To-to-to-torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
prosessi

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

sipsi kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:Mitä helvettiä?!! :shock:
Joo, mäkin ihmettelin tätä. :?:
Eikös Ninni joskus esihistoriallisina aikoina todennut, etteivät he voi koskaan erota, koska kumpikaan ei halua muuttaa pois tuosta asunnosta? Oon kato ehkä parannettu versio ND:stä, pärjään näissä jutuissa ilman mustaa kirjaakin.

EDIT: Paitsi jos tosiasiallinen tilanne muuttuu. :(
Viimeksi muokannut prosessi, 23.10.2008 18:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alisuorittava G

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

bliss kirjoitti:Huomenta.
Mun 'vauva' täyttää tänään kolme :]
Mihin tää aika oikein menee???
Onnittelut!!!

Tiiätkö eka muisto mulla susta on ajalta kun odotit vauvaa. Kirjotit pusnusin silloiseen vieraskirjaan terkkuja tms. ja sit yhdistin nikkis johonkin city-aikaseen. Ja sitten kai Kitinäänkin tulit, emmuista...

Anyways, se aika vaan menee! :]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muistin miksen ole käynyt kotipitsassa syömässä moneen vuoteen. Jauhoinen ja raaka pohja, kastike ihme liejua ja väärä täyte.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

bliss kirjoitti:
Duck kirjoitti:Kesti hetken löytää uusi ava.
Tuohan on jopa soma :)
Kuak. :) Piti vielä laittaa siihen fantsu feidaus ympärille jotta istuu hyvemmin taustaan kuin taustaan.
BrianW kirjoitti:Hyvä, siitä se lähtee, nyt vaan actionia.
Näj. Aattelin sen sijaan murjottaa seuraavat 5-10 vuotta ja muuttaa äitini luo asumaan. Siinä ajassa opin varmaan myös pitämään oluesta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Duck kirjoitti:Näj. Aattelin sen sijaan murjottaa seuraavat 5-10 vuotta ja muuttaa äitini luo asumaan. Siinä ajassa opin varmaan myös pitämään oluesta.
Reps.

Tosta se standup-ura lähtee liikkeelle.
Duck

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

1108 kirjoitti:FarCry2!!!
No, miltäs Afrikan Tähden bogeversio tuntuu?
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Duck kirjoitti:No, miltäs Afrikan Tähden bogeversio tuntuu?
Helvetin hyvältä.

Muutamia hienoja kikkoja jotka piristävät tätä aikalailla loppuunkaluttua genreä. Aseet jumiutuvat, malaria vaivaa sankaria, autot hajoavat mutta niitä pystyy korjaamaan jne... Toimiva systeemi ja nätit graffat ja bonuksena pelimoottori tuntuu toimivan hyvin.

Kyllä tätä mielellään pelaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivä taas hyvästi mennyt metsään!
En edes suunnittele ruskeasuolista-exittiä, no no rehab! for me..
Näin se on helpompi pitää lukua tekemisistään kun ei hukkaa itseään välillä!
Väittivät että 40 jälkeen suorituskyky laskee totalmente!

Stadin Parska prkl! :)))) Mut ei jaksa reakoida enempiä..
Kaikki on noranneet Parskan? :cry: Ei saa olla epäkiva, lainaten alleensuorittajaa?
.
-----------------------------------------------
Ja onnittelut Ankalle uudesta? Nikistä!
------------------------------------------------
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

1108 kirjoitti:Toimiva systeemi ja nätit graffat ja bonuksena pelimoottori tuntuu toimivan hyvin.
Minunkin sisälläni asuva pieni pyromaani ihaili hienosti leviäviä heinikkopaloja. :D Toimistolla pel-- tutkittiin tuota juuri.
Dumis

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Olink koko päivän koulutuksessa, oli yllättävän kivaa. Eikä edes hermot menneet vaikka oon tokaa päivää röökittä, what is going on?

Nyt kokkaan salaattia, parilavihanneksia ja kanan rintaaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Taas iltatöissä, tällä kertaa voi jopa mennä myöhään. Tavallaan se ois jees (jos ajattelee dollarinkuvat silmissä)...mut toivottavasti kuitenkaan ehkä ei. Motivaatio on taas ties missä. (Itseasiassa voisinkin käyttää aikani hyödyksi, ja etsiä vaikka uutta työpaikkaa tässä samalla.)

Parilavihannekset kuulostaa hyvältä. Voisinki kans pitää pienen evästauon.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bliss

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Löysin just passelin kämpän. Nyt tarttis enää saada lottovoitto lauantaina... :roll:

http://www.etuovi.com/kohde/26997
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kun kerta FarCry2 eikä Crysis Warhead kyykyttäneet konetta niin nyt on testissä Gears Of War.

Toivotaan että pyörii.
ninnithequeen

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuloillaan paahtoleipää joissa päällä rapeiksi paistettuja kalapuikkoja. Ihme mielitekoja taas.

Ja yöllä Kuopioon. Huhhei. Ei mun pitäny lähtee. Ukko kävi ovella just tuomas papereita ja nakkelemassa niskojaan. Mokoma.
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Ukko kävi ovella just tuomas papereita ja nakkelemassa niskojaan.
Olenko mä nyt missannut jotakin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Tuloillaan paahtoleipää joissa päällä rapeiksi paistettuja kalapuikkoja. Ihme mielitekoja taas.

Ja yöllä Kuopioon. Huhhei. Ei mun pitäny lähtee. Ukko kävi ovella just tuomas papereita ja nakkelemassa niskojaan. Mokoma.
VOI EI.

Olen pahoillani, Ninni. Minulla oli usein kiva tunne, että te olette tukevasti yhdessä. En tosiaankaan tiedä mitä on tapahtunut, mutta uskon oikeaan ratkaisuun. Pää pystyyn. Olen aina pitänyt rehellisyydestäsi, muuten!
Kaikki ovat varmaan huomanneet vähäisemmän kirjoittelusi. Luin äsken blogiasi, koska itsekin ajattelin ensin asian olevan "vitsi" siitä kämpän olemisesta niinkuin Prosessikin virkkoi!
Voimia Toivoopi...

Stadinarska :)
ninnithequeen

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ukko kävi ovella just tuomas papereita ja nakkelemassa niskojaan.
Olenko mä nyt missannut jotakin?
Olet. Se ei enää asu täällä.
Lucy

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Hello, my name is Lucy and I am a workaholic.

Nyt alkaa olla sellainen tunne, että alan olla aika valmis poistumaan oravanpyörästä. Sanoin jo tänään esimiehelleni, että seuraavassa palkkaneuvottelussa jätän kaksi vaihtoehtoa. Joko lähden kävelemään tai sitten saan lisää liksaa. Paljon. Ehkä sekään ei kyllä riitä. Näen joka yö unia, että olen töissä, enkä saa niistä edes ylityökorvauksia. Sinänsä ikävä tilanne, koska minut koulutettiin juuri uusiin tehtäviin ja työnkuvaani laajennettiin, mutta eipä voi mitään. Elämä on.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lucy kirjoitti:Hello, my name is Lucy and I am a workaholic.
I feel your pain. Tuntuu niin typerältä kököttää täällä jollain minimiikorvauksella harva se ilta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Lucy

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

sipsi kirjoitti: I feel your pain. Tuntuu niin typerältä kököttää täällä jollain minimiikorvauksella harva se ilta.
Run Forrest run!

Edit: Pakko lähteä hoitamaan vielä asioita, vaikka energiataso liikuskelee miinuksen puolella. Onneksi huomenna on perjantai.
Viimeksi muokannut Lucy, 23.10.2008 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Duck

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lucy kirjoitti:Sinänsä ikävä tilanne, koska minut koulutettiin juuri uusiin tehtäviin ja työnkuvaani laajennettiin, mutta eipä voi mitään. Elämä on.
Jaa, yleensähän toi meneekin just niin että tulee lisää vastuuta mutta palkka pysyy samana. Onko hyviä vaihtoehtoja kiikarissa? Meren tälläkin puolella?
Lucy

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Duck kirjoitti: Jaa, yleensähän toi meneekin just niin että tulee lisää vastuuta mutta palkka pysyy samana. Onko hyviä vaihtoehtoja kiikarissa? Meren tälläkin puolella?
Palkkani on kyllä noussut ihan kivasti, mutta ei sillä ole loppujen lopuksi mitään merkitystä jos teen kuolemaa aina työpäivän jälkeen, työviikosta nyt puhumattakaan. Vaihtoehtoja on aina olemassa ja se on hyvä asia. Ongelma on ehkä enemmänkin se, että oikeasti pidän työstäni, hommia on vain aivan liikaa ja niitä ei ehdi tehdä tekemättä joka viikko ylitöitä. Kaipaan kyllä maisemanvaihdosta elämääni muutenkin. Mielellään heti...-tai no kohta ainakin. Tai no okei pitkä lomakin auringon alla voisi toimia. Äh, en minä tiedä. Naiset, ei kun Lucyt :roll:
Duck

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Yksi vaihtoehto voisi tietysti olla kertoa asiasta pomolle, ja ehdottaa josko sinulle palkattaisiin apulainen. Jos töitä on tosiaan enemmän kuin yksi ihminen ehtii tekemään.

Mut tsemii, oli miten oli.
1108

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

WTF?

Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: To-to-to-torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Olet. Se ei enää asu täällä.
Nyt kyllä olet selityksen velkaa koko Kitinälle!
Vastaa Viestiin