Kitinän suurin idiootti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka on kitinän suurin idiootti?

exPertti
7
11%
urpiainen
2
3%
Frederik Krueger
4
6%
masa
4
6%
Tix
2
3%
Manala
12
19%
Gat
1
2%
Homeboy
3
5%
Niba
10
16%
StadinArska
6
10%
Jyrki73/Mulli75 (pakko olla sama)
2
3%
prosessi
3
5%
Quinevere
1
2%
ninnithequeen
4
6%
Joku muu
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 63

Alisuorittava G

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Mut se, jota pidätte psykopaattina ei oo livenäkään kuin ehkä ninnin mielestä lutunen?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kuka tietää? :O
Prepare for the worstest.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Clay »

Minä syön lapsia.

Tulikin lisäys mieleen.. kumpi on pahempi, kyökkipsyko(logi) vai psykopaatti?
Nyt penikseni on fantastinen!
Rouva Pupu

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Viittaatko "Tyttö näki hautajaisissa tuntemattoman komean miehen jne."-pikatestiin?
Tuo on kyllä niin tyhmä testi.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja saira »

Clay kirjoitti:Minä syön lapsia.

Tulikin lisäys mieleen.. kumpi on pahempi, kyökkipsyko(logi) vai psykopaatti?
Heitit aika pahan, mut vastaan, et kumpi tahansa jos joutuu oleen enemmänkin tekemisissä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Quinevere

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Rouva Pupu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Viittaatko "Tyttö näki hautajaisissa tuntemattoman komean miehen jne."-pikatestiin?
Tuo on kyllä niin tyhmä testi.
Haa, sait psykodiagnoosin?! :wink:

Voin tunnustautua avoimen tyhmäksi tuonkin testin perusteella, en keksinyt "oikeaa" vastausta pitkälläkään miettimisellä ennen kuin näin sen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RolloTomasi kirjoitti:So Easyn mukaan minä olen psykopaatti
Muuten en viitsi edes osallistua tällaisiin "keskusteluihin", mutta tähän on pakko kommentoida: tilannetta tietämättä/muistamatta olen jokseenkin varma, ettei Easy ole sanonut noin.

Syyt: i) hän tietää vanhempiensa ammattien vuoksi harvinaisen hyvin, miten ja millä perusteilla diagnooseja voidaan antaa ja millä perustein puolestaan ei voida, ja ii) on yleensäkin poikkeuksellisen varovainen esittämään absoluuttisia väittämiä muista kuin määritelmällisistä itsestäänselvyyksistä (1+1=2 jne.). Siitäkin huolimatta, että tällainen vakaumus johtaa monimutkaisiin lauserakenteisiin ja järkyttävän pitkiin puheenvuoroihin.

Kakkoskohta on varmaan monen mielestä paskapuhetta. Tämä taas johtuu siitä, että ihmiset helposti tulkitsevat väittämiksi sellaisetkin lauseet, jotka eivät todellisuudessa sitä ole (esim. Frederik Krueger ilmeisesti kuvittelee minun vastustavan aserajoituksia, vaikka en ole sanonut mitään sinne päinkään).

Easy pahoittaisi takuulla mielensä, jos näkisi tuon Rollon väitteen.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

EveryWoman kirjoitti: Easy pahoittaisi takuulla mielensä, jos näkisi tuon Rollon väitteen.
Voi olla sitten niin, mutta So Easyn itsensä tarkoitus puolestaan on ollut pahoittaa minun mieleni.

Joo, tarkistin asian. Hän ei sanonut minua psykopaatiksi. Ainoastaan halusi pahoittaa mieleni, tuhlata aikaani ja häiritä elämääni. Tämä on oikeastaan pahempi juttu kuin psykopaatiksi kutsuminen, koska se vie enemmän aikaa kuin yksinkertaisesti lukea jostakin, että olen psykopaatti.

Ja minä lopetan tähän.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 03.11.2008 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
elco

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja elco »

RolloTomasi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Easy pahoittaisi takuulla mielensä, jos näkisi tuon Rollon väitteen.
Voi olla sitten niin, mutta So Easyn itsensä tarkoitus puolestaan on ollut pahoittaa minun mieleni.

Joo, tarkistin asian. Hän ei sanonut minua psykopaatiksi. Ainoastaan halusi pahoittaa mieleni, tuhlata aikaani ja häiritä elämääni. Tämä on oikeastaan pahempi juttu kuin psykopaatiksi kutsuminen, koska se vie enemmän aikaa kuin yksinkertaisesti lukea jostakin, että olen psykopaatti.
Tuohan on täysin läpinäkyvää! Tarkoituksesi on vain solvata minua, jotta muut täällä eivät kiinnittäisi huomiota siihen, mitä yritän sanoa. En sano, että olet psykopaatti, mutta sinun kannattaisi kyllä miettiä, mitä haluat. Kaikki näkevät, mitä teet väärin ja tiedät sen itsekin. Kysymys on vain siitä, ettet halua kehittyä.

EDIT: Tuo SE-imitaationi ei oikein toimi, kun siinä on kertaluokka liian vähän sanoja. Idea tullee kuitenkin selville. SE on minun silmissäni yksi legendaarisista palstahulluista; kenties kaikkein legendaarisin - ja kanssakilpailijat eivät kuulkaa ole ihan tyhjänpäiväisiä: lyhyt ja räjähtävä sytytyslanka, vippaava ideologia ja toisten psyykeet (muka) netissä lävistävä X-sädekatse. Kaikenkaikkiaan en yhtään ihmettele, että kaveri deletoi postauksiaan jälkikäteen ja että nyt ehkä vähän hävettää, mitä tuli tehtyä. On suorastaan typerryttävää, että moinen kouho yritti kertoa muille, miten kehittyä.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RolloTomasi kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Easy pahoittaisi takuulla mielensä, jos näkisi tuon Rollon väitteen.
Voi olla sitten niin, mutta So Easyn itsensä tarkoitus puolestaan on ollut pahoittaa minun mieleni.

Joo, tarkistin asian. Hän ei sanonut minua psykopaatiksi. Ainoastaan halusi pahoittaa mieleni, tuhlata aikaani ja häiritä elämääni. Tämä on oikeastaan pahempi juttu kuin psykopaatiksi kutsuminen, koska se vie enemmän aikaa kuin yksinkertaisesti lukea jostakin, että olen psykopaatti.

Ja minä lopetan tähän.
Ensinnäkin: useimmiten henkilö, joka tulee pahoittaneeksi toisen mielen, ei tee sitä tarkoituksella. Sinä esimerkiksi ymmärtääkseni olet luokitellut minut vihollisekseksi, vaikka itselleni on selvää, että en halua sinulle pahaa. Easya ei - koko sinä aikana kun olen hänet tuntenut - ole kiinnostanut nähdä vaivaa jonkun pahan olon lisäämiseksi. Mitä ikinä hän on Kitinään kirjoittanut, tarkoitus on ilman muuta ollut hyvä. Se, onko tarkoitus toteutunut vai kääntynyt itseään vastaan, on sitten eri asia.

Toiseksi: sinun aikaasi ei voi kukaan tuhlata. Jos et halua käyttää aikaa jonkun viestin lukemiseen, suosittelen että et lue sitä. Varsinkin jos aika on sinulle noin kallisarvoista kuin ylläolevan kuvauksesi valossa näyttää.

...Helpottaisiko oloasi yhtään, jos mainitsisin Easylle että hänen toimintansa aiheutti sinulle pahaa mieltä (jolloin hänelle tulee myös, ehkä ansaitusti, paha mieli)?
Monsieur Manala

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

EveryWoman kirjoitti:...Helpottaisiko oloasi yhtään, jos mainitsisin Easylle että hänen toimintansa aiheutti sinulle pahaa mieltä (jolloin hänelle tulee myös, ehkä ansaitusti, paha mieli)?
Olettekste kaikki hulluja idiootteja, vai näyttelettekö vain?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Monsieur Manala kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:...Helpottaisiko oloasi yhtään, jos mainitsisin Easylle että hänen toimintansa aiheutti sinulle pahaa mieltä (jolloin hänelle tulee myös, ehkä ansaitusti, paha mieli)?
Olettekste kaikki hulluja idiootteja, vai näyttelettekö vain?
Koska on ilmeistä, että en automaattisesti tiedä miten Rollo toivoo itseään kohdeltavan, pidän parempana kysyä suoraan. Normaalitilanteessa mainitsisin Easylle tästä ilman muuta, koska oletan että se voisi helpottaa loukkaantunutta osapuolta (lisäksi oletan, että Easy haluaisi saada tietää - ei siksi että se olisi hänestä mitenkään hauskaa, vaan siksi että se auttaa häntä muodostamaan realistista käsitystä itsestään). Mutta kun en voi tietää olisiko se Rollon mielestä erityisen hauskaa, erityisen loukkaavaa, aivan samantekevää, vai mitä, niin aion odottaa hänen (mahdollista) vastaustaan ennen kuin teen yhtään mitään.

Itse en netissä näyttele, kuten en muuallakaan. Ironia ja huumori toki erikseen. Joista niistäkin varmaan suurin osa menee yleisöltä ohi, joten sikäli kysymyksesi taitaa olla ihan validi!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

EveryWoman kirjoitti:Ensinnäkin: useimmiten henkilö, joka tulee pahoittaneeksi toisen mielen, ei tee sitä tarkoituksella.
Mahdollista, mutta sen todennäköisyys ei nyt liity tähän.
EveryWoman kirjoitti:Sinä esimerkiksi ymmärtääkseni olet luokitellut minut vihollisekseksi, vaikka itselleni on selvää, että en halua sinulle pahaa.
Se oli silloin kun nukuin huonosti, olin masentunut tai ahdistunut, kirjoitin Kitinään kastraatioajatuksia ja jotain muutakin. Ja kuten niihin aikoihin tällekin palstalle kirjoitin, jotakin epämääräistä pimeyttä oli kestänyt siihen aikaan jo vuosia. Nykyään minulla ei ole aavistustakaan siitä, haluatko hyvää vai pahaa tai kenelle tai mitä se tarkoittaa, mutta sillä ei ole merkitystä. Kai yrität vain ilmaista oman näkemyksesi. Nyt keskustelet eri ihmisen kanssa. (Ei siksi, että joku olisi oppinut tuntemaan itsensä ainakaan sinun tarkoittamassa mielessä, vaan siksi, että ihmiset muuttuvat ja ovat joskus ahdistuneita, masentuneita, sekaisin, tai, niin, rikki.)
EveryWoman kirjoitti: Easya ei - koko sinä aikana kun olen hänet tuntenut - ole kiinnostanut nähdä vaivaa jonkun pahan olon lisäämiseksi. Mitä ikinä hän on Kitinään kirjoittanut, tarkoitus on ilman muuta ollut hyvä. Se, onko tarkoitus toteutunut vai kääntynyt itseään vastaan, on sitten eri asia.
Ahaa. Olisittepa kertoneet silloin kun asia oli ajankohtainen, sen sijaan, että vänkäsitte siitä, onko mitään ulkoista maailmaa tai toisia ihmisiä olemassa. Olette myös niin pihalla arkitodellisuudesta ja sen kielestä, että suosittelisin tästä asiasta muistuttamista. Ja kyllä, So Easyn tarkoitus kääntyi itseään vastaan, jos se alunperin hyvä oli. Siitä on kuitenkin jo melkein kaksi vuotta.
EveryWoman kirjoitti: Toiseksi: sinun aikaasi ei voi kukaan tuhlata. Jos et halua käyttää aikaa jonkun viestin lukemiseen, suosittelen että et lue sitä. Varsinkin jos aika on sinulle noin kallisarvoista kuin ylläolevan kuvauksesi valossa näyttää.
No, nyt on aikaa. Ainakin hetken. Silloin joskus pari vuotta sitten asia oli eri, ja So Easyn viestit lisäsivät ahdistusta ja niihin oli pakko vastata päästäkseen niistä irti, mutta koko ajan vaikutti uusia vastauksia satelevan, eikä kierteestä päässyt irti, vaikka kuinka rimpuili. Mutta, se oli silloin ja nyt on nyt. Nyt minun ei enää tarvitse vastata saadakseni mielenrauhan.

Aika on edelleen kallisarvoista, luultavasti kallisarvoisin asia, mitä meillä on, koska ilman sitä, meillä ei ole mitään muutakaan. Ja tämä hetki loppuu koko ajan.
EveryWoman kirjoitti: ...Helpottaisiko oloasi yhtään, jos mainitsisin Easylle että hänen toimintansa aiheutti sinulle pahaa mieltä (jolloin hänelle tulee myös, ehkä ansaitusti, paha mieli)?
Ei, koska minulla ei enää pitkään aikaan ole ollut asiasta paha mieli, ja sellaista on turha kenellekään aiheuttaa. En hyödy hänen pahasta mielestään mitään. Hän itse toki saattaisi. Päätä itse, kumpi on hänen kannaltaan parempi. Lue tuo elcon ylläoleva teksti huolella, mieti, miten kertoisit asian So Easylle niin, että hän ymmärtäisi sen, käske hänen opetella kärsivällisyyttä sekä kommunikaatiotaitoja. Jossain muuallakin Kitinässä saattaa olla hyvää palautetta hänelle, lue elcon viestien ohella Snapan ja Gattacan viestejä, kai urpiaisellakin jotain oli. Ja muistuttakaa arkitodellisuudessa ihmisiä siitä, että ette itse liiku arkitodellisuudessa, vaan teoreettisen filosofian tasolla. Näissä kahdessa maailmassa kun sanoilla on hyvin eri merkitykset. Muistakaa toki sekin, ettei kaikilla teorioillanne ole mitään merkitystä käytännön elämässä, ja muistakaa toki sekin, että ne ovat vain teorioita.

Niin, ei tuo parin vuoden takainen asia minua enää kaivele, eikä siitä mainitseminen oloani mitenkään siksi helpota (ja historiakin osoitti, että minä olin oikeassa ainakin jos oletamme, että tämä maailma ja siinä olevat ihmiset ovat olemassa). Jos kuitenkin olette sitä mieltä, että on mahdollista saada jonkinlainen realistinen käsitys jostakin asiasta, ja jos sinusta on hyvä asia, että kerrot jotakin, niin voithan asiasta mainita. Mutta älä mainitse, jos se ei sinusta ole hyvä. Sinä kuitenkin tunnet So Easyn paremmin.

Turhan ilkeilyn voi myös jättää pois, toki, ja yrittäkää ymmärtää muita ajattelutapoja, tuntemistapoja ja tiloja kuin omanne.
EveryWoman kirjoitti: Koska on ilmeistä, että en automaattisesti tiedä miten Rollo toivoo itseään kohdeltavan, pidän parempana kysyä suoraan.
Jaa niin, miten minua pitäisi kohdella? Samalla tavalla kuin muitakin ihmisiä. Hyvin.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 04.11.2008 4:15. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja swirl »

Quinevere kirjoitti:Voin tunnustautua avoimen tyhmäksi tuonkin testin perusteella, en keksinyt "oikeaa" vastausta pitkälläkään miettimisellä ennen kuin näin sen.
Mulle toi oli heti ihan selvä juttu. Pitäisikö olla huolissaan?
Lucy

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Lucy »

swirl kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:Voin tunnustautua avoimen tyhmäksi tuonkin testin perusteella, en keksinyt "oikeaa" vastausta pitkälläkään miettimisellä ennen kuin näin sen.
Mulle toi oli heti ihan selvä juttu. Pitäisikö olla huolissaan?
Enpä tiedä. Kaverini tokaisi oikean vastauksen alta muutaman sekunnin ja aika tervepäiseltä hänkin vaikuttaa. Itse lähdin ratkaisemaan asiaa aivan liian monimutkaisesti. Kehittelin useita toinen toistaan kierompia suunnitelmia, jotka olivat mielestäni aivan selkeää psykopaattiainesta, mutta valitettavasti kaikki olivat aivan liian kaukaa haettuja oikeaan vastaukseen nähden.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RolloTomasi kirjoitti:Järkevää ja asiallista tekstiä
Kiitos Rollo ihanasta vastauksesta.

Usko tai älä, kaikki mainitsemasi aiheet olivat pöydällä meidän kesken jo pari vuotta sitten - itse asiassa jo viisi vuotta sitten. Kitinöinti taisi edustaa eräänlaista testitilannetta, jossa testattava joutui arvaamattomiin ja omalta kannaltaan pahimpiin mahdollisiin olosuhteisiin. Siinä vaiheessa Kitinän ulkopuolinen elämä sujui jo oikein hyvin. Tarkoitus täälläkin oli hyvä (ja kyllä se sanottiin monesti silloinkin, eri asia oli kuinka moni uskoi), lopputulos puolestaan oli mikä oli.

Mukava kuulla, että voit paremmin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

EveryWoman kirjoitti:Kakkoskohta on varmaan monen mielestä paskapuhetta. Tämä taas johtuu siitä, että ihmiset helposti tulkitsevat väittämiksi sellaisetkin lauseet, jotka eivät todellisuudessa sitä ole (esim. Frederik Krueger ilmeisesti kuvittelee minun vastustavan aserajoituksia, vaikka en ole sanonut mitään sinne päinkään).
Kummallinen ajatus ettei kenenkään motiiveista voi muka antaa minkäänlaisia arvioita ennenkuin asianomainen itse kertoo (tai valehtelee) mitkä ne ovat.

Arviointini asekeskustelussa liittyi siihen että muistaakseni kaikki kannanottosi olivat keskustelussa esitettyjä aserajoituksia vastaan, mutta silti toistelit papukaijana kuinka sinulla muka ei ole mitään mielipidettä asiasta. Kovasti otit kantaa asiaan johon sinulla ei muka ollut mitään kantaa. ;)

Vielä tarkennus: en ole muistaakseni väittänyt että vastustaisit kaikkia aserajoituksia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:Kitinöinti taisi edustaa eräänlaista testitilannetta, jossa testattava joutui arvaamattomiin ja omalta kannaltaan pahimpiin mahdollisiin olosuhteisiin.
Kovaa on. Täytyy totisesti toivoa, ettei testattava koskaan elämässään enää joudu yhtä pahoihin olosuhteisiin kuin netin keskustelupalstalle.

Voimia!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Kitinöinti taisi edustaa eräänlaista testitilannetta, jossa testattava joutui arvaamattomiin ja omalta kannaltaan pahimpiin mahdollisiin olosuhteisiin.
Kovaa on. Täytyy totisesti toivoa, ettei testattava koskaan elämässään enää joudu yhtä pahoihin olosuhteisiin kuin netin keskustelupalstalle.

Voimia!
Omalta kannaltaan pahimpiin mahdollisiin. Tai no, onhan niitä varmasti vielä Kitinääkin pahempia palstoja Easyn kannalta, joten tuli vähän liioiteltua. Kitinä on kuitenkin pahin, mitä on kokeiltu.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

EveryWoman kirjoitti:Kitinä on kuitenkin pahin, mitä on kokeiltu.
:D
Se on se porttiteoria. Aluksi sitä aloittelee jostain Demistä ja Suomi24:lta, mutta lopulta haluaa koko ajan vaan kovempaa stuffia. Palstajuristixin yritti tuossa välillä kovaäänisesti vaihtaa palstaa, mutta meno muualla oli ilmeisesti sittenkin ihan liian laimeaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
elco

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti: Omalta kannaltaan pahimpiin mahdollisiin. Tai no, onhan niitä varmasti vielä Kitinääkin pahempia palstoja Easyn kannalta, joten tuli vähän liioiteltua. Kitinä on kuitenkin pahin, mitä on kokeiltu.
Niin siis pointti oli, että onko kitinä tosiaan pahin olosuhde, mihin tämä sankari on elämässään joutunut.

Täytyy toivoa, että esim. duunilounaalla ei vahingossa vaihdeta lempiruokaa varoittamatta johonkin toiseen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Frederik Krueger kirjoitti:Kummallinen ajatus ettei kenenkään motiiveista voi muka antaa minkäänlaisia arvioita ennenkuin asianomainen itse kertoo (tai valehtelee) mitkä ne ovat.
Arvioita voi antaa, mutta kannattaa muistaa ettei oma näkemys ole lähtökohtaisesti objektiivisempi kuin toisenkaan.
Arviointini asekeskustelussa liittyi siihen että muistaakseni kaikki kannanottosi olivat keskustelussa esitettyjä aserajoituksia vastaan, mutta silti toistelit papukaijana kuinka sinulla muka ei ole mitään mielipidettä asiasta. Kovasti otit kantaa asiaan johon sinulla ei muka ollut mitään kantaa. ;)
Se, mihin sinä kuvittelit minun ottavan kantaa, on sinun tulkintasi.

Mietipä nyt hetki, millainen kuva sinulla minusta on ihmisenä, yleisesti ottaen, tuon asekeskustelun ulkopuolella. Esim.: mitä mieltä olen jo väkivaltaviihteen ja pelien mahdollisista vaikutuksista ihmisten väkivaltakäyttäytymiseen? Mitä mieltä olen väkivallan käytöstä ongelmanratkaisuvälineenä? Mitä mieltä olen jopa fyysistä väkivaltaa sisältämättömän riitelyn vaikutuksista konfliktien ratkaisun löytymiseen? Pidätkö tosiaan uskottavana, että minulla olisi jokin tiedostamaton motiivi puolustaa aseita Suomessa (tai maailmassa)? Siis kaikista ihmisistä juuri minulla?

Mitä olisin arviosi mukaan ketjuun kirjoittanut, jos keskustelu olisi ollut yleissävyltään voimakkaasti aserajoituksia vastaan, perusteluna vaikkapa se, että aseet ovat hauska harrastus tai se, että mies nyt vain tarvitsee aseen ollakseen mies?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

EveryWoman kirjoitti:Kitinöinti taisi edustaa eräänlaista testitilannetta, jossa testattava joutui arvaamattomiin ja omalta kannaltaan pahimpiin mahdollisiin olosuhteisiin. Siinä vaiheessa Kitinän ulkopuolinen elämä sujui jo oikein hyvin. Tarkoitus täälläkin oli hyvä (ja kyllä se sanottiin monesti silloinkin, eri asia oli kuinka moni uskoi), lopputulos puolestaan oli mikä oli.
No mikä se lopputulos sinun nähdäksesi oli joka oli mikä oli? Tai siis sitä tämän kaverin edustamaa aivan ennennäkemättömän tolkutonta palstavauhkoilua ei kai voi oikein minkään testitilanteen läpäisynä pitää, vaan pikemminkin jonkinlaisena täydellä höyryllä karille ajona (sanon näin, vaikka pahojen kielten mukaan kuulemma olen samankaltainen)? Vaikea myöskään uskoa tuota hyväntahtoisuutta: muistini mukaan tämä sankari oli viesteissään ennenkuulumattoman kärkäs arvostelemaan voimakkaan kielteisesti muiden henkilöä ja kykyjä, puhumattakaan toistuvasta uhkailusta siitä, miten tosielämässä "ei sallisi" näiden käyttäytymistä. Sinänsä So Easyn kunniaksi(?) on kyllä myönnettävä, että aika harva onnistuu yhtä lukumääräisesti pienellä kontribuutiolla tekemään palstaan yhtä lähtemättömän vaikutuksen: vaikka en tuppaa esimerkiksi tämän ketjun tyylisiin galluppeihin osallistua on myönnettävä, että jos SE olisi ollut vaihtoehtona, kiusaus olisi ollut aika suuri. Kaveri on legenda. Minähän en palstalla kovin monesta asiasta ole Elcon kanssa yleensä samaa mieltä, mutta tämän voisin kyllä allekirjoittaa:
elco kirjoitti:SE on minun silmissäni yksi legendaarisista palstahulluista; kenties kaikkein legendaarisin - ja kanssakilpailijat eivät kuulkaa ole ihan tyhjänpäiväisiä: lyhyt ja räjähtävä sytytyslanka, vippaava ideologia ja toisten psyykeet (muka) netissä lävistävä X-sädekatse. Kaikenkaikkiaan en yhtään ihmettele, että kaveri deletoi postauksiaan jälkikäteen ja että nyt ehkä vähän hävettää, mitä tuli tehtyä. On suorastaan typerryttävää, että moinen kouho yritti kertoa muille, miten kehittyä.
Edit: Ai niin, aika kummallista: omasta mielestäni olen ollut viime kuukaudet ikäänkuin luisumassa pois palstalta, mutta yht'äkkiä olenkin mukana äänestyksessä (minulle aika harvinainen tilanne)! Ja olen jopa saanut kaksi ääntä. Kertokaa nyt, olette te ennenkin kertoneet. Masan viimeaikoina toistuneiden hyökkäysten jälkeen epäilen toisen olevan Masalta. Toinen voisi olla Pertsa, mutta eikö Pertin pitänyt äänestää Frederik K:ta? Kuka se toinen on?
Viimeksi muokannut urpiainen, 04.11.2008 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti:Minähän en palstalla kovin monesta asiasta ole Elcon kanssa yleensä samaa mieltä
Minusta kun tuntuu, että vanhoilla päivilläsi olet yhä enemmän ja enemmän samaa mieltä kanssani. Sinusta on kovaa vauhtia tulossa melkein porvari.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

EveryWoman kirjoitti:Mietipä nyt hetki, millainen kuva sinulla minusta on ihmisenä, yleisesti ottaen, tuon asekeskustelun ulkopuolella. Esim.: mitä mieltä olen jo väkivaltaviihteen ja pelien mahdollisista vaikutuksista ihmisten väkivaltakäyttäytymiseen? Mitä mieltä olen väkivallan käytöstä ongelmanratkaisuvälineenä? Mitä mieltä olen jopa fyysistä väkivaltaa sisältämättömän riitelyn vaikutuksista konfliktien ratkaisun löytymiseen? Pidätkö tosiaan uskottavana, että minulla olisi jokin tiedostamaton motiivi puolustaa aseita Suomessa (tai maailmassa)? Siis kaikista ihmisistä juuri minulla?
Pahan heitit, koska en ole enkä ole edes pyrkinyt muodostamaan sinusta mitään tarkkaa profiilia. Juuri kyseisessä keskustelussa minusta vaikutti kannanottojesi perusteella selvästi siltä että sinulla oli periaatteellinen negatiivinen suhtautuminen nykyistä selvästi kovempia aserajoituksia vastaan, mutta varsinaista syytä tälle en tiennyt enkä edes yrittänyt keksiä. Joidenkin muiden syyt vastustukseen oli paljon helpompi havaita, esim. Gat.

En yleensäkään vetäisi suoraa yhteyttä väkivaltaisuuden ja aserajoitusten vastustamisen välille. Esim. prosessi oli käsittääkseni kyseisessä keskustelussa vahvasti aserajoituksia vastaan, enkä voi sanoa että minulla olisi hänestäkään kuvaa väkivallan suosijana.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin