Talviajan ensimmäinen maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huoment kaikille :)
Duck

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Juh, huomentaaaaa. :) Koskahan on sitten talvirenkaanvaihtoryysisrumban aika. Vai mitä jos tällä kertaa olisinkin Miehinen Mies joka Vaihtaa Rengakset Ihan Itse? Meillä on nyt duunipaikalla jo ihan hyvät välineet hommaan, ja työkavereitakin on paikalla avittamassa.
aimohaiku

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Yritän valmistautua henkisesti siihen, että kuntosalilla käyminen on syytä aloittaa NYT eikä ensi viikolla/kuussa/vuonna. Sitä ennen pitäisi selvitä tästä maanantaista. Keljuttaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Himskatin ajanmuutos, heräsin ominavuin kesäajassa. Unissani hajoitin vielä ainoan pitsalautasenikin. Sormikin on niin pipi ettei pysty hiiren rullaa käyttämään eli mitähän tästä päivästä tulee.

Vali vali vali, kahvia naaman ja paskalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

aimohaiku kirjoitti:Yritän valmistautua henkisesti siihen, että kuntosalilla käyminen on syytä aloittaa NYT eikä ensi viikolla/kuussa/vuonna.
Harrastatko jo muuta liikuntaa? Jos et, niin esmes uinti voisi olla hyvä keino aloittaa pohjakunnon rakentaminen. Sen voi tehdä säässä kuin säässä sisätiloissa kuten kuntosaleilunkin, mutta ei ole yhtä isoa riskiä ylilyönneistä aloittaessa, jolloin kipeytyneet paikat ja karsea väsymys helposti säikäyttävät lopettamaan koko touhun.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Huomenta!
Kamalan huonosti nukuin yön ja näin jos mitä uniakin :?
Ja vetinen aamu oli odottamassa .. huoh.

Mutta muuten on aamutoimet sujuneet varsin mallikkaasti ja loppuuhan toi sadekin iltapäiväksi viimeistään, kai.
milli

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

tpk!

Oli aikas IhQ viikonloppu, tuli levättyä hyvin.
Dumis

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

milli kirjoitti:tpk!
Oli aikas IhQ viikonloppu, tuli levättyä hyvin.
Ihan IhQ viikonloppu oli, mä taasen en levännyt oikeestaan yhtää :D
Duunissa taas häsläykset päällä, palokunta paikalla nyt ja oli kuulemma viikonloppuna rajavartiolaitoksesta poliisiin eri tahoja ollut paikalla kun Puolalainen miehistö oli meinannut mennä rahtilaivalla Korkeasaareen.
Pohjakosketus oli kuulemma ollut, sankarillista toimintaa.
daddykillkill

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Viikonlopun rebekurssin jäljiltä aika romuna. Päivät pitkiä, yleensä sänkyyn pääsi puoliltaöin. Taidan olla tulossa vanhaksi...

On the positive side, -5,5 kg :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Moi! Puolentoista viikon nettitauko ohi, kun palasin lomilta duuniin. Elisa ei halua siirtää nettiliittymäämme. Vitun homopaskafirma.

Mut mentiin muijan kans kihlareihin. Nyt on sit sormus ja kaikkee...hei tosi jännää 8) ...ainiin ja olin lavvantaina sit oikein yökerhossa sitten kesän. Olin kaverin siipimiehenä, hän kun sinkkuuntui juuri.

No, heitän seuraavaks muijan kotio, kun sai kolme päivää saikkua.
Alisuorittava G

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Onneeponnee! :]
Dumis

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onnea Ylermille! :D

Kuudes savuton päivä alkoi, kropassa muutoksia sen verta että finnit ovat tehneet kompäkin. Roppa muutenkin kipiä ja treenaamista haittaavaan ruuminosa_rikki-listaan lisätään vasen takareisi, kohta siellä salilla saa enää kuin pikkurilliä treenailla :roll:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Maanantai alkoi mukavasti kortisonipiikillä olkapäähän. Nyt on sitten koko saattanan käsivarsi kipeä :( Viimeyönä bongailtiin liskoja ja heräsin monta kertaa itkien tai huutaen ja nyt on aika synkät ja väsyneet fiilikset. Kahvin juominenkin on vaikeeta, koska puraisin mun huulikorun rikki viikonloppuna ja jouduin laittamaan renkaan tilalle ja nyt huuli falskaa renkaan kohdalta ja kahvit menee rinnuksille.
nastamuumio

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Duck kirjoitti: Jos et, niin esmes uinti voisi olla hyvä keino aloittaa pohjakunnon rakentaminen. Sen voi tehdä säässä kuin säässä sisätiloissa kuten kuntosaleilunkin, mutta ei ole yhtä isoa riskiä ylilyönneistä aloittaessa, jolloin kipeytyneet paikat ja karsea väsymys helposti säikäyttävät lopettamaan koko touhun.
Mulla ainakin menee uinti lähes aina yli, kun tykkään vauhdista, mutta aerobinen kuntoni on onneton.
Stinky

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ylermille onnittelut ja swirlille jaksuja.

Mulla on niin kovin levoton olo enkä tiedä miten päin taas olisin. Tuntuu et aika ei mene eteenpäin sitten millään. Oispa jo perjantai. Odottavan aika on liian pitkä, varsinkin kun on niin kärsimätön ihminen kun minä. Ahistaa melkein.
1108

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mua vituttaa niin että järki meinaa lähteä... On se kiva olla raksalla taas vaihteeksi, ei sitä v-loppuna tullut tehtyä kuin lauantaina 14h ja sunnuntaina 11h päivät systerin pakkotyöleirillä.
On se kiva että saa taas olla värkkäämässä täällä, vitun työmaalla. Onneksi sain jätkät potkittua töihin ja kierrettyä työmaan niin saan rauhassa keskittyä laskutukseen, litterointiin ja kahvinjuontiin.

Mutta ei se siltikään poista vitutusta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Loistavasti alkaa viikko, hyvät vaalitulokset täällä ja Jenkeissä Palinin ja McCainin sukset ristissä :D
Pakko vaan alkaa tekeen kouluhommia, oon siirtäny niitä jo niin paljon ettei enää voi. Mutta ei se mittään! 8) Fiiwis erinomainen ja jossain vaiheessa viikkoa myös hierojalle!
Prepare for the worstest.
bedlam

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HOHHOIJAA
bliss

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

bedlam kirjoitti:HOHHOIJAA
Hyvin sanottu siellä takana!
masa

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Heh, meni liapsto huutonetin kautta kaupan, ja ostajan meili hieman hymyilyttää:

"Hi! We want it immediately, but i have just gone into labour and will
have a baby very soon. Can you hold onto it for four days or so?"

Etten vain joutuisi vastaamaan itse noutokyselyyn pian lähes samalla viestillä.. :P
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

**ttu myöhästyin aamulla metrosta vaan siks jotkut prkleen hkl:n ämmät pakotti kaivamaan kortin laukusta ja heiluttelemaan sitä lukulaitteelle. Vieläkin ketuttaa, mut ehkä tää tästä.

Onnea kihlautuneelle, vaikka Nexie ehti viikonloppuna vetää niin sanotusti vielä pidemmän korren. :wink:

EDIT: Konekin meni jumiin. Jee.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Työpaikalla sattuu ja tapahtuu kaikenlaista odottamatonta... :shock: :shock: :shock:

(insert tasteless oneliners here)
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 27.10.2008 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti:Työpaikalla sattuu ja tapahtuu... :shock: :shock: :shock:
Totta. just kävi siivooja tyhjentämässä vieressä roskat. Mites siellä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onneeee Nexie ja Ylermi! ♥

Eilinen serkkumeeting was nice but olin hyvinhyvin väsynyt mutta uupunut kun pääsin vihdoin kotiin illalla. Se kelikin oli jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa ja hirvittävää. Tunnin junamatka kotiin tuntui ikuisuudelta. Jalat ja selkä oli niin kipeet että melkein itkin, painuinkin heti tulikuumaan suihkuun ja sit Ice Powerii joka paikkaan ja Panacodia ja kyl se siit sit. Nyt sai matkustelut ja isommat happeningit riittää vähäks aikaa, mä en enää jaksa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Talviajan ensimmäinen maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olin kihloissa 5 vuotta, eli jos ei vuoteen tuu seuraavaa askelta niin h ä v i t t ä k ä ä rinkulat, ei siitä kuitnekaan sitten enää mitään tuu..

Mutta onnea nyt kuitenkin yritykselle ja muistetaan taka-rivissäkin että puolet extended versioistakin menee puolalaisen laivan tapaan..

Ni ja huomenta!
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin