CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Mitäs wanhemmat äijät sanotte, kannattaako naisten ymmärtäminen jättää väliin, voiko siinä koskaan onnistua?
Alisuorittava G

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Elämä ois tylsää jos et edes yrittäis ymmärtää muita ihmisiä!
masa

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti: kannattaako naisten ymmärtäminen jättää väliin,
Saa paremmin pesää, kun edes näyttelee kiinnostuneelta?
Dumis

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alisuorittava G kirjoitti:Elämä ois tylsää jos et edes yrittäis ymmärtää muita ihmisiä!
Epäilen että kun yritän ymmärtää niin siinä repii ittensä hajalle ja sitten ei taas voi antaa toiselle tarpeeksi, clear enough? :D
Ehkäpä se on vaan helpompaa välillä kuitata että "hän on nainen, ei tartte jummartaa miksi se noin tekee, kuhan tykkää siitä".
Alisuorittava G

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^
Mieheni muuttaisi tuon muotoon "olet nainen, en edes yritä ymmärtää miksi teet noin kunhan näytät tehdessä hyvältä". Pesätakuu silti. Ei vaaraa mennä hajalle.

clear enough näyttää söpösti dear enoughilta, hihihiihihiiii.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:Suomalaisilla naisilla on usein into ottaa itselleen tummaihoinen maahanmuuttajamies, monilla jopa sarjassa. Mikä siinä on, että lähes vieraan miehen kanssa muutetaan yhteen (naisen asuntoon) hyvin lyhyen, ehkä muutaman viikon tuttavuuden jälkeen? Miksi naimisiin mennään jo muutaman kuukauden jälkeen? Toimivatko nämä naiset aina parisuhteissaan näin nopeasti?

No, sitä on sitten menty naikkariin ja laitettu lapsia tulemaan. Miksi joku katselee aviomiestä, joka liehuu kaupungilla kavereiden kanssa yöt myötensä? Aika hanakasti tuppaavat pahoinpitelemään vaimojaan, mutta niin tuntuvat suomalaisetkin miehet, joten siinä ei ole mitään ihmettelemistä, että sellaista sietävät, mutta kuinka moni teistä Kitinän naiset seisoisi aviomiehensa rinnalla, kun niskaan tippuu raiskausjuttu tai pari? Miestä epäillään hyvinkin nuorten tyttöjen raiskauksesta. Eikö ne naiset välitä? Eikö ne muka tiedä?

Tämä on aivan uskomattoman yleistä ja todella vastenmielistä.
Uimahallilla oli maanantaina joku mamu hyvin plondi misu kainalossa välillä se tunki mun eteen porealtaassa mutta meni mamun kainaloon takaisin, IRL!
Tiedän myös erään naisen jolla on 7 sateenkaari lasta kaikki erivärisen isän jälkeen..
Usein tosiaan suomalaista tyttöystäviä pitävällä mamulla on kotona mamu-vaimo ja erilukuinen määrä lapsia..ihan normaalia..
Yleensä ne on nuoret mamut joilla pääasiallisena tarkoituksena päästä pikaisiin naimisiin, irtoo luvat ja muut paremmin, toisaalta Lolita vihranomahtaisen edustajana tuntee paremmin asiat..
Black meat is black meat! sanovat englantilaiset valkoiset serkkumme..
Eli minun tekee pahaa koskea tai edes katsoa mamun pilaamaan kosher-lihaan! 8)

CAPSLOCKIT!
Viimeksi muokannut Niba, 22.10.2008 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Eipä ne meidän akkojen valinnat finskimiehienkään suhteen aina niin pelaa. Inhon tai kummastuksen väristykset ei mulla iske selkään mamu-blondi-yhdistelmistä vaan näistä kulmat ja leuka mustina kaduilla laahustavista kaiken jo elämältä saaneista leideistä...
Rouva Pupu

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti: Eikö ne naiset välitä? Eikö ne muka tiedä?
Mulla kokemusta vain kahdesta tapauksesta. Ne kaksi eivät uskoneet.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihan ehjin nahoin kotona taas! Yöjuna oli mukava kokemus, vaikken nukkunutkaan yhtäkään täyttä tuntia :roll: Mut menin sit kotona heti aamulla seiskan jälkeen nuks, ja ylös nousinkin vasta jotain lähemmäs kahtatoista.. Mukana pohjoisesta raahasin lahjoja ♥ tuttipulloja, niitten kuivaustelineen, hoitoalustan ja mitä kaikkee.. Ihanaa tehä kaikki kerrankin viimeisenä/mattimyöhäisenä/muiden jälkeen, ei tarvi mitään hankkia ite :] Tänään ois sitten vauvanhoitovalmennus ( :? ) ja jooga. Saapa nähdä miten sijoiltaan menneillä kädellä ja niskoilla skulaa setti. Ihana ilma täällä!
Rouva Pupu

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

irmelianneli kirjoitti: Tänään ois sitten vauvanhoitovalmennus ( :? )
Voin niin kuvitella sut sinne :rofl:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ nooo äläs ny :) mut miltähän mun mies siellä näyttää.. :lol: mustanpuhuva pitkätukkahevari kuuntelemassa vaipanvaihdon kiehtovia saloja. Ei vaan, se on kiinnostunut ja herttainen, oli imetys- ja lapsivuodeluennollakin mukana. Mut hei jos siellä jotain nukkeja rupee pyörii ni mä en todellakaan ala!
milli

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja milli »

Ugh, mä tunnen itseni kauheaksi ihmiseksi. En usko kostoon, mutta uskon karmaan, joten toisen ahdingosta nauttiminen saattaa kohta kusahtaa omaan nilkkaan. Mä vaan en voi olla nauttimatta siitä, millaiseen kuseen se yksi miesesimies on joutunut (siis se, joka on häiriköinyt seksuaalisesti ja ehdotellut kaikennäköistä tuolla töissä), se tulee niin saamaan ansionsa mukaan. Voi olla, että oon ehkä ollut mukana osallisena siinä, että hän saa nyt sen mitä ansaitsee, eikä kukaan edes tajua sitä :twisted:
1108

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yo enttu vai mikä vitun dude sinä nyt oletkaan.

Oisko nyt vähän parempi?

Kuva
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja saira »

^Hei hani! Voisitko tulla ampumisketjuun katsoon jos osaisit heittää jotain lukuja mun kustannusarviointiin?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Tarkottikohan se nyt mua vai enttua?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä luulen, että sulta vois saada realistisempia arvioita kyseisestä asiasta kuin Entulta. Tosin varmaa en osaa sanoa, koska en Enttua tunne.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Melnais kirjoitti:Nyt alkaa valjeta miksi itänaapurin naiset ovat usein niin hoikkia. Eihän tässä raha riitä ruokaan.

Kosmetologi ja pari purkkia 155,-
Tyvikasvun värjäys 60,-
Kynnet 95,-
Muutamia kosmetiikkatuotteita 120,-
Kivat pikku alushousut ja sukat 70,-
Laukkuja 80,-
Kengät 90,-
Korvakorut 255,-
No mutta, onneksi Halloween on vain kerran vuodessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:^Mä luulen, että sulta vois saada realistisempia arvioita kyseisestä asiasta kuin Entulta.
*tarkistaa huumorintajun määrän ja havaitsee sen potilaalla harvinaisen alhaiseksi*
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

saira kirjoitti:^Hei hani! Voisitko tulla ampumisketjuun katsoon jos osaisit heittää jotain lukuja mun kustannusarviointiin?
Googletin. Tarkka kustannusarvio on 1834€/kk, sisältäen ympärivuorokautisen vartijan palkan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:Tarkka kustannusarvio on 1834€/kk, sisältäen ympärivuorokautisen vartijan palkan.
Oletko ihan tosissasi?



:lollero:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja saira »

Frederik Krueger kirjoitti:
saira kirjoitti:^Hei hani! Voisitko tulla ampumisketjuun katsoon jos osaisit heittää jotain lukuja mun kustannusarviointiin?
Googletin. Tarkka kustannusarvio on 1834€/kk, sisältäen ympärivuorokautisen vartijan palkan.
Kuulostaa alhaiselta. Jos siis laskee , että muualla Suomessa vartijan keskipalkka tasolla 5 Seitsemän vuoden kokemuksella on 1 754 (10,83)+ iltatyölisä on 1.2.2007 alkaen 73 senttiä ja yötyölisä 135 senttiä.. Vartiointifirman siis myyvät vartiointeja miinuksella? Jos siis palkan päälle lisätään työnantajalle kuuluvat lisäkulut, eli ainakin palkan verran lisää kuluja kuukaudessa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

saira kirjoitti:Kuulostaa alhaiselta. Jos siis laskee , että muualla Suomessa vartijan keskipalkka tasolla 5 Seitsemän vuoden kokemuksella on 1 754 (10,83)+ iltatyölisä on 1.2.2007 alkaen 73 senttiä ja yötyölisä 135 senttiä.. Vartiointifirman siis myyvät vartiointeja miinuksella? Jos siis palkan päälle lisätään työnantajalle kuuluvat lisäkulut, eli ainakin palkan verran lisää kuluja kuukaudessa.
Et ottanut huomioon että vartija voi samalla pitää saman luukun kautta 24h videovuokraamoa ja apteekkia, joilla saadaan katettua osa kuluista. Jos taas vartiointiliikettä käytetään, kuuluu vartijan kontolle muitakin kohteita.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja saira »

Mutta jos kyseessä on ampumarata, se tarvitsee jatkuvasti kaksi tai mieluusti kolme täysiaikaista vartijaa, joiden ainoa työ on vartioida aseita (ja ehkä hiukan toisiaankin)?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Mutta jos kyseessä on ampumarata, se tarvitsee jatkuvasti kaksi tai mieluusti kolme täysiaikaista vartijaa, joiden ainoa työ on vartioida aseita (ja ehkä hiukan toisiaankin)?
IHANA ASIN CAPSLOCK-PÄIVÄ. NYT VOI SAIRALLEKIN LÄHETTÄÄ TERKKUJA ISOSTI! :h:

SA
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: CAPSLOCK-KESKIVIIKKO

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:
IHANA ASIN CAPSLOCK-PÄIVÄ. NYT VOI SAIRALLEKIN LÄHETTÄÄ TERKKUJA ISOSTI! :h:

SA

HEI ARSKA! LAITOIN VÄRIKSI OLIIVINVIHREÄN, KOSKA OLIIVIPUUNI ON LÄHTENYT KASVAMAAN. TOIVOTTAVASTI VÄRI SOPII?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vastaa Viestiin