Maanantaitaitai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hyvin mä vedän. Otin aamulla pakkasesta purkin jossa luulin olevan perunamuussia ja nakkikastiketta. Lämmittäessäni tuota kurmee-ateriaa huomasin purkin sisällön olevankin pelkkää kastiketta. Jeah. Ollaan sit nälissään tämäkin työpäivä. Kerpele.
bliss

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla olis ollut viime viikolla hitosti aikaa tehdä esitteitä ja teippejä, joiden pitäisi olla viimeistään torstaiaamuna valmiita. Sainko materiaalia niihin useista pyynnöistä huolimatta? NO EN VITTU SAANUT! Nyt on sitten kiire ja ihan helvetisti tekemistä. Annoin lievää palautetta aiheesta...


No, asiakas lupasi maksaa 3xtuntiveloituksen kaikesta klo 18 jälkeen tehtävästä työstä. Kirjallisena!!!!1 :twisted:
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ihan hyvin toi meidän sairaskassa toimii, laitoin laskuja 295e edestä ja korvausta tuli 265e 8)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinky you seemly need person to look you after and before? :wink:

Metallurgit esiintyy kuulemma pyöreällä pavilla, joten voi olla että joku näkyy yhtä hyvin? toisaalta kuka viittii tollasee ryhtyy ulkoilmakonsertit kuulostaa jotenkin paremb? Saiskohan Globeniin lippuja, kovasti tyrkyttävät Mulle niitä Ticnetistä? Ei saa mutta olisi myyty peräti 6 lippua pär varaus!
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kiitti Geetzu ku muistutit niistä Manaajista. Pitääki koittaa löytää joku poikaystäväntapanen siihen mennessä seuraksi, yksin niitä ei uskalla katsoa.
Viikonloppu oli taas aika kamala (yllätys) poislukien perjantain, jolloin olin kuuntelemassa mahtavaa duoa hyvässä seurassa. Lisäksi katoin Dannyn keikkaa hetkisen. 8) (On se muuten väsyny äijä, se pisti ne tyttelit laulaa melkein kokoajan.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti:Viikonloppu oli taas aika kamala (yllätys) poislukien perjantain, jolloin olin kuuntelemassa mahtavaa duoa hyvässä seurassa.
Hah, mä olin Maunulassa hevareiden kanssa perjantaina, siellä isäntä vetäs pinkin mekon päälle 8) Piti kyl poistua unten maille jo ennen kahtatoista kun pitkätukkia alkoi urakalla viilettää ovesta sisään.

Lauantaina sitten oli vuorossa spontaania dokaamista, niinkuin yleensäkin mun viikonloppuihin kuuluu. Loppuillasta sit Travoltailin Mollyn tanssilattialla :twisted:

edit: kuvia kännykästä löytyy; hevari pinkissä mekossa ja Sikamika Borateissa... My eyes!
Viimeksi muokannut Dumis, 20.10.2008 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alisuorittava G

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ei puhuta Manaajasta enää mitään. En osaa laittaa näit asetuksii silleen et suodattuis kaikki pelottava pois. :tärinät:

Porkkanamuffinsit pelasti työpaskan, nams. Nyt voi lähtee hyvillä mielin ulkoilemaan skidien kans. Eilen löyty lähimetsästä muuten sellanen paskanen hylätty nukke, joka näytti hetken silt manaajatytölt... Ei puhuta enää mitään, se metsä on boikotissa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Kiitti Geetzu ku muistutit niistä Manaajista. Pitääki koittaa löytää joku poikaystäväntapanen siihen mennessä seuraksi, yksin niitä ei uskalla katsoa.
Viikonloppu oli taas aika kamala (yllätys) poislukien perjantain, jolloin olin kuuntelemassa mahtavaa duoa hyvässä seurassa. Lisäksi katoin Dannyn keikkaa hetkisen. 8) (On se muuten väsyny äijä, se pisti ne tyttelit laulaa melkein kokoajan.)
Arvaa mitä ne joutuu tekeen Dannylle konsertin jälkeen? :wink:
No, tietysti kohottamaan Dänin itsetuntoa!
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aina ku Niban poistaa noresta, katuu välittömästi. Miksi, oi miksi kidutan itseäin.
Alisuorittava G

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Niba nyt saa puhua tuhmia!
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tix kirjoitti:Aina ku Niban poistaa noresta, katuu välittömästi. Miksi, oi miksi kidutan itseäin.
Kuitti tälle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Niba nyt saa puhua tuhmia!
Vau sulla oli yksinäinen viikonloppu? Toivottavasti muistit G-pisteesi sijainnin? Oikeestihan se oli siellä virtsanjohtimen tietämillä?
Wanha vitsi, mistä tietää "Jumalan" olleen insinööri? Joo jos et olisi tuollainen suklaapullukka niin voisin soitella herkempiä kieliäsi ja antaa..
Mutta paheiden määrä on vakio, pidät taatusti hommat tasapainossa etusormella? :wink: :P
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Rupes heti tykyttää niin vietävästi, että täytynee siirtää ulkoiluja ja testata vähän etu-keskisormi-yhdistelmää.

Nyt noraan vittu kaikki!
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Montakohan röökiä on tänään mennyt, taitaa olla maks 3, ehkä jopa 2. Tällä viikolla alkaa se täyssavuttomuus, ihan hyvässä aikataulussa siis mennään. Perjantaina lähen kyllä shoppaa t-paitoja, noit mustia paitoja on ihan liikaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Love is in the air. Elämä alkaa voittaa...? :h:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:Rupes heti tykyttää niin vietävästi, että täytynee siirtää ulkoiluja ja testata vähän etu-keskisormi-yhdistelmää.

Nyt noraan vittu kaikki!
Jätätsä sen siihen väliin lillumaan, sulla on varmaan kookas ja valkoinen ja ihmekös jos ei tykättäs jossain muuallakin!

Noraa! Noraa! NORAA! :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja masa »

Eipä uskoisi pimua 16 vuotiaaksi..

Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

masa kirjoitti:Eipä uskoisi pimua 16 vuotiaaksi..]
Ei voiskaan. Sillä hän on jo 17v :D
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Stinky

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Niin nälkä et näköä haittaa. Päivä on mennyt tuskastuttavan hitaasti ja olen nauttinut liian paljon kahvia ja tupakkaa. Kotiin on ikävä.
daddykillkill

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Stinky kirjoitti:Niin nälkä et näköä haittaa.
Niin kovin tuttu tunne. On the positive side: kiloja on lähtenyt reilut kolme.
Stinky

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

daddykillkill kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Niin nälkä et näköä haittaa.
Niin kovin tuttu tunne. On the positive side: kiloja on lähtenyt reilut kolme.
Miks mulle sit niitä tulee lisää? Oiskohan syynä se, että sit kun pääsen jääkaapille tai kauppaan, niin ahmin ihan sikana mitä käteen osuu :oops:
daddykillkill

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Toi on yksi syy. Ikääntyminen ja parisuhteentuminen toinen ja kolmas.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:^ Toi on yksi syy. Ikääntyminen ja parisuhteentuminen toinen ja kolmas.
No ei Stinkyllä, kuulemma parisuhteen huonous lihottaa naisia!
SYY on meidän miesten ei anneta riittoisasti munaa naisille kuulemma?
Pitäis aina panna varastoon pahan päivän varalle, kun kerran naiset mittarillaan laskeskelee?

JA

Hei! Mä olen nuortunu -6kk ja paino on kasvanut -8kg mikä vikana??
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

irmelianneli kirjoitti:Voi ei se Metallica niii.. Olis tehnyt kyllä hirveesti mieli uusia viime kesän rundi, oli kyl niin mahtavaa. Mut hei, mullahan taitaa olla sillon joku vauvakin vaimikäseoli.. weird! Vaikka olishan se aika iso sillon jo
Mä olin kyllä niin lähdössä vaikka synnytyksestä olis aikaa vasta semmonen kaksi kuukautta tuos vaihees. Ois vaan mennyt hoitojen sun muiden takia ihan liian hankalaksi, ei pystytä venymään. Ja mies muutenkin toppuutteli, josko en vaikka oo toipunut siihen mennessä sun muuta. No ollaan nyt sit äippii, tän kerran.
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hoi, puol kiloo lisää tullut. Mutta ei se mitään, penkillä pystyi siirtymään isompiin sarjoihin. Nyt kanaa ja vihanneksia naamariin.
Vastaa Viestiin