Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

Valkonikki kirjoitti: --------------------------------------------------------------------------------
Ukko kiukuttelee, koska mä olin viime viikolla hunningolla hiukan väärän porukan kanssa ja vielä yötä erään kaljupäisen pilottikundin luona Kontulassa. Tosin siellä oli sen tyttöystäväkin, mut eihän tuo sitä usko. Perkele. [/i]
Jäätävää menoa. Niin se unelmamies saa tennaria kun rouvaa alkaa panettamaan vieras mies. Toivottavasti rahtarisi pitää yhtä hyvää huoltaa uusioperheestään kuin kylmästi lempattu rakastava isä.
Valkonikki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

ninnithequeen kirjoitti: Oletteko nyt tyytyväisiä? Kerroinko riittävästi?
Toivottavasti lapsesi isä (vai tiedätkö sitäkään?) saa yksinhuoltajuuden.
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

(^ ja ^^) Vittu te ootte säälittäviä. Hyi saatana.
daddykillkill

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^^ Valokuvia tai videokuvaa kaivattais vielä. Ehkä kollektiivinen uteliaisuutemme sitten tyydyttyisi hetkeksi ;)

Puskista kommentoijiin ei sitten kannata kiinnittää mitään huomiota.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 29.10.2008 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi herranjumala mitä tekstiä. Älkää puhuko asioista mistä ette mitään tiedä saatana.
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

Alisuorittava G kirjoitti:(^ ja ^^) Vittu te ootte säälittäviä. Hyi saatana.
Älähän kiehu siellä. Varmaan jokaista palstan faijaa tai faijaksi joskus tulevaa vituttaa moinen tapahtuma aika huolella. Helppoahan se on naisten nirpistellä, kun tässä maassa äippä on aina automaattisesti se lapsen kanssa jäävä osapuoli. Vitut siitä faijasta vaan, kunhan muistaa maksella elatusmaksut!
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

masa kirjoitti:Älähän kiehu siellä. Varmaan jokaista palstan faijaa tai faijaksi joskus tulevaa vituttaa moinen tapahtuma aika huolella. Helppoahn se on naisten nirpistellä, kun tässä maassa äippä on aina automaattisesti se lapsen kanssa jäävä osapuoli. Vitut siitä faijasta vaan!
Ootko sä tahallaan noin täydellinen idiootti?
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

Alisuorittava G kirjoitti:Ootko sä tahallaan noin täydellinen idiootti?
Olen.
ninnithequeen

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Masalle tiedoksi että meillä on yhteishuoltajuus ja pysyy. Tytär on vaan innoissaan siitä että hänellä tulee olemaan kaksi kotia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

ninnithequeen kirjoitti:Oletteko nyt tyytyväisiä? Kerroinko riittävästi?
Joo, mutta palstaa lukevaa ex-miestäsi varten voisit edelleen kertoa kuinka usein ja upeaa seksiä harrastat uuden miehesi kanssa samalla kun kissanpentu haluaisi osallistua leikkiin mukaan, ja kuinka rakastunut uuteen mieheesi olet. Muista myös kehua nyksäsi vehkeen kokoa.

Mikäli suunnitelmasi menee putkeen, saat aiheutettua ex-miehellesi lisää "tahatonta" mielipahaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
daddykillkill

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

*popcornia ja mukava asento*
ninnithequeen

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi reps.
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti: Mikäli suunnitelmasi menee putkeen, saat aiheutettua ex-miehellesi lisää "tahatonta" mielipahaa.
Kannattaa myös lisätä listalle alkoholismi ja väkivaltaisuus. Nämäkin ovat jo tuttuja kitinän historiasta.
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^^ Pitävät sua niin vastustamattomana, että ilman muuta olettavat miehen olleen tässä se loukattu osapuoli, joka jää vuodattamaan kyyneliä. ;)

Tsempit kaikille! masalle toivon älyttömän ihania tulevia viikkoja ja kuukausia, turvallisuuden tunnetta, jaksamista ja rakkautta. Sille eniten, joka tuntuu tarvitsevan eniten.
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

Alisuorittava G kirjoitti: Sille eniten, joka tuntuu tarvitsevan eniten.
Joo. Toivottavasti narttu jaksaa tehdä väsyneelle miehelleen hyvää ruokaa, kun nyt on niin paljon kotonakin. Oli jo puhetta myös että se muuttaa muksun kanssa alakertaan sohvalle nukkumaan, et mä saan nukkua yöni rauhassa, enkä siten menisi väsyneenä töihin.
Viimeksi muokannut masa, 29.10.2008 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

daddykillkill kirjoitti:*popcornia ja mukava asento*
Ettei kenellekään jäisi epäselväksi, en liity ninnin tarinoihin millään tavalla. ;) Ihan normaaliahan se on että erotilanteessa saattaa kokea tarvetta mainostaa exälleen kuinka menekkiä on ja hyvin menee, kun negatiiviset vibraattorit toista kohtaan ovat mielessä päällimmäisenä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
1108

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kumpi on väärässä ajassa, Kitinän vai läppärin kello?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti: Ettei kenellekään jäisi epäselväksi, en liity ninnin tarinoihin millään tavalla.
Niinhän sä nyt sanot.

En muuten tiennyt, että olet rahtari.

Tosin se selittää kyllä monta asiaa.
1108

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Alisuorittava G kirjoitti:Sille eniten, joka tuntuu tarvitsevan eniten.
Mitäs mä saan? Rouva nääs nyt on unohtanut että pitää olla tasapuoleinen, kaikille vähäsen eikä yhdelle kaikkea.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aha, ei Ninnillä olekaan hätää. Täytyy kuitenkin myöntää, että tilanteensa hymyilyttää. En voi sille mitään, että kaiken siippansa hehkuttamisen jälkeen reagoin näin. En voi olla ainoa, enhän?
masa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: En voi olla ainoa, enhän?
Et todellakaan. Itse asiassa nyt kaivataan Patzia takaisin enemmän kuin koskaan. Patz kun on monesti ollut niin kovin kateellinen unelmaperheestä.

Patz tulethan sie takasin jookos?
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Numba, tekis mieli lähettää sulle mun tänään väsätty suklaaherkku, se on juuri menossa roskiin! :D

Jännä muuten miten erilaiset kuvat täällä on välittyny ihmisille tuosta ninninkin suhteesta. Puhutte unelmasuhteesta, -perheestä, minä olen vuosia miettinyt (ilman minkäänlaista livekontaktia), että muuttuukohan mikään oikeasti paremmaksi ja salaa toivonut heille lottovoittoa, jotta voisivat kokeilla muuttaisiko raha ja lisääntynyt aika yhdessäolossa sittenkään mitään...
ninnithequeen

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Aha, ei Ninnillä olekaan hätää. Täytyy kuitenkin myöntää, että tilanteensa hymyilyttää. En voi sille mitään, että kaiken siippansa hehkuttamisen jälkeen reagoin näin. En voi olla ainoa, enhän?
Ei se rakkaus mun puolelta mihinkään oo kadonnut, edelleen hehkutan sitä ihmistä. Maailman paras isä ja kiltti ihminen. Joskus elämässä vaan käy näin, ymmärrättekö?
bliss

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Herra Uusi kotiutuu tossa illemmalla. Eli suomeksi - hän asuu täällä mun kanssa. Ja muuttaa Espooseen mun kanssa.
Aika nopeeta toimintaa sano. Varo nyt ettei jää paskaa käteen kaiken päätteeksi. (kuulostaa niinq laastarisuhteelta)
Kaikella ystävyydellä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

bliss kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Tarttis kehitellä jostakin joku taiteilijanplattu sutimaan keittiön seinään kuvaa
Mitä pitää maalata ja paljo maxat? :jouden:
Tarttis löytää joku kiva kuva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin