Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

14000 !!! WAU kuinka paljon...VAI?

Se on liikaa
2
25%
Se on liian vähän
3
38%
Se on jotain AIVAN MUUTA (perustelut vapaaehtoiset)
1
13%
No hei, se on ihan mainio luku (lisäsin ainakin itselleni)
2
25%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TULEE täyteen 14000 tänään!!
:cheer: :cheer: :cheer:
Palstani Juhlat mulla palstallani illalla!!

Mutta kysymys kuuluu yksinkertaisesti...ONKO 14000 lukukertaa liian vähän vai liikaa vai MITÄ SE ON?

Perjantaita


SA
Viimeksi muokannut Stadinarska, 24.10.2008 9:42. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
masa

Re: Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja masa »

Onneksi olkoon. On hienoa että olet tienannut tänä vuonna jo 14000 euroa. Vai oliko kyseessä noraustesi määrä?
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Lukukertaa ?

Luulin ensin että postausta mutta en osaa ottaa lukukertojen määrään sillai kantaa, olen pahoillani.
bliss

Re: Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja bliss »

arskan postauksia on ainakin 14 000 liikaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Madonna kirjoitti:Lukukertaa ?

Luulin ensin että postausta mutta en osaa ottaa lukukertojen määrään sillai kantaa, olen pahoillani.
Madonna, ei tarvii olla pahoillaan ollenkaan!

Lukukerta on yksi lukukerta. Toki on otettava huomioon omien vastausten tekeminen ja niiden lukukertojen poisto. Ikinä en ole lukenut enää juurikaan kirjoitukseni jälkeen palstaani koska muistan kaikki. Joskus kyllä. Muitten avaamia kertoja on siis noin 13 700, mutta kuitenkin!

Aika hyvä luku. Se kannustaa jatkamaan vaikka aina en ole niin innostunut kun on liikaakin tekemistä!

Toivottavasti sinä olet Arska-ystävällinen. Olisin hassu jos sitä en toivoisi!
Tuo Bliss on tuollainen erikoinen vastauksissaan. Hän on ainakin jossain määrin humoristi. Toivottavasti ei aina tosissaan. En usko! Olen varma, että hän jotenkin omalla omituisella tavallaan killaa (sallii) minua oikein hyvinkin! Koska tämä ei ole oma palstani, minä en taida hänelle kuitenkaan vastata.En ole erityisellä huumoripäällä! Olen luvannut kautta kiven ja kannon vastata vain omalla palstallani!

Eli kivoin terkuin sulle toivoo Arskis!

SA
Monsieur Manala

Re: Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Huomiohuora.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

" Ikinä en ole lukenut enää juurikaan kirjoitukseni jälkeen palstaani koska muistan kaikki. Joskus kyllä. "

Tähän sanoisin että jos mitään niin omia kirjoituksiaan kannattaa lukea säännöllisesti ja ajan päästäkin vielä ja etenkin ajan päästä :roll:
Sitä ei huomaakaan millaista sitä päästelee, ellei välillä lue uudestaan ja sittenkin päästely useimmiten vain jatkuu .. huoh.
Ja tällä viittaan siis luonnollisestikin juuri omiin kirjoituksiini enkä ap:n kirjoituksiin joihin en ole riittävässä määrin tutustunut jotta niitä voisin kummemmin kommentoida.

" Toivottavasti sinä olet Arska-ystävällinen. Olisin hassu jos sitä en toivoisi! "

Tämä taas on asia johon en varsinaisesti voi vaikuttaa, sillä vaikka kuinka päälähtöisesti suhtautuisin ystävällisesti kaikkiin, on vain ajan kysymys kuinka suhtautuminen saattaa muuttua :wink:
Vuorovaikutustahan se on tämä netissä rupattelukin ja sitä kautta eläväistä hetken ja tilanteen mukaan.

Näiden viisaiden huomioiden siivittämänä .. aurinkoista lauantaita nimimerkille Stadinarska myös :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Onko 14000 liikaa vai liian vähän vai mitä se on?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Madonna kirjoitti:" Ikinä en ole lukenut enää juurikaan kirjoitukseni jälkeen palstaani koska muistan kaikki. Joskus kyllä. "

Tähän sanoisin että jos mitään niin omia kirjoituksiaan kannattaa lukea säännöllisesti ja ajan päästäkin vielä ja etenkin ajan päästä :roll:
Sitä ei huomaakaan millaista sitä päästelee, ellei välillä lue uudestaan ja sittenkin päästely useimmiten vain jatkuu .. huoh.
Ja tällä viittaan siis luonnollisestikin juuri omiin kirjoituksiini enkä ap:n kirjoituksiin joihin en ole riittävässä määrin tutustunut jotta niitä voisin kummemmin kommentoida.

" Toivottavasti sinä olet Arska-ystävällinen. Olisin hassu jos sitä en toivoisi! "

Tämä taas on asia johon en varsinaisesti voi vaikuttaa, sillä vaikka kuinka päälähtöisesti suhtautuisin ystävällisesti kaikkiin, on vain ajan kysymys kuinka suhtautuminen saattaa muuttua :wink:
Vuorovaikutustahan se on tämä netissä rupattelukin ja sitä kautta eläväistä hetken ja tilanteen mukaan.

Näiden viisaiden huomioiden siivittämänä .. aurinkoista lauantaita nimimerkille Stadinarska myös :]
Ensinnäkin kovasti kiitoksia vastauksestasi, johon olit perehtynyt ja hyvin perustellut!
Vastaan oliivinvihreällä, koska se on Sairan oliivipuun kunniaksi. Saira on tamperelainen ehkä maailman mukavin nainen ..tai ehkä sinun jälkeesi??


Ikinä en ole lukenut enää juurikaan kirjoitukseni jälkeen palstaani koska muistan kaikki. Joskus kyllä. "

Niin, tää siis mun heittoni

Tähän sanoisin että jos mitään niin omia kirjoituksiaan kannattaa lukea säännöllisesti ja ajan päästäkin vielä ja etenkin ajan päästä :roll:
Sitä ei huomaakaan millaista sitä päästelee, ellei välillä lue uudestaan ja sittenkin päästely useimmiten vain jatkuu .. huoh.
Ja tällä viittaan siis luonnollisestikin juuri omiin kirjoituksiini enkä ap:n kirjoituksiin joihin en ole riittävässä määrin tutustunut jotta niitä voisin kummemmin kommentoida.

Näin varmaankin on, mutta minä kyllä katson aika tarkasti postaukseni ennenkuin sen lähetän. Tämä ei silti tarkoita sitä, ettei taso vaihtelisi keveistä ei tärkeistä hassutuksista aina tiukkaan asiaan. Itse en oikeastaan
pidä niin tiukasta tylsästä insinöörityylistä vaan luonteeni mukaan pyrin keventämään juttuja.



" Toivottavasti sinä olet Arska-ystävällinen. Olisin hassu jos sitä en toivoisi! "

siis mun heittoni

Tämä taas on asia johon en varsinaisesti voi vaikuttaa, sillä vaikka kuinka päälähtöisesti suhtautuisin ystävällisesti kaikkiin, on vain ajan kysymys kuinka suhtautuminen saattaa muuttua :wink:
Vuorovaikutustahan se on tämä netissä rupattelukin ja sitä kautta eläväistä hetken ja tilanteen mukaan.

Aivan täydelleen sanottu. Ja tekeehän tämä mainitsemasi seikka ihmisestä juuri ihmismoisen. Tunteet ja joustavuuden omaavan yksilön!

Näiden viisaiden huomioiden siivittämänä .. aurinkoista lauantaita nimimerkille Stadinarska myös

Oli aivan ihanasti sanottu ja kyllä minulle ainakin tuli hyvä mieli tästä toivotuksesta. Oikein paljon aurinkoa sulle syksyyn

toivoo


STADINARSKA
oliivinvihreä-fani
Vastaa Viestiin