Torstaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Torstaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvvee huomenta vaan kaikki. Takas nukkumaan kiitos :krooh:
bliss

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tämän viikon viimeinen työpäivä edessä.
Lähden salille hakemaan vähän vauhtia tähän päivään, muuten ei tuu mitään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duunipäivä, iltapäivästä hieroja ja sit mökille tuulastamaan. Keveri on rakentanut mökillensä paljunkin. Täytyy tsekkailla sekin.

Ahdistuin muuten aamulla, kun muija tärisi kihlautumiskakusta ja jostain dääm tilaisuudesta tuossa työpaikan henkilöstökuppilassa. Sanoin sille, et kaikenlainen hömpötys vain ahdistaa mua, mut muija vain hehkutti ja pohti kakkuvalintaamme. Aaarghh. Ei pysty.
bedlam

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vissiin kuorsasin vaihteeksi. Emäntä tökki kylkeen koko yön, viimeinen komento kuului "voitko nyt kääntyä kylellesi ja pysyä siinä!". Seuraavan kerran herätessäni oli häipynyt sohvalle. Kurkku tuntuu flunssaselle, mutta ilmeisesti tämä on korinan seurausta. Grööh.

Ei jaksas. Tänään vielä reenit ja kaikkee. Mut viikonloppuna ekaa kertaa Iin IIK!-kauhufestivaaleille. On pitäny mennä jo monena vuonna.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

milli kirjoitti:omg omg omg... mä sain tänään kukkia avokilta :h: :h:

Kotiin on niin kiva tulla nykyään. Tuo yksi ei voisi olla enää ihanampi.
:shock: Voi helvettiläinen. Nytkö te olette jo eroamassa?

Huomenta. Tuossa on pelit, älkää rikkoko itseänne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävin eilen salilla ja olkapää ei kipuillut juuri yhtään. Halleluja kortisonipiikit \0/ Hemmetin hyvä fiilis. Ilmoittauduin myös PowerPlate-tunnille, pakko käydä kokeilemassa. Fitness Expossa testasin noita laitteita ja se oli vähintäänkin mielenkiintoista.

Tänään mennään duuniporukalla Team Kitcheniin kokkaamaan. Menulla on punajuuricarpaccio, rapukeitto, paahdettua kananrintaa, sienikastiketta ja persiljaporkkanoita ja jälkkärinä päärynä Tarte Tatin. Settiin kuuluu tietenkin ruoka- ja kokkausjuomat. Oltiin myös viime vuonna ja ainakin silloin ruuat onnistuivat tosi hyvin ja ilta oli muutenkin mahtava.
Stinky

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tsihih. Ihana päivä. Ihan perjantai fiilis ja huomenna vp. Siitä hyvästä taidan tänään ottaa illalla pari rommitotia :h:
Onni herätti taas kuudelta aamulla. Mulla on kädet ihan naarmuilla. Kyllä mä taidan yrittää opettaa sen nyt oleen kunnolla ja pidän jatkossa yöt makkarin oven kiinni. Hermot varmaan menee mut ei auta. I need my beauty sleep!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Soitin työpaikkaan ja tiedustelin miten asia etenee. Sain kuulla pahoittelun siitä, että rekrytointi on edennyt hitaasti ja selityksen taloudellisen tilanteen tuomasta lisähaasteesta ja tilanteen edellyttämästä ylimääräisestä huolellisuudesta eli suomeksi uutta matoa koukkuun. Hatuttaa vain, kun innostun aina niin helposti. Tulisi ymmärtää etsiä uutta työtä jo ennen kuin on täysin leipääntynyt aikaisempaan, mikä minun tapauksessani tarkoittaa aikaa joskus viisi vuotta sitten.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Stinky kirjoitti:Tsihih. Ihana päivä. Ihan perjantai fiilis ja huomenna vp. Siitä hyvästä taidan tänään ottaa illalla pari rommitotia :h:
Onni herätti taas kuudelta aamulla. Mulla on kädet ihan naarmuilla. Kyllä mä taidan yrittää opettaa sen nyt oleen kunnolla ja pidän jatkossa yöt makkarin oven kiinni. Hermot varmaan menee mut ei auta. I need my beauty sleep!
Mie en tajua kyl nyt, ei toi mein pikkukissa ikinä raavi tai pure. Se vaan haluu pussailla, kirjaimellisesti suulle.

Kaiken se kyllä tuhoaa, kiipeilly pitkin kirjahyllyjä taas ja pudottanu mun kuivatut kolmekymppisruusut, nyyh.

Ku nää mein vanhukset oli pieniä, ei nekään ikinä raapinut tai purrut. Eikä vieläkään. Sheri tosin on kahdesti käynyt Nitan kimppuun kun Nita oli pienempi. Nykyään ei sitäkään, tais arvata että oli lopetus lähellä....
daddykillkill

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Meneehän tämä torstai näinkin, töitä tehdessä.

Ketä muuten tänään potkitaan? :D
Duck

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Tänään tuli toimistolle ammattihieroja kuin tilauksesta. Niskat on jumissa ja hieronnan tarpeessa. Yleensä hieroja on tullut semmoisina päivinä jolloin ei ole pahemmin kolotellut.
daddykillkill kirjoitti:Ketä muuten tänään potkitaan? :D
Siis BB:ssä, Idolsissa vaiko Kitinässä?
daddykillkill

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Kitinässä. Beebeetä en ole katsonut kuin 30 sekuntia tällä kaudella. Iidölssin kattaus on niin paska tänä vuonna, ettei siihenkään viitsi enää aikaansa tuhlata. Mieluummin järjestelen vaikka sukkiani.
Stinky

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Eiks me voitas vaan rakastaa tänään? Mulla on ainakin semmonen fiilis että voisin halata koko maailmaa :]
daddykillkill

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Kompromissi.
Kaikki ryhmähaliin, mutta keskimmäisenä olevaa potkitaan polvilla.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Alko pikku loma taas, kippish!
(Etätehtävä, hmm, etäisesti tuttu sana, jotain syötävää vissiin, eli none of my business.)
Kyyyyl varmaan naapuritkin tykkää Kotarista, vähä vokkee lisää iha niitä varten jee. \o/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Duck

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jestas, olipas rankka hieronta, kun lapojen välissä oli oikein kunnon lihassolmut. :x Mutta kyllä teki hyvää. :]
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nyt taitaa olla yks niitä päiviä että nayttää ihan paskalta no matter mitä meikkiä(lisää/vähentää) ja vaatetta laittaa, ja ne parhaat on tietenkin hukassa ja miks en käyny jo kampaajalla ja värjänny jo kulmia ja nälkäki on eikä mikään maistu ja viiden minsan päästä pitää lähtee bussille. Hiukset föönasin ihan päin vittua jakauksen väärään paikkaan ja ois pitäny erilai laittaa°!!11nlaflaifahi


Also: menstruating. Oiskohan sillä jotain tekemistä asian kanssa? Tai sillä etten saanu eilen oikeesti YHTÄÄN PALJOO luettua. PErkama. Tänään oikeesti hei pakko. Pikaseen vaan stadiin. Promise.

:roll:
Prepare for the worstest.
Dumis

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rai rai! Kivaa oli ja on :) Niin ja tänään vapaapäivä töistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

daddykillkill kirjoitti:Ketä muuten tänään potkitaan? :D
Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. Koska onhan paska tuulettimessakin parempi vaihtoehto kuin kliinisen tylsä harmonia.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dumis kirjoitti:Rai rai! Kivaa oli ja on :) Niin ja tänään vapaapäivä töistä.
Rai rai rai!
(Vähä oot kyl pölö ku torppasit mun hieeeenon idiksen! Nyt jäi palstan verenimijä-iilimadot paljoa vaille!)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Madonna »

:( ... ei huvita ees potkimiset, ehkei edes jaksais potkia, ... kauheen harmaata, sellasta tumman harmaata ja sähkötkin oli poikki pari tuntia aamusta ja tyhmä otin sitten tirsat .. huoh, paskoja painajaisia näin, niinko aina yksin tirsaillessa :evil: .. sämpylätaikina on tuolla kohoomassa ja pitäs leipoa kai jotain makeaakin illaksi mutta ei huvita yhtään .. jos keittäs kahvia, tai ehkei kun se taitaa pilata fiilistä entisestään, liika kahvi meinaan .. tää on tää syksy taas tätä ... pyh!
Duck

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Duck »

HaNmaslääkäri löysi nolla reikää. :ohyeah: Ainoastaan hammaskivesten raapuitus varattiin ensi vuoden puolelle.
Stinky

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Stinky »

On kyllä niin maailman parhain päivä tänään :h:
Kävin tossa esimiehen ja parin työkamun kanssa lounaalla eikä mennyt kun 1,5h. Eheheee. Kohta lähen auttaan yhtä työkamua kun pitää tiimarista hakee serviettejä.. Siihen uppoo ainakin puoli tuntia. Sithän tää työpäivä onkin jo ohi. Ja radiosta soi I kissed a girl by kate perry :]
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Stinky kirjoitti:On kyllä niin maailman parhain päivä tänään :h:
Oho jumalauta! Oon lukenu sulta abt miljoona viestii, ja nyt tuli eka joka ei oo narinari-valivali. Oot kyl takuulla maailman negatiivisin tyyppi, on sul tääl kyl pari aika hyvää kilpailijaa, mut ei kuiteskaan likikään sua. Et mihis sun negat nyt jäi?, ai nii huomenna viimestään ne tulee taas.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bliss

Re: Torstaita

Viesti Kirjoittaja bliss »

Miksei asiat voi tapahtua NYT, TÄSSÄ ja HETI. Ärrrsyttää, kun joutuu odottelemaan erinäisiä tietoja :maanantai:

*narinari-valivali*
Vastaa Viestiin