Nostalgiasunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tuli vedettyä pienimuotoiset kalsarikännit ja kun mies nukahti kissojen kanssa sohvalle, oon tässä katsellut läpi vanhoja valokuvia. Ikävä tosi monia ihmisiä ja olenkin viimisen puoli tuntia kirjoitellut tyhmiä kaipaavia viestejä vanhojen ystävien Facebook-seinille.

Hassua, miten sitä nuorena kuvittelee, että samat ihmiset säilyvät elämässä ikuisesti... mulla on ollut vaikka kuinka paljon helvetin hyviä ystäviä, joiden kanssa ollaan vaan jossain vaiheessa ajauduttu eri poluille. Suurimpana syynä tietenkin risteily Suomen ja Englannin välillä, mutta muutenkin. Elämäntilanteet muuttuvat ja ns. peppufrendit muuttuvat tuttaviksi. Joidenkin ihmisten kanssa läheisyys tosin säilyy, vaikka ei nähtäisi kymmeneen vuoteen.

Ketä sinä kaipaat ja miksi?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vai että ketä kaipaan? Mummia... Ja muutamaa serkkua, joiden kanssa tuli nuorena jaettua kaikki, mutta ovat nyt ympäri suomea perheineen, ja ulkomailla-asumisen takia kontakti hiipunut.

Mies haisee makkarissa, Liverpoolin tappio oli karvas. Onneksi viski ei.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mieki kaipaan mummiani, joka kuoli jo vuosia sitten.

Ja mullakin Miäs haisee makkarissa. Taitaa pojalla olla paha olo ku herää...Mitäs menee juomaan sitä tequilaa.
aimohaiku

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Heipä hei!

K-Kaupan Väiskit taitavat juhlimisen. :)

Ketähän sitä kaipaisi, ehkä toisella paikkakunnalla asuvia ystäviä ja sukulaisia eniten. Perheellisiä ystäviä kyllä riittää, mutta niitä näkee niin harvoin, että ehkä mä kaipaan vähän niitäkin. Ja ehkä mulle kelpaisi muutama uusikin ystävä. Mutta tää on sellaista kevyttä kaipausta, isosti en taida ikävöidä tällä hetkellä ketään.

Kiasmaan pääsee tänään ilmaiseksi, jos taide kiinnostaa. Kuudennella Linjalla[/url] olisi illalla laatuindietä tarjolla. Juoksulenkin lisäksi tänään pitäisi tehdä ihan vähän töitäkin, mutta se saa kyllä odottaa iltaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Yhtä kaipaamaani henkilöä tapasin viimeksi eilen. Toisen kaivatun tapaamiseen mennee vielä useita viikkoja, mutta juttelemme kyllä usein puhelimessa (eilen illalla viimeksi) ja vielä useammin tekstaillaan.

Nukuinpa harvinaisen sikeästi ja hyvin, viileä ilma auttoi selvästikin. Nyt on jopa tavanomaista parempi ja seesteisempi olo, ja aurinkokin paistaa ulkona.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 02.11.2008 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Quinevere

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

swirl kirjoitti:Ketä sinä kaipaat ja miksi?
Isää ja äidin isää. Oltiin läheisiä ja olin niiden lempilapsi. Molemmat ovat kuolleet. Lisäksi kaipaan kahta edesmennyttä koiraani.

Yhtään elossa olevaa ihmistä en taida varsinaisesti kaivata. Ei ole kesken jääneitä rakkauksia tai ystävyyssuhteita, vaan asiat on joko pureskeltu loppuun tai tiet ovat vain käytännön syistä tai muuten vain erilleen kasvettua erkaantuneet. No, ehkä muutamaa ystävää on välillä ikävä, tai sitä jotain hyvää aikaa, joka ei palaa. Ne on lähinnä muuttaneet vähän kauemmas ja perheellistyneet niin, ettei vaan tule nähtyä niin kuin joskus.
Mulli75

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

aimohaiku kirjoitti: K-Kaupan Väiskit taitavat juhlimisen. :)
Yllätys. Viimeiset kaksi kertaa olen jättänyt tuon tapahtuman väliin, ei ole kiinnostanut ja on ollut muuta tekemistä. Täytyypä kysyä maanantaina töissä miten meni ilta ja mitä tapahtui.
Dumis

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Mies haisee makkarissa, Liverpoolin tappio oli karvas. Onneksi viski ei.
Joo, saatana että vitutti toi tappio, vielä spurseille jonka faneja oli paikallakin kun kalliossa apinoitiin.
Viikatteen eilinen keikka oli parhautta \o/ Lopulta Tavastia oli loppuunmyyty ja meininki eeerittäin lähellä täydellistä. Tullut edes kapulaa eilisillalta, cummaa.
Viimeksi muokannut Dumis, 02.11.2008 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

HUAH!

Jumankauta kuinka kova keikka, ei huhhuh. Monster Zoku Onsomb oli kyllä jotain aivan muuta mitä on aiemin nähnyt. Ja niiden laulaja Miss P.Leisure oli viel ihan hiton hottis <3

Kuva
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Lucy

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

swirl kirjoitti: Ketä sinä kaipaat ja miksi?
En ketään.

Aikamoinen ilta takana. Yksi raiskausyritys ja hemmetinmoista draamaan kaverin taholta. Pitäisi vaivautua maanantaina poliisiasemalle, mutta onneksi nyt voi nukkua pienenet päikkärit. Sitten kenties lenkille, kaunis ilma houkuttelisi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucy kirjoitti:
swirl kirjoitti: Ketä sinä kaipaat ja miksi?
En ketään.

Aikamoinen ilta takana. Yksi raiskausyritys ja hemmetinmoista draamaan kaverin taholta. Pitäisi vaivautua maanantaina poliisiasemalle, mutta onneksi nyt voi nukkua pienenet päikkärit. Sitten kenties lenkille, kaunis ilma houkuttelisi.
Toiset ei tiedä mitä ei tarkoittaa?

Mereen uimaan..koht siltään..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Semmoinen fiilis, että tekisi vain mieli maata punkassa toinen kainalossa. Kuitenkin X projektia odottaa tekijäänsä ja huomisaamuna pitäisi olla aikaisin Tallinnantoimistolla. Niin ja jääkaappikin kaikuu tyhjyyttään.

No burana naamaan ja liikkeelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Aikamoinen ilta takana. Yksi raiskausyritys
:shock: Taisi olla aika kovat bileet sitten...

Tulee taas vaan mieleeni kuinka kummasti suunnilleen kaikki kokemani ulkomaiden kaupungit tuntuvat ennakkoluuloistani poiketen turvallisemmilta kuin kotoinen Helsinki. Varsovakin oli niin rauhallisen tuntuinen myöhään la ja su välisenä iltana, vaikka ennen matkaa jännitin kuinka monen ryöstöyrityksen kohteeksi tulen joutumaan. Rio de Janeiron tai New Yorkin hämäräkujille en ole vielä eksynyt.

Ainoa poikkeus kohdallani löytyy Venäjän puolella, Sortavala. Ei sinänsä että mitään todellista uhkaa olisin siellä kokenut, mutta kovasti paikalliset kaverini varoittelivat kulkemasta iltaisin yksinään ulkona, varsinkaan kännissä. Joku piripää meinasi puolivahingossa ajaa päältäni kaasutellessaan vanhalla Ladallaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lucy

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: Tulee taas vaan mieleeni kuinka kummasti suunnilleen kaikki kokemani ulkomaiden kaupungit tuntuvat ennakkoluuloistani poiketen turvallisemmilta kuin kotoinen Helsinki.
Tuo on muuten totta. Helsingin kadut ovat aika levottomat kansainvälisellä mittapuullakin mitattuna. Voi myös olla, että minulla on vain huonoa tuuria, mutta missään ulkomailla ei ole kyllä tullut samanlaisia tapauksia vastaan.
Summerdude

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

kukaan ei kaipaa mua enkä mä kaipaa ketään :P
1108

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Tuliko puuntakaa?
Summerdude

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Summerdude »

1108 kirjoitti:^Tuliko puuntakaa?
ei
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

UUh! Näin hehkeetäkin hehkeemmän pirun schönesis, tai sit olin humalassa :D
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lucy kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Tulee taas vaan mieleeni kuinka kummasti suunnilleen kaikki kokemani ulkomaiden kaupungit tuntuvat ennakkoluuloistani poiketen turvallisemmilta kuin kotoinen Helsinki.
Tuo on muuten totta. Helsingin kadut ovat aika levottomat kansainvälisellä mittapuullakin mitattuna. Voi myös olla, että minulla on vain huonoa tuuria, mutta missään ulkomailla ei ole kyllä tullut samanlaisia tapauksia vastaan.
Helsingissä kimppuuni on hyökätty 8 teinin toimesta, motiivina TYHJÄ kaljasalkku! Typerät Itä-Helsinkiläishölmöt.. Tallinnassa on rahani viety ja Pietarissa yritetty viedä, Tallinnassa siis paremmat pickpocketit, Heh ryssät varasti Virossa ja Vänäjällä yrittivät kaukaasialaiset.. Eivät olleet siis profeettoja omalla maallaan? Luulen että Moskovassa kyllä päässee hengestään ja/tai rahoistaan helpommin kuin Helsingissä?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Erittäin mukava sunnuntaikin, ei tarvinnut tehdä mitään. Dumis tykkää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Joskus tämä taipumus MacGyverismiin johtaa vähän outoihin ongelmiin. Huomasin eilen siivotessani että olin laittanut wc:n raikastimen kannattimen roskiin, ja mulla oli vaihtopala mitälie saippuaa kädessä. Sain sitten mielijohteen kokeilla tiputtaa palasen wc-pöntön vesisäiliöön.

Nyt on wc:ssä silmiinpistävän raikasta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Monsieur Manala

Re: Nostalgiasunnuntai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:^Tuliko puuntakaa?
Mites sulle?
Vastaa Viestiin