Laupäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Clay kirjoitti: Leikkaa se. Voin auttaa, kunhan saan kaverin koneen lainaksi :)
Ei tartte sitä leikkuria, tukka parani. Uiminen/lilluminen auttoi.
NegaDuck

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Puuh. Nyt on imuroitu sohva, sänky ja lattiat, kylppärin lattia pesty ja imuri purettu kuivumaan (joo, pelleilen yhä sen vesisuodatusimurin kanssa, pakko mikä pakko kun kerran menin sen ostamaan). Jossain ihme pakkotarmonpuuskassa vastasin vielä Nordean galluppiin. Mulla taitaa olla jotain tosi vaikeeta ja tärkeetä tehtävää jota yritän lykätä tämmöisiä tekemällä. :vihelt:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja aasi »

NegaDuck kirjoitti:Puuh. Nyt on imuroitu sohva, sänky ja lattiat, kylppärin lattia pesty ja imuri purettu kuivumaan (joo, pelleilen yhä sen vesisuodatusimurin kanssa, pakko mikä pakko kun kerran menin sen ostamaan).
Mä kaipaisin käyttökokemuksia noista robotti-imureista. Voisitko mitenkään..? ;-)
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ei se mikään robotti-imuri ole, vaan 1920-luvulla keksittyyn tekniikkaan perustuva möhkö joka on harvinaisen vaivalloinen käyttää. Mähän hehkutin sitä jo aikoinaan toisessa ketjussa.

No, kyllä se vähän näyttää robotilta. Jolta on leikattu pää irti.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Clay »

Onkohan Kitinäkansa varmasti sopivaa minulle - näin bussissa torkkuessa kiinnostavia unenpätkiä. Ensimmäisessä olin juuri tekemässä Rocky mountain oysterseja, ihmisen kiveksistä, sähkökidutusvälineellä - selkeesti vakoilumuseon vaikutteita. Ja toisessa hallitsin jonkun miehen kehoa voodoo-nuken avulla, ja laitoin sen kävelemään omalla naamallansa. Tiedä sitten mistä toi toinen oikeen tuli. Tunnelma kummassakin unessa oli kuin Evil deadeissa.

American dinerin sapuskat on riittoisia, vieläkin vatta ihan piukassa. Mutta oon kehittynyt.. jalapenoslaissit ei pannu edes itkemään.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja saira »

^Apua, saa nähdä millasia unia mä sit nään ensi yönä! Kun siis kirjan lukemiselta nukkumaan ehdin...

Aivan mahtavaa oli seikkailla ihmeellisten vempainten näyttelyssä tänään! Ja seura oli loistavaa! nowa, kiitos kalasta, apina oli tyytyväinen myös päivään! :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Onko kukaan käynyt aiempina vuosina kirjamessuilla, onko siellä kivaa? Taidan tulla lauantaina Helsinkiin ja vähän kiinnostaisi osallistua. Tosin en arvosta ruuhkia ja jo Häämessuilla oli hermo mennä terveyskenkäostoksilta väärälle osastolle livenneisiin eläkeläisiin, jotka työntyivät päälle terävien kassiensa kanssa. Toinen suunnattomasti ärsyttävä ryhmä olivat parfyymikylvyn ottaneet, jotka jättivät jälkeensä kymmenen metrin hitaasti haihtuvan hajuvanan. Onko joululahjakirjojen saalistaminen näiden vastoinkäymisten arvoista, pitää harkita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Clay »

En jaksa kirjottaa leffa-arvostelua Arnista.. voisko joku kirjottaa mun puolesta ja panna sen yyveenä mulle?
Nyt penikseni on fantastinen!
milli

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja milli »

*shokissa*
kiva bongata veljen vaimo pusuttelemassa ja halailemassa jonkun muun kuin mun veljen kanssa linnanmäeltä. onkohan joku jättänyt kertomatta nyt jotain omalle perheelleen.
Alisuorittava G

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Nice... Et ilmeisesti käyny koputtamassa olalle?
(Ai niin ku vaimo jättäny kertomatta veljelles vai veljes teille?)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Clay »

^ Parasta ku kukaan ei kerro kellekään.
Nyt penikseni on fantastinen!
Alisuorittava G

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Näin Subilta Manaajamainoksen ja nyt pelottaa!
Hemmetti! Miksei ne voi olla näyttämättä noita!!1

:( :(
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Clay kirjoitti:^ Parasta ku kukaan ei kerro kellekään.
Totta kai veljelle tulee mainita asiasta tyyliin "Ihan sun huoran näköinen narttu oli nuoleskelemassa jonkun äijän kanssa Lintsillä."
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:*shokissa*
kiva bongata veljen vaimo pusuttelemassa ja halailemassa jonkun muun kuin mun veljen kanssa linnanmäeltä. onkohan joku jättänyt kertomatta nyt jotain omalle perheelleen.
Se oli vaan työkaveri, be on vaan tosi hyviä ystäviä.

Alisuorittava G kirjoitti:Näin Subilta Manaajamainoksen ja nyt pelottaa!
Hemmetti! Miksei ne voi olla näyttämättä noita!!1

:( :(
Vaikka sä oot tosi IhQ, niin en tuu ny kuitekaan rauhottamaan.
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Niba kirjoitti:Vaikka sä oot tosi IhQ, niin en tuu ny kuitekaan rauhottamaan.
En uskalla mennä lasten luo yöllä jos ne itkee. Apua.

:(

Kerran heräsin vauvan vierestä yöllä ja se tapitti alle puolen metrin päästä suoraan silmiin. Sen silmät kiilu ja se näytti tosi pelottavalta siinä. Olin sillonkin katellu just Manaajan.

:( :(

Mut jospa ne ei itkis.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Clay »

Riemumieli kirjoitti:
Clay kirjoitti:^ Parasta ku kukaan ei kerro kellekään.
Totta kai veljelle tulee mainita asiasta tyyliin "Ihan sun huoran näköinen narttu oli nuoleskelemassa jonkun äijän kanssa Lintsillä."
Jotensakin olen kykenemätön kuvittelemaan huaraa millin suuhun, my bad!
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
Niba kirjoitti:Vaikka sä oot tosi IhQ, niin en tuu ny kuitekaan rauhottamaan.
En uskalla mennä lasten luo yöllä jos ne itkee. Apua.

:(

Kerran heräsin vauvan vierestä yöllä ja se tapitti alle puolen metrin päästä suoraan silmiin. Sen silmät kiilu ja se näytti tosi pelottavalta siinä. Olin sillonkin katellu just Manaajan.

:( :(

Mut jospa ne ei itkis.
Kyllä se siitä iloksi muuttuu? Ajattelet vaan miks hankit lapsia? No tietenkin siksi että saisit kuunnella heidän itkuaan ja sitten hellitellä heidät hiljaisiksi ja tuntea kuinka tarpeellinen olet? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Alisuorittava G kirjoitti:^ Nice... Et ilmeisesti käyny koputtamassa olalle?
(Ai niin ku vaimo jättäny kertomatta veljelles vai veljes teille?)
No en hemmetissä käynyt koputtelemassa olalle. Tyylikkäästi jäädyin ja luikin paikalta pois.
On siis ollut huhuja, ettei heillä mene kovin hyvin, jotain asumuserosta tms.. oliskohan veli jättänyt mainitsematta että ovat eronneet kokonaan.
Vastaa Viestiin