Kellertävä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:Kuva
Niinpä...
milli

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Virontunti peruuntui, se on tavallaan harmi, kun kerrankin olin oikein valmistautunut tunnille, mutta toisaalta hyvä asia, koska ehdin sitten tänään kaupoille ostamaan ystävättärelle synttärilahjan, eikä tartte panikoida sitä enää perjantaina juuri ennen ko juhlia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:Kuva
Hääkuvanne? "Joo joo, tahdon tahdon..."
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:Hääkuvanne?
Niin tota mikä meidän retardia nyt vaivaa? Eikö työt maistu, onko yksin ikävää, eikö tytöt tykkää, onko crav maga perseestä, eikö urheilu maistu, onko tofussa vikaa, onko sormi pyllyssä, onko tukka huonosti ja tytöt ei tykkää vaikka urheilen ja tofutan tumppuun.

Onko aikomuksesi todellakin päästä Nibaksi Niban paikalle?
Alisuorittava G

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Sä oot ku minä, otat kaiken niin sulosesti ittees, vedät vaikka väkisin.
slam
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 24.09.2008 11:42

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kusella tarvisi käydä.
1108

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alisuorittava G kirjoitti:Sä oot ku minä, otat kaiken niin sulosesti ittees, vedät vaikka väkisin.
Mie saan nyt, selkään sattuu ja vituttaa maata yksin himassa.

Saikulla olo on hanurista ja syvältä.
Dumis

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

1108 kirjoitti: Saikulla olo on hanurista ja syvältä.
Voin allekirjoittaa, vaikka duunitkin joskus sukkaa, niin paljon mielummin täällä kuin kotona kitumassa.
Alisuorittava G

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Olkaa positiivisia ja miettikää pahempaa; sairaiden hoitaminen! Argh. No sitä pahempaa toki olla ite paskana ja hoitaa muita kipeitä.
NegaDuck

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

1108 kirjoitti:Saikulla olo on hanurista ja syvältä.
Toisaalta :paijaa: , mutta toisaalta käy vähän kateeksikin. Kun on vihdoin aikaa lukea niitä kirjoja ja katsella niitä leffoja joita vaan kasautuu kasautumistaan.
daddykillkill

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Juuri kun oikea hiirikäsi alkaa olla terveempi, sama stnan vaiva ilmestyy vasempaan käteen :twisted: Missä, oi missä viipyy katse- tai puheohjattava pc-käyttöliittymä?

Päivän tunnelmat kuvaa parhaiten oheinen video:

Viimeksi muokannut daddykillkill, 15.10.2008 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumis kirjoitti:Voin allekirjoittaa, vaikka duunitkin joskus sukkaa, niin paljon mielummin täällä kuin kotona kitumassa.
Nimenomaan.

Kassoin pikakelauksella koneelta pois kaksi leffaa, menihän siinä tovi. Harkitsen jos lähtis kauppaan ostaan muonaa, nälättää.

Vittu että on tylsää.
Stinky

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

On kyllä niin perseestä tää päivä ettei mitään rajaa. En saanut asuntoa, mulla ei ole ruokaa mukana ja on kauhee nälkä, mä olen ihan v*tun nättinä töissä ja firman sulosin kundi on lomalla. What the fuck! Tää ei ole reilua.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Surkeeta, että on keskiviikko kun ois kaikki edellytykset torstaille!
Onks törkeetä vai tosi törkeetä jos naimisissa oleva nainen mailaa toisen naisen kanssa naimisissa olevalle miehelle äkäsesti tyylillä "mikset huomioi mua, menny jo useempi päivä?!"?
Älä ole huolissasi me olemme huomioineet sinut koko ajan! :h: :cheer:
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Niba kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Onks törkeetä vai tosi törkeetä jos naimisissa oleva nainen mailaa toisen naisen kanssa naimisissa olevalle miehelle äkäsesti tyylillä "mikset huomioi mua, menny jo useempi päivä?!"?
Älä ole huolissasi me olemme huomioineet sinut koko ajan! :h: :cheer:
Enhän minä nyt itsestäni... Välttämättä... :wink:

Toukkaseni vois herätä, koht ei keretä pihalle valosalla ja se ois kurjaa. Sama ku ois töissä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen raskaana? George Bush, was it you?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:Niin tota mikä meidän retardia nyt vaivaa?
Sirkkelihärvelisi oli niin hauskannäköinen ultramoderni tykki että ajattelin laittaa perään toisen vastaavanlaisen hökötyksen, ja samalla hieman piruilla tavallesi isotella mikä mielestäni on monesti saanut esim. sinun ja Manalan sukset ristiin kun rupeatte nokittelemaan leluillanne ja saavutuksillanne.
Eikö työt maistu
Just tällä hetkellä itseasiassa normaalia paremmin, mutta kaksi juttua pitäisi tänään vielä ehdottomasti saada tehtyä, sitten voin olla suht hyvillä mielin loppuviikon. On rästissä toki muitakin hommia mutta nuo ovat tärkeimpiä.
onko yksin ikävää
Ei varsinaisesti. Tykkään turhankin paljon yksinään olosta, mutta ajattelin pitäiskö kuitenkin pyrkiä tapailemaan erästä mukavaa ihmistä hieman tiiviimmin. Vähän kahden vaiheilla, pitää miettiä semminkin kun asiassa on joitakin mutkia matkassa joita en viitsi tässä eritellä.
eikö tytöt tykkää
Eivät varmastikaan kaikki, mutta pari on just nyt mielessä jotka ilmeisesti tykkäävät. Yhdestä ainakin olen satavarma ellei hän sitten tarkoita ihan muuta kuin sanoo.
onko crav maga perseestä
Ei, sinänsä ihan kivaa ja selkeäähän puuhaa se on. Ainoita valittamisen aiheita ovat että treeniaikoja saisi olla useampia kuin vain kaksi viikossa jotta olisi enemmän valinnanvaraa, ja lisäksi ärsyttää ettei voi ennalta tietää aiotaanko siellä vetää hirmuinen hikitreeni ja lihasrääkkäys, vai ónko ihan suffelia kuten eilen. Jotta tietäisi kannattaako ennen sitä käydä esim. punttisalilla vai ei.
eikö urheilu maistu
Tällä hetkellä maistuu! Viimeksi oli salikäynnin alussa vähän puhti poissa ja ajatukset muualla, mutta kyllä se siitä kun pääsi vauhtiin.
onko tofussa vikaa
On. En pidä tofun mausta, varsinkaan sen tiiviimmän ja kumimaisen tofumassan, joten siksi en syö tofua (ellei joku tarjoa puolipakolla; lisukkeena se sopii joihinkin ruokiin).

Ainoa soijatuote jota syön edes suht säännöllisesti on joskus iltapalana Ehrmann-rahkaan ja kaurahiutaleisiin sekoitetut pari pientä lusikallista soijarouhetta. Se on aika helppoa ja monikäyttöistä, ei maistu juuri millekään.
onko sormi pyllyssä
Ei, kenenkään (sormi/pyllyssä).
onko tukka huonosti
Ei, koska kävin lauantaina parturissa ja vedettiin sivuilta ja takaa kesän alusta asti kasvaneet kutrit pois nelimillisellä terällä. Nyt tukka on koko ajan hyvin. Toista oli vielä viikko sitten hirmuisen pehkon kanssa. Sain ulkomuodon muutoksesta jälleen paljon positiivista palautetta eräältä aikaisemmin mainituista, joten kai se on pakko uskoa että lyhyet hiukset sopivat minulle paremmin? Tai sitten juuri hän vain sattuu pitämään enemmän lyhythiuksisista miehistä.

Harkitsin parturissa vakavasti myös kaljukerhoon siirtymistä (ainakin kokeeksi), syynä etten tykännyt parturin kohonneista hinnoista. 30 euroa koneella leikkuusta ja vähän päältä saksilla pois? Haloo? Onneksi kallonmuotoni tuntuu sopivan kaljulle ja siilille. Ehkä ensi kerralla vedän itse kaikki pois?

Hieman (mutta vain hieman) arveluttaa muiden suhtautuminen asiaan, "eräs aikaisemmin mainituista" piti sitä hauskana ajatuksena, mutta ei mahdollisesti ajatellut minun olevan tosissani. Toinen mikä arveluttaa onko joutuuko kaljua sitten siistimään lähes joka päivä niinkuin parransänkeä? Eikö se ole kovin vaikeaa niskapuolelta ellei ole apuria? Bluntly? Gilletteäkö pitää käyttää vai toimiiko normaali parranajokone ihan hyvin kupolin kaljuna pitämiseen?
ja tytöt ei tykkää vaikka urheilen ja tofutan tumppuun.
Hetkinen, enkä vastannut näihin jo aikaisemmin?
Onko aikomuksesi todellakin päästä Nibaksi Niban paikalle?
Mielestäni Niba on jotenkin päämäärätön ja epäselvä kirjoituksissaan, joten ei oikeastaan. En myöskään pidä hänen ajoittaisesta tavastaan lyödä huvin vuoksi vyön alle jo valmiiksi maassaolevia ja pyrkiä olemaan tarkoituksella ilkeä. Ainoastaan ilkeille ihmisille tulisi ilkeillä.

Tosi kivaa että pääsimme keskusteluyhteyteen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:Sirkkelihärvelisi oli niin hauskannäköinen ultramoderni tykki että ajattelin laittaa perään toisen vastaavanlaisen hökötyksen
Siis ei hyvänen aika, et taida tietää vittujakaan laminaatin/parketin asentamisesta?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:Onks törkeetä vai tosi törkeetä jos naimisissa oleva nainen mailaa toisen naisen kanssa naimisissa olevalle miehelle äkäsesti tyylillä "mikset huomioi mua, menny jo useempi päivä?!"?
Älä ole huolissasi me olemme huomioineet sinut koko ajan! :h: :cheer:
Enhän minä nyt itsestäni... Välttämättä... :wink:

Toukkaseni vois herätä, koht ei keretä pihalle valosalla ja se ois kurjaa. Sama ku ois töissä.
Olet ymmärtänyt väärin sinä olet töissä kotona! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Joo ja nyt se pomo heräs ja vaati heti kiukkusena maitoa. Viel on pilvetöntä, pur pör pihalle!
Dumis

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alisuorittava G kirjoitti:^ Joo ja nyt se pomo heräs ja vaati heti kiukkusena maitoa. Viel on pilvetöntä, pur pör pihalle!
Luin nopsakasti nikkisi vähän lyhentäen; "Alistuva G", joten voitko ottaa sen ens nikiksesi, sopis sulle :wink:

Eipä mulla muuta, vähän tylsää vaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Sirkkelihärvelisi oli niin hauskannäköinen ultramoderni tykki että ajattelin laittaa perään toisen vastaavanlaisen hökötyksen
Siis ei hyvänen aika, et taida tietää vittujakaan laminaatin/parketin asentamisesta?
Jaaha, taas tuota perusnumbamaista amisisottelua.

Kyllä mä vittujakaan siitä tiedän. Auttaako jos laitan sanan "tykki" ympärille lainausmerkit? Mutta uskon kyllä että sinä perusduunarina olet asennellut laminaatteja ainakin miljuuna hehtolitraa joten tiedät niistä enemmän. Olet sinä kyllä ihan oikea mies, olet olet, vaikka välillä meneekin selkä paskaksi kun yrittää taas vähän liikaa. Darwin Awards ja silleen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pomo aiheuttaa mulle verenpainetaudin, sydänkohtauksen ja aivoinfarktin ihan kohta :evil:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hassu päivä, irtisanoin itseni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kellertävä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onko aikomuksesi todellakin päästä Nibaksi Niban paikalle?
Mielestäni Niba on jotenkin päämäärätön ja epäselvä kirjoituksissaan, joten ei oikeastaan. En myöskään pidä hänen ajoittaisesta tavastaan lyödä huvin vuoksi vyön alle jo valmiiksi maassaolevia ja pyrkiä olemaan tarkoituksella ilkeä. Ainoastaan ilkeille ihmisille tulisi ilkeillä.
Ilkeät ihmiset eivät edes huomaa jos heille ilkeilee.. Elämä on! päämäärätön johtaen hautaan meidät kaikki, toiset sukkelammin sen sanoo.
Mukavaa kun "joku" yrittää käyttää itseäni keskikokoisena tomahawkina keskustelun tuoksinassa?
Koska en ole pohjmmiltaan paha muuten kuin verkossa unohdan tuollaiset mädällä kalalla mätkäisyt nopeasti.
Viimeksi muokannut Niba, 15.10.2008 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin