Kaksinkertainen Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

USA vaalit? OHI!
Pyyhin Netikettiin..
elco

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Erittäin viehättävä alihankkijan projektipäällikkö, jonka kanssa tein kevyttä konsultointihommaa joskus pari kuukautta sitten, lähestyi sähköpostilla, että mitä kuuluu ja miten menee ja että mennäänkö kahville. En vastannut mitään, koska olin lomalla ja luulin out-of-office vastauksen menneen perille.

Tänään naisparka soitti ja kysyi kahville. Vastasin, että en ole enää projektissa ja että sitä hoitaa Nano Nano. Laitoin sähköpostia Nano Nanolle ja naisihmiselle, että käykää kahvilla. Nainen vastasi sähköpostiin - vain minulle - että hieno homma, mutta hän haluaisi siis mennä minun kanssani kahville.

Olen käsittämätön nörtti.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

elco kirjoitti:Olen käsittämätön nörtti.
Fail.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Monsieur Manala

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

elco kirjoitti:Erittäin viehättävä alihankkijan projektipäällikkö, jonka kanssa tein kevyttä konsultointihommaa joskus pari kuukautta sitten, lähestyi sähköpostilla, että mitä kuuluu ja miten menee ja että mennäänkö kahville. En vastannut mitään, koska olin lomalla ja luulin out-of-office vastauksen menneen perille.

Tänään naisparka soitti ja kysyi kahville. Vastasin, että en ole enää projektissa ja että sitä hoitaa Nano Nano. Laitoin sähköpostia Nano Nanolle ja naisihmiselle, että käykää kahvilla. Nainen vastasi sähköpostiin - vain minulle - että hieno homma, mutta hän haluaisi siis mennä minun kanssani kahville.

Olen käsittämätön nörtti.
Pystyisitteköhän te jotenkin auttamaan Duckin kanssa toisianne?
elco

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Monsieur Manala kirjoitti: Pystyisitteköhän te jotenkin auttamaan Duckin kanssa toisianne?
Tiivistän osan eläimellisestä magnetismistani tämän lauseen lopussa olevaan pisteeseen. <-- Ankka on hyvä ja käyttää miten parhaaksi näkee.
Duck

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

*syö pisteen ja saa siitä supervoimia* Sun pitäis elco selvästi pitää naisia aina automaattisina pariutumiskohteina, niin olisit tuostakin tilanteesta selvinnyt notkeammin.

Mut joo, torstaiaamu. Yskittää. Toivottavasti se ei kuitenkaan tarkoita sitä etten voisi pelata huomenna sählyä flunssan uusimatta.
daddykillkill

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onkohan kukaan pilapiirtäjä vielä tajunnut tarttua aiheeseen "Obama vs Osama"?

Elcolle terveisiä, että jallita minkä pystyt. Universumin Naiset ovat Universumin Miehiä pelailu- ja jallitustilastoissa niin paljon edellä, että jokaisen miehen pyhä velvollisuus on tasata tilannetta aina kun vaan voi.

Seuraavat 24h päivystystä. O jea.
elco

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

Duck kirjoitti:*syö pisteen ja saa siitä supervoimia* Sun pitäis elco selvästi pitää naisia aina automaattisina pariutumiskohteina, niin olisit tuostakin tilanteesta selvinnyt notkeammin.
No sekös tässä huvittaakin, että keskittyminen konsultointiin oli ko. Tapauksen kanssa perin vaikeaa. Tietty, jos olisin pitänyt häntä automaattisena pariutumiskohteena ja heittänyt joup poks mansikat maistuvat niin eläimellinen antimagnetismi olisi takuulla pitänyt huolen kaffikutsuista.
Duck

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

elco kirjoitti:... niin eläimellinen antimagnetismi olisi takuulla pitänyt huolen kaffikutsuista.
Jep, heti yksi huolenaihe vähemmän. Ota oppia tältä kaverilta. Hän osaa mennä kiertelemättä suoraan asiaan (viimeinen ruutu siis, ignooraa muu sisältö).
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Päätä särkee :?
Aurinko paistaa mutta yöllä oli pakkasta enkä halua päästää lampaita vielä ulos kun on niin kalsaa jotenkin :?
Isänpäivälahjaa pitää lähteä hakemaan ja toivon että niitä on siellä vielä tai muuten menee jollekin pitkätkalsaritlinjalle mikä ei huono ole tietty sekään kun tarviihan niitäkin.
Millä ihmeellä saan itseni taas sen oloiseksi että kehtaan ulos lähtä :roll:
Kohta on varmaan pakko tehdä näille hiuksille jotain .. huoh.
Kahvikin on loppu joten en saa toisia aamukahveja ennen kuin olen käynyt hakemassa :?
Mutta tänään kyllä kasaan noi puupölkyt tuolta pihalta jonnekin missä en niitä näe!

Huomenta kaikille!!
Duck

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

No hö.

Toimiston yhden vessan lavuaarin tukkoinen viemäri oli risonut minua jo pidemmän aikaa. Päätin että tällä kertaa, sen sijaan että whinettäisin asiasta huoltoyhtiölle, otankin duuniin mukaan Karhupumpun, Kaustista Soodaa ja Kumihanskat, ja lussutan viemärin auki ihan itse. Saisin jotain konkreettista aikaansaamisen tunnetta aikaiseksi tän iänikuisen koneen ääressä nysväämisen sijaan.

Paitsi että nyt koevaluttaessani vettä se viemäri vetikin ihan kunnolla. Riisti minulta onnistumisen ilon korjautumalla itsestään, mokoma. :P
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Eikö tohon ois pian riittänyt ihan vain hajulukon avaaminen ja tyhjentäminen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Lucy

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

elco kirjoitti: Olen käsittämätön nörtti.
Myötätuntoni naisparalle. Rohkea nainen lähestyy nörttiä ensin hienovaraisesti sähköpostilla. Hän ei kuitenkaan luovuta, vaikka saakin vain automaattisen vastauksen ensimmäiseen kahvittelupyyntöönsä. Naissankari tarttuu rohkeasti puhelimeen pyytääkseen nörttiä uudestaan ulos, mutta sen sijaan, että hän saisi vieläkään vastausta yksinkertaiseen kysymykseensä, niin hän huomaa joutuneensa kahville jonkun täysin tuntemattoman Nano Nanon kanssa :D

Mjoo-o. Näin unta, että olin laivalla. Kaikilla oli iltapuvut päällä, juhlassa oli lapsia ja aikuisia. Ideana oli leikkiä piilosta. Löysin loistavan piilon ja nukahdin sinne. Herättyäni havaitsin, että kaikki muut oli tapettu ja teurastettu julmasti. Ensimmäinen ajatukseni oli "voi ei, en osaa ohjata laivaa, nyt minäkin kuolen". Aamulla nauratti. Minäkö muka itsekäs?
masa

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Lucy kirjoitti: Rohkea nainen lähestyy nörttiä ensin hienovaraisesti sähköpostilla.
Olisi kokeillut WOW:in kautta lähestymistä. Tosin elco ei taida olla ihan niin nörtti.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sain eilen jotain sisustuslehteä lukiessani vision ja nyt palan halusta päästä toteuttamaan sitä. Haluan tapetoida eteisen pikkuseinän vanhoilla mustavalkoisilla sarjakuvilla! Siitä tulis todella magee ja ihan meidän näköinen - ollaan miehen kanssa molemmat sarjakuvafanaatikkoja.

Mulle tulee liian monta sisustuslehteä. Ihme ettei mies oo jo saanut hermoromahdusta mun visioitteni kanssa. Eikä se saa koskaan ees illalla lukea rauhassa, kun oon koko ajan tunkemassa jotain Glorian Kotia tai Divaania sen nokan eteen "kato kato".
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Nainen vastasi sähköpostiin - vain minulle - että hieno homma, mutta hän haluaisi siis mennä minun kanssani kahville.

Olen käsittämätön nörtti.
I feel your pain. Joskus sitä on vaan vaikea hillitä omaa vetovoimaansa.

Onneksi aina voi alkaa keskustelemaan c++ -koodauksesta. Siinä vaiheessa jos edes templateista puhuttaessa et ole onnistunut karistamaan naarasta pois, on pelin sääntöjen mukaan jo pakko antautua.
Duck

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

aasi kirjoitti:Eikö tohon ois pian riittänyt ihan vain hajulukon avaaminen ja tyhjentäminen.
Joo, mutta silloin omistamani karhupumppu ja kaustinen sooda olisivat jääneet täysin hyödyttömiksi. Eihän nyt semmoinen käy.
milli

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Sain eilen jotain sisustuslehteä lukiessani vision ja nyt palan halusta päästä toteuttamaan sitä. Haluan tapetoida eteisen pikkuseinän vanhoilla mustavalkoisilla sarjakuvilla! Siitä tulis todella magee ja ihan meidän näköinen - ollaan miehen kanssa molemmat sarjakuvafanaatikkoja.

Mulle tulee liian monta sisustuslehteä. Ihme ettei mies oo jo saanut hermoromahdusta mun visioitteni kanssa. Eikä se saa koskaan ees illalla lukea rauhassa, kun oon koko ajan tunkemassa jotain Glorian Kotia tai Divaania sen nokan eteen "kato kato".
Toi sarjakuvaidea on ihana! Mun rohkein idea olisi maalata wc:n ovi ihan ferrarinpunaiseksi, mutta avokki ei oikein arvosta mun hienoa visiota.

Mä teen avokille samoin "kato, kato"- juttuja, mutta riehun aina jonkun ruokalehden kanssa :P
Duck

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lucy kirjoitti:Ensimmäinen ajatukseni oli "voi ei, en osaa ohjata laivaa, nyt minäkin kuolen". Aamulla nauratti. Minäkö muka itsekäs?
Ehkä sinulla sittenkin on toivoa psykopaattitestissä. Onhan sinulla jo unikokemusta piiloleikistä psykossa paatissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Mä teen avokille samoin "kato, kato"- juttuja, mutta riehun aina jonkun ruokalehden kanssa :P
Tätä tapahtuu meilläkin myös ruokalehtien kanssa :D
masa

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

milli kirjoitti:
swirl kirjoitti:.
.
Ootte kattoneet ihan liikaa sitä Innon oksettavaa kikattajapoikaa.
milli

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Tätä tapahtuu meilläkin myös ruokalehtien kanssa :D
Great minds think a like (miten toi kirjoitetaan?) :]
Lucy

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Duck kirjoitti: Ehkä sinulla sittenkin on toivoa psykopaattitestissä. Onhan sinulla jo unikokemusta piiloleikistä psykossa paatissa.
Khyl, kokemusta piiloleikistä psykossa paatissa ja lopputuloskin oli lievästi narsistinen. Ilmiselvää psykopaattiainesta.

Hartiat ja ajatukset hieman jumissa. Taidan lähteä lenkille. Haluaisin jo töihin
milli

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja milli »

masa kirjoitti:
milli kirjoitti:
swirl kirjoitti:.
.
Ootte kattoneet ihan liikaa sitä Innon oksettavaa kikattajapoikaa.
Pyh ja pah, sitä ei voi katsoa liikaa.

Jamie Oliver ja sit se Nigella tms ovat mun kokkailuidoleita.
Tix

Re: Kaksinkertainen Torstai

Viesti Kirjoittaja Tix »

milli kirjoitti:Great minds think a like (miten toi kirjoitetaan?) :]
Tän lainin sisäinen ristiriita herätti hieman huvitusta :D
Vastaa Viestiin