LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Se on sitte goodbye itä-Helsinki. Mamma lähtee takas Espooseen. 3 h ja keittiö, sauna ja lasitettu parveke muksun eskarin vierestä on varmistunut. Tulee ikävä omaa pihaa mutta life is life. Näinhän täällä käy.
Onnittelut uudesta lieden ympäryksestä!
Espoossa toisaalta sähkö maksaa toisen rahan Hesaan verrattuna joten kannattaa miettiä miten sitä käyttää! Mut saunaa kai saa lämmittää ees kerran? Etkä paljon pihaa menettäny, sijoitat vain parvekkeen sistukseen, kait siellä lasiseinä on vaikkei kattoo okkaan?? Varmasti löytyy ykkösmestoja malliin Paris tai Idän tähti? Ei muuta kun lippa vinoon ja jos apua tarviit niin voit sitä odottaa!
Millon tubarit? Laita sitten YVtä! :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:Ei muuta kun lippa vinoon ja jos apua tarviit niin voit sitä odottaa!
Kaikki apu kelpaa, kiitos. Muutto on marraskuun lopussa. Kerralla saadaan kyllä kamat kyytiin, sen verran iso rekka meillä on ;)
Mutta se kantaminen....Mä todellakin tyhjennän tän kämpän kaikesta niin ettei sille ukkokullalle jää MITÄÄN. Hahhaa. No ei vaiskaan. Ihan sovussa tässä ollaan, lapsen takia.
Dumis

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt taitaa leposyke olla aika reipas, tuntuu sille vaikkei ole sen suurempaa syytä. Neljäs savuton päivä starttaa, eilen ees tenhyt pahasti mieli röökiä vaikka kalsarikännäilin. Kunhan noi pyykit tulee koneesta niin sitte lähden Pasilaan synttärikemuille.
Rouva Pupu

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Mä lohdutan sunhuu, mulla tekkee vieläkin mieli tupakkia ja oon ollu polttamatta sentään monta kuukautta :twisted:
Dumis

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rouva Pupu kirjoitti:^Mä lohdutan sunhuu, mulla tekkee vieläkin mieli tupakkia ja oon ollu polttamatta sentään monta kuukautta :twisted:
Juuh, kyllä tiedän että tupakkia tulee ikävä vielä monen kuukauden ja vuosien jälkeenkin. Väännettiin muuten eilen Blyltlyn kanssa kättä ja painittiinkin, just muistin :D
bliss

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tarttis alkaa tehdä jotain tälle posahtaneelle ulkomuodolle, että pääsee ajoissa niihin hiton pikkujouluihin. Ei kyllä yhtään innostais. En edes tiedä, laittaisinko hameen vai housut. Tai meenkö autolla vai bussilla :?
ninnithequeen

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:Tarttis alkaa tehdä jotain tälle posahtaneelle ulkomuodolle, että pääsee ajoissa niihin hiton pikkujouluihin. Ei kyllä yhtään innostais. En edes tiedä, laittaisinko hameen vai housut. Tai meenkö autolla vai bussilla :?
Hame ja bussi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Mä todellakin tyhjennän tän kämpän kaikesta niin ettei sille ukkokullalle jää MITÄÄN. Hahhaa. No ei vaiskaan. Ihan sovussa tässä ollaan, lapsen takia.
Kaikkea ei kyllä kannata tehdä lapsen takia. Jos negatiiviset tunteet vaivaavat, kannattaa ne purkaa jonnekin, sillä jossain vaiheessa ne tulevat kuitenkin esiin tai aiheuttavat muuten vain ongelmia arkisessa olemisessa. Myös vanhemmalla on oikeus purkaa mielipahaansa, kunhan vain yrittää välttää erityisen voimakkaiden reaktioiden näyttämistä lapselle. (stating the obvious ja sillee)
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Galleriassa uusia kuvia lähes puolitoistavuotiaasta hurmurista. Muistuttaa muuten varsin paljon minua tuossa iässä. Vanha täti kommentoi silloin, että onpas kaunis tyttö. Harmi vain, että ajan myötä minusta on kuoriutunut ruma mies. No aina ei voi voittaa.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:Galleriassa uusia kuvia lähes puolitoistavuotiaasta hurmurista.
:h:
Monsieur Manala

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mitämitä, ntq joka kuukaus sitten vannoi ettei ikinä muuta pois, on nyt lähtenyt jonkun rekkamiehen mukaan, kokenut syvää rakkauden paloa, jättänyt miehensä ja muuttamassa Espooseen?

Nyt soitan kyllä jo hymyyn.
Lucy

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Olen puuhastellut kaikenlaista koko päivän. Äsken kirjoittelin kaverille loppututkintoa ja nyt ajattelin käydä ostamassa suklaajäätelöä herkutellakseni hieman kirjan parissa. Mukava päivä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla tuli nukuttua liian pitkään, silmät aukes vasta ysin jälkeen. Vähän pihatöitä ja sen jälkeen meni tiilikattoa pestessä liki 7 tuntia. Mitä nyt välissä kävin pikasesti syömässä, eli vartin tauko. Jäi jäljelle vielä 2-3 tunnin työt ja räystäskourujen tyhjennys pesun moskasta. Selkä ihan poikki. Kohta sauna lämpenemään ja sen jälkeen kellarista joku pullo relaksantiksi. Nyt puuhella kuumaksi ja pöperöä tulemaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
nastamuumio

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Yhhyh, inhon väristykset kulkevat vieläkin pitkin selkäpiitäni, kun kuukauden hottiksimmassa seurapiiritapahtumassa, balettiensi-illassa, jouduin useampaan otteeseen ohittamaan Hesarin verkkosivujen tyyliblogistin Sami Sykön. Aiemmin vain Kari Häkämiehen kohtaaminen luonnossa on saanut aikaan tämmöistä. Likanen olo, meen suihkuun.
Duck

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Meni koko päivä möksätessä. Päiväunia, telkkaria, seinän tuijottamista, Dungeon Keeper kakkosta. Hhhh. Vois sitä olla hyödyllisempikin ihminen. No mut hyvää yötä ny.
Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Se on sitte goodbye itä-Helsinki. Mamma lähtee takas Espooseen. 3 h ja keittiö, sauna ja lasitettu parveke muksun eskarin vierestä on varmistunut. Tulee ikävä omaa pihaa mutta life is life. Näinhän täällä käy.
Nopeeta toimintaa! Vaan ainahan ihan kaikista käänteistä ei täällä jaksa raportoida, siksi harvakseltaan kirjoittelu tuntuu siltä, että asiat etenevät hurjaa vauhtia.

Onnea matkaan, joka tapauksessa.
Sitä mäki. Pärjäilkäätten. Ei taida sit saunailtoja järjestyä enää?
masa

Re: LAuantai, jossa osoitellaan pyssyllä, silleen IhQ oikeesti!

Viesti Kirjoittaja masa »

Monsieur Manala kirjoitti:Mitämitä, ntq joka kuukaus sitten vannoi ettei ikinä muuta pois, on nyt lähtenyt jonkun rekkamiehen mukaan, kokenut syvää rakkauden paloa, jättänyt miehensä ja muuttamassa Espooseen?

Muah! Eihän tuosta ole kuin tovi, kun perhettään rakastavaa ja perheensä eteen kaikkensa tekevää ukkokultaa kehuttiin maasta taivaaseen. Kumpikos nyt hajotti sen Patzinkin kadehtiman unelmaperheen. Ninni vai ukkokulta?
Vastaa Viestiin