkiksi hiuksen ja talin väliin. Koska tensidin häntäosa on rasvaliukoinen, mahdollisimman monet molekyylit pyrkivät kosketuksiin rasvan kanssa. Tästä seuraa se, että hiuksen pinnalla oleva talikerros pilkkoutuu pieniksi tensidien ympäröimiksi ryhmiksi. Tensidin toinen pää on vesiliukoinen, joten tensidien ympäröimät rasvapalloset irtoavat hiuksen pinnalta ja kulkeutuvat pesuveteen, jossa ne hajaantuvat hyvin pieniksi pallosiksi eli miselleiksi. Kun rasvapalloset on saarrettu vedestä tensidikerroksella, ne pysyvät hienojakoisena seoksena eli emulsiona. Koska emulsion syntymiseen tarvitaan tensidiä, tensidit toimivat siis emulgaattoreina.

Useimmat tensidejä sisältävät aineet vaahtoavat hyvin, ja tämäkin ilmiö johtuu pinta-aktiivisuudesta. Kun sampoota ravistellaan tai hierotaan hiuksiin, siihen sekoittuu ilmaa. Tensidit asettuvat sampoon veden ja ilman rajapintoihin niin, että tensidien rasvaliukoiset osat tunkeutuvat ilmakuplaan ja vesiliukoiset osat veteen päin. Tensidien avulla ilmakuplat saadaan pysymään veden seassa, jotta vaahto säilyy.

Vaahtoutuvuutta ei pidetä sampoon välttämättömänä ominaisuutena. On olemassa hyviä likaa poistavia tensidejä, jotka eivät muodosta vaahtoa, mutta koska sampoon käyttäjät yhdistävät vaahtoutuvuuden hyvään pesutehoon, näitä ei paljon käytetä. Tensidin vaahdonmuodostuskyky voi olla sen sijaan hyödyksi siitä syystä, että vaahtoava tensidi ilmaisee, milloin sampoo tai esimerkiksi permanenttiaine on riittävästi huuhdeltu hiuksista.
Vesi ei pysty tunkeutumaan hiukseen helposti. Jos vedessä on hiukankin tensidiä, sen kostutuskyky paranee, ja tuotteessa olevat vaikuttavat aineet saadaan paremmin kulkeutumaan hiukseen. Lähes kaikissa hiustenkäsittelyaineissa käytetään tensidejä tästäkin syystä.

...


| lähde |

Kerroin heti tutkimustuloksistani miehille, huokailivat raskaasti. Nyt vasta tajusin, että olis ehkä pitäny mainita ajankäytöstäni tutkimukselle.
Rouva Pupu

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Alisuorittava G kirjoitti: Jäi häiritsemään toi ja kysyin lähimmiltä kemiaa rakastavilta tyypeiltä, mieheltäni ja isiltä. Molemmat vastas samalla tyylillä "no siinäpä sulle helpohko aihe selvitettäväks" - siis voitko kuvitella!!!
Toi on vaan sun omaksi parhaaksi. Muuten vois laiskistua ja muuttua avuttomaksi :wink: Tai näin ainakin mies perustelee kun jättää noin puoliin mun EXTRAHYPERtärkeisiin kyssäreihin vastaamatta ja kehottaa käyttämään Googlea.
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Rouva Pupu kirjoitti:Toi on vaan sun omaksi parhaaksi. Muuten vois laiskistua ja muuttua avuttomaksi :wink: Tai näin ainakin mies perustelee kun jättää noin puoliin mun EXTRAHYPERtärkeisiin kyssäreihin vastaamatta ja kehottaa käyttämään Googlea.
Mun mielestä taas isin pitäis opastaa tytärtään eikä jättää kaikkea Googlen vastuulle! Ja aviomiehen kuuluis kans tehdä jotain fiksua.

Se ei nimittäin oo kovin fiksu tyyppi! Huomasin äsken bioroskia viedessä, että siellähän on selkeesti meidän roskispussit päällimmäisenä ruskeessa pömpelissä. Tsekkasin lähempää, läpi näky hienosti pennun vaipat ja mun eilisten herkkupuddinkien muovit, hitto sekajätettä biossa, ARGH!

"Haloo, mitä nyt taas?"
"Kuinka monta viikkoa sulla kestää huomata, että meidän sekajätteet menee isoissa biopusseissa sekajäteastiaan ja biot vien ite pienissä pusseissa ja erissä bioastiaan, että niin ku niitä vitun kaikkia biopusseja ei viedä sinne ruskeeseen! -- *päläpälä*"
"Osta ämmä muovikasseja jätteilles tai vie ite roskat, aikaa näköjään ois!"

Joo. En tajuu miten yyhoutta edeltävät aamut on tällasia mulle aina ja poikkeuksetta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja huima »

Alisuorittava G kirjoitti: "Haloo, mitä nyt taas?"
"Kuinka monta viikkoa sulla kestää huomata, että meidän sekajätteet menee isoissa biopusseissa sekajäteastiaan ja biot vien ite pienissä pusseissa ja erissä bioastiaan, että niin ku niitä vitun kaikkia biopusseja ei viedä sinne ruskeeseen! -- *päläpälä*"
"Osta ämmä muovikasseja jätteilles tai vie ite roskat, aikaa näköjään ois!"
Jos toi oli oikea quote, niin selkessti sun miehelle pitäisi tarjota bisset.

Selkeesti olette just oikeat vastinkappaleet toistenne kiusaksi!
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Asiakkaan kanssa keskustelivat juuri keskeyttämishetkellänikin jätteistä, melkein kuulin miten taustalla suhistiin myrkkyvaimojen myrkyttämisestä myrkkyjättein.

Keittää tommoset ämmittelyt, kostan pitkän kaavan mukaan stana...
masa

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja masa »

Alisuorittava G kirjoitti: "Osta ämmä muovikasseja jätteilles tai vie ite roskat, aikaa näköjään ois!"
.

En uskalla edes kuvitella, mikä tilanne meillä olisi päällä jos heittäisin nussulle tommosen vastauksen. :P
daddykillkill

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Tuossa avattaressahan se on kuvattuna.. ja "Masa uinuu nyt kalojen kanssa"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja annepa »

Alisuorittava G kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mutta mikä ainesosa shampoossa ja saippuassa aiheuttaa sen vaahdon?
Jäi häiritsemään toi ja kysyin lähimmiltä kemiaa rakastavilta tyypeiltä, mieheltäni ja isiltä. Molemmat vastas samalla tyylillä "no siinäpä sulle helpohko aihe selvitettäväks" - siis voitko kuvitella!!!
No en oikiastaan. Ja se "vie ämmä itte roskas..." kommentti ois saanu täällä aikaan varmaan jonkun 7 ratsastajan saapumiseen verrattavan tapahtuman.

Alisuorittava G kirjoitti:Työnsin asian pois mielestä ku en tykkää tommosesta torjumisesta mut yöllä teki mieli tehdä 30 sekunnin työ itte, tässä tulos:
No NYT tajuun, kiitos. Käytin vääriä hakusanoja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Alisuorittava G kirjoitti:
annepa kirjoitti:Mutta mikä ainesosa shampoossa ja saippuassa aiheuttaa sen vaahdon?
Jäi häiritsemään toi ja kysyin lähimmiltä kemiaa rakastavilta tyypeiltä, mieheltäni ja isiltä. Molemmat vastas samalla tyylillä "no siinäpä sulle helpohko aihe selvitettäväks" - siis voitko kuvitella!!!
Tääl on ollu ihme vouhotus just tosta aineesta mikäsenytoli ja nyt pitäs hampaatki pestä tollasella vaahtoomattomalla milläsenytoli (oon hukannu näköjään).
Miehet... :roll:
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Toi on vaan sun omaksi parhaaksi. Muuten vois laiskistua ja muuttua avuttomaksi :wink: Tai näin ainakin mies perustelee kun jättää noin puoliin mun EXTRAHYPERtärkeisiin kyssäreihin vastaamatta ja kehottaa käyttämään Googlea.
Mun mielestä taas isin pitäis opastaa tytärtään eikä jättää kaikkea Googlen vastuulle! Ja aviomiehen kuuluis kans tehdä jotain fiksua.

Se ei nimittäin oo kovin fiksu tyyppi! Huomasin äsken bioroskia viedessä, että siellähän on selkeesti meidän roskispussit päällimmäisenä ruskeessa pömpelissä. Tsekkasin lähempää, läpi näky hienosti pennun vaipat ja mun eilisten herkkupuddinkien muovit, hitto sekajätettä biossa, ARGH!

"Haloo, mitä nyt taas?"
"Kuinka monta viikkoa sulla kestää huomata, että meidän sekajätteet menee isoissa biopusseissa sekajäteastiaan ja biot vien ite pienissä pusseissa ja erissä bioastiaan, että niin ku niitä vitun kaikkia biopusseja ei viedä sinne ruskeeseen! -- *päläpälä*"
"Osta ämmä muovikasseja jätteilles tai vie ite roskat, aikaa näköjään ois!"

Joo. En tajuu miten yyhoutta edeltävät aamut on tällasia mulle aina ja poikkeuksetta.
Joo, hyvä huomata että on joku nainen joka on oikeasti kiinnostunut myös roskista ja myös älyllisestä haasteesta pesuaineitten suhteen vaikka onkin lapsia saanut ja perheen todellisuudessa elänyt. Kiva huomata että G on niitä toteuttajia eikä mitään nyyhkyjä paskanjauhajia!

Esim. työpaikallani sekä korkeammin koulutetut naiset että perusihmiset viskelee biojätteet, paperit, muovit, metallit ja sekajäteet suloisen sekaisin ja perustelevat tekojaan että perseenäitinä ei viitsi tai jaksa tai jotain muuta paskaa
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

annepa kirjoitti:Ja se "vie ämmä itte roskas..." kommentti ois saanu täällä aikaan varmaan jonkun 7 ratsastajan saapumiseen verrattavan tapahtuman.
Oli etäisyyttä tarpeeks. Jätkä uskals. Oli niin isoa äijää vieressä, että pakko vähän uskaltaa.

Lepyin jo ja lupasin maailman parasta seksiä jos kotiutuu reissusta sunnuntaina ehjänä. Nyt on viikonloppu aikaa ettiä maailman parasta seksiä.

Kiitos Niba! Totuus on, että mun mies on enempi eko ku minä (miinus maasturi, golf ja ulkomaanlennot) ja annoin vähän ehkä väärän kuvan taas (miten sattukin kun vähän kismitti kaikki, trallallaa?) mut ku! Oon ollu kovin rasittava tässä lähiaikoina. Siis t o d e l l a r a s i t t a v a . Ja jätteiden lajittelusta valittaminen nyt on vaan vittuuntuneena niin helppo starttinappula, että...

Meen itteeni. Lajittelen lisää ja ostan hemmetti niitä pesupähkinöitäkin. Minähän ne vitun golfsukat pesen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
annepa kirjoitti:Ja se "vie ämmä itte roskas..." kommentti ois saanu täällä aikaan varmaan jonkun 7 ratsastajan saapumiseen verrattavan tapahtuman.
Oli etäisyyttä tarpeeks. Jätkä uskals. Oli niin isoa äijää vieressä, että pakko vähän uskaltaa.

Lepyin jo ja lupasin maailman parasta seksiä jos kotiutuu reissusta sunnuntaina ehjänä. Nyt on viikonloppu aikaa ettiä maailman parasta seksiä.

Kiitos Niba! Totuus on, että mun mies on enempi eko ku minä (miinus maasturi, golf ja ulkomaanlennot) ja annoin vähän ehkä väärän kuvan taas (miten sattukin kun vähän kismitti kaikki, trallallaa?) mut ku! Oon ollu kovin rasittava tässä lähiaikoina. Siis t o d e l l a r a s i t t a v a . Ja jätteiden lajittelusta valittaminen nyt on vaan vittuuntuneena niin helppo starttinappula, että...

Meen itteeni. Lajittelen lisää ja ostan hemmetti niitä pesupähkinöitäkin. Minähän ne vitun golfsukat pesen.
Peset pyykit miehen omilla pähkinöillä! :evil:

MAASTURI on suuri miinus! Overphelming
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Niba kirjoitti:Peset pyykit miehen omilla pähkinöillä! :evil:

MAASTURI on suuri miinus! Overphelming
Emmä viitti. Joutusin tyytyy lasten haleihin ja orkuttaa ite itteni! Surkeeta. No maasturi nyt vaan on kiva, en minäkään siitä enää ihan totta luopuisi, noin niin kun mökkeilyä ja veneilyä aatellen, ja vähän muutakin... Muuten kuljen jalan kiltisti. Ja lentokonettakin käytän vaan kerran pari vuodessa!
Monsieur Manala

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

En tajuu teitä. Ootte aika surkeita.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olen jo pidemmän aikaa, viimeksi tänään illalla, ihmetellyt eräällä asukaspysäköintipaikalla olevaa muuten ihan hyväkuntoisen ja uudehkon näköistä bemaria jonka pelkääjänpuoleinen ikkuna on silloin tällöin veivattuna kokonaan auki, vaikka on pysäköitynä ja kova sade. Tai en ole ihan varma onko siinä ikkunaa ollenkaan, mutta luulisin nähneeni kyseisen auton joskus myös ikkuna kiinni.

EDIT: Huomasinpa että ainakin tällä kertaa myös kuljettajan puoleinen ikkuna oli kokonaan auki. Hyvä läpiveto ainakin.

Välillä auto on paikaltaan poissa, joten oletan omistajan tietävän tuosta. Ikkuna-aukon suojaksi ei ole asetettu mitään muovia tai muutakaan, joten ilmeisesti tänäänkin vesi on päässyt vapaasti kastelemaan sisätilat.

Eikö omistaja välitä, vai eikö hänellä ole varaa viedä (sähkö?)ikkunaa korjattavaksi, vai onko siinä vika jota ei saada korjatuksi millään? Miksi ikkuna-aukkoa ei ole suojattu muovilla, onko ikkunassa esim. jokin sähkövika joka avaa sen silloin tällöin itsekseen, pysäköitynäkin? Eikö kukaan ole koskaan yrittänyt ryöstää auton irtaimistoa avoimen ikkunan kautta? Onko kyseessä piilokamera?

En voi muuta sanoa kuin mitä vittua. Elämän pieniä mysteereitä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:onko ikkunassa esim. jokin sähkövika joka avaa sen silloin tällöin itsekseen, pysäköitynäkin?
Tuskin. Jos olisi niin repisin kyllä sähkölasien sulakkeen irti alta aikayksikön.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Huomasin tänään että toisin kuin eilen, kyseisen auton ikkunat olivat vaihteeksi kiinni, joten todistetusti lasit ovat olemassa ja ne saa ainakin joskus pysymään kiinnikin. En tajua, todellakaan. Melkein ainoa looginen selitys mitä keksin on että auton omistaja ajelee alituiseen umpikännissä jostain syystä ikkunat sepposen selällään, ja pysäköityään unohtaa sulkea ne.

Jäämme tarkkailemaan tilannetta. Kunpa joskus törmäisin auton omistajaan, kysyisin suoraan. Ai niin kyllähän sen henkilötiedot kai saisi selville rekkarin perusteella.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Viime päivinä mainitun haamubemarin ikkunat ovat pysyneet kiltisti kiinni, mutta se on muuten käyttäytynyt oudosti. Eräällä kerralla siinä oli valot päällä vaikka kukaan ei istunut sisällä, ja valot vilkahtelivat välillä pois päältä ja takaisin päälle. Akku oli loppumassa?

Eilen kyseinen auto oli ilman valoja, mutta tänään suuntavilkut vilkahtelivat itsekseen silloin tällöin.

Aika outoa käytöstä. Pitäisköhän kysyä siltä mikä sitä vaivaa? Aika masentuneelta vaikuttaa, toivottavasti ei haudo mitään kovin itsetuhoisia ajatuksia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin