Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bliss kirjoitti:
masa kirjoitti:Kyllä pakkelilla tekee ihmeitä.. :roll:
Tuliko ihan totaaliyllätyksenä?
Kuva
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ainiin ja Dumis: Arvostin sun seuratarjousta. Sit ku muutat lähistölle, voidaan käydä drinksulla vaikka harva se viikko! 8)

Mullapas on kivaa töissä. Ihme lakimiehet ei ees tervehdi..nojaa, ehkä fifty-sixty-tilanne. Oon jopa kirjottanu yhen post-itin viimeisen tunnin aikana. Oon huipputärkeä, ja pätevä. Lisäksi kaadoin kahvista vaan noin yhen kolmasosan pöydälle.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bliss

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti:meikkiä ja ei -kuvia
Muistutus itselle: Koita nyt saatana laastia sitä pakkelia naamaan joka päivä ettet näytä ihan latopirulta. :shock:
ninnithequeen

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä rekkailu on kivaa....1000 km perseellä istumista keskellä yötä ja huh. Hangon satamassa oli tänään menny ilosesti juna päin rekkaa, oli monta piipaa-autoa paikalla, hui. Ketään ei kyllä vissiin sattunnu.

Ja eiku lisää yöajoa ny ja ens viikolla omiin töihin takas, hallelujah.

:krooh:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas tiukka työpäivä. Suurimmat ulkoiset asiakkaat heittäytyivät kaikki samaan aikaan hankaliksi ja unohtivat sovitut toimintatavat. Eivätköhän palaa ruotuun vielä tällä viikolla.

Ilma on kattotiilien pesun kannalta ikävän tuulinen. Josko huomenna pääsis katolle duunin jälkeen. Painepesurille olis hyvä tehotesti.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Summerdude

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

galleriaan lisätty luurihiirestä kuva,oli reilu vko sit töissä tylsää,
räpsäsin ko kuvan kun duunikamu oli hetken poissa :P
1108

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No ei paskempi, sain uuden Bondin ennakkonäytökseen lippuja. Mennään sitten kavereiden kanssa joukolla öögaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikenlaista safkaa osaan tehdä, mutta munakas ei vain koskaan onnistu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulli75

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Jokaiselle tulee elämässä eka kerta joka asiassa. Täällä se oli tänään pyykinpesukoneen korjaaminen, vanha pumppu pois ja uusi hiukan tehokkaampi tilalle ja vesi poistuu taas koneesta. Rahaa kului vain 30 € uuteen pumppuun.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oon nyt useamman tunnin yrittänyt löytää itselleni sopivaa kunnallisvaaliehdokasta ja eihän tästä tuu vittuakaan. Aina kun luulen löytäneeni sopivan se on jossain tosi tärkeän oloisessa asiassa ihan eri mieltä. Ja sitten löysin yhden niin sen kotisivut on ihan saatanan omituiset ja se on varmaan joku kylähullu joka haluaa ajaa vaan oman pikku kylänsä asiaa. Ja kun sen ehkä pitäis olla kepulainenkin kun niillä on vähiten tyhmät mielipiteet.

En äänestä kohta ollenkaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
NegaDuck

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Olipahan päivä. Nakkien puutteen sijaan meni tutkimustyöksi.. siis lähinnä ympäri toimistoa juoksemista ja eri ihmisiltä kysymysten kysymistä. Olis pitäny olla luova tänä iltana, mutten sit kuitenkaan jaksanut. No, ei tässä vielä nimpal kiirekää oo.
1108

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ODOTAN!



Vaikuttaa...lupaavalta, erittäin lupaavalta.

EDIT: Ja kun saisi kunnon pelikuvaa vielä joskus niin näyttäisi varmasti vieläkin paremmalta!
Viimeksi muokannut 1108, 21.10.2008 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Quinevere

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:meikkiä ja ei -kuvia
Muistutus itselle: Koita nyt saatana laastia sitä pakkelia naamaan joka päivä ettet näytä ihan latopirulta.
Joo, kyllä mäkin pakkeloisin ees joskus jos saisin tollaisen eron aikaiseksi. Onko toi edes mahdollista vai kusetetaanko mua taas jollain photoshop-jutuilla? Ilmeisesti en osaa lainkaan pakkeloida.
bliss

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja bliss »

Quinevere kirjoitti:Onko toi edes mahdollista vai kusetetaanko mua taas jollain photoshop-jutuilla? Ilmeisesti en osaa lainkaan pakkeloida.
On se mahdollista. Täällä yks live-esimerkki.
Tosin en kehtaa omasta pärstästä laittaa moisia kuvia :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Testasin painepesurin. Hyvin irtos maalia autotallin lattiasta :hep:
Maalin irtoaminen ei haittaa, pinnoituksen tarve oli jo tiedossa. Maalin sijaan jotain kestävämpää tilalle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Quinevere kirjoitti:Joo, kyllä mäkin pakkeloisin ees joskus jos saisin tollaisen eron aikaiseksi. Onko toi edes mahdollista vai kusetetaanko mua taas jollain photoshop-jutuilla? Ilmeisesti en osaa lainkaan pakkeloida.
Tuossa vielä photoshoppaamatonta esimerkkiä:

KuvaKuva
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mä en tykkää noista ennen-jälkeen kuvista siksi, että ne sanovat kaikkien naisten olevan rumia ja kelpaamattomia ilman tolkutonta pakkelikerrosta. Joo joo kevyt ehostus on itsestään välittämistä ja kohteliaisuutta mutta aika maksimaalinen maali oli neideillä kuvissa.

Swirli ei edes maaleja kaipaa, on kaunis ilmankin. Onnellista päivää!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Melnais kirjoitti:Mä en tykkää noista ennen-jälkeen kuvista siksi, että ne sanovat kaikkien naisten olevan rumia ja kelpaamattomia ilman tolkutonta pakkelikerrosta. Joo joo kevyt ehostus on itsestään välittämistä ja kohteliaisuutta mutta aika maksimaalinen maali oli neideillä kuvissa.
Niin no sit toisaalta ainakin osa miehistä hehkuttaa sen "saunan raikkaan" lookin puolesta.

Ratkasu on varmaan se, että osaa pakkeloida niin, että _näyttää_ saunapuhtaalta mutta on kuitenkin tosi hehkee. Ja väittää tietty käyttävänsä vaan kosteusvoidetta ja ripsiväriä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuva

amerikkalaista persekauneutta?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin