Kellertävä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla on kunnon self-maintenance menossa... värjäsin jo hiukset ja kulmat tein koko kropan kuorinta- ja karvanpoisto-operaation ja kasvonaamionkin laitoin. Vielä pitäisi kulmat nyppiä ja kynnet laittaa. Sen jälkeen taidankin olla kypsä siirtymään petiosastolle, huomisesta tulee tosi pitkä päivä.
Alisuorittava G

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Joku tulee jatkuvasti mun blogiin hakusanoilla "anoppi laukesi" :?
bliss

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti:
bliss kirjoitti:Näin juuri salilla Numban kaksoisolennon.
Mahdotonta, en käy salilla.
Etkä varsinkaan tässä kaupungissa :D
No mutta, sun kaksoisolento käy, näköjään.
Dumis

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perkele, tänään on välipäivä salista. Tupakoinnin alasajokin käynnissä taas, matsi hävittiin enkä viitti juoda edes olutta. Vituttaa.

Kuuntelen Fade to Blackin ja sit tiskaan noi saakelin astiat. Ens kämppään tulee pesukone, prkl.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Riitautuksen kitaran kieli. Eipä täsä ihmeempiä. Tarvisi paskat kohta heittää.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
bliss kirjoitti:Näin juuri salilla Numban kaksoisolennon.
Mahdotonta, en käy salilla.
Ilmeisesti sun kannattais käydä, vahvistaisit niitä paikkoja joita normaali työnteko ei vahvista? Meinaan vaan kun tuntuu paikat ratkeilevan vähän väliä! Salilla vahvistuu sitten moni muukin paikka kun rautaa punpatessa kundit lämpenee. :wink: Sitä porukkaa on noin 10% joka tapauksessa menet sitten uimahalliin, salille tai kadulle palloilemaan, että fobiasi voit jättää vaimon syliin. Salilla raudan kanssa iloittelu voisi huimasti parantaa mahdollisuuksiasi pysyä ehjänä hautaan asti?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Y.
.(naissortokortti).
jossain ketjussa väitit, välität paljonkin muiden ihmisten tunteista.
Korjaan, tunnen tarkasti joskus mitä ihmiset tuntevat, olen herkkä joskus mutta että välittäisin niistä, niin se on toinen juttu.. 8)
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Toisin kuin jossain ketjussa väitit, välität paljonkin muiden ihmisten tunteista.
Korjaan, tunnen tarkasti joskus mitä ihmiset tuntevat, olen herkkä joskus mutta että välittäisin niistä, niin se on toinen juttu.. 8)
Selvästikään et välitä ihmisistä siinä mielessä, että sinulle heidän hyvä olonsa olisi mitenkään tärkeä. Sen sijaan välität kyllä siitä, että huomaavatko he sinun olemassaolosi vai eivät. Juuri siksi potkitkin itseäsi pahasti omiin nilkkoihisi ilkeilylläsi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
Niba kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Toisin kuin jossain ketjussa väitit, välität paljonkin muiden ihmisten tunteista.
Korjaan, tunnen tarkasti joskus mitä ihmiset tuntevat, olen herkkä joskus mutta että välittäisin niistä, niin se on toinen juttu.. 8)
Selvästikään et välitä ihmisistä siinä mielessä, että sinulle heidän hyvä olonsa olisi mitenkään tärkeä. Sen sijaan välität kyllä siitä, että huomaavatko he sinun olemassaolosi vai eivät. Juuri siksi potkitkin itseäsi pahasti omiin nilkkoihisi ilkeilylläsi.
Juu pohkeetkin ovat koko ajan krampissa, pitänee ottaa magnesiumia?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin