Perkele, perjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kumman?

Oikean.
2
14%
Vasemman.
2
14%
Pliis, älä syö.
10
71%
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nukahdin hetkeksi, heräsin, ja nyt on ihan perkeleellinen nälkä. Taidan syödä käteni.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

aasi kirjoitti:Nukahdin hetkeksi, heräsin, ja nyt on ihan perkeleellinen nälkä. Taidan syödä käteni.
Pliis, älä syö! Pitäisin sua muuten tosi outona!!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti: Pliis, älä syö! Pitäisin sua muuten tosi outona!!!
Muistin, että olen apina. Söin banaanin. Dance, monkeys, dance!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Lucy

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mikäli olet oikeakätinen, niin vasen joutaa mennä.

Epäinhimillistä herätä näin aikaisin. Hyrr, siellä on kylmäkin ja kaikkea.
Duck

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Olenkin joskus miettinyt miltä tuntuisi pelata sählyä yhdellä kädellä, jos se toinen olisikin vaikka syöty. Kunnon lämäreihin tarvitaan kahta kättä, mutta jos tarpeeksi kauan pelaisi ja pärjäisi yhdellä kädellä, kai sen ranne ja sormet vahvistuisivat sen verran että peli sujuisi yhdelläkin? Tai sitten pitäisi improvisoida semmoinen tukihihna ranteen ympärille ja sitoa maila kiinni ranteeseen.

Pystyyhän Def Leppardin rumpalikin hommiinsa syödystä kädestä huolimatta.
bliss

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hmmm.. ei pitäis vaivata päätään muiden ihmisten suhdeasioilla. Joskus pitää vaan ihmetellä...
Duck

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Toivottavasti toi ei liity ihmissuhdepaskanjauhantaketjuun.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Duck kirjoitti:Huomenta. Olenkin joskus miettinyt miltä tuntuisi pelata sählyä yhdellä kädellä, jos se toinen olisikin vaikka syöty. Kunnon lämäreihin tarvitaan kahta kättä, mutta jos tarpeeksi kauan pelaisi ja pärjäisi yhdellä kädellä, kai sen ranne ja sormet vahvistuisivat sen verran että peli sujuisi yhdelläkin? Tai sitten pitäisi improvisoida semmoinen tukihihna ranteen ympärille ja sitoa maila kiinni ranteeseen.
Oon nähnyt, kaverilla ei ole toisessa kädessä sormia tai oikein kämmentäkään. Ei se kyllä mihinkään tukihihnoihin edes koskisi, ulkopuolinen ei helposti edes huomaa ongelmaa kun puutteellinen käsi pysyy jatkuvasti piilossa. Lämärit eivät onnistu, mutta eipä niitä meidän peleissä hirveästi edes arvostetakaan kun vuorollaan maalissa olevilla ei ole mitään suojavarusteita.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Duck

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Duck »

aasi kirjoitti:Lämärit eivät onnistu, mutta eipä niitä meidän peleissä hirveästi edes arvostetakaan kun vuorollaan maalissa olevilla ei ole mitään suojavarusteita.
Jep.. mutta joskus tarvitsee lyödä pallo pitkälle tai syöttää rivakasti (kauas tai seinän kautta), ja siihenkin tarvitaan kahta kättä. Pallon kuljetus, puolustus ja lyhyet syötöt onnistuvat kyllä hyvin yhdelläkin kädellä.
bliss

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:^ Toivottavasti toi ei liity ihmissuhdepaskanjauhantaketjuun.
Äh, arvasin että olis pitänyt tarkentaa.
Ei, kun mulla on yks kaveri, joka soittelee vuorokaudenajasta riippumatta AINA kun sillä menee jonkun miehen kanssa huonosti. Olen siis tahtomattani pohtinut muiden suhteita viime yönä :?
Dumis

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Aika håmåa, sano sille että sä tarviit unesi öisin.

Huomenta vaan kaikille, kohta noi luomet poistamaan.
Duck

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Duck »

exPertti kirjoitti:
aasi kirjoitti:Taidan syödä käteni.
Kummalla kädellä korjaat kityä? :)
No sillä syödyllä tietenkin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hmm. Oon sit pienimuotosessa darrassa töissä. (Shoot me. Pomo tulee joskus tunnin päästä.) No, mut siis eihän siinä mitään..mutku jätin yhen ihme kundin nukkuu mun sohvalle, ja nyt vähän mietityttää oliko se nyt kamalan hyvä ratkasu vai ei.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
milli

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja milli »

Tpk!

Näyttääköhän muistakin omat vanhemmat "isommilta" vaikka he eivät olisikaan fyysisesti isompia.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Väsyttääääh. Pitäisi keksiä jotain pientä tarjoiltavaa huomisiin pienimuotoisiin pippaloihin, mutta pää on ihan tyhjä. Ei hajuakaan, mitä laittaisin, vaikka yleensä mulla on tässä vaiheessa liikaakin ideoita. Jotain, mikä ei vie kovin montaa tuntia (laitoin kesällä meijän tupareihin ruokaa noin viisi tuntia) ja joka ei vaadi sitä, että syödään lämpimänä tai pöydän ääressä. Apuva.
milli

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Väsyttääääh. Pitäisi keksiä jotain pientä tarjoiltavaa huomisiin pienimuotoisiin pippaloihin, mutta pää on ihan tyhjä. Ei hajuakaan, mitä laittaisin, vaikka yleensä mulla on tässä vaiheessa liikaakin ideoita. Jotain, mikä ei vie kovin montaa tuntia (laitoin kesällä meijän tupareihin ruokaa noin viisi tuntia) ja joka ei vaadi sitä, että syödään lämpimänä tai pöydän ääressä. Apuva.
Erilaisia juustoa, suolakeksejä, viinirypäleitä, päärynää jne.. TAI tee niitä tikkuja mihin tulee juustoa, viinirypäleitä, nakkeja/lihapullia ja jotain.
Tai sitten joku herkullinen pastakanasalaatti+patonkia ...

(tuli nälkä)

EDIt: ja jälkkäriksi mudcake vadelmilla ja kermavaahdolla..
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kiitosh! Enköhän mie jotain osaa kehitellä! Ne tikut ois kivoja ja helppoja syödä, mutta en jaksa alkaa vääntään lihapullia. Meijän tupareihin väänsin niitä muutama kuukausi sitten kilotolkulla. Einespullia en käyttäisi ikinä.

Nyt alan jo innostua tosta kokkailusta taas! :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei, lukekaahan omaa Stadinarskan palstaani joku etten tullut valehdelluksi 14000 lukukerrasta ja juhlista!

Pari puuttuu vielä. Nyt on 13998!!!

On ilta aikaa, mutta nyt lukukerrat loppui kun laitoin juhlapostauksen, PAH!
Älkää nyt ärsyyntykö pikku itsekkäistä juhlista!!


SA
juhlakalu
Dumis

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noin, nyt istun sit pipo päässä toimistossa ja odotan milloin puudutus lakkaa. Kuulemma olis saanut saikkuakin, kiva että se kerrottiin sitten vasta kun operaatio oli tehty. Aina ole repästä tuuraajaa kaapista, joten päätin sitten tulla töihin, taidan olla huono ihminen kun en käytä kaikkia mahdollisia saikkuja :?
milli

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:^Kiitosh! Enköhän mie jotain osaa kehitellä! Ne tikut ois kivoja ja helppoja syödä, mutta en jaksa alkaa vääntään lihapullia. Meijän tupareihin väänsin niitä muutama kuukausi sitten kilotolkulla. Einespullia en käyttäisi ikinä.

Nyt alan jo innostua tosta kokkailusta taas! :]
Juu, eineslihapullat on saatanasta.

Hienoa, että innostus löytyi taas. Ootko muuten tutustunut jo tähän http://monkeyfood.net/ sivustoon?
Dumis

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kah, mulle ehdotettiin keittokirjaa eilen. Tänään piti mennä shoppailemaan tai ehkä jopa dokaamaan, mutta ei tartte nyt mennä kun näytän siltä että olen karannut leikkausosastolta (jossei pipo ole päässä). Ehkä juon pari kaliaa kotona ja shoppailen netistä kaikkee turhaa :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hei hou, pitää olla töissä, taas..
Sipsukan käytös varmaan alkavaa 30 angstia, kuten Ninninkin, toivotaan ettei pesuvesi..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Duck »

1108 kirjoitti:Mistä mä arvasin että osaat sivistää :D
Onko nää nyt jotain peli/sarjis/piirretty toukopoukoja?
REPSLOLOMGWTF!?!?!?!?
Joo, just niitä. Semmosta porukkaa että jopa mäkin tunnen itseni miehiseksi mainstream-mieheksi niissä tapahtumissa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Niba kirjoitti: Sipsukan käytös varmaan alkavaa 30 angstia, kuten Ninninkin, toivotaan ettei pesuvesi..
Siis mitähäh? Mähän käyttäydyin eilen. 8)
Mikä se duuniläppä muuten oli? Tiiätsä muka missä mä oon töissä? Oli varmaan tiukat Facebook-sessiot meneillään, ku en huomannu sua.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Perkele, perjantai.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt alan vihdoin katsomaan niitä leffoja ja laitan jotain epäterveellistä mässyä! Isukin kanssa taas käyty poliittinen kiivaskin keskustelu puhelimessa... "mitä, mitä miksi ei vasureille ääntä"... :lol: No, koska en oo kukkis, edelleenkään! :wink:
Vastaa Viestiin