Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stinkyn toivoma SUTINA!

Meinasin laittaa Ilta-lehteen Jobin postia mutta sitten erehdyin lukemaan mielipiteitä lehden nettisivuilta! 8)

Juu aamulla kun läksin töihin niin lähipuussa oli kolme talitiaista päästellen vaimeita tityy-ääniä..
Viimeksi muokannut Niba, 21.10.2008 0:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kävin eilen antamassa ääneni. Ensin ei ollut hajuakaan ketä äänestäisin, joten jouduin turvautumaan vaalikone.fi:hin. Otin ekaksi tulleen ehdokkaan kun kerran oli oikeasta puolueestakin. Mitään vitun vasurivammaisia en tod äänestä.

Juuri kun olin ehtinyt kirjoittaa kyseisen numeron äänestyslapulle, huomasin kopin seinällä olevalta ehdokaslistalta että sitä seuraava numero kuului kovin tutun kuuloiselle naiselle: eräälle exälleni. Kappas, kaikkia tuttuja sitä kunnanvaltuustoon pyrkiikin.

Olin pakotettu repimään äänestyslippuni ja käymään hakemassa uuden. Ihan oikeaan osoitteeseen uusintaääneni meni, muistaakseni olimme kovin samaa mieltä maailman asioista. Laitoin hänelle tekstarin hassusta sattumuksesta, takaisin tuli oitis innostunut kiitosviesti.

Tämä on näitä elämän läheltäpiti-tilanteita. Miten se vaalikone nyt tolleen missautti yhdellä numerolla?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:Kävin eilen antamassa ääneni. Ensin ei ollut hajuakaan ketä äänestäisin, joten jouduin turvautumaan vaalikone.fi:hin. Otin ekaksi tulleen ehdokkaan kun kerran oli oikeasta puolueestakin. Mitään vitun vasurivammaisia en tod äänestä.

Juuri kun olin ehtinyt kirjoittaa kyseisen numeron äänestyslapulle, huomasin kopin seinällä olevalta ehdokaslistalta että sitä seuraava numero kuului kovin tutun kuuloiselle naiselle: eräälle exälleni. Kappas, kaikkia tuttuja sitä kunnanvaltuustoon pyrkiikin.

Olin pakotettu repimään äänestyslippuni ja käymään hakemassa uuden. Ihan oikeaan osoitteeseen uusintaääneni meni, muistaakseni olimme kovin samaa mieltä maailman asioista. Laitoin hänelle tekstarin hassusta sattumuksesta, takaisin tuli oitis innostunut kiitosviesti.

Tämä on näitä elämän läheltäpiti-tilanteita. Miten se vaalikone nyt tolleen missautti yhdellä numerolla?
Oliko myös hyvä pano vai pelkkä hyvä tapaus?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Oliko myös hyvä pano vai pelkkä hyvä tapaus?
Ei ole olemassa ns. huonoja panoja vaan ainoastaan huonoja rakastelijoita, eli niboja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kappas, uusi päivä, mikäs sen ihqmpaa.
Onnesk huomenna pääsee aiheeseen joka on niiiin lähellä mun syräntä. Kikut ja mukut ja sitä rataa. <3
Skarppaisin täs viä lisää mut ku lonksut loppuu pahuksen pahus. Ens kerral varaudun sit paremmin.
Viimeksi muokannut Lapitii, 21.10.2008 0:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Frederik Krueger kirjoitti:Ei ole olemassa ns. huonoja panoja
Huonoja panoja on olemassa jos on ite sellanen, sitä kun tuppaa saamaan mitä tilaa. Kieltämättä aika vieras käsite mulle.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Toinen katsoo donitsia ja huokaisee helpotuksesta, koska siinä on reikä keskellä. Toinen katsoo samaa donitsia ja on vetämässä itsensä hirteen, koska siinä on reikä keskellä. Ja miksi donitsin kutsuminen donitsiksi on kitinää ja rutinaa?

Tietenkin on mahdollista, että donitsi onkin hillomunkki, vaikka kukaan ihminen ei sitä koskaan saisikaan tietää - vai onko?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huoment! Töis, tänään pitää luudata kämppäpapereita ja jotain muuta kuin salia, polven lisäksi vatsa alkoi oireilla :x
NegaDuck

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Välipäivä ilman urheilua.

Käyn sitten viikonloppuna äänestämässä. Tiedän jo ketä äänestän, mulla on se yks ehdokas jonka haluan pitää siellä eduskunnassa jatkossakin.
Dumis kirjoitti: jotain muuta kuin salia, polven lisäksi vatsa alkoi oireilla :mad:
Mullakin on ollut vatsavaivoja joskus urheilun jälkeen. Outo ilmiö. Mistähän moinen johtuu. Yleensä tosin ne mulla iskivät vasta jos söin liian raskaasti heti liikunnan perään (vaikka olikin kova nälkä). Kun päätin tyydyttää liikuntaa seuraavan nälän helposti sulavalla palautumispirtelöllä ihmisten ruuan sijaan, vatsavaivat vähenivät huomattavasti.
NegaDuck

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

RolloTomasi kirjoitti:Tietenkin on mahdollista, että donitsi onkin hillomunkki, vaikka kukaan ihminen ei sitä koskaan saisikaan tietää - vai onko?
Donitsista näkee heti ulkoapäin onko se donitsi. Paitsi jos se onkin salakavala hillo-torus.
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NegaDuck kirjoitti:
Dumis kirjoitti: jotain muuta kuin salia, polven lisäksi vatsa alkoi oireilla :mad:
Mullakin on ollut vatsavaivoja joskus urheilun jälkeen. Outo ilmiö. Mistähän moinen johtuu. Yleensä tosin ne mulla iskivät vasta jos söin liian raskaasti heti liikunnan perään (vaikka olikin kova nälkä). Kun päätin tyydyttää liikuntaa seuraavan nälän helposti sulavalla palautumispirtelöllä ihmisten ruuan sijaan, vatsavaivat vähenivät huomattavasti.
No ei mulla mitään ruuansulatusvaivoja ole (eipä!), vaan tuosta leikkauksesta johtuvaa kipua löytyy, perkele siitä leikkauksestakin on jo melkein 3kk. Noh, pidetään pari välipäivää sit, saatana!
NegaDuck

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Vaan oli rankka juttu se leikkaus kyllä, luin mitä olit kirjoittanut siitä aiemmin. Voimia, mies.
milli

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja milli »

Piti tulla töihin seiskaan, mutta jostain syystä mä en ollut herännyt herätyskelloon. Sitten kun havahduin siihen, että pitäis ehkä olla vähintään matkalla töihin, niin kello oli jo 7.21. 7.24 olin jo ovesta ulkona. Ihan mahtava suoritus, muut hommat ehti hoitaa, mutta rintsikat jäi jonnekin =P

Töissä siis!

Eilen tuli vietettyä laatuaikaa isoveljen kanssa, oli kivaa.
bliss

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja bliss »

swirlille onnetukset Kuva

21 tai jotain sellasta.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja swirl »

Näin unta, jossa hyppäsin laskuvarjolla ja vapaa pudotus oli mahtavin tunne koko maailmassa. Unesta jäi jotenkin kaihoisa olo... tahtoisin oikeasti hypätä lentokoneesta!

Wanha oon... vähän helpotti, kun duunikaveri sanoi luulleensa että oon jonkun 5-10 vuotta nuorempi. Mieheltä sain himoamani PC-pelin heti aamulla, kun heräsin ja olis tehnyt mieli jäädä kotio pelaamaan sitä. Illallakaan en ehdi, kun pitää mennä rva Inky Queenin luo syömään.

Kiitos bliss :h:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Näin aamulla naisen, jolla oli niin kiire metroon että juoksi lastenvaunujen kanssa sumeilematta keskelle autotietä, ensin bussin ja sitten henkilöauton eteen. Eikä siis todellakaan suojatietä myöten.

Onko mahdollinen myöhästyminen todella niin vakavaa, että siihen verrattuna auton alle jääminen muksun kanssa on riskin arvonen veto? En vaan tajuu.


Hyvää synttäriä swirlille!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Alisuorittava G

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Ihmiset on ihan sekopäitä ties mistä syistä, väsymys nyt on verrattavissa isoonkin humalatilaan...

Onnittelut vanhukselle! (näytät kaksfemmalta)
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onnea Swöölille! :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h: :h:
masa

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja masa »

kuka kuvassa?

Kuva
Dumis

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:kuka kuvassa?
Charlize Theron?
bedlam

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pamelahan tuo on.
masa

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti:Pamelahan tuo on.
Pamsuhan se. Kyllä pakkelilla tekee ihmeitä.. :roll:

**********


Onnittelut swöölille :miitti:
Viimeksi muokannut masa, 21.10.2008 9:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:Kyllä pakkelilla tekee ihmeitä.. :roll:
Tuliko ihan totaaliyllätyksenä?
masa

Re: Tiaisia täynnä on tiistai ja vaalipaikoilla käy..

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Tuliko ihan totaaliyllätyksenä?
Aina välillä.

Se on vähän sama kuin pushuppien kanssa. Paketin avattua pettyy.
Vastaa Viestiin