Maanantaitaitai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta kaikki. Että ei kun viikonpäiväketju pydeen. Päivän ohjelmana vähän yllättävästi uinti ja duuni.
Mulli75

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ekana töissä.

Sähkölaitteet käryää taas, haju on pistävä. Onneksi on kenttätyötä niin ei tarvitse olla täällä hajun seassa.
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta. Toka tpk. Juon kahvia, muuten aamu onkin mennyt enemmän tai vähemmän perseelleen.
bliss

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huomenta.
Kyttään Metallica-lippujen myynnin alkua. Vielä kun osais päättää, että sunnuntai vai maanantai...
milli

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tpk!

Aamu-uinnista ei tullut oikein mitään, mutta.. tulipa sitä vähän pulikoitua.

Nyt puuroa, kahvia ja töitä.
NegaDuck

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Just. Uimaan olin lähössä, ja ihan pokkana olin jo pakkaamassa reppuun lenkkareita, shortseja ja T-paitaa. Nyt menee lujaa. :D
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NegaDuck kirjoitti:Just. Uimaan olin lähössä, ja ihan pokkana olin jo pakkaamassa reppuun lenkkareita, shortseja ja T-paitaa. Nyt menee lujaa. :D
Mä oon ihan samanlainen, saatan pakata ties mitä mihinkiä jossen tee pakkaamista ajatuksella... automaatioon ei voi luottaa 8)

edit: pätee myös autoiluun ja oikeastaan kaikkeen!
Stinky

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Väsyttää. Olin eilen illalla ihan naatti mutta kun menin sänkyyn uni ei tullutkaan. Pyörin tunnin sängyssä jonka jälkeen menin olkkariin lukeen kirjaa. Silmiä rupes luppaseen ja siirryin takas sänkyyn. Ja pyörin taas tunnin. Kävin juomas vettä ja takas maate. Sit jossain kahen maissa se uni vihdoin tuli. Ja pikkukissa herätti ja piti hereillä kuudesta eteenpäin. Voihan ny v.
Töiden jälkeen salille. Ei huvittais mutta pyysin systerin seuraksi. Ois noloo olla menemättä.
Mitäköhän tästäkin päivästä tulee.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unohdin pistää herätyksen päälle, joten olen vielä kotona ja taisin missata Metallican liputkin samalla.

No aina ei voi voittaa, ei edes maanantaina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toisaalla jo itkinkin, kun muistin Metallican vasta nyt, mutta elämä jatkuu.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaha, ruokinta-aika. Hungerpain meni onneksi jo ohitse, mutta sehän vaan tarkoittaa että roppa meni säästöliekille :? Tänään pitäs olla vielä pirteä ja keskittynyt kun menee kattomaan sitä kämppää, joo-o.
Onneksi ehdin käymään salilla ennen sitä, pelkään että rakennan taas addiktion tuohonkin hommaan ja ens vuonna sit taas itketään kun joudutaan puukon alle, on hienoa olla minä :D
daddykillkill

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Riemumieli kirjoitti:Toisaalla jo itkinkin, kun muistin Metallican vasta nyt, mutta elämä jatkuu.
Mä en edes yrittänyt, kahdesta syystä:
- lippupalvelun serveri on aina täysin jumissa, kun joku iso nimi tulee Suomeen. Mm. Robbie Williamsin lipunmyynnin alettua ei ollut toivoakaan saada lippuja varattua netitse, puhelimesta puhumattakaan
- näkemäni 2000-luvun Metallica-livevideoklipit eivät anna kuvaan kovinkaan elinvoimaisesta liveaktista. Pisteet uudelle basistille, joka sentään yrittää.
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

daddykillkill kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Toisaalla jo itkinkin, kun muistin Metallican vasta nyt, mutta elämä jatkuu.
Mä en edes yrittänyt, kahdesta syystä:
- lippupalvelun serveri on aina täysin jumissa, kun joku iso nimi tulee Suomeen. Mm. Robbie Williamsin lipunmyynnin alettua ei ollut toivoakaan saada lippuja varattua netitse, puhelimesta puhumattakaan
Mä olin panostanut viime kertaiseen Metallican lipunmyyntiin vähäsen. Etsin netistä sekuntikellon, klikkasin lippupalvelun osoitteen sekunnilleen oikeaan aikaan, kirjauduin sisään ja tapahtumaan. Ostin kentälle liput.
Tiedä kävikö tuuri vai ei, mutta tietääkseni paremmin tuohon ei voi valmistautua.

edit: muutaman kerran aikaisemmin Maidenin lippuja varaillessa olen ollut nettijonossa ja saanut jotain jämäpaikkoja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mitähän seuraavaksi hajoaa? Reilun vuorokauden sisään on jo kolme järjestelmää tökkinyt eri syistä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bedlam

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei saatana, näin se vaan krapula jatkui vielä maanantaillekin. Ihan järkyttävää.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja swirl »

On epäinhimillistä järjestää maanantaiaamuna yksikköpalaveri. Jouduin taistelemaan pysyäkseni hereillä. Taisin ehkä vähän nukahtaakin tai ainakin jossain rajamailla kävin useaan kertaan.
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rakas päiväkirja;

Day 6 tupakoinnin alasajo-prosessissa, nyt vituttaa taas kaikki. Suljen keskustelupalstat ja keskitän vitutukseni maksimaalisesti kaikkien rästihommien pilkunnussimiseen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi ei se Metallica niii.. Olis tehnyt kyllä hirveesti mieli uusia viime kesän rundi, oli kyl niin mahtavaa. Mut hei, mullahan taitaa olla sillon joku vauvakin vaimikäseoli.. weird! Vaikka olishan se aika iso sillon jo, ja onhan sillä isäkin. Pittää kattoo. Mul on käsi kantositeessä, saa nähä miten selviän kotiin täältä pohjosesta tavaroineni junalla.. Ihan ku se olis jotenkin sijoiltaan tuolta ylhäältä, olkavarren paikkeilta, mut en mä sitä mihinkään loukannut ole. Ja tää on kestänyt jo kohta viikon mut pahentunut vaan. Ei pysty liikuttaa kunnolla, heti vihlasee pahasti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minua tullaan haistattelemaan lehteen n. 10min. päästä huonosti olen valmistautunut mutta valmis, harri mohikaani päässä ja teepaita päällä ja WWF palvelut tankattu, maailma pelastuu jälleen mutta mitä sanoo batman? Lehti on suunnattu enempi sihteereille, taidanpa laittaa puhelinnumeroni mukaan jos löyisi vaikka oma pikku sihteeri? MHHAHAHAMMAHAA!
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Niba kirjoitti:taidanpa laittaa puhelinnumeroni mukaan jos löyisi vaikka oma pikku sihteeri? MHHAHAHAMMAHAA!
Ei varmaan kannata pidättää hengitystä odotellessa... :roll:
daddykillkill

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Ei varmaan kannata pidättää hengitystä odotellessa... :roll:
Oletko ajatellut mennä joskus Anonyymit-En-Pysty-Pitämään-Norausta -ryhmän kokoukseen? Mä kävin siellä puolisen vuotta ja täytyi sanoa että kyllä sain tuosta vertaistukiryhmästä avun. Nyt noraukset pysyvät, eikä tarvitse kärsiä hirveistä morkkiksista käytyään klikkaamassa UNIGNORE-näppäintä. Porttiteorian mukaan yksikin UNIGNORE-klikkaus johtaa toiseen... ja kohta et noraa enää ketään ja elämä on pilalla!
bliss

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:
bliss kirjoitti:Ei varmaan kannata pidättää hengitystä odotellessa... :roll:
Oletko ajatellut mennä joskus Anonyymit-En-Pysty-Pitämään-Norausta -ryhmän kokoukseen? Mä kävin siellä puolisen vuotta ja täytyi sanoa että kyllä sain tuosta vertaistukiryhmästä avun. Nyt noraukset pysyvät, eikä tarvitse kärsiä hirveistä morkkiksista käytyään klikkaamassa UNIGNORE-näppäintä. Porttiteorian mukaan yksikin UNIGNORE-klikkaus johtaa toiseen... ja kohta et noraa enää ketään ja elämä on pilalla!
No prkle kun jostain syystä noraukset pompsahtavat itsekseen pois päältä kun kirjaudun ulos :?
Vaiva alkoi selaimen päivityksen jälkeen. Pitää varmaan vaihtaa Firefoxiin.
daddykillkill

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Firefox auttaa tähänKIN vaivaan. Kunhan muistaa olla uloskirjautumatta välillä.
Dumis

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hah, jäin äsken kiinni vereksiltäni duunikaverille, kuuntelin Scätmäniä juutuupista xD
Alisuorittava G

Re: Maanantaitaitai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä sain kerrankin liput netin kautta. :shock:

En tosin kentälle (pääsin noin 9:10 sisään) mut mies oli onneks saanu puhelimitse kentälle. Sisko ja miehensä saa nyt sit toiset noista, melko varmasti penkit. Tai no itseasiassa kesään on niin pitkä aika et voihan se olla, että oon yhessä vaikka siskon miehen kanssa ja meen sen kaa kentälle! Niih! Who knows! James I'm coming!
Vastaa Viestiin