Sunnuntain sadepisarat

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Alisuorittava G

Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

... oli odottamattoman kylmiä! Lenkillä käyty ja lastenvahti päästetty kotiinsa.
Niba kirjoitti:Kyllä se siitä iloksi muuttuu? Ajattelet vaan miks hankit lapsia? No tietenkin siksi että saisit kuunnella heidän itkuaan ja sitten hellitellä heidät hiljaisiksi ja tuntea kuinka tarpeellinen olet? :wink:
Olin niin paniikissa Manaajakuvineni, että jouduin hommaamaan sijaishyssyttelijän, kaikki meni hyvin eikä lapset ees heränny ku vasta viideltä. Siihen aikaan ei tarvinnu kömpiä takas nukkumaan ja kauhukuvia näkemään. Tänään on tehtävä hyvin paljon tunteakseen itsensä tarpeelliseksi. Vähän semmonen fiilis.
Stinky

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eilinen shoppailukierros tuotti erittäin positiivisen tuloksen. Ei ollut aamulla krapulaakaan vaikka ihan kiitettävästi kittasin niitä toteja. Eilen haravoitiin naapurin kanssa pihakin - ei tuu sanomista nuilta eläkeläisiltä että me ei tehdä mitään..
Tänään ajattelin viettää koko päivän neljän seinän sisällä. Tai ehkä käyn salilla jos huvittaa. En stressaa siitä nyt. Takkaan tuli ja sohvalle viltin alle lukeen kirjaa ♥
milli

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja milli »

Elämä on kyllä muuten niin :h: eilistä shokkia lukuunottamatta. Töistä vapaa viikonloppu tuli niin tarpeeseen.
NegaDuck

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tänään piti mennä perinteiselle lenkille, mutta siellähän saattaa vaikka kastua. :o Pöh, kunnon sadeverkkarit päälle vaan, niin kyllä lähtee.

Imurointi muuten auttoi. Ei oo enää nenä yhtään tukkoinen. Ei pitäis laiminlyödä siivousta näin kauan... :oops: ... mutta kiistän edelleen olevani allergikko. Kenen tahansa hengitystiet ärtyvät jos pölyä on riittävän liikaa.
Dumis

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta, töisä. Olinpa sittenkin eilen tappiin asti baarissa, mutta janojuomaa en juonut paljosta mittään (eli alle 100 tuoppia). Nyt vähän väskää kun ei nukkunut paljoa, mutta muuten ihan njees 8)
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Innon innostamana vois tänään siivoilla keittiön pikkutilpehöörejä pois näkyvistä ja vaikka päällystää keittiön tuolien istuimet uudestaan, kun kankaankin olen jo aikoja sitten ostellut siihen tarkoitukseen.

Ja niitä lepakoita savesta jos tekis, kun se Halloween on tulossa :demoni:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiireinen sunnuntai tiedossa. Takka lämmitety, ensimmäinen koneellinen pyykkiä kuivumassa ja kohta ruoka valmista. Ai niin, formulat tuli katottua. Vielä pitää laittaa yhden ikkunan kitit, tai näyttää olevan tehtaan jäljiltä silikonia. Nurtsi odotaa haravointia. Ja pari koneellista pyykkiä pestävänä. Ja jos laitais mankelin käyttökuntoo, saa lakanat sileiksi. Edellinen mankelointikerta tais olla yli 10v sitten. Taitaa yksin olla vähän taiteilua? Niin, ja auto pitää pestä! Illalla taitaa sauna tuntua hyvälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Summerdude

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

Sellosaliin kohta oopperaan ... huomenna tilipäivä JIPPII :)
ninnithequeen

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enttu :h:


Uaah, ihan karmee olo vieläkin, meinaa laatta lentää ku yskii niin kovasti.
On jääny röökit vähä vähiin ny.
1108

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tänään luvassa Max Payne 110m2 kokoiselta screeniltä (minkä muuten olen itse apparin kanssa levyttänyt) ja kasa irtokarkkia. To The Plevna!!!!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Keittiö maalattu kertaalleen, taas ei voi kuin ihmetellä miten sitä on osannutkin valita noin hirveän värin.

No sillä mennään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Otin just omenapiirakan uunista ja laitoin vaniljakastikkeen jäähtymään jääkaappiin :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lounaan auton kaverille että pääsee epsoon perämetsiin, onhan se oltava väline että pääsee karkuun susirajan takaa ennen kuin susi haukkaa kankkuun!
Muuten normipäivä perjantain treenit salilla ottaa vaivaa runsaasti.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt ei ole hyvä olo. Tuli taas valvottua aamuun asti ja vedettyä viinakaapista mitä kummallisempia juomia. Heräsin vasta neljältä ja yritin lääkitä darraani suurella määrällä mangojäätelöä... nyt vähän oksettaa.

Mies lähti kuvauksiin joidenkin vitun Rock Models -mallitypyjen kanssa ja tajusin juuri, että se vituttaa mua ihan älyttömästi. Suattanan lortot, irti mun miehestäni :evil:
Alisuorittava G

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tylsää. Ihanaa kun on.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pelottaa.

Kuvitelkaa tilanne:

Menette hyvässä hiprakassa pimeään keittiöön niin kuuluu reilu pamaus ja jokin osuu päähän ja kovaa.


Tehtävä:

Arvatkaa mitä tapahtui.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^En arvaa. Kerro?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eka syksy omakotitalossa . Puunlehtiä ja muuta kompostoitavaa tulee järjetön määrä. Pitää ostaa toinen komposti, ensimmäinen on täysi. Vaikka yli puolet on vielä kompostiin kärräämättä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

CRYSIS WARHEAD MULTIPLAYER!!!!



Let´s GO!!!
Rouva Pupu

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:
Tehtävä:

Arvatkaa mitä tapahtui.
Katon läpi tippu jotain, katto halkesi, lamppu tippui....
bliss

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Pelottaa.

Kuvitelkaa tilanne:

Menette hyvässä hiprakassa pimeään keittiöön niin kuuluu reilu pamaus ja jokin osuu päähän ja kovaa.


Tehtävä:

Arvatkaa mitä tapahtui.
Hyvässä hiprakassa kompastutaan maalipurkkiin tms., jonka joku on unohtanut keskelle lattiaa, lennetään rähmälleen ja lyödään pää tuoliin, PAM?

Liian luova tarina?
Mulli75

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bluntly kirjoitti:Pelottaa.

Kuvitelkaa tilanne:

Menette hyvässä hiprakassa pimeään keittiöön niin kuuluu reilu pamaus ja jokin osuu päähän ja kovaa.


Tehtävä:

Arvatkaa mitä tapahtui.
Lintu lensi kolminkertaisen lasin läpi sisälle ja törmäsi päähän.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:Hyvässä hiprakassa kompastutaan maalipurkkiin tms., jonka joku on unohtanut keskelle lattiaa, lennetään rähmälleen ja lyödään pää tuoliin, PAM?
Liian tavanomainen kun kyseessä olen minä. Ja sitäpaitsi pamaus kuului ennen osumaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bluntly kirjoitti: Arvatkaa mitä tapahtui.
Laitoit valot päälle ja hehkulamppu räjähti osuen päähän.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sunnuntain sadepisarat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

aasi kirjoitti:Laitoit valot päälle ja hehkulamppu räjähti osuen päähän.
"Menette hyvässä hiprakassa pimeään keittiöön"
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin