La La Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Eikö kukaan muka ole ehtinyt avata? No setä avaa.

Eilen dyykattiin 95 minsaa Nässyn vedenottoputkilla. Aivan hiton paljon rapuja ja isoja kaloja, ahvenia ja matikoita. Isoin ahven n. kaksi kertaa kaverin sukelampun kokoinen. Päästivät ihan viereen kun kumpikaan ei kuplinut. Frendi Ruotsista soitti, skidiä pukkaa sinnekin. Tätä on nyt sit liikkeellä.

Jäbä herätti kuudelta aamulla, ei ole sontinut moneen päivään. Illalla keikka ja vähän keittoa, su-aamuna sit elämäni ensimmäinen oma isänpäivä. Juhlan kunniaksi kummit adoptoivat poitsun pariksi tunniksi, että päästään vaimon kanssa väijymään uusi Jaska päivänäytöksessä. Ei olla oltukaan kahdestaan missään sitten kesäkuun.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Muksu ollut yötä tarhassa - jokasyksyinen siunaus vanhemmille ;-) Aikuiset hyödynsivät tämän katsomalla The Complete History of My Sexual Failures.
Ennalta-arvattava, teineille suunnattua hahaha mukahauskaa. En suosittele. Yhtä dokkarin tuntuinen kuin Blair Witch Project. Käytiin myös puolisen minsaa pyörähtämässä uutuusklubi DDR:ssä, mutta asiakaskunta ei oikein vakuuttanut, ja naisen kasvoilla häivähtänyt siis mä vaan niin en kuulu tänne -ilme teki visiitistä pikaisen.

Kotiin tultua Green Mile oli hyvä kuten aina. Nyt kostautuu se kahteen asti kukkuminen, aika raakaa herätä kurkkukipuisena kello 7.10. vapaapäivän aamuna. Finrexinii, sitruunan flavourii.

Päivälle luvassa naapurin koiran ja kisun leikitystä ja lenkitystä sekä lohkoperunoita kera kalapuikkojen :] Not bad.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Meidän tapaus kakki siinä kolmen kuukauden iässä aina kolmen päivän välein. Kyllähän sitä innolla odotettiin ;)
Prepare for the worstest.
Duck

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Eilen illalla olis pitänyt olla parturi, mutta siirsinkin sen täksi aamuksi kun tuli ohjelmanmuutos. Siis klo 8:30. Hyvä minä. Myslit alas kurkusta ja suihkuun.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duunissahan sitä, mitähän mä eilen puhuin palstalla vapaasta viikonlopusta? Ei silti, näin aamuisin tuottaa suurta huolta ja murhetta keksiä yhtään mitään sanottavaa. Joku heitti hiekkaa sylintereihini!
Rouva Pupu

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mies saateltu matkaan, nyt pitäisi ennen illan pippaloita vielä siivoilla. Kun ei jaksaisi. Josko kuitenkin katsoisi jonkun paskan splätterin. Kun ei jaksaisi sitäkään. :roll:
milli

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tuli juuri testattua, että kananmunien ja pekonien paistaminen alasti voi olla kivuliasta.
Duck

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Duck kirjoitti:Hyvä minä.
No mitäs tässä oikeestaan, ainoastaan krapulaiset nukkuvat vielä tähän aikaan. Ylimääräinen tukka eiku hiuksisto lähti päästä ja viikonlopun safkat on kiikukettu kotiin. Ja kello on vasta puoli kymmenen. Loppupäivä aikaa temmeltää parhaaksi katsomallani tavalla.
Rouva Pupu

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^^Todellakin. Räiskii mukavasti.
Lucy

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Eilen oli hauska ilta, mutta nyt on nälkä ja pitsakin on ollut matkalla jo melkein tunnin. Murr.

Edit: Hienoa, nyt tuli puhelu, että saan pitsani vasta toisen tunnin kuluttua. Kysyivät, että mitä voivat tehdä hyväkseni? Haluaisinko kenties extrapitsoja kaupanpäälle. Hittoako siinä ole mitään ideaa, että kuolen nälkään nyt ja sen jälkeen hukun pitsoihin. Palaa ihan juuri hihat.
Duck

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ No kai sun kotona on ainakin jotain muuta syötävää? Pähkinöitä, jugurtti, etelän hetelmiä teeämäs jolla voit ylläpitää elintoimintoja pizzan loistokkaaseen saapumiseen asti, junoutzäp?
Viimeksi muokannut Duck, 08.11.2008 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jaahans, pitäisi kai vääntäytyä suihkuun sekä pestä hampaat jotta voi vääntäytyä epäviralliseen luokkakokoukseen entiselle koululleni, jolla on joku vuosijuhlapäivä tänään (koulu täyttää 50 v tjsp.). Sosiaaliset menot veivät tällä kertaa voiton treenileireiltä (= laiskottaa).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Jaahans, pitäisi kai vääntäytyä suihkuun sekä pestä hampaat jotta voi vääntäytyä epäviralliseen luokkakokoukseen entiselle koululleni, jolla on joku vuosijuhlapäivä tänään (koulu täyttää 50 v tjsp.). Sosiaaliset menot veivät tällä kertaa voiton treenileireiltä (= laiskottaa).
Kuinka ihmeessä valitsit noin väärin?
Lucy

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^^^ En yleensä koskaan syö kotona, joten en pidä ruokaa jääkaapissa normaalisti lainkaan. Menee vain pahaksi. Nyt sain syötyä ja pääsen lähtemään viimeinkin liikenteeseen. Tulee hieman kiire hoitaa kaikki asiat, mutta eipä voi mitään. Sitten menoksi ->
Viimeksi muokannut Lucy, 08.11.2008 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kuinka ihmeessä valitsit noin väärin?
Iksu muutamaa kaveria jotka myös osallistuvat juhlallisuuksiin. Jos he vaikka unohtaisivat perheensä hetkeksi ja lähtisivät jonnekin jatkoille. Isänpäivänä kaikkien miesten kehtaa olla krapulassa passattavina.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:No mitäs tässä oikeestaan, ainoastaan krapulaiset nukkuvat vielä tähän aikaan.
Itse taas sanoisin että ihmisessä joka herää kahdeksalta viikonloppuisinkin on jotain hyvin hyvin outoa, oli krapula tai ei. En mä ainakaan tunne ketään sellaista, joka ei viikonloppuna mielellään nukkuisi vähintään kymmeneen jos vain siihen on mahdollisuus.

Sitten on niitäkin, joiden työaika poikkeaa normaalista 8-16:sta. Ei niilläkään tarvitse olla krapulaa tai muita alkoholin käytöstä seuraavia ongelmia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Monsieur Manala kirjoitti:Itse taas sanoisin että ihmisessä joka herää kahdeksalta viikonloppuisinkin on jotain hyvin hyvin outoa, oli krapula tai ei. En mä ainakaan tunne ketään sellaista, joka ei viikonloppuna mielellään nukkuisi vähintään kymmeneen jos vain siihen on mahdollisuus.
Heräsin tänään ilman herätyskelloa joskus seitsemän maissa, nousin ylös puoli kahdeksalta kun ei huvittanut enää muuten vaan lojua sängyssä. Kyllä mä olin illalla ihan väsynyt ja nukuin sikeästi, mutta kun ei niin ei.

Tilastojen valossa tulen kuolemaan ennenaikaisesti koska harrastan niin lyhyitä (max 7h) yöunia, mutta minkäs teen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Manala kultapieni, "Vain krapulaiset nukkuvat vielä tähän aikaan" on aamuvirkkuläppä, vähän samaan tapaan kuin "Tosimies vaihtaa renkaansa itse" on äijäläppä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Iksu muutamaa kaveria jotka myös osallistuvat juhlallisuuksiin.
Hyväksytään. Keskity kuitenkin jatkossa, luulevat pian, ettei sulla ole sosiaalista elämää.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Iksu muutamaa kaveria jotka myös osallistuvat juhlallisuuksiin.
Hyväksytään.
Mutkun lutkun leirillä olisin saattanut pystyä suorittamaan vyökokeen, minkä jälkeen olisin ollut astetta parempi ihminen! Ei mitään hajua milloin seuraava mahdollisuus tulee, pahimmassa tapauksessa vasta kesällä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tix

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Rankka elämä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200811088561215_vi.shtml

Ihan vallan sääliksi käy. Miesparka. Pääsispä tuskistaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Tekis mieli ehdottaa palstahalia, mutku ette kuiteska suostuis. Herkkä mies kun olen.
1108

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pisti naurattaen.

Kuva
Monsieur Manala

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tix kirjoitti:Rankka elämä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200811088561215_vi.shtml

Ihan vallan sääliksi käy. Miesparka. Pääsispä tuskistaan.
Kyllä siinä kyynel silmäkulmaan kihoaa kun ihmiset...kyselee asioita ja kaikkee. Tekee mieli kaahata Ferrarilla merenrantahuvilalle karkuun ja äkkiä.

Vai oisko tänään sittenkin Aston Martin -päivä?
Rouva Pupu

Re: La La Lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

YY, mä voin ryhmähalia, jos vaan kelpaa. Oon niin yksinäinen ja surkeena täällä 8)
Vastaa Viestiin