Suurten sanojen sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lucy

Re: Suurten sanojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

huima kirjoitti: Tai muuten joudun keskittymään lopputyön tekemiseen.
Okei, eihän tällaista voi sentään sallia.

Hän tekstaili, että "mitä kuuluu-mitäs miesrintamalle-koska tulet käymään-olisi kiva nähdä"-diipadaapaa. On mahdollista, että hän on päättänyt jostakin kumman syystä alkaa kaverilliseksi. Se on vain todella typerää, koska kaverillani on tapana sähähtää jos edes puhun kyseisen miehen kanssa liian pitkään. Kaverini ei suutu minulle vaan miehelleen, joten ennustan että jos kaverini saa tietää hänen tekstailleen minulle sunnuntain ratoksi niin hän tulee saamaan kaulimesta päähänsä. Ei siis aineksia muuhun kuin mustelmaan hiusrajassa, joten nyt voit keskittyä rauhassa lopputyöhösi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Suurten sanojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lucy kirjoitti:Hän tekstaili, että "mitä kuuluu-mitäs miesrintamalle-koska tulet käymään-olisi kiva nähdä"-diipadaapaa. On mahdollista, että hän on päättänyt jostakin kumman syystä alkaa kaverilliseksi. Se on vain todella typerää, koska kaverillani on tapana sähähtää jos edes puhun kyseisen miehen kanssa liian pitkään. Kaverini ei suutu minulle vaan miehelleen, joten ennustan että jos kaverini saa tietää hänen tekstailleen minulle sunnuntain ratoksi niin hän tulee saamaan kaulimesta päähänsä.
Miksi kaverisi sähähtää, jos puhut miehen kanssa? Onko sinulla ollut taipumuksia vampata hänen tai muiden miehiä aikaisemmin, vai oletko yksinkertaisesti niin kuuma Pirkko, että normaali heteromies ei pysty ajattelemaan oman etunsa mukaisesti läheisyydessäsi, tai kenties jopa tarunomainen succubus?

Voiko olla, että taustalla olisikin siedätyshoitoa kaverillesi? Eli jos ovat sopineet että mies alkaa kaveraamaan kanssasi ja he katsovat kuinka pitkälle voi mennä normaalissa kanssakäymisessä ennenkuin fitzit lentävät ja polttopullot sytytetään. Älä sulje tuota teoriaa ennen pettingiä pois.

Tämä on selkeästi mielenkiintoisempi aihe kuin oma tutkimuskysymykseni!
Lucy

Re: Suurten sanojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

huima kirjoitti: Miksi kaverisi sähähtää, jos puhut miehen kanssa? Onko sinulla ollut taipumuksia vampata hänen tai muiden miehiä aikaisemmin, vai oletko yksinkertaisesti niin kuuma Pirkko, että normaali heteromies ei pysty ajattelemaan oman etunsa mukaisesti läheisyydessäsi, tai kenties jopa tarunomainen succubus?
Ei ole ollut taipumuksia vamppaamiseen. Mikäli näin olisi niin tuskin olisimme ystäviä ja oletettavasti hän suuttuisi silloin minulle, eikä miehelleen. Hänen mustasukkaisuuteensa on olemassa looginen selitys, joka löytyy hänen omasta suhdehistoriastaan. Joskus teinivuosina kaksi hänen miesystävistään yritti iskeä minua hänen selkänsä takana (ja toinen kyllä ihan edessäkin), mutta fiksuna naisena hän on aina tiennyt, että sillä ei ole loppujen lopuksi mitään tekemistä minun kanssani. Hän myös ymmärtää ettei se ole minun vikani jos hän päätyy seurustelemaan ameebojen kanssa. Nykyinen mies on kyllä ihan fiksun oloinen, joten veikkaan hänen olleen vain ajattelematon.
Voiko olla, että taustalla olisikin siedätyshoitoa kaverillesi? Eli jos ovat sopineet että mies alkaa kaveraamaan kanssasi ja he katsovat kuinka pitkälle voi mennä normaalissa kanssakäymisessä ennenkuin fitzit lentävät ja polttopullot sytytetään. Älä sulje tuota teoriaa ennen pettingiä pois.
Mielenkiintoinen teoria, mutta en jaksa uskoa, että minua on tarkoitus sekoittaa heidän keskinäisiin väleihinsä. Varsinkaan kun ottaa huomioon, että kyseessä on nainen, joka on niin mustasukkainen, että kun hänen miesystävänsä tarjoutui viemään minut moottoripyörällä kotiini niin kaverini halusi ehdottomasti ajaa autolla perässämme. Okei hän luopui tästä nähtyään kuinka pidättelin naurua. :D
Tämä on selkeästi mielenkiintoisempi aihe kuin oma tutkimuskysymykseni!
Velvollisuuksien välttelyä havaittavissa!

Edit: Hmm, voisin lakata suoltamasta sossupokea palstalle ja siirtyä television pariin. Hyvä idea. Passivoituminen on tärkeää balanssin pitämiseksi poliittisesti aktiivisen päivän jälkeen. Höm.
Viimeksi muokannut Lucy, 26.10.2008 18:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Suurten sanojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Reisi- ja selkälihaksissa tuntuu eilinen kattotiilien pesu. Oikein mitään saanu tänään aikaseksi. Vain koneellinen pyykkiä ja takan lämmitys. Niin ja telkkarin tuijotelua. Itsetehdyt ohukaiset maistu hyvälle !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Suurten sanojen sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

aasi kirjoitti:Kävinpä äänestämässä. Henkilöllisyyttä tarkasti kyllä harvinaisen seniili parivaljakko.
Joo niin oli täälläkin, meni noin 100 tuntia tarkistaa henkilöllisyys ja merkata listaan osallistuneeksi.
Kastuin kivasti reissullakin vaikka olin autolla liikenteessä.
Nyt pitäs yrittää kestää vielä pari tuntia hereillä ennenkuin menee koisimaan liskodiskoon. Viikonloppu meni taas erittäin kosteasti, noh onneksi oli sentään kivaa. Perkeleen äänestys pilasi taas krapulasunnuntain vieton :? Aina on jotain kiusaamassa ettei saa viettää krapulapäivää rauhassa.
Vastaa Viestiin