To-to-to-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jatkaa eeppistä "Cosplay Cleavage Shots" -sarjaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

sipsi kirjoitti:Taas iltatöissä, tällä kertaa voi jopa mennä myöhään. Tavallaan se ois jees (jos ajattelee dollarinkuvat silmissä)...mut toivottavasti kuitenkaan ehkä ei. Motivaatio on taas ties missä. (Itseasiassa voisinkin käyttää aikani hyödyksi, ja etsiä vaikka uutta työpaikkaa tässä samalla.)

Parilavihannekset kuulostaa hyvältä. Voisinki kans pitää pienen evästauon.
Kävelin juuri äsken hypättuäni 16 sopivasti selkäsi takaa, mutta en viitsinyt tulla viihdyttänään :jouden: zinua, mutta koska minulla ei sinun mobiilia ole jätin akkunaan koputtamatta, vaikka olemmekin uskottu kunppani firmallesi ja annamme pukumiehille piiskaa eikun oppia suuren naapurin juttuihin....
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Duck kirjoitti:^ Yksi vaihtoehto voisi tietysti olla kertoa asiasta pomolle, ja ehdottaa josko sinulle palkattaisiin apulainen. Jos töitä on tosiaan enemmän kuin yksi ihminen ehtii tekemään.
Sain sellaisen jo viimeksi kun valitin, mutta tällä hetkellä ei ole aikaa kouluttamiseen, joten hyöty oli loppujen lopuksi aika minimaalinen. Noh, täytyy katsoa josko esimies keksii jonkin hyvän ratkaisun.
Duck kirjoitti: Mut tsemii, oli miten oli.
Thanks dude, ei kun Duck.
Alisuorittava G

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olet. Se ei enää asu täällä.
Nyt kyllä olet selityksen velkaa koko Kitinälle!
Jos oot tosissas ni voih. Vai onko voih? Onko susta tullu rekkamiehen nainen? Miten niin oon utelias? Osa on esitystä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Olet. Se ei enää asu täällä.
Nyt kyllä olet selityksen velkaa koko Kitinälle!
Ikuinen? maailmankaikkeus on 13,7 miljardia vuotta vanha elinikää sillä lienee noin sama, aurinko valaisee meitä korkeintaan 4 miljardia vuotta ja sitten nielaisee meidät, eläinlajien keskimääräinen elinikä on n. 2 miljoonaa vuotta, ihmislaji ollut n. 150 000 jossain muodossa vuotta täällä, avioliitoista >50% päättyy eroon jne. ikuista? Jo muinaiset roomalaiset..
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Duck kirjoitti:Jatkaa eeppistä "Cosplay Cleavage Shots" -sarjaa.
Mistä mä arvasin että osaat sivistää :D
Onko nää nyt jotain peli/sarjis/piirretty toukopoukoja?

EDIT:

Kuva

REPSLOLOMGWTF!?!?!?!?
Stinky

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ai kaamee!

Jos multa nyt kysyttäisiin mitä mä haluisin synttärilahjaks, mä vastaisin et oman akkuporakoneen. Käytin äsken naapurilta lainattua ja :h:.
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Stinky kirjoitti:Jos multa nyt kysyttäisiin mitä mä haluisin synttärilahjaks, mä vastaisin et oman akkuporakoneen.
Annan vinkin:

Kuva

Panasonic EY6409
Stinky

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^On se kaunis. Mutta hinta varmaan päälle 300 kun sä sitä suosittelet. Taitaa olla ammattilaisvehje? Voisin tyytyä amatöörimalliin.
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Stinky kirjoitti:Mutta hinta varmaan päälle 300 kun sä sitä suosittelet. Taitaa olla ammattilaisvehje? Voisin tyytyä amatöörimalliin.
No on toi joku 275€ (alv 0%).

No jos haluat sellaisen semihyvän koneen niin hommaa lahjaksi vaikka Bosch, Makita tai Dewalt merkkinen kone, halvemmasta päästä. Muihin ei kannata koskea.

Ja itseasiassa suosittelisin ihan perinteistä porakonetta, jos tarvitset akkukonetta harvoin niin akut menevät huonoksi. Halvassa porakoneessa on enemmän potkua kuin halvassa akkukoneessa. Ja lisänä saa vielä iskun niin saa kairattua kiviseinään hyllyille/muulle reikiä.

Eikös olisikin näppärää?
Stinky

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ok, eli siis kannattanee pyytää porakone ja joku noista merkeistä. Kohtahan on jo joulu kun synttärit meni jo. Tänks!

Mulla on piparia mutta sinihomejuusto puuttuu. Kuulostaa ällöltä mutta on ihan parasta. Suosittelen!
bliss

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti: Mulla on piparia mutta sinihomejuusto puuttuu.
Mun kiero mieli luki tän juur niin tuhmasti kuin voi :oops:
Lähen kattoo telkkaria.
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Mun kiero mieleni luki taas tuon isona loukkauksena henkilökohtaisen hygienian puuttumisesta ja siitä aiheutuneista komplikaatioista.

Lähden nukkumaan
Tix

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Harvoin tapahtuu jotain, mikä vetää sanattomaksi. Pitäisköhän mun perustaa uus uskonto tai jotain, koin ilmestyksen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Tix kirjoitti:Harvoin tapahtuu jotain, mikä vetää sanattomaksi. Pitäisköhän mun perustaa uus uskonto tai jotain, koin ilmestyksen.
Ai siitä kun 1108 meni nukkumaan noin kiltisti?

Mä itse lievästi nitrosoin sydäntäni tuon nähdessäni. Että aivan ilman kiroamisia ja rikkomisia nukkumaan?
Jotain on vialla! Suojautukaa!


SA-puolueen puolesta

SA
Alisuorittava G

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Stinky kirjoitti:Mulla on piparia mutta sinihomejuusto puuttuu. Kuulostaa ällöltä mutta on ihan parasta. Suosittelen!
Iski himo! Oon syöny viikon aikana noin kilon aurajuustoa ja levittäny sitä tänäänkin kaurakorppujen (ei vedä vertoja hapankorpuille, en suosittele!) päälle mut nyt pitäis taikoa piparia. :(
bliss

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tix kirjoitti:Pitäisköhän mun perustaa uus uskonto tai jotain, koin ilmestyksen.
Liittyykö tää jollain tavalla Espoo on Mielentila -asiaan?
Tix

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

bliss kirjoitti:Liittyykö tää jollain tavalla Espoo on Mielentila -asiaan?
Voi kun liittyisikin!
Alisuorittava G

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Luen aina Tixu sun sainauksen näin:
Dumis

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alisuorittava G kirjoitti:Luen aina Tixu sun sainauksen näin:
Sä olet kyllä ihan käsittämättömän pårnå nainen :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Mulla on piparia mutta sinihomejuusto puuttuu. Kuulostaa ällöltä mutta on ihan parasta. Suosittelen!
Iski himo! Oon syöny viikon aikana noin kilon aurajuustoa ja levittäny sitä tänäänkin kaurakorppujen (ei vedä vertoja hapankorpuille, en suosittele!) päälle mut nyt pitäis taikoa piparia. :(
Hommaa piparit niin mä annan juuston päälle! :jouden:
Viimeksi muokannut Niba, 23.10.2008 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Nyt meen levittää pyllylleni jotain rauhottavaa jutskaa, kauhee kuumotus ja kipu kun lensin kaakeleille... Voitte miettiä mua levittämässä pyllyäni ei vaan siis pyllylleni esmes mobilatia jos se helpottaa nopeammassa unen saannissa! Jos vaikka ilmestys on unien vievää sorttia. Tai jotain. Tai piparittomat juustoaromit vaivaa. Tai jotain!

;)

Oi Niba sua!
Ja Dumispus. Otin sen meinaan kehuna!
Dumis

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Alisuorittava G kirjoitti:Ja Dumispus. Otin sen meinaan kehuna!
Parast oliskin.

Kait tässä pitäs kohta sammuttaa kone ja ittensä, ei vaan tahtois! Onks pakko?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

daddykillkill kirjoitti:On siitä tosiaan hetki vierähtänyt:



nyt:
Kuva
Uiui! Aikoinaan olisin antanut mitä vain illasta Jonathanin kanssa, nyt kyllä joey pääsis tän naisen punkkaan ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin