Viimeinen ateria

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Leila »

Kuvitellaan tilanne, että olet saamassa viimeisen aterian ennen kuolemaasi. Ateria sisältää kolme ruokalajia sekä kaksi ruokajuomaa ja se valmistetaan ja tarjoillaan toiveidesi mukaisesti. Mitä haluat?

Itse ottaisin alkuruoaksi sipulikeittoa. Mielikuvituksetonta? Kyllä, mutta hyvää. Keittoa on haudutettu pitkään ja se tarjoillaan oikeaoppisesti gratinoidun juustoleivän kera. Pääruoka onkin vaikeampi valita. Ottaisinko lihaa, kalaa vai kävisikö kasvikset? Ehkäpä otan kuitenkin loimulohta kermaisen pastan kera. Jälkkäriksi haluan perinteistä mansikkakakkua, sellaista jossa on paljon tuoreita mansikoita ja reilusti kermavaahtoa. Juomaksi riittää vesi ja chardonney (lausutaan muuten kardonney) -valkkari. Valkkaria sitten ihan reilusti, sillä kuka sitä nyt selvinpäin haluaa kuolla. Haluaisin ruokailla kauniisti katetun pöydän äärellä, jonka ympärillä häärii koko ajan syntisen komea miestarjoilija huolehtimassa tarpeistani.
Onhan tämä minun ateriani vähän pliisu ja mielikuvitukseton, mutta tällainen yksinkertainen perheenäiti on vähään tyytyväinen juuri ennen kuolemaansakin. Pistäkää paremmaksi.
Äiti ei tiedä
Lucy

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Leila kirjoitti:Kuvitellaan tilanne, että olet saamassa viimeisen aterian ennen kuolemaasi...
Kakku, jonka sisällä on Graalin malja riittäisi hyvin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jotenkin minun on vaikea kuvitella että minulla olisi yhtään nälkä jos minulla olisi tiedossa että kohtapuoliin kuoleskellaan.

Jos ihan pakko olisi jotain tunkea kiduksiin niin ehkä litra hernekeittoa, pannukakkua ja pannu mustaa kahvia, jotta PRÖÖÖT!-efekti olisi mahdollisimman muheva kun sulkijalihakset lakkaavat toimimasta kuolon hetkellä. Jäisipähän jokin jälki tähän maailmaan.

Tosin jos kyseessä on teloitus, ainakin Ted Bundy-sarjamurhaajaleffan mukaan sähkötuolipotilaiden peräreikään tungetaan suurehko määrä pumpulia ennen teloitusta estämään juuri tuota. Ilmeisesti joku kuolemaantuomittu on jo ehtinyt pilailla asialla, joten siksi tuollainen käytäntö. Ilonpilaajat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bhven

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kaksi litraa Arlan persikkajogurttia.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Clay »

Toi Lucyn rotta grillattuna jollain hyvällä kastikkeella. Alkuruuaks vaikka etanoita, ku en ole niitä koskaan maistanu, vispulietanoita. Jälkkäriks viinaa tietty, jotain kallista ja harvinaista wiskiä.
Nyt penikseni on fantastinen!
daddykillkill

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Jotain joka aiheuttaa perkeleellisen määrän ripulointia. Olisipa siivoojalla ainakin tekemistä.
bedlam

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Saarioisen pizzoja. Kylmänä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Litra liimaa.
Lucy

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Clay kirjoitti:Toi Lucyn rotta grillattuna jollain hyvällä kastikkeella..
Mikäli kyseessä olisi tosiaan viimeinen ateriasi niin voisin uhrata rottaressun hyvän tarkoituksen alttarille.
ninnithequeen

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Valkosipuli-juustoperunoita ja sisäfilettä kera kylmän oluen ja chileläisen punaviinin. Ja fetasalaattia.

Hyi ku tuli nälkä.
Duck

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Duck »

Joku hyvä lajitelma Haemiksen valitsemia sieniä ja nappeja, jotta kuolemani olisi mahdollisimman psykedelinen.
bliss

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:Jotain joka aiheuttaa perkeleellisen määrän ripulointia.
----->
bedlam kirjoitti:Saarioisen pizzoja. Kylmänä.
Ratkaisu löydetty.


Tuskin kovin kamalsti nälättäis, mutta voisin haluta tuoreita mansikoita ja vadelmia vaniljakermavaahdolla.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti:ja taustalla saisi soida joku hyvä klassinen
Slayeria?

Ei huono ehdotus sinänsä.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Clay »

Suvinen kirjoitti: Ruokalajit olisivat runsaan kokoisia sekä niiden nauttimiseen saisi käyttää niin paljon aikaa kuin huvittaa.
Tässä tapauksessa mä voisin syödä joku 60 vuotta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Quinevere

Re: Viimeinen ateria

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Alkuruuaksi paketti Oxynormia.

Pääruuaksi purkki Diapamia.

Palan painikkeeksi pullo hyvää shampanjaa.

Jälkkärin skippaisin koska haluan kerrankin ajatella linjojani.
Vastaa Viestiin