En tajuu...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Monsieur Manala

En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tämä on "En tajuu..." -ketju. Tänne voi ilmoittaa kaiken mitä ei tajuu. Tämä on vähän niinkuin coolimpi versio punaisemmin niskoin "urpot kysyy ja vastaa" -ketjusta. Mut täällä ei tarvii vastaa, kun täällä pitää hävetä sitä et on urpo, ja niille pitää nauraa, jotka on urpoja. Tajusittex? Noni! Mä alotan:

En tajuu mitä vattua toi blissin avatar esittää.
bliss

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti: En tajuu mitä vattua toi blissin avatar esittää.
:mrgreen:
Mä en tajuu miten Manala ei voi tajuu.
(kts. isompi kuva) ;)

Toiseks en tajuu miten keitin niin helevetin pahaa kahvia kun en tehnyt mitään toisella tavalla kuin ennen.
aimohaiku

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mä en tajua osaa tämän palstan sisällöstä. Onx se niinq huolestuttavaa?
NegaDuck

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Mä huolestuisin enemmän jos tajuaisin kaiken mitä täällä höyrytään.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mä en tajuu ylisuurii silikonitissei. Ketä se niinku kiihottaa, jos on rinnalla rantapallot, jotka varmasti repii rintalihakset paskaks?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:Mä en tajuu ylisuurii silikonitissei. Ketä se niinku kiihottaa, jos on rinnalla rantapallot, jotka varmasti repii rintalihakset paskaks?
Just noin mäkin aina ajattelin, kunnes kerran kaksi sellaista pääsi yllättämään minut edestäpäin. Tai en tiedä mitä tarkoitat "ylisuurilla".

En tajuu miksi viikonpäiväkeskustelun perusteella vähän jokainen on kovin masentunut, angstinen, vittuuntunut jne. Onko elämä oikeasti niin ikävää ja täyttä kärsimystä? Osaatteko enää iloita elämässänne pikkuasioista, kuten siitä mikä killuu tai sitten ei jalkojenne välissä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

No vaik toi Rachel Aldana, johon NegaDuck viittasi uutisotsikkoketjussa.
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Riemumieli kirjoitti:No vaik toi Rachel Aldana, johon NegaDuck viittasi uutisotsikkoketjussa.
Sehän on luomu. Ja silikonitissit repii rintalihakset paskaksi vain jos ne asennetaan lihasten alle, josta muuten ihmettelen että miksi ylipäätään niin tehdään.
Frederik Krueger kirjoitti:Just noin mäkin aina ajattelin, kunnes kerran kaksi sellaista pääsi yllättämään minut edestäpäin.
Tossahan voi olla vähän semmoista psykologiaakin mukana. Sen sijaan että nainen olisi hävennyt ulkonäköään, hän oli oikeasti halunnut isot kannut, tykkäsi niistä, ja käyttäytyi sen mukaisesti.
Onko elämä oikeasti niin ikävää ja täyttä kärsimystä? Osaatteko enää iloita elämässänne pikkuasioista, kuten siitä mikä killuu tai sitten ei jalkojenne välissä?
Ehkäpä heidänkin pitäisi päästä pusertelemaan silikonitissejä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No mä en angstaa, mutta en viitsi sellasta hei hehkuttakaan et mulla on tosi kivaa ja ihkua ja muuta, kun musta se ois semmosta leuhkimista kun joillain täällä on huono mieli eikä sillon oo kivaa lukee että muut on ihan pähkinöinä joistain kivoist jutuist. Mä oon vaan niin vaatimaton ja kiltti.

Muutenki tää palsta on semmonen itsehehkutuksen kehto että, välillä ihan kiva osallistua mutta enimmäkseen ei. Kun se on jotenkin niin läpinäkyvää ja mun mielestä kertoo jotain vähemmän imartelevaa siitä hehkuttajasta.

Vaikka en perussuomalainen olekaan, kannatan sitä sanontaa vakasta ja kannesta vai kynttilästä vai miten se nyt menikään.. Kel onni on, se onnen kätkeköön?
Prepare for the worstest.
Lucy

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: En tajuu miksi viikonpäiväkeskustelun perusteella vähän jokainen on kovin masentunut, angstinen, vittuuntunut jne. Onko elämä oikeasti niin ikävää ja täyttä kärsimystä? Osaatteko enää iloita elämässänne pikkuasioista, kuten siitä mikä killuu tai sitten ei jalkojenne välissä?
Luen mieluummin aitoja hehkutuksia tai angstaamista kuin harmaata massaa ja pyrkimystä sulautua taustaan. Olisin enemmän huolissani siitä, jos kaikki vain tekopyhästi kertoisivat, että elämässä on kaikki ihan jees, vaikka oikeasti ei tunnu siltä. On vain hyvä, että ihmiset voivat ilmaista tunnetilojaan silläkin hinnalla, että se ärsyttää muita. Toisaalta en myöskään ole koskaan ymmärtänyt suomalaisten tarvetta salata sitä jos on onnellinen tai tyytyväinen elämäänsä. Oh well, ihmiset ovat erilaisia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin, se on ehkä hieman eri jos tuntee ihmiset oikeasti.(tai en nyt tiedä oletko joku vanha palstailija vai uusi kasvo? ) En mä hehkuta puhelimessakaan tosi murheelliselle kaverille että hei, onneks mulla menee helvetin hienosti ;-)

Suosittelen ottamaan kirjoitukseni muutenkin pienen sarkasmihyppysellisen kera.
Prepare for the worstest.
bliss

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti: Suosittelen ottamaan kirjoitukseni muutenkin pienen sarkasmihyppysellisen kera.
Mitäää????? :o
Ja mä oon niin ottanu kaiken sun kirjoittelun ihan kuolemanvakavasti. Ikinä ei oo naurattanu :?
Lucy

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Lucy »

nowaysis kirjoitti:Niin, se on ehkä hieman eri jos tuntee ihmiset oikeasti.(tai en nyt tiedä oletko joku vanha palstailija vai uusi kasvo? ) En mä hehkuta puhelimessakaan tosi murheelliselle kaverille että hei, onneks mulla menee helvetin hienosti ;-)
En ole varma tarkoititko kirjoituksesi minulle, mutta minä olen ainakin hieman molempia. Enemmän uusi kuin vanha. Aika harva on niin sadistinen, että hieroo tahallaan suolaa toisten haavoihin. Siitä voisi tulla vaikka huono omatunto, jos kehottaisi masentunutta kaveria tekemään benji-hypyn ilman köyttä piristykseksi ja tämä toteuttaisikin sen.
Suosittelen ottamaan kirjoitukseni muutenkin pienen sarkasmihyppysellisen kera.
Otetaan otetaan.
Quinevere

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Frederik Krueger kirjoitti:En tajuu miksi viikonpäiväkeskustelun perusteella vähän jokainen on kovin masentunut, angstinen, vittuuntunut jne. Onko elämä oikeasti niin ikävää ja täyttä kärsimystä?
No mut hei, kerrankin mä oon happyhappyjoy!! :mrgreen: Johan sitä angstia kestikin! Enkä kehtaa edes kertoo mitä nyt oon aikeissa tehdä, palstan jäitä-hattuun-hyssyttelyjengi iskee muuten kiinni niin että nassahtaa.
bliss

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja bliss »

Quinevere kirjoitti:Enkä kehtaa edes kertoo mitä nyt oon aikeissa tehdä, palstan jäitä-hattuun-hyssyttelyjengi iskee muuten kiinni niin että nassahtaa.
Oot menossa naimisiin ensi viikonloppuna? :shock:
daddykillkill

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NegaDuck kirjoitti:Sehän on luomu. Ja silikonitissit repii rintalihakset paskaksi vain jos ne asennetaan lihasten alle, josta muuten ihmettelen että miksi ylipäätään niin tehdään.
Entinen työkaveri - fitness-kisaaja - kävi ottamassa nimenomaan rintalihaksen alle. En nyt muista ihan varmasti, mutta olisiko hänen mukaansa lopputulos ollut vähemmän "kumipallomainen". Kovin kipeät kuulemma alussa olivat.
Quinevere

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

bliss kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Enkä kehtaa edes kertoo mitä nyt oon aikeissa tehdä, palstan jäitä-hattuun-hyssyttelyjengi iskee muuten kiinni niin että nassahtaa.
Oot menossa naimisiin ensi viikonloppuna? :shock:
Mä taidan seuraavaksi raportoida kaikista tämän sukuisista asioista vasta kun oon ehtinyt ne tehdä :wink: Mut hei, olkaa te muut järkeviä munkin puolesta!
NegaDuck

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

daddykillkill kirjoitti:Entinen työkaveri - fitness-kisaaja - kävi ottamassa nimenomaan rintalihaksen alle. En nyt muista ihan varmasti, mutta olisiko hänen mukaansa lopputulos ollut vähemmän "kumipallomainen". Kovin kipeät kuulemma alussa olivat.
Fitness-kisaajalle erityisesti ton luulis olevan huonompi juttu, tekevät punnerrukset kipeiksi. Vaan ehkä tavoitteena olikin saada lihaksikkaampi look, pikemmin kuin isotissinen look? Harrastetaan noita lihasimplantteja muihinkin paikkoihin.

Kumipallomainen vaikutelma poistuu paremmin sillä että käyttää eri tavalla muotoiltuja tissi-implantteja kuin ne perinteiset pallot. Tietääkseni olemassa on ainakin puolipallon ja pisaran mallisia sellaisia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:
Onko elämä oikeasti niin ikävää ja täyttä kärsimystä? Osaatteko enää iloita elämässänne pikkuasioista, kuten siitä mikä killuu tai sitten ei jalkojenne välissä?
Ehkäpä heidänkin pitäisi päästä pusertelemaan silikonitissejä.
Joo, jokaiselle avokonttorin pöydälle tuollainen stressilelu. Jos oikein meinaa vituttaa, voi laittaa naaman silikonien väliin ja pärisyttää kunnolla.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 15.10.2008 11:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Luen mieluummin aitoja hehkutuksia tai angstaamista kuin harmaata massaa ja pyrkimystä sulautua taustaan. Olisin enemmän huolissani siitä, jos kaikki vain tekopyhästi kertoisivat, että elämässä on kaikki ihan jees, vaikka oikeasti ei tunnu siltä.
Pointtini ei ollut paheksua sitä että ihmiset kertovat angsteistaan ja vitutuksestaan, vaan ääneen ihmetellä meneekö ihmisillä (päänsisäisesti) oikeasti niin huonosti kuin kirjoituksista voisi päätellä? Ikävää jos näin on, mietin myös pakosta hakevatko ja saavatko he apua tilanteeseensa?

Ehkä kiinnitän liikaa huomiota angstiviestien määrään, mutta toisaalta mitä huolehtimista ihQDaa-viesteissä vastaavasti olisikaan. Pidän myös mahdollisena että monet viesteistä vaikuttavat minusta angstisemmilta kuin mitä kirjoittaja ehkä tarkoitti, tai ainakaan oikeasti tuntee.

EDIT: Ja puhun lähinnä tapauksista jotka tuntuvat olevan huonolla tuulella/angstissa lähes yhtäjaksoisesti, jopa silloin kun ovat iloisia. Ei se liene mikään ihme jos itse kutakin joskus vähän vituttaa tai suruttaa.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 15.10.2008 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

nowaysis kirjoitti:Suosittelen ottamaan kirjoitukseni muutenkin pienen sarkasmihyppysellisen kera.
Mä kyllä yllätyin tästä, ihan totta. Kitinäporukasta en kovin montaa sellasta osais nimetä, jotka ei pahastu tai myötähäpeile (= en niistä sitä aisti ainakaan), vaikka esim. tämmönen minä kuukaudesta toiseen hehkuttaisin jotain juttua. Sut nimeäisin!

En tajuu!

Vitut mitään kätkemisiä, on hieman eri asia tuo "puhelimessa murheelliselle kaverille oman onnensa länkytys", daah! En haluais, että kukaan kätkis omia onnenhippusiaan mun takia. Itsekästä ehkä se, että saan niistä muiden onnenhippusista melko paljon irti, vähintään mietittävää, törkeetä jos porukka peittelee.
NegaDuck

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:("parhaat" näkemäni neuvot ovat käyttää vain teelusikallinen shampoota per pesu tuleeko muille jotakin muuta mieleen?)
Kestääkö toi jotenkin kauemmin kuin ruutata kahmalo täyteen shampoota?
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Laitan aina teelusikallisen shampoota, mitä tää ihmettely nyt on?
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Laitan aina teelusikallisen shampoota, mitä tää ihmettely nyt on?
Sarkasmimittarini on kai rikki, kun otan sinut nyt tosissani. :?
Ei ku en ymmärrä ehkä mistä puhutte! Siis kun suihkussa pesen hiukseni, laitan noin teelusikallisen verran shampoota päähäni. Mitä en ymmärtänyt?
Alisuorittava G

Re: En tajuu...

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

exPertti kirjoitti:Miksi laitat niin vähän shampoota? Luitko saman artikkelin? Vai laitanko minä sitä liikaa?
Koska (oon pihi paska ja) käytän melkosen kalliita aineita... Niitä ei tartte edes laittaa enempää, ne vaahtoutuvat käsissä ja siitä edelleen päässä oikein hyvin pienessäkin määrässä. Ja mulla on pitkä tukka mut en todellakaan tuhlaa shampoota latvaosaan, sinne on sit ne muut tökötit. Sä oot mies, ei sun tartte miettiä tämmösiä. 8)

Ai nii täs oli joku pointti täs teidän jutus, en oo lukenu tommosii artikkeleita ja älähdin muuten vaa! :oops:
Viimeksi muokannut Alisuorittava G, 15.10.2008 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin