Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Voe hitto, ihme juttuja ne pakottaa koulun vuoksi tekemään, väittävät pahalaiset että huomen aamulla olis mentävä tenttiin! Pöh, eikö ne hölmöt tajua että mähän tiedän jo kaiken. Ja jos jotain jää tietämykseni ulkopuolelle, se ei ole mitään tärkeää. Maanlunastusta ja diskonttausta, pöh, sanon minä. :roll:

Jep, saisi tuo sadesää jo loppua, pakkasta odotellessa. Ninnukalle hyviä tuulia ja energiaa, maailmaan mahtuu paljon uusia asioita jotka sattuu kohdalle vain ollessa oikeassa paikassa oikealla fiiliksellä.. :D Erot on aina surullisia, mutta mielummin ero kun muka-elämää kaikille osapuolille.
ninnithequeen

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kaakki kirjoitti:Ninnukalle hyviä tuulia ja energiaa, maailmaan mahtuu paljon uusia asioita jotka sattuu kohdalle vain ollessa oikeassa paikassa oikealla fiiliksellä.. :D Erot on aina surullisia, mutta mielummin ero kun muka-elämää kaikille osapuolille.
Kiitos muru :h:

Riksulle terveisiä jos näät, muutan takas Espooseen kyl. Ja tiiän missä se on töis ;) Just puhuttiin puhelimessaki.
milli

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja milli »

omg omg omg... mä sain tänään kukkia avokilta :h: :h:

Kotiin on niin kiva tulla nykyään. Tuo yksi ei voisi olla enää ihanampi.
bliss

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Löysin aivan loistavan sopivan asunnon, ihan siitä Vaolan hoodseilta. Nyt pitäis vielä jollain vippaskonstilla saada se vuokrattua. :roll:
bliss

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja bliss »

^You have @
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Johan oli kiireinen päivä. Töistä tultua kattotiilien pesua pimeän tuloon asti ja sit soitti kaveri. Tartti apua muutossa. Just tulin kotiin ja laitoin hellaan+takkaan tulet.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Oli aika urheilullinen päivä, kävin sivussa 6h töissäkin.

Katselin just ekan kerran Maria Veitolan tämän syksyisen lörpöttelyohjelman lopun, oli näemmä samalla syksyn viimeinen. Siellä ilman paitaa keikistelevä tatuoitu Lauri-poitsu on vanha työkaverini, joten piti tsekata mitä se siellä puuhaa. Hyvä meininki, sille maksetaan rahaa siitä mitä mä teen yössä ihan ilmaiseksi ja huomattavasti tehokkaammin!

Täytyy tsekata samalla uutuus-sarja Madmen. Öitä ja zäppoks ja silleen.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Olipa yllätys. Ninnille tsemppiä ja jaksamista, onneakin jatkossa miljuunasti!
Tilanteelle irvailijoille; haistakaapa vaikka paska.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Monsieur Manala

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Ei se rakkaus mun puolelta mihinkään oo kadonnut, edelleen hehkutan sitä ihmistä. Maailman paras isä ja kiltti ihminen. Joskus elämässä vaan käy näin, ymmärrättekö?
Ei. Miten vähäkitkaisessa tilassa olevien suvunjatkolaitteiden käyttö ulkoistetaan lennossa ilman karenssiaikaa rakkaudellisesta suhteesta ilman emotionaalista ristilukkoa? :think:
ninnithequeen

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Monsieur Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei se rakkaus mun puolelta mihinkään oo kadonnut, edelleen hehkutan sitä ihmistä. Maailman paras isä ja kiltti ihminen. Joskus elämässä vaan käy näin, ymmärrättekö?
Ei. Miten vähäkitkaisessa tilassa olevien suvunjatkolaitteiden käyttö ulkoistetaan lennossa ilman karenssiaikaa rakkaudellisesta suhteesta ilman emotionaalista ristilukkoa? :think:
Kuules, kyl toi oli muhinut jo kauan toi juttu. En vaan halunnu puhua asiasta täällä. Ja kyllä, olen ihan rikki nyt. Helpottaako?
prosessi

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei se rakkaus mun puolelta mihinkään oo kadonnut, edelleen hehkutan sitä ihmistä. Maailman paras isä ja kiltti ihminen. Joskus elämässä vaan käy näin, ymmärrättekö?
Ei. Miten vähäkitkaisessa tilassa olevien suvunjatkolaitteiden käyttö ulkoistetaan lennossa ilman karenssiaikaa rakkaudellisesta suhteesta ilman emotionaalista ristilukkoa? :think:
Kuules, kyl toi oli muhinut jo kauan toi juttu. En vaan halunnu puhua asiasta täällä. Ja kyllä, olen ihan rikki nyt. Helpottaako?
Manala varmaan tarkoitti sitä, että jos on rikki, miten silloin pystyy rakastumaan?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Ei. Miten vähäkitkaisessa tilassa olevien suvunjatkolaitteiden käyttö ulkoistetaan lennossa ilman karenssiaikaa rakkaudellisesta suhteesta ilman emotionaalista ristilukkoa? :think:
Kuules, kyl toi oli muhinut jo kauan toi juttu. En vaan halunnu puhua asiasta täällä. Ja kyllä, olen ihan rikki nyt. Helpottaako?
Manala varmaan tarkoitti sitä, että jos on rikki, miten silloin pystyy rakastumaan?
Joo, ehkä varmaan, good grief!. Täällä tarvittaisiin aina muutamille henkilöille oheistulkki. Tarkoitti tahi ei, hyvä kysymys tuo Prossun kysymys olisi.

StadinA, tarkoitan ehkä SA
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Kuka on puhunut rakastumisesta?

Tänään rakastuin.
prosessi

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Alisuorittava G kirjoitti:Kuka on puhunut rakastumisesta?
Ninni.
1108

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alisuorittava G kirjoitti:Tänään rakastuin.
Ei olisi kannattanut, vituiksi menee kuitenkin.
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

En vaan huomannu et ois puhunu. Näin rakastuneena menee helposti paljon ohi. :]
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:Entäs mä sitten, olenko hehkuttanut vai en?
Et ole. Muita esimerkkejä tulee äkkiseltään mieleen puolenkymmentä.
Monsieur Manala

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ninnithequeen kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ei se rakkaus mun puolelta mihinkään oo kadonnut, edelleen hehkutan sitä ihmistä. Maailman paras isä ja kiltti ihminen. Joskus elämässä vaan käy näin, ymmärrättekö?
Ei. Miten vähäkitkaisessa tilassa olevien suvunjatkolaitteiden käyttö ulkoistetaan lennossa ilman karenssiaikaa rakkaudellisesta suhteesta ilman emotionaalista ristilukkoa? :think:
Kuules, kyl toi oli muhinut jo kauan toi juttu. En vaan halunnu puhua asiasta täällä. Ja kyllä, olen ihan rikki nyt. Helpottaako?
Täh? Odotin ennemminkin vastausta kysymykseen enkä marttyyrointia. Miksi mua pitäisi helpottaa sun rikkinäisyytesi? Vaikutanko jotenkin helpotusta tarvitsevalta?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Entäs mä sitten, olenko hehkuttanut vai en?
Et ole.
Omasta mielestäni olen. Muutamalla kerralla muistan ainakin mielessä käyneen ajatuksen siitä, että jos sanon asiat niin kuin ne näen, niin paskaa varmaan sataa niskaan. Ja siitä huolimatta olen päättänyt sanoa.

Ehkä sä et vain ole jaksanut lukea mun pisimpiä viestejä! :D
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti: Ehkä sä et vain ole jaksanut lukea mun pisimpiä viestejä! :D
En väitä vastaan :P
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

On tämä kyllä varsin rikas palsta, noin niinkun persoonallisuuksien puolesta. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin