Talviajan ensimmäinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos mä tänään en vielä tekiskään koulujuttuja vaan vasta huomenna? Kun pitää tehä töitäki tänään! Kuulostaa hyvältä diililtä, hieno ehdotus, hyväksyn!
Ehtii rauhassa kuntoilla ja ulkoilla ja venytellä. Priorisoin.
Prepare for the worstest.
bliss

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Taidan lähteä lenkille, kun työmotivaatio on hukassa. Josko löytyisi metsästä...
Duck

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tänä aamuna oli sähkökatkos meidän korttelissa. Olin kotona kun se alkoi, ja sinänsä ihan jees, näin vihdoin miten UPS-laite toimii käytännössä, ja sain sammutettua NASsini (eli siis verkotettu kovalevypalvelin) asianmukaisesti.

Uimaan lähtiessä, matkalla parkkihalliin tulin sitten vihdoin tajunneeksi että ai niin joo... parkkihallin ovihan on sähköinen. En tahtonut päästä sieltä ulos, ja soitin huoltoyhtiöön, josta neuvottiin että moottorin kyljessä on semmoinen namiska mikä pitää painaa sisään, silloin oven voi avata käsin. Ja että huoltomies on ihan naapurissa, tulee katsomaan. Eivätpä vaan sormivoimat riittäneet moiseen (namiska on upotettu reunusten sisään joten painettava pinta-ala on pieni), eikä saatavilla ollut mitään työkalua homman helpottamiseksi. No, samantien sähköt sitten jo palasivatkin ja pääsin lähtemään. Juuri sähköjen palattua muitakin naapureita ilmaantui paikalle ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja selvisivät ilman viivästystä.

Itse sain repiä uimahallissa aika kiukulla jotta sain uitua sen vaaditun määrän ja silti ehtiä ajoissa töihin...
aimohaiku

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Duck kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Yritän valmistautua henkisesti siihen, että kuntosalilla käyminen on syytä aloittaa NYT eikä ensi viikolla/kuussa/vuonna.
Harrastatko jo muuta liikuntaa? Jos et, niin esmes uinti voisi olla hyvä keino aloittaa pohjakunnon rakentaminen.
Juu, kyllä mä lenkkeilen ja sauvakävelen :oops:. Uintia olen kokeillut, mutta herkkä hipiäni tahtoo kuivahtaa noissa klooratuissa altaissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

aimohaiku kirjoitti:
Duck kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Yritän valmistautua henkisesti siihen, että kuntosalilla käyminen on syytä aloittaa NYT eikä ensi viikolla/kuussa/vuonna.
Harrastatko jo muuta liikuntaa? Jos et, niin esmes uinti voisi olla hyvä keino aloittaa pohjakunnon rakentaminen.
Juu, kyllä mä lenkkeilen ja sauvakävelen :oops:. Uintia olen kokeillut, mutta herkkä hipiäni tahtoo kuivahtaa noissa klooratuissa altaissa.
Sit on niitä ihQja ihonhoitotuotteita tiäks sää, kokeile vaikka vauvan natusania jos sulla poski kun vauvan pemppa? Tytöt antaa varmaan niissä sulle hyvät vinkit? Itselläkin joskus hankautui uidessa kainalot verille mutta sinkkivoide auttoi..

Ja kun Ankkuli puhui noista vaadituista metreistä, niin olen luopunut sellaisesta ja uin ajan, tilanteen ja kunnon mukaan?
Paitti salilla aina tuppaa innostumaan lisää kun ei tuu hiki ja hengitystahtikaan ei tiivisty, siinä mennee viksumpikin harhaan..
Viimeksi muokannut Niba, 27.10.2008 11:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

nastamuumio kirjoitti: Mulla ainakin menee uinti lähes aina yli, kun tykkään vauhdista, mutta aerobinen kuntoni on onneton.
Hmmjaa, meneekö sitten salilla vieläkin pahemmin yli, vai vähemmän? Taitaa sitten olla yksilöstä kiinni että missä sitä lähtee riuhtomaan liikaa.
aimohaiku kirjoitti:Juu, kyllä mä lenkkeilen ja sauvakävelen :oops:. Uintia olen kokeillut, mutta herkkä hipiäni tahtoo kuivahtaa noissa klooratuissa altaissa.
No sit vaan salille. Tai kunnon rasvat nahkaan. :D
Alisuorittava G

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

bliss kirjoitti:Taidan lähteä lenkille, kun työmotivaatio on hukassa. Josko löytyisi metsästä...
Meidän metsästä ei löytyny. Mut lihakset ja hyvä mieli sentäs.

*kahvia*
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yjäk, pakko siirtyä töihin. Yjäk yjäk yjäk.
Prepare for the worstest.
1108

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Timpuri sahas äsken itseään jalkaan moottorisahalla.

Vaihdetaan vähän rikkinäinen timpuri eheään.

URAKKA KUSEE!!!!!11111
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

aimohaiku kirjoitti:Uintia olen kokeillut, mutta herkkä hipiäni tahtoo kuivahtaa noissa klooratuissa altaissa.
Eikös aika useat altaat ala olla nykyisin klooraamattomia, ionisoituja? Mä en ainakaan haluaisi enää uiskennella missään kloorialtaassa, yök.

Valitettavasti pääkaupunkiseudulla kaikki uimahallit eivät kerro nettisivuillaan onko vesi kloorattua vai ei. Esim. Mäkelänrinteen Uintikeskuksesta en ole varma; voisin vannoa että viimeksi siellä käydessäni vesi oli kloorattua, mutta toisessa hallissa joku toinen uimari väitti ettei se todellakaan ole kun tuli puhetta just tuosta paikasta. Tiedä sitten.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:Ja kun Ankkuli puhui noista vaadituista metreistä, niin olen luopunut sellaisesta ja uin ajan, tilanteen ja kunnon mukaan?
Minulla motivaatio pysyy paremmin yllä kun menee matkan eikä ajan mukaan. Nopeammin kauhomalla pääsee nopeammin poiskin, kun taas ajan kanssa kauhomalla rupeaa helposti löysäilemään ja pitämään turhia taukoja, kun aika kuluu kuitenkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tuntuu, että aika lakkasi kulumasta ja kello tikittää vain paikallaan... eikö täältä jo kohta pääsisi kotiin? Saattaa olla, että pienet päiväunet maistuvat. Viimeöisten painajaisten irvokkaat ja hullun pelottavat olennot ovat kyllä vielä sen verran hyvin mielessä, että ei toi nukkuminenkaan kamalasti houkuta.

Hassua, että yli kolmekymppinen ihminen vielä huutaa äitiä unissaan turvakseen epäinhimillisiltä hirviöiltä.
Alisuorittava G

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Hassua mut niin totta täälläkin... Tänä iltana otan pitkästä aikaa uninapin.
bedlam

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Meikä pidättää aina tällasina päivinä ruokatuntia pitkälle iltapäivään. En tiiä mitä naisen logiikkaa se on, mutta on kiva poistua ruokkikselta kun on enää pari tuntia töitä jäljellä.
milli

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti: Ihan IhQ viikonloppu oli, mä taasen en levännyt oikeestaan yhtää :D
Juu, tuon pystyi päätellä siitä sun ostoslistasta. Olisipa itselläkin joskus energiaa lähteä viihteelle, nyt tuntuu siltä, että haluaa vain olla kotona.

Nyt taas väsyttää oikein kunnolla (voi osittain johtua aamu-uinnista)... *haukotus ja venytys*
Dumis

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Ihan IhQ viikonloppu oli, mä taasen en levännyt oikeestaan yhtää :D
Juu, tuon pystyi päätellä siitä sun ostoslistasta. Olisipa itselläkin joskus energiaa lähteä viihteelle, nyt tuntuu siltä, että haluaa vain olla kotona.
Vinkut jäi kaikki kaappiin, ylläri. Mutta tänään vois maistella valkkaria illalla sivistyneesti. Jospa teen patonkia ja jotain kivaa salladia.
Hmmm, nyt olen kyllä tosi outo :roll: Salipäiväkin tänään \o/
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ja kun Ankkuli puhui noista vaadituista metreistä, niin olen luopunut sellaisesta ja uin ajan, tilanteen ja kunnon mukaan?
Minulla motivaatio pysyy paremmin yllä kun menee matkan eikä ajan mukaan. Nopeammin kauhomalla pääsee nopeammin poiskin, kun taas ajan kanssa kauhomalla rupeaa helposti löysäilemään ja pitämään turhia taukoja, kun aika kuluu kuitenkin.
En tietenään revi vaan yritän uida koko ajan samaa tappavaa tahtia!
Kelloa katson sen verran että uin kuten eellä mainitsin, matkaa kertyy sitten tasaisesti.. että selitin huonosti ja ymmärsit väärin? Ainoat tauot jos lasit huurtuu niin ettei saa uidessa puhtaaksi?
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Onnea Nexille ja Sanctukselle, ja pikkusen Ylermillekin. Kännissä ja kihloissa on kiva olla, mutta ei yhtäaikaa!
Rouva Pupu

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Juuh, onnittelut täältäkin kaikille nainneille ja kihlautuneille! :h:

Kuume on taas ilmestynyt jostain puun takaa, mutta pientä siistimistä voisi silti harrastaa ja kokkailla miehelle jotain herkkua. Miten aina kipeänä tuleekin energiaa ja halua tehdä jos mitäkin, mutta kun on terve niin ei voisi juuri vähempää tiskaamiset sun muut kiinnostaa.

Kouluhommiakin voisi mennä peiton alle tekemään, taidan kuitenkin lukea suomalaista jännitystä.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mut mentiin muijan kans kihlareihin. Nyt on sit sormus ja kaikkee...hei tosi jännää 8)
:h: :h: .. melko herkkää .. Onneksi olkoon!!
bedlam

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai, mulla on menny ohi. Onnea naimatouhuilijoille! Pääsis ittekki naimaan, miks toi kello hidastu tuossa puoli kahden pintaan. Silimiä kirvelee ja haukotuttaa minuutin välein.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Onnea nyt ja jatkossa Nexille ja Ylermille suhteissaan! Iloisista uutisista tulee hyvä mieli, kiitos että kerroitte.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Stinky

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

swirl kirjoitti: Hassua, että yli kolmekymppinen ihminen vielä huutaa äitiä unissaan turvakseen epäinhimillisiltä hirviöiltä.
Vielä nolompaa on huutaa äitiä apuun kun ampianen hyökkää päälle keskellä kirkasta päivää :oops:

Kohta tääkin työpäivä on onneks ohi. Nakitin kaverin mukaani illalla sauvakäveleen. Salille on taas näköjään mahoton päästä mutta höyryjä täytyy saada purkaa edes jollain tavalla. Olkoon sitten noin.
Tix

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Nexillä tulee kohta paha mieli. Kaikki onnittelee avioliiton satamaan ajautumisesta, mutta Sanctus vaietaan kuoliaaksi. Onko Sanctuksen elämä ohi? Surullinen hetki villeille poikamiesajoille? Vai onko kyseessä vain välttämätön paha miehen elämässä?
Rouva Pupu

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ykköseltä alkoi joku sarja juuri. Krediiteissä mainittiin Lissa Pillu. Kaunis nimi, sanon.
Vastaa Viestiin