Laupäev

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Laupäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Gotonsa... schwing!
Manzel

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Aika humalassa tulee pyörittyä, asennuskaljat vaikuttavat. Viimeisimmät jutut muuttoon koskien alkavat olla jo paikoillaan. Äsken justiin sovittelin ja liitin kajareiden johtoja.

Kohta pitää varmaan mennä sänkyyn ja laittaa McGyver dvd pyörimään.

Öitä!
Stinky

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Meinas tulla tylsä ilta mutta ei tullutkaan. Pest neipör evöh tuli ottaan viiniä mun seuraks ja lähti just kotio. Se joi viinin ja vähän kirkasta ja mä oon vedellyt rommitoteja. Huomenna meillä on rehvit 8.45 ja lähetään jumboon ostaas mulle kivoi vaatteita. En muuten aja. Otan vielä muutaman lämpimän :]
Panettaa muuten ihan vitusti. Ehehehee. No ei, oikeesti toisi säälittävää.
SikaMika

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Weekend warrior strikes again!

Univelkaa on siunaantunut taas reippaasti, mutta kun on vapaapäivä (itse asiassa kolmekin) tiedossa, niin ei väsytä. Eipä siinä, katselin kolme netistä luvatta haltuuni ottamaa uutuuselokuvaa - taitavat olla tulevaa ohjelmistoa vielä näillä lakeuksilla - joka on mukavaa puuhaa kun kerrankin on hetki aikaa; tää viikko on ollut pirun kiireinen.

Ilon ja unien kautta kohti huomista, jolloin vietämme kämpilläni daamin synttäreitä. Ei kuulemma tarvitse ostaa lahjaa, mutta eikös se tarkoita naisten kielellä että sellainen on ehdottomasti hankittava tai tulee itkupotkua?! Taidan kaihtaa riskejä ja shoppailla huomenna jotain kivaa.

Nuq, öitä.
NegaDuck

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Taisin jo kuudelta herätä, vaikka nukkumaan mennessä olin aivan turkasen väsynyt. Mikähän nyt näin herätyttää...
aimohaiku

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Mieluusti olisin nukkunut vielä muutaman tunnin, mutta minkäpä sitä aamun virkulle tekee. Onneksi ei ole krapula eilisistä olusista huolimatta. Seuraavaksi ohjelmassa croisantteja, tummapaahtoista kahvia sekä aamun Hesari.
bliss

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja bliss »

Harmaata huomenta.
Valopilkkuna sentäs sparritreenit puolenpäivän aikoihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti: Valopilkkuna sentäs sparritreenit puolenpäivän aikoihin.
Anopin (ja tapin) kans lounaalle puolenpäivän aikoihin ja illalla Liverpoolin matsi jonka jälkeen suuntaan tyttöjeniltaan. Voisinhan mä lähteä jo klo 17 kun mies kotiutuu.. mut antaa toisen katsoa matsi rauhassa, ajattelin nimittäin haista pahalle ja passauttaa ko. herraa huomenna...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aamupalaksi eilistä omppupiirakkaa, sitten salille ja ouh ihanananananasta saunaosastosta nauttiman. Päivemmällä kitinäläisten kanssa museoimaan ja illalla ois kaverin omatekemän omppuviinin maistajaiset. Digging it! Viinistä en vielä tiedä!1Maun vuoksi ottanen huikan.
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, eka tpk!
Aika maltillisesti eilenkin illalla saunan jälkeen otin olutta, edes kymppisäkkiä tullut vedettyä kun nukkumasa kolkutteli ovelle.
Kämpänkatsojakin kävi eilen ja mä meen maanantaina kattomaan, jännittää josko natsais :)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Clay »

Kylpä väsytti eilen, baarissa. Olut on liian hidasta. Italo-iltamassa oli silti ihan hubaa musaa, musiikkia voi onneks kuunnella silmät puoliummessakin. Täx päiväx pitänee valmistaa kofeiiniperäruiskeita.. ettei ole mikään paikka ummessa, tai edes puoliummessa. Pieni vaniljainen krapulakin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli aamulla kapula vaikka eilen meni vain ~0.8l keskiketterää, vanhuus tai jotain.

Mutta nyt aamutoimet ja opeliksin nokka kohden rautakauppaa. Sitten alkaa iloinen keittiönriisuminen.

En saanut houkuteltua hanslankariakaan, joten joutuu sitten painamaan hommaa yksin. Eli ei mitään uutta pilvisen auringon alla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ens avaan pinon laskuja/virallisia kirjeitä, ja sitten imuroin. Oli kyllä jo aikakin. Tämä yskiminen ja ärtynyt iho taitaa johtua pölystä. En ole varsinainen pölyallergikko, mutta rajansa kaikella, on meinaan aika pitkä aika viime kerrasta... :o
ninnithequeen

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja perhana tääl ollaan taas kipeitä. Ja mun pitäs hypätä maanantaina taas rekkaan ja huristaa Jyväskylän kautta Saarijärvelle mummua moikkaamaan ja sieltä Kuopioon ja takas stadiin. Hullun hommaa mutta saahan siitä liksaa (mie teen ne paperihommat ja pidän kuskin hereillä)

Ja voi jeesus mä tukehdun tähän yskään taas.
bliss

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Ja perhana tääl ollaan taas kipeitä.
Mä en tiedä ketään, joka olis yhtä usein kipeenä kuin sä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Weekend warrior strikes again!

Univelkaa on siunaantunut taas reippaasti, mutta kun on vapaapäivä (itse asiassa kolmekin) tiedossa, niin ei väsytä. Eipä siinä, katselin kolme netistä luvatta haltuuni ottamaa uutuuselokuvaa - taitavat olla tulevaa ohjelmistoa vielä näillä lakeuksilla - joka on mukavaa puuhaa kun kerrankin on hetki aikaa; tää viikko on ollut pirun kiireinen.

Nuq, öitä.
Lasku tullee postissa tai haaste?
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja perhana tääl ollaan taas kipeitä.
Mä en tiedä ketään, joka olis yhtä usein kipeenä kuin sä.
Ne on ne geenit, oikeen hyvä mäihä jos on niin ei oo koskaan kipee, itsekin pari kertoa vuodessa kipee. Oluella tseaiheutettua pääkipua usein ja harjoituksella aiheutettua lihaskipua välillä. Kipu on kuningas, ohjaa elämäämme ja lisääntyy loppua kohden. Joo Ninnuska vaan vuotaa tänne niin omansa kuin tyttärensä ja mahdollisesti ukkonsa vaivat, jos se erehtyy kertoo? :wink:
Viimeksi muokannut Niba, 18.10.2008 11:36. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja perhana tääl ollaan taas kipeitä.
Mä en tiedä ketään, joka olis yhtä usein kipeenä kuin sä.

No en minäkään. Onneks muksu on vaan pienessä nuhassa - toistaiseksi *koputtelee puuta*
milli

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja milli »

Tukka on sniidusti kipee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

milli kirjoitti:Tukka on
sniidusti kipee.
:wink:

Sniidu? Snadi? Joskus voi olla näitten kanssa mopo hukassa?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Clay »

milli kirjoitti:Tukka on sniidusti kipee.
Leikkaa se. Voin auttaa, kunhan saan kaverin koneen lainaksi :)
Nyt penikseni on fantastinen!
Summerdude

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

ninnithequeen kirjoitti:Ja perhana tääl ollaan taas kipeitä. Ja mun pitäs hypätä maanantaina taas rekkaan ja huristaa Jyväskylän kautta Saarijärvelle mummua moikkaamaan ja sieltä Kuopioon ja takas stadiin. Hullun hommaa mutta saahan siitä liksaa (mie teen ne paperihommat ja pidän kuskin hereillä)

Ja voi jeesus mä tukehdun tähän yskään taas.
Mitä,onks Ninnistä tullut rahtari,mihin siivoustyö jäi :roll:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Niba »

Summerdude kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja perhana tääl ollaan taas kipeitä. Ja mun pitäs hypätä maanantaina taas rekkaan ja huristaa Jyväskylän kautta Saarijärvelle mummua moikkaamaan ja sieltä Kuopioon ja takas stadiin. Hullun hommaa mutta saahan siitä liksaa (mie teen ne paperihommat ja pidän kuskin hereillä)

Ja voi jeesus mä tukehdun tähän yskään taas.
Mitä,onks Ninnistä tullut rahtari,mihin siivoustyö jäi :roll:
Sulle? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duunit mennyt extrahyvin. Kohta kotia suihkutteleen ja pukemaan parempaa päälle. Sit ytimeen bishelle hyvän seuran kanssa, huomenna saattaa olla aamupahoinvointia :twisted:
1108

Re: Laupäev

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olipas mukavata!
Vakoilumuseo tsekattu hyvässä seurassa ja syöty hyvin American Dinerissa, Nowaysis on aidosti herttainen immeinen.

Nyt lujaa kohti Hämeen Helvettiä hakeen hirven vasan sisäfilettä että pääsee nauttimaan kunnon illallisen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Laupäev

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

:evil:
Kiva ajaa hirvimetsälle 4 tuntia vain huomatakseen, että paikalle tuli vain 2 muuta passimiestä ja 2 ajomiestä. Eli takas himaan vielä tänään, 4 tuntia taas ratissa :evil:

Autoon taas klapeja. Ja tuli riehuttua 3 tuntia raivaussahan kansa taimikon pelastuksessa.

Ja ei kun autoon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin