Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sama täällä, ihan koskaan ei oo näin perseelleen ollu asiat. Toissayönä nukuin puoli yötä sohvalla. Ei tuu mittää! Jatkuvaa riitelyä ja hampaiden kiristystä, seksiäkään en ees muista millon ois viimeks saanu.

















:]
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihkua kun ootte samoilla linjoilla muruset :D
Prepare for the worstest.
Alisuorittava G

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

:D

Oikeesti oon kyl vähän jotenki lannistuneella ja loukatulla fiiliksellä liikenteessä, mut ehkä se tästä. Jos ei muuten ni käyn maistamassa onko vieras mies oikeasti maistuvampaa vai onko mun fantasianikin täysin suolesta ja surkeita.
bliss

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti: -Jos ostat jotakin niin se on aivan paska.
Tää vähän nauratti :D
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aika surkeita ne on joo, mutta jos katsot vaativasi konkreettisia todisteita niin hae niitä. Sittenpähän tiedät ;)

Surkeita on ne vieraat miehet siis, sun fantasiat on ihan jees. Enimmäkseen ;)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huh, kun hapottaa tää byrokratia...meillä tulee muuten vuodenvaihteessa kihlakuntauudistus ja omat hommat uudistuu. Tänä vuonna nimissäni on tuollaiset 1500 rikosilmoitusta, ens vuonna noin 1500 vähemmän. Kai ne jotain byrokratiaa tilalle keksiii...täytyyhän niiden.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Teilläkinhän menee ihan tosi huonosti ja ostitte kihlat vaan paikkaillaksenne tilannetta ulkopuolisten silmissä, joohan?=!!=
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Samperi, pakko jatkaa pänttäämistä. Julmaa on elo tää. Enkä ehdi ees hierojalle kun pitää metsästää hällöweenkostyymiä! Nälkäkin ois! Olen tyytyväinen Kadett 10% juustoon, jonka ostin eilen.

Tekis mieli jätskiä.

Äh.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nowaysis kirjoitti:Teilläkinhän menee ihan tosi huonosti ja ostitte kihlat vaan paikkaillaksenne tilannetta ulkopuolisten silmissä, joohan?=!!=
Mulla on niin hieno kulissi, etten itsekään ymmärrä sitä.
1108

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulla on niin hieno kulissi, etten itsekään ymmärrä sitä.
Ja tämä ei tullut yllätyksenä kenellekään.

Mutta ziuviu, työmaakierrokselle jou poks.

Zap.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos potentiaalinen uusi työantaja sanoi viime tiistaina mailissaan, että uskoakseni voimme palata asiaan viimeistään tällä viikolla, niin missä vaiheessa asiaa voi tiedustella omatoimisesti? Ajattelin odottaa perjantaihin, vaikka sormia syyhyttää kaiken aikaa.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nastamuumio kirjoitti:Puhuttaisko jostain muusta vaihteeks? Vaikka siitä, että miten on mahdollista, että mä taidan viimekeväiseen tapaan olla aikeissa hankkia toista työtä, vaikka kaikki vasemmistolaiset ovat sossupummeja ja juoppoja?
Jouduit kuitenkin headhunterin uhriksi! Ne on sellaisia katalia roistoja, että karkuun ei pääse vaikka kuinka yrittäisi.
bliss

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tän talon väliseinät on paperia.
Yläkerrasta kuului ensin kamala EIIIII.... @$駆µçç -karjaisu, sen jälkeen valtava pamaus ja sitten lapsen ISOA itkua :?
En haluu edes ajatella mitä siellä kävi.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yyyh en keksi enää mitään sanottavaa yhteenkään ketjuun, koittakaa kestää tämä menetys, menen pänttäämään pitkään ja lahjakkaasti pakoiltuani.. tosin siivotakin pitäis.. :twisted:
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Tän talon väliseinät on paperia.
Yläkerrasta kuului ensin kamala EIIIII.... @$駆µçç -karjaisu, sen jälkeen valtava pamaus ja sitten lapsen ISOA itkua :?
En haluu edes ajatella mitä siellä kävi.
Jokin isohko juttu tuli alas. Itku on sinänsä hyvä ääni, tietää ainakin ettei olla elottomia tjsp.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bliss ei onneks välttis ketään sattunu. Lapsiperheissä tapahtuu kummia. Toivotaan näin :)
Prepare for the worstest.
bliss

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Joo, onneks siellä kolistellaan ja tömistään taas hetken hiljaisuuden jälkeen. Jotain painavaa kai putosi lattialle. Hälytysajoneuvojakaan ei tullut pihaan.
daddykillkill

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onpä taas vaihteeksi ollut hajoittava päivä, kun ei tapahdu yhtään mitään. Eilinen oli yhtä matalalentoa ja kiireestä huolimatta olokin oli paljon virkeämpi. Miksi vitussa nämä kiireet eivät voi jakautua tasaisemmin? Hajoituttaa.
nastamuumio

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vaola kirjoitti: Mä olen jotenkin ajatellut, että kihlajaisiin on kohteliasta viedä joku pieni lahja. Mutta mikähän on pieni? Vai pitääkö sen olla iso? Vai tarviiko lahjaa ollenkaan, jos tarjolla olisi vain merkityksetöntä krääsää? Voiko sit viedä vaikka vaan kortin ja kukan? Tuntuisi jotenkin älyttömältä, että sinnekin pitäisi syytää hirveästi lahjontaa, kun häälahjat tuppaavat olemaan nykyään jo nekin niin massiivisia.
Kyllä kortin ja kukan pitäis riittää. Mullekin riittää ens tammikuussa viis vuotta ilman seksiä -juhlallisuuksiin noi, isot juhlat ja isot lahjat vast sitten kymmenvuotisiin. Lisäksi mulle saa tänään toivottaa hyvää kansainvälistä psoriasispäivää.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Mä olen jotenkin ajatellut, että kihlajaisiin on kohteliasta viedä joku pieni lahja. Mutta mikähän on pieni?
Avioehto-opas.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitäs helvettiä tääl on tapahtunut ku mä en oo vähään aikaan teitin jorinoita lukenu? :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bäk from Gymnasium! Nyt edessä on isoin salaattilautanen mitä oon koskaan syönyt, ei taida jäädä tilaa makkarapihveille :?
Tänään iltasella olutta ja hyvää suraa, toimii.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:Tämä on muuten hassu ilmiö. Lähes kaikki jotka tuota hehkutusta ovat palstalla vetäneet ovat eronneet. Johtuuko se vain kulissien rakentamisesta vai jostain muusta?

Uusi sääntö kitinän sanakirjaan.

- Jos hehkutat parisuhdettasi, olet eroamassa.
Johan on taas ilmiötä kerrakseen. Nekö sitten, jotka eivät ole hehkuttaneet, ovat poikkeuksetta pysyneet yhdessä vai (tai edes hehkuttaneita useammin)? Jotenkin muisti sanoo toisin.

Entäs mä sitten, olenko hehkuttanut vai en?

...Jos olisi pakko määritellä jokin käyttäytymismalli, joka indikoi ko. henkilön parisuhteen toimimattomuutta, niin oma valintani olisi (tadaa!!) vahingoniloinen muiden suhteiden epäonnistumiselle naureskelu.
Lucy

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Onnea matkaan nq:lle ja uudelle sulholle.

Nyt on laukut pakattu ja matkajännitys tuntuu jo varpaissa. Pari päivää reissussa ja sitten firman bileisiin. Tästä viikosta voi tulla vielä mielenkiintoinen ennen viikonloppua.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkulauantai eli Ceskiviicko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Koodi: Valitse kaikki

die \@_;
Nauroin tänään tälle. Pomo totesi, että olen saattanut koodata ihan tarpeeksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin