Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapitii kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ei ole olemassa ns. huonoja panoja
Huonoja panoja on olemassa jos on ite sellanen, sitä kun tuppaa saamaan mitä tilaa. Kieltämättä aika vieras käsite mulle.
No se pointti sanomassani vähän olikin, just siinä osuudessa jonka jostain syystä jätit lainauksestasi pois.

Nyt olen töissä. Pitäisköhän vähän tehdä töitä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:Paketin avattua pettyy.
Niinhän se vähän menee. Pehmeä paketti ei oo yhtään kiva :?
Stinky

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mitäköhän sitä keksisi ajankuluksi. Oon jopa kahteen puheluun vastannut tänä aamuna :roll:
Joo joo, mä tiedän että ei pitäs valittaa kun on myös päiviä kun aika ei riittäis millään ja hommia ois vaikka muille jakaa. Muttakun on niin tylsää!!!11
Plaah.
Leikkasin muuten eilen tukan taas iiiiihan lyhkäseks. Ei taida senttiäkään olla pituutta. Mii laiks veri mats.
MGandhi

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:Mitäköhän sitä keksisi ajankuluksi.
No mulla olis sulle edelleen tekemistä täällä tarjolla. Tietänet varmaan tehtäväsi luonteen...
Stinky

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^ Suhun voi aina luottaa ♥
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oiskohan tänään aktiivisempi päivä.. Eilen en tehnyt mitään. En meikannut, en mennyt talosta ulos kertaakaan, keskellä päivää saunoin ja lojuin vaan ja kattelin Diablon vanhoja livetaltiointeja. Mukavaa sekin, mut jos tänään ulostautuis edes. Maitokin loppu. Missäköhän tääl ois vara-avain? Ja onkohan noilla fillareita? Illalla yöjunaan sitten, pelottaa eka kerta. Mut mul on oma vessa siellä makuuvaunussa sentään onneks. Toivottavasti sinne ei tulis ketään toista emäntää kuorsaamaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuleeko nainen onnellisemmaksi vanhetessaan? Jos tulee ja vaikka ei tulisikaan niin onnea Swirlille! Yleensä se on kahvi mikä naiselle tuodaan aamusänkyyn? Näemmä pitäisi Olla LCD ja konsolikin?

Frederik Krueger kirjoitti:
Niba kirjoitti:Oliko myös hyvä pano vai pelkkä hyvä tapaus?
Ei ole olemassa ns. huonoja panoja vaan ainoastaan huonoja rakastelijoita, eli niboja.
En tiedä mistä sumuisesta kristallipallosta tämän arvion rykäisit, mutta ryi vaan! :lol: I am 100% pleasure and instant orgasm!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Stinky kirjoitti:Leikkasin muuten eilen tukan taas iiiiihan lyhkäseks. Ei taida senttiäkään olla pituutta. Mii laiks veri mats.
Mä olen kateellinen! Mä olen niin tossun alla, etten uskalla :(

Oma moka, että annoin kasvaa pitkäksi
Stinky

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Olipas mukavaa syödä. Nyt on masu täys ja parempi mieli. Jos kello olis vielä neljä niin mä voisin heittää parit kärrynpyörät tossa huollon aulassa.
Tarkotus ois tänään mennä pihavarastoa penkomaan ja siivoomaan. Tarvi taas salille mennä kun siellä huhkii.

Edit. Kiitos Lolita. Nyt sieltä tossun alta pois. Sulle sopi niin hyvin se millinmittanen tukka!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Frederik Krueger kirjoitti: siinä osuudessa jonka jostain syystä jätit lainauksestasi pois.
No kappas vaan, olin snadisti kännis.
Ei ihan maailman paras idea hommata darra just tälle päivälle, täytyy myöntää. Parin tunnin kuluttua kouluun aaah.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NegaDuck

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Hmm, tänään tulikin näköjään nakiton päivä ja duunikavereita flunssassa ties miten monta. Koetan kehkiä jotain omaa hauskaa sitten.
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lapitii kirjoitti:Ei ihan maailman paras idea hommata darra just tälle päivälle, täytyy myöntää. Parin tunnin kuluttua kouluun aaah.
Ainahan se darran hommaaminen on viksua :wink:
Mä muuten pailailin koko viikonlopun ja silti kävin töissä kumpanakin päivänä, osasin olla ottamatta liikaa! Kivaakin oli!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Ainahan se darran hommaaminen on viksua :wink:
Mä muuten pailailin koko viikonlopun ja silti kävin töissä kumpanakin päivänä, osasin olla ottamatta liikaa! Kivaakin oli!
No emmäkään mitään isoo settiä vetäny, mut sen verran ettei täs nyt kokeeseenluku oikein jaloista suunnitelmistani huolimatta maita. Kumma juttu että eilen kaikki tää tuntu loistoidikseltä. =P Käydään nyt kuitenki kolmelta rypistämässä jotain.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti: Ainahan se darran hommaaminen on viksua :wink:
Nyt just alko vituttaa niin paljon, et darranhommaaminen vois olla vallankin fiksu ratkasu. Mutku menin jo sopimaan itseni kanssa paheettomasta viikosta.. Nojaa, onhan tässä aikaa pähkäillä. Ainaki joku kuus tuntia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ainahan se darran hommaaminen on viksua :wink:
Mä muuten pailailin koko viikonlopun ja silti kävin töissä kumpanakin päivänä, osasin olla ottamatta liikaa! Kivaakin oli!
No emmäkään mitään isoo settiä vetäny, mut sen verran ettei täs nyt kokeeseenluku oikein jaloista suunnitelmistani huolimatta maita. Kumma juttu että eilen kaikki tää tuntu loistoidikseltä. =P Käydään nyt kuitenki kolmelta rypistämässä jotain.
Muista ottaa paperia mukaan?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

sipsi kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Ainahan se darran hommaaminen on viksua :wink:
Nyt just alko vituttaa niin paljon, et darranhommaaminen vois olla vallankin fiksu ratkasu. Mutku menin jo sopimaan itseni kanssa paheettomasta viikosta.. Nojaa, onhan tässä aikaa pähkäillä. Ainaki joku kuus tuntia.
Perkele kun on tota välimatkaa sen verran että ei oikein jaksais lähteä, muuten lähtisin sun kans kalialle, tai itseasiassa vonkasinkin kamua jo Ogelikseen. Eipä nyt oikein onnistu tänään mikään :?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Dumis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mutku menin jo sopimaan itseni kanssa paheettomasta viikosta..
Perkele kun on tota välimatkaa sen verran että ei oikein jaksais lähteä, muuten lähtisin sun kans kalialle
Noin sitä kamua jeesitään päätöksiensä pitämisessä. :)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Frederik Krueger kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Mutku menin jo sopimaan itseni kanssa paheettomasta viikosta..
Perkele kun on tota välimatkaa sen verran että ei oikein jaksais lähteä, muuten lähtisin sun kans kalialle
Noin sitä kamua jeesitään päätöksiensä pitämisessä. :)
Eiköhän meistä jokainen tee omat päätöksensä, emmä ainakaan ikinä kerää tsemppiä muilta, jos lopetan dokaamisen tai tupakoinnin (tietyks ajaksi). Toisekseen viestilläni yritin sympatiseerata että vois olla messissä jos kaipais seuraa (mikäli se onnais vaan).
Rouva Pupu

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kuka helvetin hullu ihan vapaahtosesti lopettaa röökäämisen, ei helvstna. Maksaisin mitä vaan jos saisin sauhutella pari putkeen, vittu ainakin kun menen synärille niin parempi saatana saada se kääryle huuleen tai tapan kaikki.

:h:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NegaDuck kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Tietenkin on mahdollista, että donitsi onkin hillomunkki, vaikka kukaan ihminen ei sitä koskaan saisikaan tietää - vai onko?
Donitsista näkee heti ulkoapäin onko se donitsi. Paitsi jos se onkin salakavala hillo-torus.
Joten se on donitsi.

Kaikki eivät sitä kuitenkaan varmaan näe, tai ainakin haluaisivat kieltää, että se on donitsi. Jotkut suuttuvat siitä, että heille huomauttaa, että heidän näkövirheensä hillomunkista onkin oikeasti donitsi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuka helvetin hullu ihan vapaahtosesti lopettaa röökäämisen, ei helvstna.
No eikait sitä kukaan hullu vapaaehtoisesti lopeta, toki jatkaisin käryttämistä jossei terveys lahoaisi :D
Ja perkele että tekis mieli sinne pajalle, prkl.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti: Eiköhän meistä jokainen tee omat päätöksensä, emmä ainakaan ikinä kerää tsemppiä muilta, jos lopetan dokaamisen tai tupakoinnin (tietyks ajaksi). Toisekseen viestilläni yritin sympatiseerata että vois olla messissä jos kaipais seuraa (mikäli se onnais vaan).
Komppailee yhtymällä. 8)
Joo, siis emmä mitään symppistelyä hakenukaan (Pliis, huomiota..oon ollu jo pari päivää ilman siideriä. Lisäksi melkein pari viikkoa ilman seksiä.) Ei, ku lähinnä puran kiukutusta höpöttelemällä niitä näitä. Mulla on sitäpaitsi ainaki seiskaan asti ylitöitä, et myöhäseks se menis kuiteski..et aika plääh idis jo syntyessään.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
prosessi

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:Toinen katsoo donitsia ja huokaisee helpotuksesta, koska siinä on reikä keskellä. Toinen katsoo samaa donitsia ja on vetämässä itsensä hirteen, koska siinä on reikä keskellä.
Nyt olet asian ytimessä. Vaan kumpi onkaan mukavampaa, helpotuksesta huokaisu vai hirsipuun rakentaminen?
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Toinen katsoo donitsia ja huokaisee helpotuksesta, koska siinä on reikä keskellä. Toinen katsoo samaa donitsia ja on vetämässä itsensä hirteen, koska siinä on reikä keskellä.
Nyt olet asian ytimessä. Vaan kumpi onkaan mukavampaa, helpotuksesta huokaisu vai hirsipuun rakentaminen?
Minusta huokaisu, kuten sinustakin, mutta daddykillkillin mielestä hirsipuun rakentaminen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Toinen katsoo donitsia ja huokaisee helpotuksesta, koska siinä on reikä keskellä. Toinen katsoo samaa donitsia ja on vetämässä itsensä hirteen, koska siinä on reikä keskellä.
Nyt olet asian ytimessä. Vaan kumpi onkaan mukavampaa, helpotuksesta huokaisu vai hirsipuun rakentaminen?
Minusta huokaisu, kuten sinustakin, mutta daddykillkillin mielestä hirsipuun rakentaminen.
Ilmankos olen dkk:n noressa!
Vastaa Viestiin