Kitinän suurin idiootti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka on kitinän suurin idiootti?

exPertti
7
11%
urpiainen
2
3%
Frederik Krueger
4
6%
masa
4
6%
Tix
2
3%
Manala
12
19%
Gat
1
2%
Homeboy
3
5%
Niba
10
16%
StadinArska
6
10%
Jyrki73/Mulli75 (pakko olla sama)
2
3%
prosessi
3
5%
Quinevere
1
2%
ninnithequeen
4
6%
Joku muu
2
3%

Ääniä yhteensä: 63

prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi » 02.11.2008 21:15

Minua kyllä vähän ihmetyttävät nämä kaiken maailman nettidiagnoosit mitä erilaisimmista häiriöistä. Jotenkin olen kuvitellut, että moisten tekoon vaaditaan aikalailla koulutusta, etenkin kun kyseessä ovat häiriöt, jotka pohjautuvat ihan normaaliin inhimillisyyteen, jossa jokin tietty piirre turhan paljon vahvistuttuaan muodostuu ongelmaksi.

Itse suostuin masennukseni aikoihin psykologin suorittamaan persoonallisuuskartoitukseen, joka kesti neljä kuukautta. Se oli sinänsä ihan mielenkiintoinen kokemus, sen avulla oppi kyllä näkemään esimerkiksi miksi yleensäkään oli masentunut, vaikka tutkimuksen avulla ei löytynytkään mitään varsinaisia persoonallisuushäiriöitä. Pääsipä tutustumaan sellaisiinkin heikkouksiin, joiden olemassaoloa ei ollut aiemmin tajunnut ollenkaan, mutta jotka tunnisti heti niistä luettuaan. Tavallaan sen muutamalle paperiarkille tiivistetyn luonnekuvauksen lukeminen oli suorastaan ahdistavaa, mutta samalla äärimmäisen hyödyllistä. Tietääpä ainakin minkälaiset asiat omassa elämässä muodostavat riskejä, jolloin niitä osaa myös vältellä.

elco

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja elco » 02.11.2008 22:31

Monsieur Manala kirjoitti: Aika pelottavaa että vuorokaudessa äänet ovat nousseet yhdestä seitsemään. Onks nää nyt niitä StadinArskan multinikkiäänestyksiä, vaimitähäh?
Mikä olisi ollut Oikea Äänimäärä, jonka olisit voinut hyväksyä ilman, että olisi ollut väärin äänestetty? Neljä? Kolme?

Tämähän on kuin toroloco cityn peilikuvassa aikanaan.

Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger » 02.11.2008 22:34

daddykillkill kirjoitti:Hauska nähdä, että teillä on ihan oikeita ja tärkeitä huolia pohdittavana, niinkuin nyt tämä kysely.

Minä taidan olla Kitinän suurin idari, kun haaskaan aikaani kelaamalla eilen Montolassa luolaan kuollutta sukeltajaa ja sitä miksi tyyppi teki niin monta virhettä kuin teki. Vaimo ja 1-vuotias skidi jäi. Vittu että vituttaa.
Otan osaa. Oma panokseni (jota en viitsinyt aiemmin kertoa mutta menköön) tähän sivupolkukeskusteluun: kollega teki viime viikon lauantaina itsemurhan, työpaikalla. Siltäkin jäi vaimo ja lapsi(a) suremaan. Ei ollut minulle läheinen eikä edes kovin tuttu, mutta kyllä mäkin sen kanssa parissa palaverissa sitä edellisellä viikolla istuin. En olisi silloin kyllä osannut arvata, ei vaikuttanut "sen tyyppiseltä" tai muutenkaan näkynyt mitään varoitusmerkkejä.

Toisaalta voi myös mainita kyynisesti että Kongossa kuolee ihmisiä jatkuvalla syötöllä, mutta he eivät onneksi ole meille kellekään läheisiä ihmisiä.

Mistäs seuraavaksi puhuttaisiin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?

Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala » 02.11.2008 22:39

elco kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Aika pelottavaa että vuorokaudessa äänet ovat nousseet yhdestä seitsemään. Onks nää nyt niitä StadinArskan multinikkiäänestyksiä, vaimitähäh?
Mikä olisi ollut Oikea Äänimäärä, jonka olisit voinut hyväksyä ilman, että olisi ollut väärin äänestetty? Neljä? Kolme?
Hmmm... Juu, kyllä, tuo kolme kuulostaisi aika hyvältä! Onhan nyt selvä, ettei äänet voi pysyä paria vuorokautta yhdessä, ja sitten yht'äkkiä nousta alle vuorokaudessa kuudella, kun on jo annettu kuitenkin yli 30 ääntä yhteensä! Se sotii kaikkia äänestyssääntöjä vastaan! StadinArska oli sittenkin oikeassa, tämä palsta on korruptoitunut multinikin ja natsimoderaattorin toimesta. Mihinkään ei voi enää luottaa, ei edes oikeaan kolmoseen!

Paitsi tietysti muita ihmisiä hymyilemisestään onnittelevaan numbaan juttelemassa narsismista.
Tämähän on kuin toroloco cityn peilikuvassa aikanaan.
Onko noin? Kukas se on? Mikäs se ratkiriemukas analogiasi muuten viimeksi olikaan? Mun mielestä se oli hauskempi, ehkä siks ettei tää toroloco nyt auennu junous.

elco

Viesti Kirjoittaja elco » 02.11.2008 23:10

Monsieur Manala kirjoitti:
elco kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Hmmm... Juu, kyllä, tuo kolme kuulostaisi aika hyvältä! Onhan nyt selvä, ettei äänet voi pysyä paria vuorokautta yhdessä, ja sitten yht'äkkiä nousta alle vuorokaudessa kuudella, kun on jo annettu kuitenkin yli 30 ääntä yhteensä!
Ok. Ketkä ovat ne kolme, jotka oikeasti pitävät sinua tämän mestan suurimpana idioottina ja jotka äänestävät näissä kyselyissäsi?

Mm. minä kuulun ryhmään yksi, mutten ryhmään kaksi.

Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala » 02.11.2008 23:47

elco kirjoitti:Ok. Ketkä ovat ne kolme, jotka oikeasti pitävät sinua tämän mestan suurimpana idioottina ja jotka äänestävät näissä kyselyissäsi?
Tix, Outi ja multinikki.

elco

Viesti Kirjoittaja elco » 02.11.2008 23:52

Monsieur Manala kirjoitti: Tix, Outi ja multinikki.
Voisiko ylläpito korjata Madamoisellen äänet kolmeen ja lukita ketjun niin saadaan palautettua henkiset tasapainot?

Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala » 03.11.2008 0:00

elco kirjoitti:Voisiko ylläpito korjata Madamoisellen äänet kolmeen ja lukita ketjun niin saadaan palautettua henkiset tasapainot?
En usko että se on enää mahdollista tämän luomasi uuden itseironianymmärtämisstandarditason jälkeen. Kaikki entinen tuntuu enää niin valjulta.

RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi » 03.11.2008 0:09

nowaysis kirjoitti: Joo, jos ei Rollo ihan psykopaatti, niin jonkin asteisesta narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsii ainakin yksi ehdokas. Tiennee sen itsekin.
En tiedä viittaammeko samaan (ehdottomasti en tarkoittanut Gattacaa enkä Manalaa), mutta joo. En viitsi edes sanoa, onko hän tuossa ehdokaslistassa vai ei.

Ja jos ei ole häiriintynyt, niin miksi sitten esittää häiriintynyttä?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.

Jyrki73
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 » 03.11.2008 0:40

Mulli75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:Vähän nauratti toi Jyrki73/Mulli75 :D
Todistatko minun puolesta vai minua vastaan ?
Ekakerta että joku väittäis mulla olevan useampia nikkejä. No mulla on kuviakin tuolla, ja joku kitinäläisistä on varmaan tavannut Mullin, Oletan että mm. bliss.

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 03.11.2008 7:28

nexie kirjoitti:Hemmetti, nyt lipsahti. Ääni ei mennyt Pertille, vaikka idiootti (TM) -leimasin oli tyrkyllä. Oh my.
Olivatkos nämä niitä alitajuisia erehdyksiä? :)
Came here for school, graduated to the high life

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 03.11.2008 7:33

Monsieur Manala kirjoitti:Eikös se muuten yleensä ole exPertti joka tällaisia kyselyjä perustaa?
En tunnusta. Pitäisi varmasti huolestua, kun sekä idioottimaisuus että idioottimaisuutta määrittelevät kyselyt ovat leimallisesti palstalaisten mielissä minuun osoittavia.

Toisaalta, ei kaikkia voi miellyttää.

daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill » 03.11.2008 8:26

Frederik Krueger kirjoitti:Toisaalta voi myös mainita kyynisesti että Kongossa kuolee ihmisiä jatkuvalla syötöllä, mutta he eivät onneksi ole meille kellekään läheisiä ihmisiä.
Totta. Ihmisen mieli toimii valikoivasti.
Kun en kuitenkaan yhtään kongolaista tunne, on vaikea tuntea voimakkaita tunteita Zairen (hups, imperialistinen lispahdus) asujainten vastoinkäymisiä kohtaan.

Joten palataan aiheeseen: minusta eniten näitä nolla-polleja maasta polkevat hahmot ovat tämän palstan suurimpia idiootteja.

Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo » 03.11.2008 8:48

Aivan aluksi haluaisin kiittää meidän loistavia ehdokkaita! Valinta oli vaikea, ja saattoi jopa osua väärään osoitteeseen.

Torjuntavoitto, yhtä kaikki.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis » 03.11.2008 8:58

daddykillkill kirjoitti:Joten palataan aiheeseen: minusta eniten näitä nolla-polleja maasta polkevat hahmot ovat tämän palstan suurimpia idiootteja.
Aivot ei toimi vielä, voitko suomentaa.

bliss

Viesti Kirjoittaja bliss » 03.11.2008 9:01

Luulen, että sittenkin jätän äänestämättä. Tää ei niin silleen kuitenkaan ole niin vakava asia. Oon huomannut, että osaan sulkea selaimen, jos internetissä joku on kovasti paljon väärässä :)
Kosketelkaa toisianne.

Duck

Viesti Kirjoittaja Duck » 03.11.2008 9:04

Dumis kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Joten palataan aiheeseen: minusta eniten näitä nolla-polleja maasta polkevat hahmot ovat tämän palstan suurimpia idiootteja.
Aivot ei toimi vielä, voitko suomentaa.
Juu, ei se oo "nollapolle" vaan "poll" eli kysely. Nollakysely, joka on polkaistu esiin... öö.. maasta.
bliss kirjoitti:Luulen, että sittenkin jätän äänestämättä.
Samis.

Madonna
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Madonna » 03.11.2008 9:04

Etusivu › Yhteisöt › Keskustelut › Shrink › Viimeinen, joka vastaa, on... ‹ kerro kaverille!
Keskustelu

Viimeinen, joka vastaa, on idiootti! :roll:

Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger » 03.11.2008 9:30

Olinx vika? Mikä on viive?

(Halusin oikeasti vain pelastaa Madonnan idiootin maineelta, olenhan sentäs herrasmies.)
Onko joku pissinyt mun muroihin?

Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala » 03.11.2008 9:39

Lämpimät onnarit sättipossulle. Olet ansainnut voittosi.

Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G » 03.11.2008 11:16

72 tunnin ja noin 20 lisäminuutin jälkeen päätin vihdoin antaa ääneni. Viikonlopun aikana muistin rukoilla ja miettiä tärkeämpiä asioita.

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 03.11.2008 11:33

Annoin ääneni Freddielle lopulta. Hän on lopulta kaikkein sitkeimmin jauhanut minusta joka ketjussa ilman läsnäoloani(kin).

nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis » 03.11.2008 12:31

RolloTomasi kirjoitti:
En tiedä viittaammeko samaan (ehdottomasti en tarkoittanut Gattacaa enkä Manalaa), mutta joo.

Ja jos ei ole häiriintynyt, niin miksi sitten esittää häiriintynyttä?
Minäkään en tarkoittanut noita mainitsemiasi. Itsekään en viitsi paljastaa mitä puoluetta edustaa vai onko kenties sit. mutta anyway.

Veikkaanpa, että tämä tapaus on ihan oikeasti häiriintynyt. Ainakin kaikki todisteet puhuvat sen puolesta. Outoja ja omituisia tämä palsta on pullollaan ja se on vainen hyve :]

Voisimme toki vertailla mielipiteitämme privana, mutta pidän sinua niin korrektina ihmisenä, ettet moiseen suostu. Voit silti säästää tarjouksen sadepäivää varten. Pieni analysointi silloin tällöin tekee terää, eikö 8)

*halirollo*

sori kirjoitin keskelle lainausta, mut whatever. eiku poistinko jotain sun kirjoittamaa?
Prepare for the worstest.

exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti » 03.11.2008 13:15

Olenko minä ainut, jolla tulee tarve tehdä "soul searchingiä" tämän sosiopaatti/psykopaatti polveutumisen jälkeen?

(Rollon vihjeistä pystyy tosin päättelemään, että se en ole minä mutta...)

Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G » 03.11.2008 13:24

Mä oon leväkokkari.

Vastaa Viestiin